Joël Veltman
Moderator: mods
Re: Joël Veltman
Verlengt z'n contract niet uit weelde natuurlijk. Voor Ajax een betrouwbare kracht. Lijkt me ook geen domme gozer. Kiest waarschijnlijk liever voor continuïteit dan voor meer knaken en onzekerheid.
-
Pakt wel teveel kaarten.Lionel schreef:Captain!
Ben ik blij mee. Verdediging blijft intact. Heel mooi.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Liability. Zo'n lulletje rozewater als captain is me toch een partij treurig hoor. Ik mag hopen dat die Zeefuik een klein beetje een balletje kan trappen, dan zit onze nieuwe captain binnen de kortste keren op het bankje 

Ajax!
Hij heeft nog geen besluit genomen, laat staan al officieel bijgetekend. Terwijl een nieuwe contract tot 1 september natuurlijk ook geen garantie is dat ie blijft. Dat de verdediging intact blijft weten we dus ook 1 september pas.Lionel schreef:Captain!
Ben ik blij mee. Verdediging blijft intact. Heel mooi.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja hè he. Maar als je wordt gekozen als captain ga je niet een week later weg.
IK GELOOF!!!!!!
Mooie woorden maar niet veel meer als Tottenham een week later met een mooi zakje geld komt.Lionel schreef:Ja hè he. Maar als je wordt gekozen als captain ga je niet een week later weg.
Nogmaals, we hebben in het niet al te verre verleden spelers gehad die een persconferentie hadden ingelast om aan te kondigen dat ze nog een jaar blijven, en een paar dagen erna alsnog foetsie waren.
Flinke gap tussen wat de media een week geleden al verkondigde en hoe dingen er werkelijk voorstaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Veltman blijft. Tenzij er een ploeg met 25+ komt. En dat zie ik niet gebeuren.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Opvallend dat zijn mondelinge overeenkomst (2 jaar verlengen) nog steeds niet omgezet is in een nieuw contract.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij heeft nu getekent tot 2020.Ajaciedjuh schreef:Opvallend dat zijn mondelinge overeenkomst (2 jaar verlengen) nog steeds niet omgezet is in een nieuw contract.
Hij heeft nu getekent tot 2020.Ajaciedjuh schreef:Opvallend dat zijn mondelinge overeenkomst (2 jaar verlengen) nog steeds niet omgezet is in een nieuw contract.
-
getekend, that is.
Nederlands niet meer mijn sterkste punt na 7 jaar in Australië.
Kan deze man heel snel zijn aanvoerdersband afgenomen worden? Zelfs de B1 kijkt niet op tegen deze pseudo verdediger
Niemand kijkt op tegen iemand die zoveel fouten maakt.
Als je toch Schone opstelt moet hij de band hebben en anders Ziyech maar. (iemand anders kan ik niet bedenken)
Als je toch Schone opstelt moet hij de band hebben en anders Ziyech maar. (iemand anders kan ik niet bedenken)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, op een bepaalde manier neemt hij wel het voortouw.
De verdediging is echt helemaal in elkaar gezakt. Dat gaat nog een hele klus worden zonder Sanchez.

De verdediging is echt helemaal in elkaar gezakt. Dat gaat nog een hele klus worden zonder Sanchez.
Nil volentibus arduum
Dat is toch niet voldoende om aanvoerder (!) van Ajax te zijn? Je ziet aan alles dat er niks van dit elftal uitgaat. Als je zelf hebt gevoetbald weet je wat er gebeurt met sfeer/zelfvertrouwen/teamgeest als je een aantal keer verliest en je ook nog een pannenkoek hebt als aanvoerder. Dan ga je zo'n tendens dus nooit van z'n leven omdraaienMarillion schreef:Ja, op een bepaalde manier neemt hij wel het voortouw.![]()
- InnerHarbour
Was gister wel heel nadrukkelijk aan het solliciteren naar een contract in Spanje, enge matennaaier. 

YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Sinds wanneer is een Feyenoord je maat?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Speelde een prima pot. Betrokken bij 2 van de 3 gevaarlijkste Ajax-aanvallen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Oh dus tegen Feyenoord dan is het toegestaan om kaarten aan te naaien,Thijs schreef:Sinds wanneer is een Feyenoord je maat?

YNWA
Klapt iemand er bovenop, is het weer niet goed.InnerHarbour schreef:Oh dus tegen Feyenoord dan is het toegestaan om kaarten aan te naaien,Thijs schreef:Sinds wanneer is een Feyenoord je maat?was hij niet in europa er ook mee bezig, toen pakte het niet zo goed uit voor Ajax. Walgelijk ventje, snel naar een degradant in Spanje, voelt hij zich als een vis in het water.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat mij betreft wel ja, maargoed, anders had je het wel weer uitgelegd als juffertje Veltman blablablabla. Ik ken het nu onderhand wel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!