Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » ma jul 02, 2007 11:40 am

Duke schreef:
Voetske schreef:
mattie schreef: 1 aanvulling "let vooral op de laatste regel " :1evil.gif:
Inderdaad. let vooral op de laatste regel ..
In het seizoen 2002-2003 was Ajax-trainer Henk ten Cate zijn coach in Breda.
Ja, en? Het betekent in ieder geval dat Ten Cate een beeld heeft van de mogelijkheden van Colin, lijkt me. Prima toch?
Als ie echt een beeld heeft van wat Colin vandaag de dag kan hoeft ie niet nog eens 3 weken op stage te komen.Toch.

Hij zal wel niks kosten ... afijn we wachten af wat, als deze speler gecontracteerd wordt, dit weer gaat worden ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 02, 2007 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 02, 2007 11:41 am

joey schreef:
De Dominee schreef:Lijkt mij er weer eentje van Ten Cate. MvG ziet het niet in hem zitten en dus een stage... An sich beter dan meteen kopen, maar ik weet niet of ik hier nu zo warm van word.
Dat MVG het niet in hem ziet zitten zou ik niet durven concluderen. Dan zou hij niet op stage komen, neem ik aan.
Jürgen Colin stond ooit bekend als een groot talent, maar hij kon slecht omgaan met de weelde. Bij PSV kwam hij niet aan de bak (op zich niet vreemd, die club heeft weinig met de eigen jeugd) en bij Genk kreeg hij problemen met Sef Vergoossen. Die vond dat Colin meer voor zijn sport moest leven. Bij NAC (onder HtC) heeft Colin het goed gedaan, hij verdiende een transfer naar Engeland. Conclusie: die jongen heeft wel talent, maar de vraag is hoe hij inmiddels in het leven staat en of hij zich nog ontwikkeld heeft. Al met al vind ik het helemaal geen gek idee om hem -volstrekt vrijblijvend- op stage te laten komen.
Sommigen zitten blijkbaar zo dicht bij het vuur dat ze weten dat MvG het niet in Colin (of zou het de overbodige Collen zijn :biggrin.gif: ) ziet zitten. Ik heb hem er in het openbaar nog niet over horen spreken.

Ajax heeft geen geld, alles is destijds uitgegeven aan KJH. Ik vrees dat we eind augustus wel ineens geld hebben maar dan weer geen Sneijder en zonder Sneijder??? Scheelt een slok op een borrel.

Colin op stage, op proef? Ik lees op AT niets anders dan dat je gewoon naar een wedstrijd op tv kunt kijken en dan precies weet hoe goed/slecht iemand is. Colin is toch wel eens op tv geweest? Weer een blunder van MvG en HtC? ze kijken te weinig naar de tv.

HtC kent hem, nou en? Ik zie wel vaker spelers naar trainers gaan die ze kennen (bijvoorbeeld hofland naar BvM, welke spelers wilde Danny Blind voor Sparta hebben?), maar alleen als het om HtC gaat is het fout?

Ieder jaar komen spelers op stage, van negen van de tien zien we niets terug, die tiende gaat naar psv o.i.d.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 02, 2007 11:43 am

Ik vind hier zeker niets mis mee. Integendeel, ik ben zelfs voorzichtig enthousiast.

Liever Colin voor een habbekrats dan Ogararu voor 4 miljoen.

999

Bericht door 999 » ma jul 02, 2007 11:46 am

Liever goede spelers dan Colin voor een habbekrats en Ogararu voor 4 miljoen :ajaxsmiley.gif: , we zullen zien.Maar enthousiast worden, nu al ?. :smallgrin.gif: , afijn hij zal wel een ijzeren mentaliteit hebben na al die verlieswedstrijden ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 02, 2007 11:49 am

Een stage is mijns inziens de allerbeste manier om een speler te beoordelen. Je kunt dan zien of hij het niveau aankan en of hij in de groep past. Norwich City speelt een heel ander soort voetbal dan Ajax. Zegt dus niet alles als hij het daar goed of slecht doet.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma jul 02, 2007 11:56 am

joey schreef:Een stage is mijns inziens de allerbeste manier om een speler te beoordelen. Je kunt dan zien of hij het niveau aankan en of hij in de groep past. Norwich City speelt een heel ander soort voetbal dan Ajax. Zegt dus niet alles als hij het daar goed of slecht doet.
Tuurlijk, We zullen het wel zien, maar uche, hoe voelt dat nu Joey, als het een beetje tegenzit zodadelijk weer een ex-(speler) van de club uit het zuiden met dat oerlijke voetbal in onze gelederen :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 02, 2007 12:42 pm

Wat moeten wij nou met een uitgearangeerde speler? Ik neem dat dit een breedte aankoop is (al zijn die wel veel gedaan zeg). Hopen dat het blijft bij een stage en dat hij dan snel weer weg is..

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 02, 2007 12:44 pm

Voetske schreef:Tuurlijk, We zullen het wel zien, maar uche, hoe voelt dat nu Joey, als het een beetje tegenzit zodadelijk weer een ex-(speler) van de club uit het zuiden met dat oerlijke voetbal in onze gelederen :smallgrin.gif:
Eigenlijk wel goed. Net als met KJH. Aisatti is ook van harte welkom. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » ma jul 02, 2007 12:59 pm

Daniel_vT schreef:Wat moeten wij nou met een uitgearangeerde speler? Ik neem dat dit een breedte aankoop is (al zijn die wel veel gedaan zeg). Hopen dat het blijft bij een stage en dat hij dan snel weer weg is..
Logisch dat je niet hoopt dat hij een succesvolle stage loopt en een goedkope versterking blijkt te zijn :confused.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 02, 2007 1:06 pm

Ik ga er eigenlijk van uit dat Colin dat contract gaat verdienen en ons verlost van Ogararu in de basis.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 02, 2007 1:10 pm

Jürgen Colin: ''Alles van Ajax is vet''
02-07-2007 om 12:23 | Door: AfroJoey

Eerder was op V-bal al te lezen dat Jürgen Colin drie weken mee zal trainen met de selectie van Ajax om een vierjarig contract te gaan verdienen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij het Engelse Norwich City en heeft de kans zich te bewijzen voor de Amsterdammers. Colin is vooral bekend door zijn tijd bij PSV en NAC Breda (toen onder de hoede van huidig Ajax-trainer Henk ten Cate). Bij Norwich mag Colin voor een gelimiteerde transfersom weg.

"Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij PSV zat, maar dat maakt nu niks meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion en het tenue. Het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan,'' zo wist Colin te melden tegenover Voetbal International.
Ah.. wat lief.. hij houd van onze club.. Mooi dat ie dat vind, maar als ie niet kan voetballen mag ie wegblijven.. Bagger aankoop is dit echt als hij een contract verdient. Wanneer houd MvG nou eens op met zich blind te staren op middelmatige Nederlandse spelers?

Bron: v-bal.nl

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 02, 2007 1:12 pm

Middelmatige Nederlandse spelers? Hij heeft Zuiverloon toch niet gehaald?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma jul 02, 2007 1:14 pm

Daniel_vT schreef:Jürgen Colin: ''Alles van Ajax is vet''
Keert VDV dan terug bij Ajax?
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op ma jul 02, 2007 1:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 02, 2007 1:14 pm

Nee alsjeblieft zeg, gelukkig niet. Maar hij haalt Rick Kruijs toch ook niet? Je kunt ook niet alle middelmatige Nederlandse spelers halen, daar is geen plek voor gelukkig..

Harm

Bericht door Harm » ma jul 02, 2007 1:20 pm

Heeft Beerens Ajax kampioen gemaakt?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 02, 2007 1:23 pm

Jöhnk schreef:Ik ga er eigenlijk van uit dat Colin dat contract gaat verdienen en ons verlost van Ogararu in de basis.
Ik ook. Past perfect in het plaatje, waardoor je er sowieso op vooruit gaat en hij kost niets.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jul 02, 2007 1:25 pm

Daniel_vT schreef:
Jürgen Colin: ''Alles van Ajax is vet''
02-07-2007 om 12:23 | Door: AfroJoey

Eerder was op V-bal al te lezen dat Jürgen Colin drie weken mee zal trainen met de selectie van Ajax om een vierjarig contract te gaan verdienen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij het Engelse Norwich City en heeft de kans zich te bewijzen voor de Amsterdammers. Colin is vooral bekend door zijn tijd bij PSV en NAC Breda (toen onder de hoede van huidig Ajax-trainer Henk ten Cate). Bij Norwich mag Colin voor een gelimiteerde transfersom weg.

"Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij PSV zat, maar dat maakt nu niks meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion en het tenue. Het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan,'' zo wist Colin te melden tegenover Voetbal International.
Ah.. wat lief.. hij houd van onze club.. Mooi dat ie dat vind, maar als ie niet kan voetballen mag ie wegblijven.. Bagger aankoop is dit echt als hij een contract verdient. Wanneer houd MvG nou eens op met zich blind te staren op middelmatige Nederlandse spelers?

Bron: v-bal.nl
Jij volgt Norwich op de voet?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jul 02, 2007 1:27 pm

Spijker schreef: Jij volgt Norwich op de voet?
Jij wel? :hypocrite.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jul 02, 2007 1:30 pm

Nope, daarom heb ik ook geen mening over die jongen. Laat anderen maar bepalen of ie wel of niet geschikt zou zijn en zo'n stage is een prima graadmeter.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jul 02, 2007 1:40 pm

Harm schreef:Heeft Beerens Ajax kampioen gemaakt?
Vertonghen PSV wel dan?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 02, 2007 1:44 pm

Daniel_vT schreef:
Harm schreef:Heeft Beerens Ajax kampioen gemaakt?
Vertonghen PSV wel dan?
Ja.

Harm

Bericht door Harm » ma jul 02, 2007 1:44 pm

RKC - AJAX :ajaxscarf.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 02, 2007 1:45 pm

Volgens mij is er hier niemand die een oordeel over Colin kan vellen, want hij heeft gewoon bij Norwich gezeten de afgelopen jaren en ik weet niet wie die club op de voet volgt. Daarom weet ik niet waarom Bertje en Johnk denken dat ie Ogararu uit de basis verdringt, maar ook niet waarom Daniel vindt dat hij maar een prutser is. Nog 3 daagjes geduld jongens, dan kan er wat zinnigs gezegd worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 02, 2007 1:47 pm

Omdat hij precies het type rechtsback is wat we nodig hebben. Zo'n speler hebben we niet in de selectie. Alleen Van der Wiel zou het misschien kunnen. Bovendien heeft Colin eerder bij NAC aangetoond goed genoeg te zijn en verwacht ik dat Ten Cate hem wel aan het ballen krijgt indien hij dat nu nog niet doet.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 02, 2007 1:49 pm

Waneer heb je hem voor het laatst zien spelen, Bertje?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gesloten