Jurgen Colin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mar 26, 2008 12:36 pm

Dat is inderdaad een probleem. Deze contractverlenging is dan ook geen briljante move maar ik kan hier nog wel vrede mee hebben.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 27, 2008 12:46 pm

Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!

Ajax begint onderhand meer op een sociale werkplaats te lijken dan op een voetbalclub. What's next: Urzaiz en Luque krijgen een contract voor het leven?!

Colin hoort bij Telstar of Veendam. Of in de Hall of Shame van Ajax! Waar Henk's troetelkind zeker niet thuishoort is in Ajax-1.

Je probeert als doorgewinterd Ajax-fan altijd positief richting de toekomst te kijken, maar dit bericht doet het ergste vermoeden voor de komende jaren.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 27, 2008 5:36 pm

Kap is met dat gezeik op Henk wil je? Want niet alleen Henk ziet het in hem zitten. Blijkbaar ook MVG en/of MVB
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do mar 27, 2008 6:57 pm

Colin en Ajax praten vrijdag over toekomstDoor Carlo Willemsen
Donderdag, 27 maart 2008, 17:03

Hoewel Jurgen Colin onlangs uitsprak dat hij dacht te moeten vertrekken bij Ajax, heeft de Amsterdamse club de optie in zijn contract gelicht. Daardoor staat de 27-jarige verdediger ook de komende twee seizoenen onder contract in de ArenA. Tot verbazing van de oud-PSV'er zelf.

Colin komt in Amsterdam nauwelijks aan spelen toe. Toch heeft de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten aangedrongen op een langer verblijf van de dikwijls bekritiseerde verdediger. Vrijdag vindt er een gesprek plaats tussen de speler, zijn zaakwaarnemer en de Ajax-leiding. Het kamp Colin wil graag weten of de Amsterdammers enkel de optie hebben gelicht om alsnog een hoge transfersom voor de anders transfervrije verdediger te kunnen vragen. Volgens Martin van Geel is daar absoluut geen sprake van. De technisch directeur noemt Colin een volwaardig speler van de selectie.
voetbal24.nl

Ik bemoei me er niet mee, maar ik vind het echt niet best... :)
PSV... gefeliciteerd met het kampioenschap volgend jaar... wie wordt de nieuwe coach van Ajax in de winterstop? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr mar 28, 2008 6:29 pm

Colin in dubio over contractverlenging
Jurgen Colin weet het niet. Moet de Ajacied nou blij zijn met zijn contractverlenging tot 2010 of niet? "Dat is een situatie die niet gezond voor me is", zegt de tribuneklant tegen Het Parool over zijn hudige rol.

Op voorspraak van toekomstig Ajax-trainer Marco van Basten werd deze week het contract van de oud-speler van Norwich City en PSV verlengd. "Het is mooi dat de club vertrouwen in me heeft. Anderzijds wil ik ook spelen. Van alleen trainen word ik niet beter", vindt de 27-jarige Colin.
Meneer krijgt ook een contract aangeboden in amsterdam en twijfelt ook... is dat normaal in die regionen? :)

Voor hem heb ik wel een tip... NIET DOEN!! :hupajax.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 28, 2008 7:36 pm

Op naar NEC! :666.gif:

Heeft hij iets te willen of kan Ajax die optie gewoon lichten?
Het stinkt aan alle kanten!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr mar 28, 2008 7:53 pm

Opties en rechtsbacks? Als resultaten uit het verleden iets over de toekomst zeggen... reserveer maar vast een rechtszaaltje.

joey schreef:Heeft hij iets te willen of kan Ajax die optie gewoon lichten?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr mar 28, 2008 8:02 pm

joey schreef:Op naar NEC! :666.gif:

Heeft hij iets te willen of kan Ajax die optie gewoon lichten?
Zeg.. doe me een lol... :) Ik hoef die gast niet bij NEC te zien hoor...

Jesse

Bericht door Jesse » za mar 29, 2008 2:44 am

Volgens mij is Colin helemaal niet zo slecht. Ik zou hem weleens een paar wedstrijden achter elkaar met vertrouwen willen zien spelen. Hij begon net een beetje te draaien toen BS kwam. Weten we nog niks.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Toppie

Bericht door Toppie » za mar 29, 2008 9:28 am

wimpey schreef:Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!

Ajax begint onderhand meer op een sociale werkplaats te lijken dan op een voetbalclub. What's next: Urzaiz en Luque krijgen een contract voor het leven?!

Colin hoort bij Telstar of Veendam. Of in de Hall of Shame van Ajax! Waar Henk's troetelkind zeker niet thuishoort is in Ajax-1.

Je probeert als doorgewinterd Ajax-fan altijd positief richting de toekomst te kijken, maar dit bericht doet het ergste vermoeden voor de komende jaren.

Humor :drecul.gif: Idd Schandalig

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mar 29, 2008 12:18 pm

wimpey schreef:Ik ben blij dat de stoel waarin ik zat toen ik dit las in het bezit bleek te zijn van een leuning!

Hou inderdaad eens op met jou gezeik op Ten Cate, het is in dit geval jouw god Van Basten die hierachter zit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za mar 29, 2008 12:47 pm

Mr. Ajax schreef:

Hou inderdaad eens op met jou gezeik op Ten Cate, het is in dit geval jouw god Van Basten die hierachter zit.
"Maar Van Basten hij is nog helemaal niet in dienst. Dit is duidelijk het werk van backstabber Van Geel die nu nog de kans ziet om zijn territory te markeren... en is het toch Van Basten zijn wil dan kan hij niet anders omdat hij nu eenmaal niet in een paar maanden al het werk van Ten Cate ongedaan maken kan..."

Toch Wimpey?

:hypocrite.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 29, 2008 5:04 pm

Pot, ketel, boring.
Jesse schreef:Volgens mij is Colin helemaal niet zo slecht. Ik zou hem weleens een paar wedstrijden achter elkaar met vertrouwen willen zien spelen. Hij begon net een beetje te draaien toen BS kwam. Weten we nog niks.
Ik vind Colin een betere verdediger dan BS. Silva geeft onnoemelijk veel overtredingen in de buurt van de zestien weg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za mar 29, 2008 5:09 pm

En over een paar maanden is ie net zo goed als Trabelsi in zijn goeie dagen. Kom op jongens. Colin is een Ajaxonwaardige speler. Dat hij zijn laatste wedstrijden minder slecht speelde dan de dramatische potjes daarvoor, maakt hem niet ineens een goeie verdediger, of ineens de beste rechtsback die we in onze selectie hebben. Een paar wedstrijden niet door de mand vallen is voor mij namelijk geen synoniem voor "hij is helemaal niet zo slecht". Of jullie hebben last van een zeer selectief geheugen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jesse

Bericht door Jesse » za mar 29, 2008 5:24 pm

Ik zag dat hij op een gegeven moment de weg omhoog vond, toen kwam BS echter. Ik geef hem nog wel een kans.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 29, 2008 5:26 pm

Hij heeft zijn laatste wedstrijden gewoon goed gespeeld, hoor. Weinig op aan te merken. Zei ik toen ook al, overigens.

Ik vergelijk hem niet met Trabelsi.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 29, 2008 5:28 pm

Jij, Goodfella, Beloki en ik begonnen daar toen over, geloof ik.

Vond Colin destijds ook sober en geconcentreerd spelen. Was inderdaad weinig op aan te merken. Het is niet de eerste speler waar je aan denkt als je Ajax hoort nee, dat niet. Aan de bal brengt hij niet veel, maar dat deed Reiziger ook niet. Al was Reizigers inspeelpass wel even wat beter (getimed), natuurlijk.

Beloki

Bericht door Beloki » za mar 29, 2008 7:25 pm

Ik vond het toen jammer dat Silva kwam. Colin was gewoon een paar keer de beste aan Ajax zijde, en dat is wat, als verdediger. Opbouwend is hij erg slecht, geen schim van Silva. Maar verdedigend is hij een stukje beter. Gewoon houden. Hij kan overal spelen achterin. Altijd makkelijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 29, 2008 7:28 pm

Ik vind Silva opbouwend niet beter dan Colin. Hij heeft wel een betere voorzet en zijn loopvermogen is wat beter.

En met niemand anders!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mar 29, 2008 8:28 pm

Ik vind Silva duidelijk beter dan Colin, opbouwend zeer zeker, al is Silva natuurlijk ook geen topper ofzo. Gewoon een nuttige kracht.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jesse

Bericht door Jesse » za mar 29, 2008 9:41 pm

Jij vindt BS verdedigend beter?

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 29, 2008 9:44 pm

Ja. Colin is echt niet veel. Dat hij het de laatste weken voordat BS kwam nou wat beter deed wilt nog niet zeggen dat hij geschikt is voor het niveau.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » za mar 29, 2008 9:50 pm

Dat weet ik niet. Ik zag hem groeien de laatste wedstrijden, en ik vind het jammer dat hij dat niet heeft kunnen doorzetten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 29, 2008 9:52 pm

Op zich vind ik het terecht dat BS de voorkeur geniet, maar wat ik niet snap is dat Ogararu opeens weer de voorkeur geniet als stand-in met z'n slappe en halfbakken gedoe.

Toppie

Bericht door Toppie » wo apr 09, 2008 7:34 pm

9 april 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
De verklaring voor het lichten van de eenzijdige optie in zijn contract heeft Jürgen Colin tevreden gestemd, zo meldt Voetbal International woensdag. De 27-jarige verdediger was bang dat de Amsterdammers zijn verbintenis slechts verlengden om later een transfersom te kunnen vragen.

"Maar daar is geen sprake van, het zijn echt sportieve redenen", zegt Colins zaakwaarnemer Hakim Slimani tegenover VI. "Omdat Jürgen dit seizoen vaak op de tribune zit, hadden we twijfels bij de intenties van Ajax, maar in een gesprek werd duidelijk dat de optie is gelicht op advies van de nieuwe technische staf."

Marco van Basten, John van 't Schip en Rob Witschge herinneren zich volgens technisch directeur Martin van Geel de Colin van PSV en NAC Breda nog goed. "Ze denken dat hij dat niveau nog steeds in zich heeft en willem hem graag een echte kans geven dat te tonen. Voor ons zegt dat genoeg", aldus Van Geel.

Colin werd afgelopen zomer overgenomen van Norwich City. Hij kon echter nooit overtuigen in Amsterdam. Tot nu toe speelde hij vijftien officiële wedstrijden voor Ajax.

© Ajaxonline.org
Nou als dit het toonbeeld wordt voor de nieuwe selectie kunnen we beter 3 jaar overslaan :tranen.gif:

Plaats reactie