Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
- Daily Blind
- Daily Blind
Van der wiel gleed weg dat was gewoon pech, maar hoe gabri erop in stormde was enorm dom. Gelukkig ging Elia voor het schot, want anders was het een 100% penalty!Khraa schreef:zorgde ook met een ultieme tackle dat Twente een grote kans werd ontnomen. Bij die "pingel" liet Vd Wiel zich kinderlijk uitspelen.
Passend was het slecht gister, maar het blijft een zeer nuttige speler.....
-
-
Ik zie Gabri toch teveel rennen achter ballen aan die hij toch nooit zal halen. Als de tegenstander een één-tweetje opzet, dan stapt Gabri altijd in op degene die begint met de kaats, terwijl je gewoon met hem mee moet lopen.Vedette-10- schreef:Speelde zoals gebruikelijk goed. Lijkt toch alsof je met een mannetje meer speelt als de tegenstander de bal heeft.
Gabri is vooral erg onrustig aan de bal. Leed gister weer een aantal keer dom balverlies op plekken dat je dat niet moet doen. Nee, deze jongen mag wat mij betreft als Enoh weer terug is een plekje op de bank zoeken.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Daily Blind
- Daily Blind
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
SportweekAjacied Gabri: ‘Ik heb steeds minder hoop op een basisplaats’ Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 1-dec-2008 15:14
Door Daan Dekker
Gabri (foto, midden) staat al een paar weken op een zijspoor bij Ajax. Ook tegen FC Utrecht moest de Catalaan het zondag doen met een invalbeurt. “Het is moeilijk, ik wil natuurlijk een hele wedstrijd spelen. Nu moet ik morgen meedoen met Jong Ajax, voor de tweede of derde keer dit seizoen. In mijn eerste twee jaar is dat nooit gebeurd. Ik zit er ook niet echt op te wachten, nu neem ik de plek in van jonge jongens, dat kan toch nooit de bedoeling zijn,” aldus Gabri tegenover Sportweek.
De oud-speler van FC Barcelona heeft nog niet met trainer Marco van Basten over zijn situatie gepraat. “Waarom zou ik? We hebben elkaar niets te zeggen. Ik hoef ook geen uitleg voor mijn huidige positie, die wil ik namelijk ook niet als ik er wel in sta. Van Basten zal zijn redenen wel hebben om mij ernaast te zetten. Ik vind echter dat ik het na mijn blessure goed doe, ik ben in vorm, dat maakt het moeilijk.”
Over zijn toekomst is Gabri duidelijk. “Ik hoef niet weg bij Ajax, ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Zolang niemand zegt dat ik moet vertrekken, blijf ik. Ik heb per wedstrijd wel steeds minder hoop op een basisplaats.”
-
-
- Daily Blind
-
Van Basten vindt hem niet goed genoeg om in de basis te staan, dat lijkt me duidelijk. En tja, dan krijg je dit soort berichten, en als er niets verandert komen tegen de winterstop de eerste geruchten dat hij wil vertrekken. Zo werkt dat nu eenmaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-