Jurgen Colin
Moderator: mods
Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!
Ajax begint onderhand meer op een sociale werkplaats te lijken dan op een voetbalclub. What's next: Urzaiz en Luque krijgen een contract voor het leven?!
Colin hoort bij Telstar of Veendam. Of in de Hall of Shame van Ajax! Waar Henk's troetelkind zeker niet thuishoort is in Ajax-1.
Je probeert als doorgewinterd Ajax-fan altijd positief richting de toekomst te kijken, maar dit bericht doet het ergste vermoeden voor de komende jaren.
Ajax begint onderhand meer op een sociale werkplaats te lijken dan op een voetbalclub. What's next: Urzaiz en Luque krijgen een contract voor het leven?!
Colin hoort bij Telstar of Veendam. Of in de Hall of Shame van Ajax! Waar Henk's troetelkind zeker niet thuishoort is in Ajax-1.
Je probeert als doorgewinterd Ajax-fan altijd positief richting de toekomst te kijken, maar dit bericht doet het ergste vermoeden voor de komende jaren.
voetbal24.nlColin en Ajax praten vrijdag over toekomstDoor Carlo Willemsen
Donderdag, 27 maart 2008, 17:03
Hoewel Jurgen Colin onlangs uitsprak dat hij dacht te moeten vertrekken bij Ajax, heeft de Amsterdamse club de optie in zijn contract gelicht. Daardoor staat de 27-jarige verdediger ook de komende twee seizoenen onder contract in de ArenA. Tot verbazing van de oud-PSV'er zelf.
Colin komt in Amsterdam nauwelijks aan spelen toe. Toch heeft de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten aangedrongen op een langer verblijf van de dikwijls bekritiseerde verdediger. Vrijdag vindt er een gesprek plaats tussen de speler, zijn zaakwaarnemer en de Ajax-leiding. Het kamp Colin wil graag weten of de Amsterdammers enkel de optie hebben gelicht om alsnog een hoge transfersom voor de anders transfervrije verdediger te kunnen vragen. Volgens Martin van Geel is daar absoluut geen sprake van. De technisch directeur noemt Colin een volwaardig speler van de selectie.
Ik bemoei me er niet mee, maar ik vind het echt niet best... :)
PSV... gefeliciteerd met het kampioenschap volgend jaar... wie wordt de nieuwe coach van Ajax in de winterstop? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Meneer krijgt ook een contract aangeboden in amsterdam en twijfelt ook... is dat normaal in die regionen? :)Colin in dubio over contractverlenging
Jurgen Colin weet het niet. Moet de Ajacied nou blij zijn met zijn contractverlenging tot 2010 of niet? "Dat is een situatie die niet gezond voor me is", zegt de tribuneklant tegen Het Parool over zijn hudige rol.
Op voorspraak van toekomstig Ajax-trainer Marco van Basten werd deze week het contract van de oud-speler van Norwich City en PSV verlengd. "Het is mooi dat de club vertrouwen in me heeft. Anderzijds wil ik ook spelen. Van alleen trainen word ik niet beter", vindt de 27-jarige Colin.
Voor hem heb ik wel een tip... NIET DOEN!! :hupajax.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Volgens mij is Colin helemaal niet zo slecht. Ik zou hem weleens een paar wedstrijden achter elkaar met vertrouwen willen zien spelen. Hij begon net een beetje te draaien toen BS kwam. Weten we nog niks.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
wimpey schreef:Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!
Humor

wimpey schreef:Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!
Hou inderdaad eens op met jou gezeik op Ten Cate, het is in dit geval jouw god Van Basten die hierachter zit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Cluijffert
"Maar Van Basten hij is nog helemaal niet in dienst. Dit is duidelijk het werk van backstabber Van Geel die nu nog de kans ziet om zijn territory te markeren... en is het toch Van Basten zijn wil dan kan hij niet anders omdat hij nu eenmaal niet in een paar maanden al het werk van Ten Cate ongedaan maken kan..."Mr. Ajax schreef:wimpey schreef:Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!
Hou inderdaad eens op met jou gezeik op Ten Cate, het is in dit geval jouw god Van Basten die hierachter zit.
Toch Wimpey?

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Pot, ketel, boring.
Ik vind Colin een betere verdediger dan BS. Silva geeft onnoemelijk veel overtredingen in de buurt van de zestien weg.Jesse schreef:Volgens mij is Colin helemaal niet zo slecht. Ik zou hem weleens een paar wedstrijden achter elkaar met vertrouwen willen zien spelen. Hij begon net een beetje te draaien toen BS kwam. Weten we nog niks.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En over een paar maanden is ie net zo goed als Trabelsi in zijn goeie dagen. Kom op jongens. Colin is een Ajaxonwaardige speler. Dat hij zijn laatste wedstrijden minder slecht speelde dan de dramatische potjes daarvoor, maakt hem niet ineens een goeie verdediger, of ineens de beste rechtsback die we in onze selectie hebben. Een paar wedstrijden niet door de mand vallen is voor mij namelijk geen synoniem voor "hij is helemaal niet zo slecht". Of jullie hebben last van een zeer selectief geheugen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Jij, Goodfella, Beloki en ik begonnen daar toen over, geloof ik.
Vond Colin destijds ook sober en geconcentreerd spelen. Was inderdaad weinig op aan te merken. Het is niet de eerste speler waar je aan denkt als je Ajax hoort nee, dat niet. Aan de bal brengt hij niet veel, maar dat deed Reiziger ook niet. Al was Reizigers inspeelpass wel even wat beter (getimed), natuurlijk.
Vond Colin destijds ook sober en geconcentreerd spelen. Was inderdaad weinig op aan te merken. Het is niet de eerste speler waar je aan denkt als je Ajax hoort nee, dat niet. Aan de bal brengt hij niet veel, maar dat deed Reiziger ook niet. Al was Reizigers inspeelpass wel even wat beter (getimed), natuurlijk.
Ik vond het toen jammer dat Silva kwam. Colin was gewoon een paar keer de beste aan Ajax zijde, en dat is wat, als verdediger. Opbouwend is hij erg slecht, geen schim van Silva. Maar verdedigend is hij een stukje beter. Gewoon houden. Hij kan overal spelen achterin. Altijd makkelijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nou als dit het toonbeeld wordt voor de nieuwe selectie kunnen we beter 3 jaar overslaan9 april 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
De verklaring voor het lichten van de eenzijdige optie in zijn contract heeft Jürgen Colin tevreden gestemd, zo meldt Voetbal International woensdag. De 27-jarige verdediger was bang dat de Amsterdammers zijn verbintenis slechts verlengden om later een transfersom te kunnen vragen.
"Maar daar is geen sprake van, het zijn echt sportieve redenen", zegt Colins zaakwaarnemer Hakim Slimani tegenover VI. "Omdat Jürgen dit seizoen vaak op de tribune zit, hadden we twijfels bij de intenties van Ajax, maar in een gesprek werd duidelijk dat de optie is gelicht op advies van de nieuwe technische staf."
Marco van Basten, John van 't Schip en Rob Witschge herinneren zich volgens technisch directeur Martin van Geel de Colin van PSV en NAC Breda nog goed. "Ze denken dat hij dat niveau nog steeds in zich heeft en willem hem graag een echte kans geven dat te tonen. Voor ons zegt dat genoeg", aldus Van Geel.
Colin werd afgelopen zomer overgenomen van Norwich City. Hij kon echter nooit overtuigen in Amsterdam. Tot nu toe speelde hij vijftien officiële wedstrijden voor Ajax.
© Ajaxonline.org