Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » wo jun 27, 2007 9:19 pm

Ik verwachte dit jaar ook veel van Ajax. Eigenlijk bijna ieder jaar.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 29, 2007 11:00 am

Neefkens schreef:
brigade zuid schreef:Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor dat AJAX geen geld heeft, ik vind dat zo bij Fnoord horen. :blush.gif:
AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.
Vandaar het aantrekken van die Haagse kut-Belg... net als het 5 jarige contact van die pleuris RKC-er. Nee neefkens, Ajax is ECHT veel beter bezig dan Feyenoord... Afbeelding
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Toppie

Bericht door Toppie » vr jun 29, 2007 12:25 pm

Dr. Living Stoned schreef:
Neefkens schreef:
brigade zuid schreef:Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor dat AJAX geen geld heeft, ik vind dat zo bij Fnoord horen. :blush.gif:
AJAX heeft veel meer geld dan feyenoord, ze gaan alleen veel slimmer /behoedzamer met hun geld om.
Vandaar het aantrekken van die Haagse kut-Belg... net als het 5 jarige contact van die pleuris RKC-er. Nee neefkens, Ajax is ECHT veel beter bezig dan Feyenoord... Afbeelding
Helemaal mee eens , ik vind ajax niet slagvaardig altijd alles op het laatste moment en de spelers die (terug) komen maken Ajax alleen maar zwakker op sommige posities. Het lijkt wel de Blind periode niks kopen en met de winterstop spelers halen :au.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 29, 2007 1:22 pm

Het lijkt wel de Blind periode niks kopen en met de winterstop spelers halen
Trainer Blind was tevreden over de selectie en haalde alleen Rosenberg (± 4,5 miljoen) en Lindenbergh (maar ± 2 miljoen???). HtC zal toch niet tevreden zijn???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 1:43 pm

Toppie schreef:Helemaal mee eens , ik vind ajax niet slagvaardig altijd alles op het laatste moment en de spelers die (terug) komen maken Ajax alleen maar zwakker op sommige posities. Het lijkt wel de Blind periode niks kopen en met de winterstop spelers halen :au.gif:
De spelers die terugkomen maken Ajax alleen maar zwakker? Kennedy is niks minder dan de Mul en Vertonghen en Delorge zijn in den beginne bankzitters. Volgens mij snap je het niet helemaal.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 1:44 pm

Shota Arveladze zou ik ook wel een mooie aanwinst voor Ajax vinden. Jammer dat hij niet transfervrij is.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 29, 2007 1:50 pm

ga toch weg met je shota arveladze

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 1:52 pm

Dr. Living Stoned schreef:ga toch weg met je shota arveladze
blablabla

Goede speler voor op de bank. Mocht Huntelaar geschorst of geblesseerd zijn.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 29, 2007 1:58 pm

een goede spits voor op het kerkhof zolangzamerhand, ouderdom uiteraard.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 29, 2007 2:01 pm

goodfella schreef:Shota Arveladze zou ik ook wel een mooie aanwinst voor Ajax vinden. Jammer dat hij niet transfervrij is.
Het schijnt dat hij voor nop weg mag, maar dat is niet echt het type aanvaller dat we zoeken, lijkt mij.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jun 29, 2007 2:02 pm

Doc zit weer in zijn dippie :aai.gif:

We hebben nu gewoon de beste selectie: als we alles bij elkaar houden zijn we spekkoper.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:03 pm

Bertje schreef:
goodfella schreef:Shota Arveladze zou ik ook wel een mooie aanwinst voor Ajax vinden. Jammer dat hij niet transfervrij is.
Het schijnt dat hij voor nop weg mag, maar dat is niet echt het type aanvaller dat we zoeken, lijkt mij.
Als bankzitter zou ik hem er graag bij hebben. Maar jij hebt liever geen type aanvaller die behoorlijk kan voetballen en redelijk wat scorend vermogen heeft? En bovendien altijd correct is?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 29, 2007 2:05 pm

En met een beetje geluk breekt Anita of Vertonghen ook nog echt door. Dan heb je gelijk spelers die kunnen temporiseren én dynamisch zijn.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 29, 2007 2:08 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef:
Als bankzitter zou ik hem er graag bij hebben. Maar jij hebt liever geen type aanvaller die behoorlijk kan voetballen en redelijk wat scorend vermogen heeft? En bovendien altijd correct is?
Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets. Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 29, 2007 2:11 pm

ik zou willen dat t alleen maar een dippie was neefkens, Ajax denkt zeker dat hun play off-mazzel oneindig is.

Ik wil dat we eindelijk weer kunnen zeggen Ajax is de beste! maar nationaal is dat niet eens het geval om maar te zwijgen over Europz.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:11 pm

Bertje schreef: Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets.
Ach, Ajax heeft wel eens vaker dure bankzitters gehad.
Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.
Arveladze kan ook best als aanspeelpunt fungeren. En een back-up voor Huntelaar die bij vertrek van diezelfde Huntelaar er gelijk zal staan kost geld. Veel geld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 29, 2007 2:13 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef: Ik vind Arveladze een uitstekende voetballer. Dat lijkt me duidelijk. Alleen past hij niet in onze huidige selectie. Eventueel zou hij op de plaats van Babel kunnen spelen, maar waar laat je Babel dan? Arveladze zal ook wel aardig wat verdienen, dus om hem als back-up te halen lijkt me ook niets.
Ach, Ajax heeft wel eens vaker dure bankzitters gehad.
Dat maakt het nog niet verstandig.
Ajax heeft meer aan een aanvaller die vanuit de dekking aangespeeld kan worden, want met zo'n speler ontstaat er ruimte voor Babel en Sneijder. Huntelaar kan dat ook, dus moet je een back-up voor Huntelaar hebben. Je bent dan spekkoper als die jongen over een jaar Huntelaar ook nog kan opvolgen.
Arveladze kan ook best als aanspeelpunt fungeren. En een back-up voor Huntelaar die bij vertrek van diezelfde Huntelaar er gelijk zal staan kost geld. Veel geld.
Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:14 pm

Dr. Living Stoned schreef: Ik wil dat we eindelijk weer kunnen zeggen Ajax is de beste! maar nationaal is dat niet eens het geval om maar te zwijgen over Europz.
Goh, dat we Europees geen top en zelfs geen subtop zijn roep ik hier al een aantal seizoenen. Wat regelmatig hoongelach heeft opgeleverd. Ajax moest immers altijd de ambitie hebben om de beste te zijn. Wat een dooddoener. Ik kan geen interview in de VI met een beleidsmaker lezen of het woord ambitie wordt meerdere malen gebruikt. Ajax kan nu eenmaal geen 40 miljoen neertellen voor Fernando Torres of 20 miljoen voor Malouda.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:17 pm

Bertje schreef: Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.
Dan heb ik niet zo goed opgelet toen hij bij Ajax speelde. Oja, elke speler bij Ajax verdient een godsvermogen. Of denk je dat de vervanger van Huntelaar wel genoegen neemt met 3 ton?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jun 29, 2007 2:24 pm

schreef ik niet iets over Zwijgen? Ik heb het dus over nationaal en dat is ook niet al te best hoor.

Ajax heeft te weinig goede spelers om de selectie zelfs Redelijk te noemen. Ajax is middelmaat troef en dat komt door dat getroetel met net niet-ajaxspelers. Fuck them, Ajax wil met de beste mee doen en dat lukt niet met zo'n zwakke selectie.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 29, 2007 2:37 pm

Dr. Living Stoned schreef:schreef ik niet iets over Zwijgen? Ik heb het dus over nationaal en dat is ook niet al te best hoor. Ajax heeft te weinig goede spelers om de selectie zelfs Redelijk te noemen. Ajax is middelmaat troef en dat komt door dat getroetel met net niet-ajaxspelers. Fuck them, Ajax wil met de beste mee doen en dat lukt niet met zo'n zwakke selectie.
Dan moet Ajax dus sowieso stoppen met opleiden als ik jou begrijp? En dus enkel spelers kopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 29, 2007 2:39 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef: Arveladze moet je aanspelen als hij los in van zijn verdediger. Hij kan niet met rug naar het doel van de tegenstander spelen. En een opvolger van Huntelaar kost misschien geld, maar levert ook weer geld op. Arveladze loopt al op zijn laatste benen.
Dan heb ik niet zo goed opgelet toen hij bij Ajax speelde. Oja, elke speler bij Ajax verdient een godsvermogen. Of denk je dat de vervanger van Huntelaar wel genoegen neemt met 3 ton?
OK, heb ik niet goed opgelet.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jun 29, 2007 3:14 pm

goodfella schreef:
Dr. Living Stoned schreef: Ik wil dat we eindelijk weer kunnen zeggen Ajax is de beste! maar nationaal is dat niet eens het geval om maar te zwijgen over Europz.
Goh, dat we Europees geen top en zelfs geen subtop zijn roep ik hier al een aantal seizoenen. Wat regelmatig hoongelach heeft opgeleverd. Ajax moest immers altijd de ambitie hebben om de beste te zijn. Wat een dooddoener. Ik kan geen interview in de VI met een beleidsmaker lezen of het woord ambitie wordt meerdere malen gebruikt. Ajax kan nu eenmaal geen 40 miljoen neertellen voor Fernando Torres of 20 miljoen voor Malouda.

Natuurlijk is geld wel een issue, maar was het elftal van 95' dan zo duur? Tijden veranderen, blablabla...In mijn ogen ligt het aan een gebrek aan voetbal know-how, professionalisme, etc...AJAX heeft de laatste jaren als club aan persoonlijkheid ingeleverd, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 29, 2007 3:22 pm

Natuurlijk is geld wel een issue, maar was het elftal van 95' dan zo duur? Tijden veranderen, blablabla...In mijn ogen ligt het aan een gebrek aan voetbal know-how, professionalisme, etc...AJAX heeft de laatste jaren als club aan persoonlijkheid ingeleverd, vind ik.
Het elftal van 95 was van voor het Bosmantijdperk. Ajax kan zijn jeugdspelers niet meer vasthouden. In 94 was dat ook al moeilijk, maar ik heb begrepen dat er toen door de selectie was afgesproken bij elkaar te blijven, in de (terechte) veronderstelling dat er Europees iets kon worden gewonnen. Het zal mij niet verbazen als er over een paar jaar ook geen transfergelden meer gevraagd kunnen worden. Einde Ajax op (Europees) niveau?

Ik verwacht zo'n afspraak niet van de huidige generatie spelers, geld is belangrijker geworden.

Ajax heeft ingeleverd? Ten opzichte van? Er zijn weinig aansprekende resultaten behaald, maar we zijn geen AC Milan, MU, RM, Barcelona en we zullen dat ook niet zo snel worden.

Lees ik op teletekst dat psv € 30 miljoen heeft verdiend aan de cl!!! Engelse ploegen krijgen tientallen miljoenen aan tv-rechten en Ajax heeft zijn jeugd, dat is de realiteit.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jun 29, 2007 3:29 pm

Demosthenes schreef:

Ajax heeft ingeleverd? Ten opzichte van? Er zijn weinig aansprekende resultaten behaald, maar we zijn geen AC Milan, MU, RM, Barcelona en we zullen dat ook niet zo snel worden.

AJAX is tegenwoordig niet meer de club die gogme en onoverwinnelijkheid uitstraalt, het is ook geen echte Amsterdamse club meer. Van Geel heeft zelf aangegeven dat jeugdspelers zich niet meer zo betrokken voelen bij de club als vroeger. Dat moet veranderen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gesloten