De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr feb 15, 2008 4:15 pm

LucaS schreef:Zonder een mening te kunnen hebben of het terecht is dat brands weg moet bij NAC, op zich is het wel des Ajax' om niet alleen naar de resultaten te kijken
... en als hij komt, zal hij wel Sikora en Lurling meenemen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr feb 15, 2008 9:31 pm

Demosthenes schreef:
LucaS schreef:Zonder een mening te kunnen hebben of het terecht is dat brands weg moet bij NAC, op zich is het wel des Ajax' om niet alleen naar de resultaten te kijken
... en als hij komt, zal hij wel Sikora en Lurling meenemen.

:drecul.gif: :drecul.gif: :rofl.gif: :rofl.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 15, 2008 11:51 pm

Nu lach je nog. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 16, 2008 12:36 am

Earnest Steward? Die beperkt zich toch ook vooralsnog vooral tot de eredivisie.

Misschien hebben we de geschikte TD al in huis?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » za feb 16, 2008 9:42 am

Wie mag dat dan wezen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za feb 16, 2008 11:41 am

Ik zou eigenlijk niemand kunnen bedenken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za feb 16, 2008 12:45 pm

Iets anders: van Geel is toch dé contactpersoon met Defour? Ik denk dat die kansen helemaal verkeken zijn als v. Geel straks weg is.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » za feb 16, 2008 12:45 pm

Van der Zee?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 16, 2008 12:50 pm

Defour wilde toch voor Ajax spelen? Als de nieuwe beleidsbepalers hem willen, dan zal er weinig veranderen, lijkt mij.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za feb 16, 2008 1:42 pm

Defour komt echt niet omdat hij iets wilt leren van Martin van Geel. Zo stom zullen ze toch niet zijn dat ze straks iemand als Defour vergeten?
IK GELOOF!!!!!!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » za feb 16, 2008 3:20 pm

Iets anders: van Geel is toch dé contactpersoon met Defour? Ik denk dat die kansen helemaal verkeken zijn als v. Geel straks weg is

Wat een onzin Jesse, ten eerste Defour wil(de) gewoon zelf voor Ajax uitkomen, en bovendien is de kans klein dat hij komt i.v.m CL wat Ajax volgend jaar gaat mislopen. (dit keer winnen we de Plee-offs niet)
Pompiedom

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » za feb 16, 2008 4:02 pm

Ook Martin van Geel krijgt vandaag een vriendelijke gesprek. Of zou hij zich eruit lullen? Hij is tenslotte aalglad. Net als John Jaakke.

To be continued...

Defour staat als het goed is gewoon op het schaduw- en scoutingslijst. Ik neem aan dat de hoofdscout hem zelfs beter kent (qua voetbalkwaliteiten) dan Martin van Geel.
AFCA!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 16, 2008 7:58 pm

Defour vindt het vast reuze interessant om onder Van Basten te trainen. En nu maar hopen voor Defour dat Van Basten hem wil.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za feb 16, 2008 9:47 pm

joey schreef:Defour vindt het vast reuze interessant om onder Van Basten te trainen. En nu maar hopen voor Defour dat Van Basten hem wil.
Geen idee waarom hij dat interessant zou vinden; Ajax is niet mee dan een soort Standaard Luik en MvB heeft als trainer nooit iets gewonnen.

Laten we elkaar recht in de ogen kijken, het huidige Ajax stelt niets voor.

De commissie??? Wat ik in de NRC heb gelezen heb ik hier op AT al tientallen malen gelezen en met alle égards naar de posters hier, het komt niet uit boven het "barniveau". Ik hoop dat het rapport meet biedt dan wat er in de NRC staat.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 16, 2008 10:03 pm

Arthur schreef:Van der Zee?
Die bedoelde ik inderdaad. Maar ik ken hem niet goed genoeg om dat met zekerheid te kunnen zeggen. Denk wel dat hij aardig weet wat er te koop is. Daarmee kom je al een eind.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za feb 16, 2008 11:50 pm

Bertje schreef:Defour wilde toch voor Ajax spelen? Als de nieuwe beleidsbepalers hem willen, dan zal er weinig veranderen, lijkt mij.
Ja, maar ik denk dat het allemaal wat minder is geworden. Het belangrijkste is dat Ajax straks waarschijnlijk geen CL speelt, maar daarnaast is de man met wie hij blijkbaar zo'n goed contact had (bijv. sms'n op verjaardagen) ook nog eens weg.

Het is inderdaad allemaal wat vergezocht, maar ik kan het me zo voorstellen dat hij er nu minder moeite mee heeft om voor een andere club te kiezen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo feb 17, 2008 8:15 am

Demosthenes schreef:
joey schreef:Defour vindt het vast reuze interessant om onder Van Basten te trainen. En nu maar hopen voor Defour dat Van Basten hem wil.
Geen idee waarom hij dat interessant zou vinden; Ajax is niet mee dan een soort Standaard Luik en MvB heeft als trainer nooit iets gewonnen.

Laten we elkaar recht in de ogen kijken, het huidige Ajax stelt niets voor.

De commissie??? Wat ik in de NRC heb gelezen heb ik hier op AT al tientallen malen gelezen en met alle égards naar de posters hier, het komt niet uit boven het "barniveau". Ik hoop dat het rapport meet biedt dan wat er in de NRC staat.
precies, waarom zou je naar een club gaan die als een aangeslagen boxer door de ring zwalkt? Spelers willen winnen en dan ga je naar de topclub van dat land. En dat is Ajax al jaren niet meer.

De verrotte Ajaxcultuur heeft weer gewonnen. Bescherm het eigen belang en de vriendjes, schop de buitenstaanders eruit. Van Geel en het management hebben gefaald, nu zijn alle problemen opgelost...

'maar hoe komt het dat het management/TD/trainer' voor deze ook heeft gefaald, commission??? Oh, dat we hebben niet onderzocht...
:excited.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 17, 2008 8:22 am

Telegraaf schreef:Van Geel blijft rustig

zondag 17 februari, Amsterdam, 07:44u, Telegraaf
AMSTERDAM - In tegenstelling tot Maarten Fontein heeft Martin van Geel geen verzoek gekregen van de raad van commissarissen om per direct op te stappen bij Ajax. Diverse bronnen wisten aanvankelijk te melden dat ook de technisch directeur zich gisteren in de ArenA had moeten melden.

De directieleden wilden niet inhoudelijk op de actualiteit ingaan. " Maar ik wil wel benadrukken dat ik geen gesprek heb gehad met de commissarissen", zei Van Geel, die in het rapport van de commissie-Coronel eveneens wordt bekritiseerd. "Ik blijf er vooralsnog rustig onder. Gezien alles reacties voel ik juist nog steeds genoeg steun en vertrouwen."

Topscorer Klaas-Jan Huntelaar liet weten dat de spelersgroep moet proberen op het voetbal te blijven focussen. " Ik houd me er verder niet mee bezig. Maar ik kijk er niet van op dat dit gebeurt. Bij Ajax lekt toch altijd alles uit", aldus Huntelaar.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 17, 2008 10:51 am

Gelukkig, Van Geel zie ik graag blijven.. heb wel vertrouwen in deze man.

De reactie van Huntelaar spreekt boekdelen. Wat is Ajax toch een fijne club om bij te mogen horen?
Ajax!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 17, 2008 11:44 am

Giacomo Puccini schreef:Gelukkig, Van Geel zie ik graag blijven.. heb wel vertrouwen in deze man.

De reactie van Huntelaar spreekt boekdelen. Wat is Ajax toch een fijne club om bij te mogen horen?
Spelers moeten juist hun bek houden , dus ook KJH

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo feb 17, 2008 11:45 am

Ga je ook nog eens wat zinnige dingen posten i.p.v. Pisvee, Hoerenveen, oprotten en bek houden?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 17, 2008 11:50 am

Jabu schreef:Ga je ook nog eens wat zinnige dingen posten i.p.v. Pisvee, Hoerenveen, oprotten en bek houden?
Ik moet die van jou nog vinden :excited.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 17, 2008 12:05 pm

Giacomo Puccini schreef:Gelukkig, Van Geel zie ik graag blijven.. heb wel vertrouwen in deze man.
De reactie van Huntelaar spreekt boekdelen. Wat is Ajax toch een fijne club om bij te mogen horen?
Op basis waarvan?

Roger, Luque, Urzaiz, Rommeldahl, Ogararu, Kennedy,Colin etc.. Het te veel en makkelijk geld uitgeven voor Suarez en Silva, niet reageren op vertrekkende spelers Grygera, Sneijder, Perez, Babel, Stam..

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 17, 2008 12:08 pm

Ja, maar hij heeft het bij AZ en Willem II goed gedaan. :sleepy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Martin Eden
Berichten: 53
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 6:51 pm

Bericht door Martin Eden » zo feb 17, 2008 12:40 pm

Ik bergijp het best dat ie nog even mag blijven, wat heb je er aan om de hele leiding in 1 keer bij het grofvuil te zetten? Er moet over een aantal maanden wel weer een spelersgroep staan met een nieuwe trainer ervoor. Bovendien heeft Van Geel naast ontegenzeggelijke missers ook goede dingen gedaan voor AJAX. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel waarbij ik er van uit ga dat ie A) een behoorlijke wake-up-call heeft gehad en B) samen met Marco (?) best in staat is een goed team voor volgend seizoen neer te zetten.
At the moment he knew, he ceased to know.

Plaats reactie