Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Vandaar het aantrekken van die Haagse kut-Belg... net als het 5 jarige contact van die pleuris RKC-er. Nee neefkens, Ajax is ECHT veel beter bezig dan Feyenoord...Neefkens schreef:AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.brigade zuid schreef:Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor dat AJAX geen geld heeft, ik vind dat zo bij Fnoord horen.

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Helemaal mee eens , ik vind ajax niet slagvaardig altijd alles op het laatste moment en de spelers die (terug) komen maken Ajax alleen maar zwakker op sommige posities. Het lijkt wel de Blind periode niks kopen en met de winterstop spelers halenDr. Living Stoned schreef:Vandaar het aantrekken van die Haagse kut-Belg... net als het 5 jarige contact van die pleuris RKC-er. Nee neefkens, Ajax is ECHT veel beter bezig dan Feyenoord...Neefkens schreef:AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.brigade zuid schreef:Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor dat AJAX geen geld heeft, ik vind dat zo bij Fnoord horen.

De spelers die terugkomen maken Ajax alleen maar zwakker? Kennedy is niks minder dan de Mul en Vertonghen en Delorge zijn in den beginne bankzitters. Volgens mij snap je het niet helemaal.Toppie schreef:Helemaal mee eens , ik vind ajax niet slagvaardig altijd alles op het laatste moment en de spelers die (terug) komen maken Ajax alleen maar zwakker op sommige posities. Het lijkt wel de Blind periode niks kopen en met de winterstop spelers halen
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Als bankzitter zou ik hem er graag bij hebben. Maar jij hebt liever geen type aanvaller die behoorlijk kan voetballen en redelijk wat scorend vermogen heeft? En bovendien altijd correct is?Bertje schreef:Het schijnt dat hij voor nop weg mag, maar dat is niet echt het type aanvaller dat we zoeken, lijkt mij.goodfella schreef:Shota Arveladze zou ik ook wel een mooie aanwinst voor Ajax vinden. Jammer dat hij niet transfervrij is.
Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets. Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.goodfella schreef:Als bankzitter zou ik hem er graag bij hebben. Maar jij hebt liever geen type aanvaller die behoorlijk kan voetballen en redelijk wat scorend vermogen heeft? En bovendien altijd correct is?Bertje schreef:Het schijnt dat hij voor nop weg mag, maar dat is niet echt het type aanvaller dat we zoeken, lijkt mij.goodfella schreef:Shota Arveladze zou ik ook wel een mooie aanwinst voor Ajax vinden. Jammer dat hij niet transfervrij is.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ach, Ajax heeft wel eens vaker dure bankzitters gehad.Bertje schreef: Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets.
Arveladze kan ook best als aanspeelpunt fungeren. En een back-up voor Huntelaar die bij vertrek van diezelfde Huntelaar er gelijk zal staan kost geld. Veel geld.Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.
Dat maakt het nog niet verstandig.goodfella schreef:Ach, Ajax heeft wel eens vaker dure bankzitters gehad.Bertje schreef: Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets.
Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.Arveladze kan ook best als aanspeelpunt fungeren. En een back-up voor Huntelaar die bij vertrek van diezelfde Huntelaar er gelijk zal staan kost geld. Veel geld.Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.
Goh, dat we Europees geen top en zelfs geen subtop zijn roep ik hier al een aantal seizoenen. Wat regelmatig hoongelach heeft opgeleverd. Ajax moest immers altijd de ambitie hebben om de beste te zijn. Wat een dooddoener. Ik kan geen interview in de VI met een beleidsmaker lezen of het woord ambitie wordt meerdere malen gebruikt. Ajax kan nu eenmaal geen 40 miljoen neertellen voor Fernando Torres of 20 miljoen voor Malouda.Dr. Living Stoned schreef: Ik wil dat we eindelijk weer kunnen zeggen Ajax is de beste! maar nationaal is dat niet eens het geval om maar te zwijgen over Europz.
Dan heb ik niet zo goed opgelet toen hij bij Ajax speelde. Oja, elke speler bij Ajax verdient een godsvermogen. Of denk je dat de vervanger van Huntelaar wel genoegen neemt met 3 ton?Bertje schreef: Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
schreef ik niet iets over Zwijgen? Ik heb het dus over nationaal en dat is ook niet al te best hoor.
Ajax heeft te weinig goede spelers om de selectie zelfs Redelijk te noemen. Ajax is middelmaat troef en dat komt door dat getroetel met net niet-ajaxspelers. Fuck them, Ajax wil met de beste mee doen en dat lukt niet met zo'n zwakke selectie.
Ajax heeft te weinig goede spelers om de selectie zelfs Redelijk te noemen. Ajax is middelmaat troef en dat komt door dat getroetel met net niet-ajaxspelers. Fuck them, Ajax wil met de beste mee doen en dat lukt niet met zo'n zwakke selectie.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Dan moet Ajax dus sowieso stoppen met opleiden als ik jou begrijp? En dus enkel spelers kopen.Dr. Living Stoned schreef:schreef ik niet iets over Zwijgen? Ik heb het dus over nationaal en dat is ook niet al te best hoor. Ajax heeft te weinig goede spelers om de selectie zelfs Redelijk te noemen. Ajax is middelmaat troef en dat komt door dat getroetel met net niet-ajaxspelers. Fuck them, Ajax wil met de beste mee doen en dat lukt niet met zo'n zwakke selectie.
OK, heb ik niet goed opgelet.goodfella schreef:Dan heb ik niet zo goed opgelet toen hij bij Ajax speelde. Oja, elke speler bij Ajax verdient een godsvermogen. Of denk je dat de vervanger van Huntelaar wel genoegen neemt met 3 ton?Bertje schreef: Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.
goodfella schreef:Goh, dat we Europees geen top en zelfs geen subtop zijn roep ik hier al een aantal seizoenen. Wat regelmatig hoongelach heeft opgeleverd. Ajax moest immers altijd de ambitie hebben om de beste te zijn. Wat een dooddoener. Ik kan geen interview in de VI met een beleidsmaker lezen of het woord ambitie wordt meerdere malen gebruikt. Ajax kan nu eenmaal geen 40 miljoen neertellen voor Fernando Torres of 20 miljoen voor Malouda.Dr. Living Stoned schreef: Ik wil dat we eindelijk weer kunnen zeggen Ajax is de beste! maar nationaal is dat niet eens het geval om maar te zwijgen over Europz.
Natuurlijk is geld wel een issue, maar was het elftal van 95' dan zo duur? Tijden veranderen, blablabla...In mijn ogen ligt het aan een gebrek aan voetbal know-how, professionalisme, etc...AJAX heeft de laatste jaren als club aan persoonlijkheid ingeleverd, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het elftal van 95 was van voor het Bosmantijdperk. Ajax kan zijn jeugdspelers niet meer vasthouden. In 94 was dat ook al moeilijk, maar ik heb begrepen dat er toen door de selectie was afgesproken bij elkaar te blijven, in de (terechte) veronderstelling dat er Europees iets kon worden gewonnen. Het zal mij niet verbazen als er over een paar jaar ook geen transfergelden meer gevraagd kunnen worden. Einde Ajax op (Europees) niveau?Natuurlijk is geld wel een issue, maar was het elftal van 95' dan zo duur? Tijden veranderen, blablabla...In mijn ogen ligt het aan een gebrek aan voetbal know-how, professionalisme, etc...AJAX heeft de laatste jaren als club aan persoonlijkheid ingeleverd, vind ik.
Ik verwacht zo'n afspraak niet van de huidige generatie spelers, geld is belangrijker geworden.
Ajax heeft ingeleverd? Ten opzichte van? Er zijn weinig aansprekende resultaten behaald, maar we zijn geen AC Milan, MU, RM, Barcelona en we zullen dat ook niet zo snel worden.
Lees ik op teletekst dat psv € 30 miljoen heeft verdiend aan de cl!!! Engelse ploegen krijgen tientallen miljoenen aan tv-rechten en Ajax heeft zijn jeugd, dat is de realiteit.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Demosthenes schreef:Natuurlijk is geld wel een issue, maar was het elftal van 95' dan zo duur? Tijden veranderen, blablabla...In mijn ogen ligt het aan een gebrek aan voetbal know-how, professionalisme, etc...AJAX heeft de laatste jaren als club aan persoonlijkheid ingeleverd, vind ik.
Ajax heeft ingeleverd? Ten opzichte van? Er zijn weinig aansprekende resultaten behaald, maar we zijn geen AC Milan, MU, RM, Barcelona en we zullen dat ook niet zo snel worden.
AJAX is tegenwoordig niet meer de club die gogme en onoverwinnelijkheid uitstraalt, het is ook geen echte Amsterdamse club meer. Van Geel heeft zelf aangegeven dat jeugdspelers zich niet meer zo betrokken voelen bij de club als vroeger. Dat moet veranderen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -