Ik denk dat grote clubs toch twijfelen omdat KJH een matige voetballer is met niet al te veel snelheid.
Moderator: mods
Toch wel, jij bent degene die steeds staat te roepen dat je nog moet zien of dat KjH naar de uber-top-clubs gaat.KjH heb ik nooit horen zeggen dat ie alleen daar mee genoegen neemt.Ik heb hem zelfs nooit horen zeggen dat ie uber-top is, dat ie mee kan met de aller groten.En misschien denken clubs wel iets anders over dat " mee voetballend vermogen "van bepaalde spelers.Die rekenen gewoon in doelpunten van spelers, waarom denk jij dat RVN naar Real M. wordt gehaald, toch niet om zijn excellent voetballend vermogen .. goalsjoey schreef:Helemaal niet, ik zie best dat KJH een begenadigd afmaker is. Hij scoort altijd, dat is een hoop waard. Maar de allerrijkste clubs kunnen kiezen uit een hoop spelers die ook allemaal kwaliteiten hebben. Die ook scoren, maar beter kunnen voetballen dan KJH.
Onzin. In Nederland wisten ook jongens als Alves en Kezman er meer dan dertig per seizoen in te leggen. Wacht maar tot Huntelaar zich moet meten met de echte top.LucaS schreef:Niemand scoort zoveel als Huntelaar
En een speler heeft er zelfs niets over te zeggen waar hij onder contract wil staan?Toppie schreef:De ego wordt weer steeds groter , of je hem voor 25 miljoen of 35 miljoen kan verkopen dat maakt de club toch lekker zelf uit , pleur toch op met die graaiers.
Een speler uit de Nederlandse competitie zal zelden bovenaan het lijstje van een internationale topclub staan. Er is altijd wel een alternatief dat zich al op het hoogste niveau heeft bewezen. Alleen in Italië al in verband gebracht worden met Roma, Juve en Milan is toch best aardig te noemen.Peter schreef:De Italiaanse sportkranten hebben ook lucht gekregen van het feit dat Ajax en Huntelaar er niet uit komen. Ze noemen drie Italiaanse clubs die dingen naar zijn hand, namelijk Roma, Juve en Milan. Laatsgenoemde zou dan in beeld komen als Adebayor niet komt.
Onzin? Feit!Thomas schreef:Onzin. In Nederland wisten ook jongens als Alves en Kezman er meer dan dertig per seizoen in te leggen. Wacht maar tot Huntelaar zich moet meten met de echte top.LucaS schreef:Niemand scoort zoveel als Huntelaar
Ik snap Huntelaar wel hoor. Voor die 25 miljoen komt hij misschien moeilijk weg. Sowieso is het natuurlijk raar dat de vraagprijs nu tussen de 15 en 20 miljoen zou liggen en dat de clausule 25 miljoen zou moeten zijn. De bedragen die sommigen noemden (30-35) miljoen waren natuurlijk ook niet reëel.
In verband gebracht worden met, wat stelt het voor? Oosterveer heeft laten weten dat er geen enkel aanbod ligt. Het is allemaal geroddel. De transfermarkt is al een maand open en nog geen enkele club heeft zich voor KJH gemeld.Jabu schreef:Alleen in Italië al in verband gebracht worden met Roma, Juve en Milan is toch best aardig te noemen.
Het gaat er niet om wat wij ervan vinden, maar wat Europa ervan vindt. Wij hoeven hem niet te betalen.joey schreef:Jabu, zoals je zelf zegt: een speler uit de Nederlandse competitie staat zelden bovenaan het lijstje. Daar komt nog bij, dat over KJH de nodige twijfels bestaan. Hij is niet de nieuwe Van Basten, laat ik het zo zeggen. Eerder de nieuwe Kieft of Bosman.
Schuster: "Huntelaar komt in mijn plannen voor"
22 maart 2008
Trainer Bernd Schuster van Real Madrid heeft zijn interesse voor Klaas Jan Huntelaar uitgesproken. De Duitser zou de Ajax-aanvaller volgend seizoen graag bij zijn selectie halen.
"Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy", zegt Schuster tegen Sportweek. "Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor."
Schuster stelt dat Real Madrid een poging gaat wagen de Oranje-international los te weken bij Ajax. Huntelaar twijfelt over een langer in Amsterdam, waar hij nog vastligt tot de zomer van 2010. Ajax wil de verbintenis tussentijds openbreken.