De Mul
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Ik mag toch hopen dat het geld van Perez en De Mul in een rechtsbuiten/multifunctionele aanvaller wordt gestoken. Want om nou aan het seizoen te beginnen met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy als aanvallers, aangevuld met brekebeentjes Leonardo (tot januari geblesseerd), Mitea (wil zelf weg) en Manucharyan (kan je nooit van op aan) is echt geen goed idee.Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ach voor 3 milj. zeg ik nog strik erom heen engaizka schreef:Volgens vi.nl gaat het om een bedrag van € 4 miljoen, niet verkeerd voor een redelijke speler met een nog 1 jaar lopend contract!

Misschien inderdaad met nog wat vage verkopen zoals perez 2 goeie rechts benige verdedigers erbij. TOP
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb al dezelfde voorspellende gave als Jöhnk.
Ik vind dat er wel degelijk sprake kan zijn van doorselecteren. Ajax snijdt alleen in het gehele deel van de selectie dat niet buiten kijf staat. Met vier miljoen voor De Mul, 3 miljoen voor Perez, een paar ton voor Lindenbergh en hopelijk nog 2 miljoen voor Mitea kan er best iets leuks gedaan worden.

Reken daar maar op met jongens als Javi Navarro, Cristian Poulsen, Daniel Alves en Luis Fabiano.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Denkt hij bovendien dat Spanje in het algemeen en Sevilla in ht bijzonder een gezellige, oog voor elkaar hebbende, vriendenclub is? Ik sluit niet uit dat de sfeer in de kleedkamer daar nog harder is...
Inderdaad zeg. Ik moet er niet aan denken dat Ajax met deze aanval aan het seizoen gaat beginnen. Ik vond dat Ajax voor het vertrek van De Mul en Perez al een nieuwe buitenspeler moest aantrekken. Die rechtsbuiten kwam er in de vorm van Kennedy, maar nu heeft Ajax er voor gezorgd dat er broodnodig nog een aanvaller bij moet komen. De versterkingen voor het middenveld en de verdediging waren al langer ingecalculeerd, denk ik.Scherrer schreef:Ik mag toch hopen dat het geld van Perez en De Mul in een rechtsbuiten/multifunctionele aanvaller wordt gestoken. Want om nou aan het seizoen te beginnen met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy als aanvallers, aangevuld met brekebeentjes Leonardo (tot januari geblesseerd), Mitea (wil zelf weg) en Manucharyan (kan je nooit van op aan) is echt geen goed idee.Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Ik vind dat er wel degelijk sprake kan zijn van doorselecteren. Ajax snijdt alleen in het gehele deel van de selectie dat niet buiten kijf staat. Met vier miljoen voor De Mul, 3 miljoen voor Perez, een paar ton voor Lindenbergh en hopelijk nog 2 miljoen voor Mitea kan er best iets leuks gedaan worden.
De Mul zal het moeilijk krijgen of zoveel kreatine gaan slikken dat hij wel de hele wedstrijd 100% kan geven.
Ik heb wel een zwak voor hem, dat mannetje met de te lange mouwen in de B1, later A1. Ik had wel willen zien of hij komend seizoen weer zichzelf zou verbeteren, want de stap van "Jong Vitesse" naar Ajax 1 is groot.
We verliezen dus Rosales, Charisteas, Rosenberg en waarschijnlijk De Mul en Perez. Leonardo is ervoor in de plaats gekomen, maar die is komend seizoen geblesseerd (zoals Manucharyan?); Martina en Tayeb hebben contractverlenging voor één jaar gekregen, daar spreekt ook al niet veel vertrouwen uit (en terecht), ik ben benieuwd wie er uit een of andere hoge hoed wordt getoverd.
Ik heb wel een zwak voor hem, dat mannetje met de te lange mouwen in de B1, later A1. Ik had wel willen zien of hij komend seizoen weer zichzelf zou verbeteren, want de stap van "Jong Vitesse" naar Ajax 1 is groot.
We verliezen dus Rosales, Charisteas, Rosenberg en waarschijnlijk De Mul en Perez. Leonardo is ervoor in de plaats gekomen, maar die is komend seizoen geblesseerd (zoals Manucharyan?); Martina en Tayeb hebben contractverlenging voor één jaar gekregen, daar spreekt ook al niet veel vertrouwen uit (en terecht), ik ben benieuwd wie er uit een of andere hoge hoed wordt getoverd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Een vervanger van de Mul moet er anders ook nog bij Bert, want je hebt (als de Mul daadwerkelijk vertrekt) alleen Kennedy.Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Ik zou de munten voor De Mul opstrijken en voor een prikkie Xavier Margairaz ophalen bij FC Zürich. Dan ga je er financieel en sportief op vooruit, dat lijkt me goed handelen...
Natuurlijk moet er verder ook nog het één en ander bij, maar toen ik het had over investeren had ik het toch voornamelijk over spelers die direct inpasbaar zijn in de basis.wimpey schreef:Een vervanger van de Mul moet er anders ook nog bij Bert, want je hebt (als de Mul daadwerkelijk vertrekt) alleen Kennedy.Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Ik zou de munten voor De Mul opstrijken en voor een prikkie Xavier Margairaz ophalen bij FC Zürich. Dan ga je er financieel en sportief op vooruit, dat lijkt me goed handelen...
Idd, hij hoeft niet weg van Ajax/van Geel. Dus ik neem dat hij minimaal voor € 2,5 (uit mijn hoofd de aankoopprijs) weg gaat. Als Lazovic voor 6 miljoen wordt gekocht doen wij Perez natuurlijk niet voor een fooi weg.Thomas schreef:Dan krijgen ze hem niet. Simpel.wimpey schreef:Right. Ik denk dat je er dichterbij bent wanneer je miljoen door ton vervangt. Je denkt toch niet dat PSV de hoofdprijs voor Perez gaat betalen he.Thomas schreef: 3 miljoen voor Perez, 2 miljoen voor Mitea
Zo is het. Ajax moet blij zijn dat Sevilla nu al is gekomen, anders was hij volgend jaar nog voor niets de deur uitgelopen ook.Jöhnk schreef:Ik geloof er eigenlijk weinig van dat De Mul de sfeer bij Ajax zo hard vindt. Sevilla heeft hem een aanbod gedaan en hij wil dolgraag. Niets aan te doen voor Ajax, zo gaan zo'n dingen.

Het stinkt aan alle kanten!
Iedereen ontkent dat dit seizoen de sfeer niet optimaal was, zelfs De Mul ontkent het, maar so what? Vindt hij de sfeer echt niet de zijne, geen probleem, zoek je heil elders als de kans zich voordoet.
Soms heeft een speler een excuus nodig om te kunnen vertrekken. Ging robben niet naar psv omdat de gevulde koeken in de kantine zo lekker zijn?
De Mul speelt sinds zijn vijftiende/zestiende bij Ajax, is de sfeer ineens veranderd? Of heeft de komst van Bakircioglu ermee te maken? Krijgt Ajax 4 miljoen (lijkt me erg veel) dan is er geen probleem.
Soms heeft een speler een excuus nodig om te kunnen vertrekken. Ging robben niet naar psv omdat de gevulde koeken in de kantine zo lekker zijn?
De Mul speelt sinds zijn vijftiende/zestiende bij Ajax, is de sfeer ineens veranderd? Of heeft de komst van Bakircioglu ermee te maken? Krijgt Ajax 4 miljoen (lijkt me erg veel) dan is er geen probleem.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ajaxonlineDe Mul heeft goede hoop op Sevilla
--------------------------------------------------------------------------------
16 juni 2007
Tom De Mul heeft goede hoop dat hij volgend seizoen voor Sevilla speelt. Dat liet de rechtsbuiten van Ajax weten aan RTV Noord-Holland. Volgens De Mul heeft de Spaanse club zich bij Ajax voor hem gemeld. Sevilla heeft echter nog geen akkoord bereikt met de Amsterdammers over een overgang. De Mul heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2008.
"Sevilla heeft zich bij Ajax gemeld, dus het hangt nu van de clubs af of ze eruit komen", verklaart de vleugelspits tegenover RTV Noord-Holland. "En dan moet ik er nog met Sevilla uitkomen. Als de clubs een akkoord bereiken, is de kans groot dat ik volgend jaar in Spanje voetbal. Dat zou goed kunnen, ja."
De Mul zou moeite hebben met de harde cultuur binnen Ajax, maar dat ontkent hij nu. "Nee, dat heb ik eigenlijk niet gezegd. Ik heb het eigenlijk heel erg naar mijn zin bij Ajax. Het is meer zo dat er soms kansen in het leven zijn die je niet kunt laten gaan. Het enige wat ik jammer vind, is dat ze bij Ajax nog wel eens te veel nadruk leggen op wat je verkeerd doet. Dat is het enige wat ik op een bepaald moment gezegd heb."
Volgens Voetbal International kan De Mul bij Sevilla een contract voor vijf jaar tekenen. De UEFA Cup-winnaar onderhandelt momenteel met Ajax over de transfersom voor het 21-jarige talent. Dat bedrag zal rond de vier miljoen euro liggen.
Dus toch moeite met de harde cultuur. Of met de Nederlandse cultuur, want bij veel andere clubs gaat het ook zo.Het enige wat ik jammer vind, is dat ze bij Ajax nog wel eens te veel nadruk leggen op wat je verkeerd doet. Dat is het enige wat ik op een bepaald moment gezegd heb."
Het stinkt aan alle kanten!