De Mul

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 11:24 am

Dat zou een mooi bedrag zijn, zeg.

Met de transferinkomsten van De Mul, Perez en wellicht nog Lindenbergh kan Ajax vast wel iets doen.

Hoewel er van doorselecteren dan geen sprake meer is aangezien De Mul en Perez tot de eerste 13 spelers van de selectie behoorden. Maar tis niet anders.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 12, 2007 11:25 am

Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di jun 12, 2007 12:02 pm

Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Ik mag toch hopen dat het geld van Perez en De Mul in een rechtsbuiten/multifunctionele aanvaller wordt gestoken. Want om nou aan het seizoen te beginnen met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy als aanvallers, aangevuld met brekebeentjes Leonardo (tot januari geblesseerd), Mitea (wil zelf weg) en Manucharyan (kan je nooit van op aan) is echt geen goed idee.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » di jun 12, 2007 12:58 pm

Hopelijk halen ze Kanu gratis op. Dan kun je met de rest van het geld weer naar andere posities kijken.

Al met al staat er een prima selectie vind ik, zeker als Sneijder blijft.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di jun 12, 2007 1:28 pm

gaizka schreef:Volgens vi.nl gaat het om een bedrag van € 4 miljoen, niet verkeerd voor een redelijke speler met een nog 1 jaar lopend contract!
ach voor 3 milj. zeg ik nog strik erom heen en :biggrin.gif: en veel plezier op de tribune.

Misschien inderdaad met nog wat vage verkopen zoals perez 2 goeie rechts benige verdedigers erbij. TOP
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » di jun 12, 2007 2:14 pm

Ik vind de Mul wel een leuke voetballer. Jammer dat ie weg gaat. Ik denk dat hij nog wel een paar potten gaat breken in Sevilla.
Bertje for President!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 12, 2007 2:15 pm

Hij heeft mij dit seizoen ook verbaasd, dus waarom niet? Ik vraag me af wat Henk hiervan vindt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 2:18 pm

Verschrikkelijk natuurlijk! Als er iemand altijd bij De Mul heeft gezworen is het Henkie.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 2:31 pm

Ik heb al dezelfde voorspellende gave als Jöhnk. :smartass.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Denkt hij bovendien dat Spanje in het algemeen en Sevilla in ht bijzonder een gezellige, oog voor elkaar hebbende, vriendenclub is? Ik sluit niet uit dat de sfeer in de kleedkamer daar nog harder is...
Reken daar maar op met jongens als Javi Navarro, Cristian Poulsen, Daniel Alves en Luis Fabiano.
Scherrer schreef:
Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Ik mag toch hopen dat het geld van Perez en De Mul in een rechtsbuiten/multifunctionele aanvaller wordt gestoken. Want om nou aan het seizoen te beginnen met alleen Huntelaar, Babel en Kennedy als aanvallers, aangevuld met brekebeentjes Leonardo (tot januari geblesseerd), Mitea (wil zelf weg) en Manucharyan (kan je nooit van op aan) is echt geen goed idee.
Inderdaad zeg. Ik moet er niet aan denken dat Ajax met deze aanval aan het seizoen gaat beginnen. Ik vond dat Ajax voor het vertrek van De Mul en Perez al een nieuwe buitenspeler moest aantrekken. Die rechtsbuiten kwam er in de vorm van Kennedy, maar nu heeft Ajax er voor gezorgd dat er broodnodig nog een aanvaller bij moet komen. De versterkingen voor het middenveld en de verdediging waren al langer ingecalculeerd, denk ik.

Ik vind dat er wel degelijk sprake kan zijn van doorselecteren. Ajax snijdt alleen in het gehele deel van de selectie dat niet buiten kijf staat. Met vier miljoen voor De Mul, 3 miljoen voor Perez, een paar ton voor Lindenbergh en hopelijk nog 2 miljoen voor Mitea kan er best iets leuks gedaan worden.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di jun 12, 2007 2:44 pm

De Mul zal het moeilijk krijgen of zoveel kreatine gaan slikken dat hij wel de hele wedstrijd 100% kan geven.

Ik heb wel een zwak voor hem, dat mannetje met de te lange mouwen in de B1, later A1. Ik had wel willen zien of hij komend seizoen weer zichzelf zou verbeteren, want de stap van "Jong Vitesse" naar Ajax 1 is groot.

We verliezen dus Rosales, Charisteas, Rosenberg en waarschijnlijk De Mul en Perez. Leonardo is ervoor in de plaats gekomen, maar die is komend seizoen geblesseerd (zoals Manucharyan?); Martina en Tayeb hebben contractverlenging voor één jaar gekregen, daar spreekt ook al niet veel vertrouwen uit (en terecht), ik ben benieuwd wie er uit een of andere hoge hoed wordt getoverd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di jun 12, 2007 5:58 pm

Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Een vervanger van de Mul moet er anders ook nog bij Bert, want je hebt (als de Mul daadwerkelijk vertrekt) alleen Kennedy.

Ik zou de munten voor De Mul opstrijken en voor een prikkie Xavier Margairaz ophalen bij FC Zürich. Dan ga je er financieel en sportief op vooruit, dat lijkt me goed handelen...

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di jun 12, 2007 5:59 pm

Thomas schreef: 3 miljoen voor Perez, 2 miljoen voor Mitea
Right. Ik denk dat je er dichterbij bent wanneer je miljoen door ton vervangt. Je denkt toch niet dat PSV de hoofdprijs voor Perez gaat betalen he.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 12, 2007 6:06 pm

wimpey schreef:
Bertje schreef:Ik hoop dat er geïnvesteerd wordt in een rechtsback en het middenveld.
Een vervanger van de Mul moet er anders ook nog bij Bert, want je hebt (als de Mul daadwerkelijk vertrekt) alleen Kennedy.

Ik zou de munten voor De Mul opstrijken en voor een prikkie Xavier Margairaz ophalen bij FC Zürich. Dan ga je er financieel en sportief op vooruit, dat lijkt me goed handelen...
Natuurlijk moet er verder ook nog het één en ander bij, maar toen ik het had over investeren had ik het toch voornamelijk over spelers die direct inpasbaar zijn in de basis.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 8:01 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef: 3 miljoen voor Perez, 2 miljoen voor Mitea
Right. Ik denk dat je er dichterbij bent wanneer je miljoen door ton vervangt. Je denkt toch niet dat PSV de hoofdprijs voor Perez gaat betalen he.
Dan krijgen ze hem niet. Simpel.

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2007 8:36 pm

Reken daar maar op met jongens als Javi Navarro, Cristian Poulsen, Daniel Alves en Luis Fabiano.

Ken je die gasten dan persoonlijk ofzo?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 8:36 pm

Nee, maar grotere klootzakken kom je op het veld niet tegen in Spanje. En ik reken trainingspartijtjes e.d. ook tot de 'sfeer in de kleedkamer'.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jun 12, 2007 8:39 pm

Denk dat Maresca er ook wel wat van kan. De Mul :aai.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 8:43 pm

Ik geloof er eigenlijk weinig van dat De Mul de sfeer bij Ajax zo hard vindt. Sevilla heeft hem een aanbod gedaan en hij wil dolgraag. Niets aan te doen voor Ajax, zo gaan zo'n dingen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » di jun 12, 2007 9:17 pm

Thomas schreef:
wimpey schreef:
Thomas schreef: 3 miljoen voor Perez, 2 miljoen voor Mitea
Right. Ik denk dat je er dichterbij bent wanneer je miljoen door ton vervangt. Je denkt toch niet dat PSV de hoofdprijs voor Perez gaat betalen he.
Dan krijgen ze hem niet. Simpel.
Idd, hij hoeft niet weg van Ajax/van Geel. Dus ik neem dat hij minimaal voor € 2,5 (uit mijn hoofd de aankoopprijs) weg gaat. Als Lazovic voor 6 miljoen wordt gekocht doen wij Perez natuurlijk niet voor een fooi weg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 12, 2007 11:17 pm

Jöhnk schreef:Ik geloof er eigenlijk weinig van dat De Mul de sfeer bij Ajax zo hard vindt. Sevilla heeft hem een aanbod gedaan en hij wil dolgraag. Niets aan te doen voor Ajax, zo gaan zo'n dingen.
Zo is het. Ajax moet blij zijn dat Sevilla nu al is gekomen, anders was hij volgend jaar nog voor niets de deur uitgelopen ook. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jun 13, 2007 9:12 am

Iedereen ontkent dat dit seizoen de sfeer niet optimaal was, zelfs De Mul ontkent het, maar so what? Vindt hij de sfeer echt niet de zijne, geen probleem, zoek je heil elders als de kans zich voordoet.

Soms heeft een speler een excuus nodig om te kunnen vertrekken. Ging robben niet naar psv omdat de gevulde koeken in de kantine zo lekker zijn?

De Mul speelt sinds zijn vijftiende/zestiende bij Ajax, is de sfeer ineens veranderd? Of heeft de komst van Bakircioglu ermee te maken? Krijgt Ajax 4 miljoen (lijkt me erg veel) dan is er geen probleem.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

cento

Bericht door cento » za jun 16, 2007 2:23 pm

De Mul heeft goede hoop op Sevilla
--------------------------------------------------------------------------------
16 juni 2007
Tom De Mul heeft goede hoop dat hij volgend seizoen voor Sevilla speelt. Dat liet de rechtsbuiten van Ajax weten aan RTV Noord-Holland. Volgens De Mul heeft de Spaanse club zich bij Ajax voor hem gemeld. Sevilla heeft echter nog geen akkoord bereikt met de Amsterdammers over een overgang. De Mul heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2008.

"Sevilla heeft zich bij Ajax gemeld, dus het hangt nu van de clubs af of ze eruit komen", verklaart de vleugelspits tegenover RTV Noord-Holland. "En dan moet ik er nog met Sevilla uitkomen. Als de clubs een akkoord bereiken, is de kans groot dat ik volgend jaar in Spanje voetbal. Dat zou goed kunnen, ja."

De Mul zou moeite hebben met de harde cultuur binnen Ajax, maar dat ontkent hij nu. "Nee, dat heb ik eigenlijk niet gezegd. Ik heb het eigenlijk heel erg naar mijn zin bij Ajax. Het is meer zo dat er soms kansen in het leven zijn die je niet kunt laten gaan. Het enige wat ik jammer vind, is dat ze bij Ajax nog wel eens te veel nadruk leggen op wat je verkeerd doet. Dat is het enige wat ik op een bepaald moment gezegd heb."

Volgens Voetbal International kan De Mul bij Sevilla een contract voor vijf jaar tekenen. De UEFA Cup-winnaar onderhandelt momenteel met Ajax over de transfersom voor het 21-jarige talent. Dat bedrag zal rond de vier miljoen euro liggen.
ajaxonline

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 16, 2007 2:46 pm

Het enige wat ik jammer vind, is dat ze bij Ajax nog wel eens te veel nadruk leggen op wat je verkeerd doet. Dat is het enige wat ik op een bepaald moment gezegd heb."
Dus toch moeite met de harde cultuur. Of met de Nederlandse cultuur, want bij veel andere clubs gaat het ook zo.
Het stinkt aan alle kanten!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » za jun 16, 2007 2:46 pm

Ik hoop dat het lukt :blush.gif:
Pompiedom

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jun 16, 2007 3:35 pm

Wat wil ie dan? Dat ze roepen dat hij geweldig speelt terwijl hij dat niet doet. Misschien moet ie eens een keer kijken of het bij hem fout zit?

Plaats reactie