Albert Luque Martos
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
-
En dan zijn er nog supporters die in hem de ideale Ajax voetballer zien.... Niet te geloven. De gemiddelde Vak410 fan weet niet eens meer een voetballer op waarde schatten.
Als ik die slome bejaarde Luque zie ploegen over dat veld, gaat bij mij het bloed bijkans koken. Zoals eerder gezegd: hij is echt een parodie op een (top)voetballer.
Als ik die slome bejaarde Luque zie ploegen over dat veld, gaat bij mij het bloed bijkans koken. Zoals eerder gezegd: hij is echt een parodie op een (top)voetballer.
- Ajaciedjuh
Ik heb zowaar een sliding van hem gezien in de eerste helft, vlak bij het eigen strafschopgebied!
De eerste helft vond ik hem niet eens zo heel slecht hoor. probeerde zijn mannetje tenminste af en toe eens uit te spelen. In de 2e helft was ie dramatisch. Aan de andere kant was toen ongeveer heel Ajax dramatisch.....
Ik heb nog steeds het idee dat ie het wel redt met wat wedstrijdritme en vertrouwen.
De eerste helft vond ik hem niet eens zo heel slecht hoor. probeerde zijn mannetje tenminste af en toe eens uit te spelen. In de 2e helft was ie dramatisch. Aan de andere kant was toen ongeveer heel Ajax dramatisch.....
Ik heb nog steeds het idee dat ie het wel redt met wat wedstrijdritme en vertrouwen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Luque in Marca. Kort samengevat: heeft het naar zijn zin bij Ajax, al speelt hij minder dan hij zou willen. Maar zo is het voetbal, hij wil zich 100% inzetten om van waarde te kunnen zijn voor Ajax en zijn contract, dat nog twee jaar loopt, uitdienen. De Nederlandse competitie vindt hij goed maar niet zo goed als de PL en Primera Division. Engeland vond hij trouwens maar niets, daar wil hij niet meer spelen. Afgelopen zomer kon hij terug naar Spanje, maar hij heeft voor Ajax gekozen omdat Ajax een grote club is. Van Basten kent hij niet persoonlijk, maar hij bewondert hem, want Van Basten is een winnaar. Van Basten was bovendien ook aanvaller, dus Luque hoopt van hem te kunnen leren.
Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niet dat ik een lans wil breken voor Luque, maar ergens moet ik toegeven dat hij wel erg weinig kansen krijgt. Rommedahl mag wedstrijden lang aanprutsen, maar krijgt toch altijd weer de kans. Tegen Sparta was Luque erg pover, maar ik had wel verwacht dat hij de kans kreeg op een 'serietje'. Nee, de volgende wedstrijd mochten we het weer doen met Rommedahl die geen deuk in een pakje boter schopte. En nu? De volgende wedstrijd waarschijnlijk weer een ander. Wie weet wordt Kennedy wel weer van stal gehaald.
? Met een aanval Perez, KJH en Suarez hou je op nog 7 veldpspelers over die je in theorie kan laten verdedigen. Hoeveel wil jij er hebben? Laten we van 4-3-3 uitgaan met de al eerder genoemde 3 aanvallers. Dan kan je nog 3 spelers kiezen uit bv. Davids, Gabri, Lindgren, De Jong. Lijkt mij toch genoeg balans.joey schreef:Mijn hemel, dat verdedigt er niemand mee. Arme middenvelders.Jabu schreef:Ik zie ook nog liever Luque dan Rommedahl. Het liefst Perez en Suarez op de vleugels.