Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

999

Re: Luis Suárez

Bericht door 999 » zo feb 07, 2010 12:56 pm

joey schreef:Dat denk ik toch niet, hoor. Die jongens hebben er aardig wat ingeschopt. Wie had dat anders moeten doen?
Maar het gaat er toch niet om hoeveel je er in schopt, het gaat er toch om dat je DRIE punten pakt.Mischien hadden de vervangers en een andere speelstijl dat wel steeds opgeleverd . dat zouden dan misschien wel heel veel 1 - 0 overwiningen zijn .. maar maakt dat iets uit om kampioen te worden ..

Waarom schopt Suarez er dan tegen Feyenoord en Nac er niet twee in ?.Misschien hadden de vervangers juist wel de belangrijkste goals gemaakt .. wie zal het zeggen ..

We hebben nu ook zestig goals voor en maar zeventien tegen, maar staan desondanks toch negen punten achter op de bovenste ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 07, 2010 12:59 pm

Zonder Suarez is Ajax vleugellam en dat blijkt uit de potjes die Ajax speelt zonder Suarez.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 07, 2010 1:05 pm

brigade zuid schreef:Precies, als Suarez niet in vorm is of niet meedoet is er niemand anders die opstaat en het wel ff doet.. Suarez moet er zelfs nog inkomen om de boel te redden tegen fuckin AGOVV of Dordt.
Tegen Dordt kwam Ajax op 0-1 voordat Suarez de bal had aangeraakt, en uiteindelijk werd het verlengen.

Hij scoort veel, maar hoe vaak is dat de 3-0 of de 6-1? Uit statistieken blijkt dat bv. Ruiz veel beslissender is.

Suarez is goed hoor, maar ik heb wel beter gezien bij Ajax. In het recente verleden ook.

peter

Bericht door peter » zo feb 07, 2010 1:08 pm

Zeker. Een Sneijder is van een ander kaliber. Feit blijft alleen wel dat Suarez de beste speler van dit Ajax is. En ja dat zegt dus ook wat over dit Ajax.

999

Bericht door 999 » zo feb 07, 2010 1:14 pm

Feit is dat we het daar niet over hadden ..
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » zo feb 07, 2010 1:18 pm

999 schreef:
joey schreef:Dat denk ik toch niet, hoor. Die jongens hebben er aardig wat ingeschopt. Wie had dat anders moeten doen?
Maar het gaat er toch niet om hoeveel je er in schopt, het gaat er toch om dat je DRIE punten pakt.Mischien hadden de vervangers en een andere speelstijl dat wel steeds opgeleverd . dat zouden dan misschien wel heel veel 1 - 0 overwiningen zijn .. maar maakt dat iets uit om kampioen te worden ..

Waarom schopt Suarez er dan tegen Feyenoord en Nac er niet twee in ?.Misschien hadden de vervangers juist wel de belangrijkste goals gemaakt .. wie zal het zeggen ..

We hebben nu ook zestig goals voor en maar zeventien tegen, maar staan desondanks toch negen punten achter op de bovenste ..
Wie had dat dan moeten doen? Suarez op de bank en Kennedy die ze er in schiet tegen Feyenoord en NAC? Of toch Luque?

Face it, de vervangers van Suarez schoppen geen deuk in een pakje boter. Met een aanval Urby - Pantelic - Rommedahl word je 6e.

999

Bericht door 999 » zo feb 07, 2010 3:22 pm

Peter schreef:
999 schreef:

Wie had dat dan moeten doen? Suarez op de bank en Kennedy die ze er in schiet tegen Feyenoord en NAC? Of toch Luque?

Face it, de vervangers van Suarez schoppen geen deuk in een pakje boter. Met een aanval Urby - Pantelic - Rommedahl word je 6e.
Peter !!!, daar hebben/hadden we het niet over !!!.En dat weet jij ook .. Afijn ..

We hebben toch ook wedstrijden zonder Suarez gewonnen, net als we wedstrijden verliezen met Suarez.Daarbij, als Suarez er niet meer is/was, want daar gaat het antwoord van Joey over, dan komt er een andere speler.En dan zou het net zo goed met een andere tactiek kunnen zijb dat je meer punten zou hebben dan nu.

Ik zou hier voor het zelfde gemak de stelling neer kunnen zetten dat op het moment Suarez niet in dewedstrijd zit of niet scoort dat komt omdat zijn medespelers hun taken niet uitvoeren in dienst van ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 07, 2010 3:36 pm

Jöhnk schreef: Suarez is goed hoor, maar ik heb wel beter gezien bij Ajax. In het recente verleden ook.
Ik hoop dat Lodeiro het spel naar zich toe kan trekken en impulsen kan geven én dat dát Suarez een extra impuls geeft. Ik vind het al heel wat dat Suarez er in zo'n fantasieloos spelend elftal een rits aan doelpunten inschiet trouwens.

T82

Bericht door T82 » zo feb 07, 2010 5:18 pm

Jöhnk schreef:Hij scoort veel, maar hoe vaak is dat de 3-0 of de 6-1? Uit statistieken blijkt dat bv. Ruiz veel beslissender is.
En uit de beelden blijkt dat Ruiz heel vaak per ongeluk een makkelijke bal voor z'n voeten krijgt...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 07, 2010 7:47 pm

T82 schreef:
Jöhnk schreef:Hij scoort veel, maar hoe vaak is dat de 3-0 of de 6-1? Uit statistieken blijkt dat bv. Ruiz veel beslissender is.
En uit de beelden blijkt dat Ruiz heel vaak per ongeluk een makkelijke bal voor z'n voeten krijgt...

Ruiz scoort meestal in de laatste minuten .. doet Suarez ook vaak het verschil is dat het dan bij Ajax al 2-0 of 3-0 staat en bij twente nog maar 0-0.

Suarez was vandaag gewoon weer dreigend en gevaarlijk en heeft daarmee gewoon zijn aandeel in de andere doelpunten. Daarnaast werd zijn doelpunt onterecht afgekeurd. Ruiz heb ik niet gezien hoor.. En hij stond nog wel tegen Anita.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 07, 2010 7:56 pm

Wát was Suarez weer goed vandaag... GENIETEN!
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 07, 2010 7:59 pm

Zlatan Son of God schreef:Ruiz scoort meestal in de laatste minuten .. doet Suarez ook vaak het verschil is dat het dan bij Ajax al 2-0 of 3-0 staat en bij twente nog maar 0-0.

Suarez was vandaag gewoon weer dreigend en gevaarlijk en heeft daarmee gewoon zijn aandeel in de andere doelpunten. Daarnaast werd zijn doelpunt onterecht afgekeurd. Ruiz heb ik niet gezien hoor.. En hij stond nog wel tegen Anita.
Heb hem wel gezien hoor. Hij zette bijvoorbeeld Perez vrij voor de keeper.

Suarez liet zich weer van zijn beste kant zien. Een hardwerkende, goede speler.

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » do feb 25, 2010 1:14 pm

Bron: Voetbalzone - De wandelgangen:
Luis Suárez, of toch David Villa? De Engelse tabloids zijn er nog niet helemaal uit wie nou de nieuwe spits van Manchester United zal gaan worden. Dat Suárez scherp in de gaten gehouden wordt is een zekerheid, maar Sir Alex Ferguson zou toch ook erg graag Villa in een United-shirt willen zien. De Spanjaard stond in de zomer al in de belangstelling van de Engels landskampioen, maar wilde toen nog niet naar het buitenland. (Diverse Engelse media) Waarheidsgehalte: Totaal 28 stemmen.
Hmm als ie dan toch gaat liever geen ManU staan nou niet bekend als notoire overbetalers. Doe dan maar voor Ajax ManCity, Chelsea of Real ofzo die willen nog wel eens echt uit de band springen met transferbedragen. Ik heb het idee dat Ferguson over het algemeen zuiniger is, uitzonderingen als Berbatov daargelaten natuurlijk.
Is 1995 echt zolang geleden??

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 25, 2010 2:34 pm

Als hij iemand wilt, dan betaalt hij daar wel grof voor hoor...
IK GELOOF!!!!!!

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » do feb 25, 2010 3:12 pm

Maar in deze markt Rishi wat denk jij dat marktconform is voor Suarez??

ik denk dat 20 miljoen een nette prijs is en dat zal ManU ook wel betalen, maar als 20 miljoen marktconform is (en wie ben ik??) dan zie ik de big spenders Chelsea en ManCity nog wel 30 miljoen betalen en ManU niet,dat bedoel ik er mee te zeggen.

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 25, 2010 3:23 pm

30 miljoen. Maar het hangt af van het WK. Schiet hij er 5 in dan moeten ze gewoon 40 vragen. Suarez zit goed bij Ajax. Hij hoeft niet weg. Zeker als hij nog geen kampioen is geworden. En dat weet hij zelf ook.
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » za feb 27, 2010 9:56 pm

Mocht Luis vertrekken deze zomer voor veel geld dan is de beste en haalbare opvolger Mounir El Hamdaoui. Ik volg hem toch al weer een paar weken en is toch altijd goed bezig en scherp.Tegen Ajax had die dikke pech, maar met een beetje geluk wint hij de wedstrijd voor AZ in de Arena.

Vorige week en vanavond weergaloos. :biggthumpup.gif:

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » zo feb 28, 2010 8:11 pm

Los van het feit dat Ik El Ham dus echt niet bij Ajax hoef te zien. Denk ook dat er betere opties rondlopen, daarnaast ga je moeten investeren in el Ham zonder enig perspectief om hem ooit met winst te verkopen. Oftewel toppie, zinloze suggestie en totaal irrealistisch met de hudige financiele situatie van Ajax. (Gelukkig :ajaxsmiley.gif: )

Toppie

Bericht door Toppie » ma mar 01, 2010 12:49 pm

Rijkaard schreef:Los van het feit dat Ik El Ham dus echt niet bij Ajax hoef te zien. Denk ook dat er betere opties rondlopen, daarnaast ga je moeten investeren in el Ham zonder enig perspectief om hem ooit met winst te verkopen. Oftewel toppie, zinloze suggestie en totaal irrealistisch met de hudige financiele situatie van Ajax. (Gelukkig :ajaxsmiley.gif: )
Met je 48 posts zijn jouw opmerkingen ook gelukkig irrealistisch :1evil.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 01, 2010 1:54 pm

Nee hoor, want El Hamdaoui past niet in het spelersprofiel wat door Ajax voor aankopen is gemaakt. We gaan echt niet nog een keer met miljoenen smijten op de nederlandse markt.
Nil volentibus arduum

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » ma mar 01, 2010 4:09 pm

Eeh ja, je hebt gelijk Toppie, goed argument, ik ben overtuigd van je gelijk als je het zo bekijkt. :confused.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma mar 01, 2010 7:30 pm

En hiermee eindigt het publieke paringsritueel van Toppie en Rijkaard. We hebben elders op dit forum al een liefdestopic, dus vanaf nu gaat het hier weer over onze pingelversierende uruguayaan.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mar 21, 2010 2:44 pm

29 goals, 15 assists. Held!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 21, 2010 2:53 pm

Suarez staat stil in zijn ontwikkeling. Hij kan beter naar een sterkere competitie vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!

Ronald!

Bericht door Ronald! » zo mar 21, 2010 3:14 pm

joey schreef:Suarez staat stil in zijn ontwikkeling. Hij kan beter naar een sterkere competitie vertrekken.
Hij kan zich juist nog veel verder ontwikkelen bij Ajax als je het mij vraagt. Hij laat nog te vaak steekjes vallen. Hij scoort vandaag wel twee keer, maar verder speelde hij een draak van een wedstrijd.

Plaats reactie