De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za feb 23, 2008 9:54 pm

Van Geel heeft zich gepresenteerd als kundig waar het gaat om langdurige contracten afsluiten en daarmee hoge transfersommen genereren. Dat moet je hem nageven, want onder LvG was dat een ramp. Maar zijn scoutingskwaliteiten zijn werkelijk fenomenaal slecht. Of hij weet niet hoe een goede speler eruit ziet, of hij luistert niet naar zijn scoutingsapparaat (is dat overigens niet ook een conclusie uit het rapport?).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 24, 2008 12:45 pm

Bij iedere club worden slechte spelers aangetrokken, geen enkele club schiet alleen maar in de roos met spelersaankopen en als je zo op de kleintjes let als Ajax de afgelopen jaren (keuze van Van Geel of van anderen?) dan weet je al helemaal dat het slagingspercentage laag ligt. Je kunt je wel blindstaren op de miskopen die nauwelijks geld hebben gekost maar er zijn wel degelijk ook aankopen heel goed uit de verf gekomen, daar waar velen toch sceptisch waren over namen als Suarez, Huntelaar, Lindgren en Gabri.

Als er geen plan heeft klaar gelegen voor het geval Babel en Sneijder zouden vertrekken, dan zou dat heel amateuristisch zijn geweest. Maar ik denk dat we een ding niet moeten onderschatten. Je kunt wel een paar leuke spelers op het oog hebben, maar als het moment daar is moeten die spelers wel naar Ajax willen en moeten andere clubs meewerken. De beste transfers worden in maart-april-mei gedaan. In augustus ben je afhankelijk van de goede wil van anderen... blijkbaar was die er niet. Het valt te prijzen dat toen niet met geld is gesmeten, want dat is erg verleidelijk als dat geld voor handen is en het publiek om versterkingen schreeuwt.

Met 'naar omstandigheden' bedoel ik dus het moment waarop Babel, Sneijder, Stam, en Ten Cate vertrekken. Voor een TD is daar heel moeilijk op te anticiperen. Met Suarez is goed ingespeeld op het vertrek van Babel, maar de laatste drie werden niet waardig vervangen. Het is unfair hier Van Geel op af te rekenen.

De komende drie maanden zijn wel cruciaal voor Van Geel, want over drie maanden moet de selectie eigenlijk rond zijn. Met Van Basten is een belangrijke stap gezet. Het is nu zaak op korte termijn Dufour en een aantal gerichte versterkingen binnen te halen, misschien zelfs wel vervangers voor Heitinga en Huntelaar. Ik heb er alle vertrouwen in dat Van Geel hier samen met Van Basten in slaagt, die twee schijnen aardig op één lijn te zitten en de middelen om goede spelers aan te trekken zijn er.

Spannende transfer-tijden dus.
Ajax!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 1:22 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Van Geel heeft zich gepresenteerd als kundig waar het gaat om langdurige contracten afsluiten en daarmee hoge transfersommen genereren. Dat moet je hem nageven, want onder LvG was dat een ramp.
Van Gaal is net iets langer dan 1 jaar TD geweest. Het lijkt me dat hij daarvoor niet evrantwoordelijk gesteld kan worden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 1:34 pm

Giacomo Puccini schreef:Bij iedere club worden slechte spelers aangetrokken, geen enkele club schiet alleen maar in de roos met spelersaankopen en als je zo op de kleintjes let als Ajax de afgelopen jaren (keuze van Van Geel of van anderen?) dan weet je al helemaal dat het slagingspercentage laag ligt. Je kunt je wel blindstaren op de miskopen die nauwelijks geld hebben gekost maar er zijn wel degelijk ook aankopen heel goed uit de verf gekomen, daar waar velen toch sceptisch waren over namen als Suarez, Huntelaar, Lindgren en Gabri.
Waarom let Ajax zo op de kleintjes? Niet echt een teken dat ze ten koste van alles kampioen willen worden. Hier is v. Geel toch ook verantwoordelijk voor? In plaats van 8 miljoen uit te geven aan twee matig tot zeer matige rechtsbacks, kan je ook 8 miljoen uitgeven aan een klasbak.
Als er geen plan heeft klaar gelegen voor het geval Babel en Sneijder zouden vertrekken, dan zou dat heel amateuristisch zijn geweest.
Blijkbaar geen haalbaar plan in het geval van Sneijder.
Maar ik denk dat we een ding niet moeten onderschatten. Je kunt wel een paar leuke spelers op het oog hebben, maar als het moment daar is moeten die spelers wel naar Ajax willen en moeten andere clubs meewerken.
Dat heeft ook weer met realisme te maken. Je kan je wel blindstaren op Modric, maar die komt toch niet naar Ajax. Ajax had zich beter kunnen concentreren op bijvoorbeeld Aissati.
Het valt te prijzen dat toen niet met geld is gesmeten, want dat is erg verleidelijk als dat geld voor handen is en het publiek om versterkingen schreeuwt.
Uhm, hoe zou je Luque dan willen noemen? Was dat de vervanger van Sneijder? Babel was immers al vervangen door Suarez. Luque is een regelrechte paniekaankoop die Ajax enorm veel geld gaat kosten omdat we daar nooit meer vanaf komen.
Met 'naar omstandigheden' bedoel ik dus het moment waarop Babel, Sneijder, Stam, en Ten Cate vertrekken. Voor een TD is daar heel moeilijk op te anticiperen. Met Suarez is goed ingespeeld op het vertrek van Babel, maar de laatste drie werden niet waardig vervangen. Het is unfair hier Van Geel op af te rekenen.
Hoezo is dat unfair? De kans was aanzienelijk dat Sneijder zou vertrekken. Dan houd je daar toch rekening mee? Dan heb je toch al een haalbaar schaduwlijstje op het oog? Zelfde geldt voor Stam, hij had al aangegeven dat hij het bijna niet meer kon opbrengen. Dan ga je toch al op zoek naar een vervanger? Nu zitten we na een paar maanden zonder verdediging. En dan heeft v. Geel eindelijk maanden de tijd en meer dan genoeg geld, en dan komt hij met Kuffour aanzetten. Een speler die al meer dan een jaar niet heeft gespeeld en zo op te halen was. Waarom wordt die niet al direct aan het begin januari gehaald? Dan is ie eind januari speelklaar. Waarschijnlijk zat v. Geel weer achter onmogelijke spelers aan die toch niet zouden komen. Wat weer wil zeggen dat hij wederom geen haalbaar lijstje klaar had als vervanging van Stam.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo feb 24, 2008 2:00 pm

Giacomo Puccini schreef:Met 'naar omstandigheden' bedoel ik dus het moment waarop Babel, Sneijder, Stam, en Ten Cate vertrekken. Voor een TD is daar heel moeilijk op te anticiperen.
Goed, dus kreeg hij de kans, het geld en de tijd om dit in de winterstop te regelen. En wat doet hij?

Het moment waarop Babel vertrok was ideaal.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo feb 24, 2008 2:11 pm

Giacomo Puccini schreef:Met 'naar omstandigheden' bedoel ik dus het moment waarop Babel, Sneijder, Stam, en Ten Cate vertrekken. Voor een TD is daar heel moeilijk op te anticiperen.
precies, en daarom hoor je als TD ook pro-actief op dit soort verrassingen te kunnen anticiperen ipv wachten tot iets gebeurt en dan pas iets doen.

als voor ons het vertrek van Snejder geen verassng was, dat de kans groot was dat Stam niet meer veel zou spelen, dat ook Davids bijna opgebrand was... hoe kan dit voor iemand die heel veel geld verdient met TD spelen dit niet zag...

En Ten Cate had aan zijn contract gehouden kunnen worden. Maar dan nog... Psv komt in zelfde situatie, ziet dat Wouters faalt en grijpt in... en Vergoossen wordt gewoon kampioen... niet briljant, maar degelijk voldoende.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma feb 25, 2008 4:40 pm

Zijn borstje zal wel niet zo ver meer vooruitsteken. San Marco en JC gaan de toko runnen. MvG zal als decoratie worden gebruikt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 4:44 pm

Jöhnk schreef:
Giacomo Puccini schreef:Met 'naar omstandigheden' bedoel ik dus het moment waarop Babel, Sneijder, Stam, en Ten Cate vertrekken. Voor een TD is daar heel moeilijk op te anticiperen.
Goed, dus kreeg hij de kans, het geld en de tijd om dit in de winterstop te regelen. En wat doet hij?

Het moment waarop Babel vertrok was ideaal.
Inderdaad. Kuffour is het beste voorbeeld. Die ging in de zomer al op proef bij andere clubs. Die had je ook in semptember kunnen testen, zodat hij 1 januari fit en wel kon aansluiten. Als je hem zo nodig moest hebben.

Ik ben totaal niet onder de indruk van het aankoopbeleid van de afgelopen tijd en dan druk ik me zwak uit. Misschien mocht MVG niets uitgeven, maar dan had hij dat niet moeten accepteren, vind ik. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 4:45 pm

Juist als er weinig geld beschikbaar was, zijn aankopen als Luque en Kuffour belachelijk. Dan moet je juist zorgen dat je voltreffers hebt en niet puur gokken met spelers die al in geen tijden meer een bal hebben aangeraakt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma feb 25, 2008 5:08 pm

Als je veel geld hebt koop je makkelijk betere spelers dus als je weinig geld hebt kom je uit bij spelers die niet echt gewild zijn. Afdankers dus.
Laatst gewijzigd door Lionel op ma feb 25, 2008 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma feb 25, 2008 5:10 pm

Wat wil je daarmee zeggen, Rishi?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma feb 25, 2008 5:11 pm

Dat die Martin van Geel een koekebakker is.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma feb 25, 2008 5:13 pm

Dat ook.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 5:14 pm

Peter schreef:Dat die Martin van Geel een koekebakker is.
Arme Marco. Die zal zich straks wel als een eend in een vreemd pakhuis voelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 5:43 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Dat die Martin van Geel een koekebakker is.
Arme Marco. Die zal zich straks wel als een eend in een vreemd pakhuis voelen.
Een eend? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 7:45 pm

Het ging toch over de taalknobbel van HtC?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 7:53 pm

Aha! Die eend! :neutral.gif:

Maar serieus, ik denk dat MVG blijft zitten. Cruijff zegt dat hij zich nu gaat buigen over de invulling van de functies Hoofd Opleiding en Hoofd Scouting. Hij heeft het niet over die van TD.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 25, 2008 8:02 pm

Sowieso zal Van Basten of MVG die functie invullen, want anders heb je weer het nadeel van de TD die de trainer niet heeft aangesteld. Is Cruijff ook geen voorstander van, zoals hij eerder wel eens heeft gesteld. Volgens mij toen Blind werd aangesteld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » di feb 26, 2008 11:26 am

Bertje schreef:Sowieso zal Van Basten of MVG die functie invullen, want anders heb je weer het nadeel van de TD die de trainer niet heeft aangesteld. Is Cruijff ook geen voorstander van, zoals hij eerder wel eens heeft gesteld. Volgens mij toen Blind werd aangesteld.
Dat zou op zich geen probleem moeten zijn, want van Basten was sowieso uit de koker van Cruijff gekomen. En de TD zou ook uit de koker van Cruijff zijn gekomen, dus die zou weer op een lijn moeten zitten met van Basten.

Het feit dat van Geel na zo'n wanbeleid (ongeacht interne strubbelingen etc) nog blijft zitten geeft al aan dat het fout zit. Als de huidge malaise niet de schuld van Martin van Geel is, heeft hij in ieder geval aangetoond over weinig ruggengraat te beschikken, want hij is TD en hoort zijn beleid uit te kunnen voeren. Afgelopen winter was hij toch gewoon verantwoordelijk (geen inbreng van Ten Cate), dan kan er simpelweg geconstateerd worden dat hij niet de juiste kwaliteiten herbergt die een TD van een topclub zou moeten hebben.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 11:40 am

We weten nog niet of Van Geel blijft zitten.
Het stinkt aan alle kanten!

sudesh
Berichten: 1319
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 3:24 pm

Bericht door sudesh » di feb 26, 2008 11:55 am

Als er een nieuwe Hoofd Scouting wordt aangesteld en een AD die de boegbeeld van de club gaat worden (met een bepaalde voetbalachtergrond die eventueel onderhandelingen met spelers zou kunnen voeren), wat zou dan de rol van Martin van Geel moeten zijn?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di feb 26, 2008 12:12 pm

Linksback?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 02, 2008 11:25 pm

'Cruijff beslist over toekomst Van Geel'

zondag 02 maart, door SV, Amsterdam, 22:28u, RTVNH

John Jaakke heeft tegenover RTVNH laten weten dat hij vrijwel zeker niet op korte termijn gaat beslissen over de toekomst van Martin van Geel bij Ajax. Dat zal Johan Cruijff op zich nemen.

Omdat Maarten Fontein opzij is geschoven door Jaakke, vroeg de verslaggever van RTVNH aan Jaakke of nu Van Geel 'aan de beurt is'.

'Dat weet ik niet', zei Jaakke. 'Dat is afhankelijk van het technisch beleid dat Johan Cruijff voor ogen heeft'.
AjaxShowtime

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » di mar 04, 2008 6:27 pm

Cruijff’s straffe hand en stinkende wonden

door Peter vd Rijt

Maandag, 3 Maart 2008

Twee weken geleden rammelde Johan Cruijff aan de poort van de ArenA. De poortwachters deden schuchter open en de Meester zelf betrad het strijdtoneel. Hij zag dat bestuur en directie al vechtend over elkaar heen vielen. Maar daarvoor was hij niet naar Amsterdam gekomen. Het ging hem niet om de poppetjes, of degene die aan de touwtjes trok, maar om het spel. Geef het volk brood en spelen, dacht Johan eenvoudig, en het gaat ons aller Ajax vanzelf weer beter.

Johan Cruijff besloot twee weken geleden zich slechts met het technische beleid van Ajax bezig te gaan houden. Als liefhebber van de sport moet het hem pijn hebben gedaan, dat het technisch zo’n warboel is geworden bij zijn geliefde Amsterdamse club. Dus verdiept de Verlosser, zoals hij door de supporters liefkozend wordt genoemd, zich de komende tijd in het technisch beleid. Wat ging er fout, heel erg fout, en wat ging er nog wel goed? Onder dat laatste zal JC de scouting niet plaatsen, dat moge duidelijk zijn. En anders wordt dat het wel naar wat mij de afgelopen tijd duidelijk is geworden. En ter verantwoording het volgende, alle informatie hieronder is mij door directbetrokkenen en (ere-)leden van AFC Ajax medegedeeld.

Ajax is in heel grote mate afhankelijk van de scouting. Zowel in binnen- als buitenland moet veel tijd en energie gestoken worden in een continue zoektocht naar talent dat naar Amsterdam wil komen. De eigen opleiding levert wat dat betreft te weinig potentiële toppers af. Om te voorkomen dat men steeds weer een beroep moet doen op spelers als Urzaiz en consorten is de kwaliteit van het scoutingapparaat van doorslaggevend belang.

Ik vind het onthutsend dat de mensen die ik sprak uit angst voor represailles vroegen hun namen niet te vermelden. Ik schrok daarvan, want wat is dit voor een cultuur, in een land waar democratie en vrijheid van het woord het hoogste goed zijn? Allerlei individuen, allerlei eilandjes en ego's die niet naar elkaar luisteren.

Primair valt de scouting onder Martin van Geel. Echter, deze heeft Fred Arroyo naar voren geschoven als zetbaas. Misschien heeft u helder voor de geest wie meneer Arroyo is, mij zegt het helemaal niets. In de scouting zitten o.a. Hans van der Zee, Piet Keizer, Wim Suurbier en Gerrie Mühren. Die namen komen mij in ieder geval wel heel helder voor de geest.

Hans heeft bij PSV bewezen op het terrein van scouting een geweldige neus te hebben. Bij Ajax hoort hij de chefscouting te zijn, maar daar heeft Van Geel een stokje voor gestoken. Wie naar de ArenA belt en naar Hans vraagt, krijgt Arroyo aan de lijn. Ik deed een test en vroeg naar de scoutingbaas. Meneer Arroyo nam op.

De vergaderingen van deze groep scouts zijn een blamage voor een topclub. Meneer Arroyo neemt het woord en kraamt zoveel onzin uit, dat je het liefst meteen op zou willen staan en weglopen, zo melden mijn bronnen. De rol van Hans van der Zee is volstrekt ondergeschikt aan die van Arroyo. Het is niet voor niets dat Hans zijn bijdrage aan de Commissie Coronel weer introk; bang als hij was voor represailles. De angst regeert onder Van Geel. Ook Hans heeft vrouw en kinderen.

In een rapport je mening geven is een stap of vijf te ver. Zo diep is Ajax gevallen! Naar de inbreng van grootheden van weleer wordt amper of geheel niet geluisterd. Als je dit aanhoort begrijp je steeds beter dat Ajax nog heel lang geen talenten binnen zal halen en dat die eerder in Eindhoven, Heerenveen of Groningen zijn te bewonderen, dan in Amsterdam. Het binnenhalen van spelers, die elders volkomen misluk zijn - ik denk aan Dennis Rommedahl - is absoluut niet de schuld van Gerrie Mühren of de andere ex-topvoetballers. Een spelers als Samuel Kuffour is niet eens gescout, maar puur op oude reputatie aangetrokken, omdat hij heel goedkoop beschikbaar was. En zo zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest. Kijk maar naar wat er bij de club onder contract staat.

Een paar weken geleden schreef ik dat Van Geel een domme man is. Achteraf gezien is ‘dom zijn’ een nietszeggende kwalificatie; er zijn tenslotte veel domme mensen en ik ken er veel te veel. Echter, nu blijkt dat Van Geel de facto volstrekt incompetent is en dat is veel ernstiger! Hij brengt Ajax op deze wijze in zwaar weer en tracht nu ook nog in zijn nadagen over zijn graf heen te regeren door allerlei mensen vast te leggen.

In de euforie die over de komst van Cruijff is ontstaan, is men vergeten Martin van Geel eruit te schoppen. Hij brengt de club in groot gevaar en dat is onacceptabel. Verschillende leden van Ajax en van de scoutingcommissie vertelden mij verbaasd te zijn over de matige connecties van de huidige technisch directeur in de voetbalwereld buiten Nederland. Zijn naar voren schuiven van alleen maar vriendjes, die hem genegen zijn - zelfs als ze geen enkele kwaliteit hebben, zoals meneer Arroyo - tekent zijn wantrouwen jegens alles en iedereen. Dan valt het namelijk niemand op, dat je zelf ook van niets weet. Verder gedraagt Martin van Geel zich als een verlicht despoot, zo meldden mij insiders, die mijn observatie van buitenaf alleen maar bevestigden. En ja, Van Geel en ik kennen elkaar al een hele poos. Dus ik kan een oordeel over hem persoonlijk vellen.

Ik hoop van harte dat Johan Cruijff als eerste daad de scouting ter hand neemt. Er moet hoognodig wat gebeuren en alleen de Verlosser kan Ajax verlossen van verkeerde types op de juiste plek. En zodra de totale herstructurering van het scoutingsysteem op de agenda is gezet, kunnen de nieuwe kenners woorden in daden omzetten. Dan komen Danny Kerkenaar en al die vergeten toptalenten uit ons land echt in de ArenA te spelen. Dan was een Nordin Amrabat wellicht niet naar Venlo verbannen om nu in Eindhoven voor PSV te gaan spelen. En was eigen kweek Rasmus Lindgren ook niet na een jaar of twee weer teruggekocht van FC Groningen.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en die zijn er voldoende bij Ajax. De Amsterdamse club heeft juist een hele straffe hand nodig! Het is nog niet te laat, maar het is wel hoogtijd, dat de Verlosser aan de slag gaat voor er nog meer onherstelbaar is kapotgemaakt. Ik wens Johan Cruijff veel wijsheid en een straffe hand toe.
Tja, wat moeten we hier mee? Wat is waar, wat niet?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 04, 2008 6:34 pm

Ik heb zelden iemand zoveel onzin zien schrijven als Van de Rijt, dus die geloof ik sowieso niet. Die man lijkt me een ontzettende gluiperd en volgens mij lijdt hij aan chronische zelfoverschatting, want hij grijpt vrijwel iedere kans aan om zichzelf belangrijker te maken dan hij is, om Ajax van 'advies' te voorzien of zichzelf kandidaat te stellen voor een functie bij Ajax. :aai.gif:

Plaats reactie