Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 4:23 pm

666 schreef:We hebben al een rechtsbuiten gekocht en zo rond de winterstop doet Leo ook weer mee. Een links- en rechtsback en invaller voor Sneijder lijken me voorlopig belangrijker dan een rechtsbuiten. We hebben ook nog geen fatsoenlijke linksbuiten.
Ik moet zeggen dat ik Kennedy nou niet echt een investering op lange termijn vind en echt zo'n geweldige speler als versterking.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do jun 21, 2007 4:42 pm

Kennedy moet toch wel twee of drie seizoenen meegaan. Hij is lang niet zo oud als z'n haarlijn doet vermoeden. Lijkt me een hele vooruitgang t.o.v. De Mul. Mocht ie niet voldoen dan kan je hem volgend jaar alsnog "doorselecteren." Het lijkt me verstandiger om deze zomerstop de gaten elders op te vullen i.p.v. er nog een rechtsbuiten bij te kopen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 4:57 pm

666 schreef:We hebben al een rechtsbuiten gekocht en zo rond de winterstop doet Leo ook weer mee. Een links- en rechtsback en invaller voor Sneijder lijken me voorlopig belangrijker dan een rechtsbuiten. We hebben ook nog geen fatsoenlijke linksbuiten.
Het meest ideale is natuurlijk een buitenspeler die zowel op rechts als links uit de voeten kan en een rechtsback die ook centraal kan spelen. Dat zouden nog eens inventieve aankopen zijn van Van Geel.

Raymond

Bericht door Raymond » do jun 21, 2007 5:05 pm

Alberto Medina Briseño en André Ooijer maar doen dan?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 21, 2007 5:09 pm

Op links hebben we al een speler. Als je dan toch een aanvaller wilt halen, haal dan alvast een speler die na volgend seizoen Huntelaar kan vervangen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 5:09 pm

Maar we hebben er geen goede backup voor, Bertje. Na het vertrek van Perez, De Mul en wellicht Mitea zitten we erg dun in de buitenspelers.
Raymond schreef:Alberto Medina Briseño en André Ooijer maar doen dan?
Lijken me uitstekende keuzes. Sankoh kan ook zowel rechtsback als centraal spelen, denk ik.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 21, 2007 5:21 pm

Bertje schreef:Op links hebben we al een speler. Als je dan toch een aanvaller wilt halen, haal dan alvast een speler die na volgend seizoen Huntelaar kan vervangen.
Luis Suarez!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

gaizka

Bericht door gaizka » do jun 21, 2007 5:34 pm

Grappig, las al muisscrollend het bericht van Bertje en wilde precies hetzelfde posten.

Eventueel met een constructie dat hij nog 1 jaar bij Groningen blijft.

robiono

Bericht door robiono » do jun 21, 2007 5:50 pm

[quote="Thomas"]Maar we hebben er geen goede backup voor, Bertje. Na het vertrek van Perez, De Mul en wellicht Mitea zitten we erg dun in de buitenspelers.

[quote="Raymond"]Alberto Medina Briseño en André Ooijer maar doen dan?[/quote]

Lijken me uitstekende keuzes. Sankoh kan ook zowel rechtsback als centraal spelen, denk ik.[/quote]

Zuiverloon slecht vinden, maar wel met Sankoh op de proppen komen?

Sankoh is ook een beperkte houdhakker, met 0,0% concentratie. Had 1 verdienstelijk seizoen maar viel afgelopen seizoen totaal door de mand. Ik moet nog zien of hij z'n oude vorm nog herpakt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 6:05 pm

Ik heb Sankoh dit seizoen geen tig wedstrijden aan het werk gezien, maar wanneer ik hem zag spelen was het op een concentratiefoutje hier en daar na gewoon sterk. De vergelijking met Zuiverloon snap ik niet zo. Zuiverloon heeft nog nooit laten zien dat hij een transfer naar Ajax kan afdwingen.

Overigens vond ploeggenoot Luis Suarez Sankoh dit seizoen toch nog regelmatig beslissend in positieve zin.

gaizka

Bericht door gaizka » do jun 21, 2007 6:43 pm

Thomas schreef:Ik heb Sankoh dit seizoen geen tig wedstrijden aan het werk gezien, maar wanneer ik hem zag spelen was het op een concentratiefoutje hier en daar na gewoon sterk. De vergelijking met Zuiverloon snap ik niet zo. Zuiverloon heeft nog nooit laten zien dat hij een transfer naar Ajax kan afdwingen.

Overigens vond ploeggenoot Luis Suarez Sankoh dit seizoen toch nog regelmatig beslissend in positieve zin.
Zuiverloon viel mij ook nooi zo op, maar ik moet zeggen dat hij dit ek meer dan alleen zijn mannetje staat! Of dat genoeg is voor een transfer naar Ajax weet ik niet, ligt ook aan het prijskaartje.

Leon

Bericht door Leon » vr jun 22, 2007 3:14 pm

Zuiverloon speelt een verdienstelijk EK. Zou hem het voordeel van de twijfel geven, heb je genoeg back's. Ik verwacht eerlijk gezegd dat Sneijder deze zomer vertrekt. Ik zou als vervanger Thomas Kahlenberg van Auxerre halen. Dynamische speler.

Wat vinden jullie van die Pelle van Italië? Hij viel mij 2 jaar geleden al op in positieve zin. Zou denk ik een goede vervanger zijn van Huntelaar.

Zo, in ieder geval wat namen laten vallen... :hypocrite.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 6:27 pm

Ik vond Pellè gisteren ook weer goed. Maar op basis van wat minuten op een jeugdtoernooi kan ik niet beoordelen of hij toe is aan Ajax. Hij kan wel in de kleine ruimte iemand uitspelen, is balvast en kan zelfs als Appie Happie-spits uit de voeten.

999

Bericht door 999 » za jun 23, 2007 11:13 am

De Ridder en Beerens staan open voor Ajax

Saturday, 23 June 2007

Roy Beerens mag weg bij PSV, Daniel de Ridder kan Celta de Vigo verlaten. Beide staan open voor een overgang naar Ajax en ook AZ heeft zich volgens het geruchtencircuit voor Beerens gemeld. “Het is natuurlijk mooi dat zulke clubs interesse hebben.”

Twee jaar geleden vertrok Daniel de Ridder hals over kop naar Spanje. Bij Celta de Vigo vond de talentvolle buitenspeler een nieuw thuis, maar veel kreeg hij niet te doen. Zelden werd hij door de trainer in de basis opgesteld en blessures zorgden voor nog minder speelminuten. Van een erg gelukkig huwelijk kan geen sprake zijn. Voor De Ridder komt de degradatie van Celta als een geschenk uit de hemel, want in zijn contract staat dat hij dan weg mag. “Er is inderdaad een clausule, maar daarover ga ik eerst met Celta rond de tafel. Dan vertellen we wat we van elkaar verwachten en hoe het contract verder verloopt.” Dat hij weg zou willen, laat hij in het midden. “Je speculeert nu op wat ik denk, daar ga ik niet op in. Dat mag je zo zeggen.” Maar toch, is een terugkeer naar Ajax een optie voor Daniel? “Ik sta open voor elke club die mij benadert, als… ik eventueel weg zou gaan. Maar ik wacht nog even af.” Toen hij van Danny Blind bij Ajax weg moest, wilde De Ridder absoluut niet naar een andere Nederlandse club, als Ajacied kon hij dat niet over zijn hart verkrijgen. Nu, twee jaar later, is de Amsterdammer een andere mening toegedaan. “Ik sta open voor elke club die mij benadert. Ik sta open voor een gesprek en daaruit kunnen dingen volgen, maar verder weet ik het nog niet.”

Daniel de Ridder en Roy Beerens (foto: Henry van Dijk/ ReMePro)

Een andere speler van Jong Oranje, waarvan afgelopen week gemeld werd dat Ajax interesse zou hebben, is Roy Beerens. De PSV-er werd afgelopen seizoen aan NEC uitgeleend en zou van Ronald Koeman (rancuneus omdat de jonge aanvaller teveel zijn best deed tegen de Eindhovenaren en die vervolgens verloren) naar een andere club mogen uitzien. Dat AZ en Ajax interesse zouden hebben had hij ook gehoord.

Het streelt hem. “Ik ben er niet mee bezig en ik weet niet op PSV dat ook wel gezegd heeft. Pas na de EK heb ik contact met mijn zaakwaarnemer en besluiten we wat we doen. Het is natuurlijk mooi dat zulke clubs interesse hebben.” Wat zou hij zelf het liefste willen? “Ik ga pas na het EK beslissen”, zegt hij resoluut. “Het is mooi meegenomen, als… ze al interesse hebben.” Technisch directeur Martin van Geel ontkende donderdagavond in het Tv-programma ‘Na de Wedstrijden’ dat Ajax geïnteresseerd zou zijn. Toch zou hij niet misstaan in het systeem wat Ajax speelt. De vleugelspeler zorgde voor een prima dreiging en bediende de spitsen uitstekend toen hij tegen Jong Engeland in de halve finale inviel. “Ik ben nog jong en ik wil me laten zien. Ik heb laten zien wat ik allemaal kan. Als PSV het niet meer in me ziet zitten, dan moeten zij dat weten, maar ik laat elke wedstrijd zien wat ik kan en meer kan ik niet doen. Ik hoop vanavond in de finale pas echt goed mijn visitekaartje te mogen afgeven.”
Highlow ...

Nee hé ...
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 23, 2007 11:29 am

Wat had je dan gehad? Dat ze roepen dat Ajax een kut club is? Ik snap je reactie niet zo best..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jun 23, 2007 11:34 am

Wat is highlow toch een flutsite geworden met al die opinierende onzinstukken.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 23, 2007 11:36 am

90% van de Nederlandse voetbal sites zijn flut sites Junk.

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 12:09 pm

Ajax is een (de) club van 433, Beerens en vincken halen voor weinig geld is dus een prima idee. Slagen ze, heb je een goede vleugelspits, falen ze, heb je er niet onoverkomelijk veel geld aan uitgegeven
I think I lost my fucking headache

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 23, 2007 2:01 pm

LucaS schreef:Ajax is een (de) club van 433, Beerens en vincken halen voor weinig geld is dus een prima idee. Slagen ze, heb je een goede vleugelspits, falen ze, heb je er niet onoverkomelijk veel geld aan uitgegeven
Precies, snap de reactie dan ook niet zo goed. :confused.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jun 23, 2007 3:39 pm

LucaS schreef:Ajax is een (de) club van 433, Beerens en vincken halen voor weinig geld is dus een prima idee. Slagen ze, heb je een goede vleugelspits, falen ze, heb je er niet onoverkomelijk veel geld aan uitgegeven
Over Vincken zou je nog na kunnen denken. Deed me qua speelstijl tot nu toe wel denken aan Van der Meijde, maar deze jongen heeft nog een tijd om zich te ontwikkelen. Maar Beerens heeft geen voorzet in huis. Waar zou je die jongen in ons elftal willen laten?

Het ging trouwens over De Ridder en Beerens, maar dat terzijde.

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 23, 2007 3:41 pm

Pienaar zou in gesprek zijn met Van Marwijk, evenals Smolarek.. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Pienaar dat zou doen, hij was toch degene die zei van Ajax te houden en graag nog eens terug te willen keren. Dan gaat hij niet naar Feyenoord neem ik aan..

Kaboem

Bericht door Kaboem » za jun 23, 2007 3:52 pm

Waarom niet? Die jongens moeten toch ook hun brood verdienen. Dat gezeur over clubliefde steeds. Clubliefde bestaat niet meer. Over het algemeen.
Bertje for President!

Daniel

Bericht door Daniel » za jun 23, 2007 3:55 pm

Hij kan zijn brood toch ook bij Borussia blijven verdienen?

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 4:37 pm

Thomas schreef:
Het ging trouwens over De Ridder en Beerens, maar dat terzijde.
maar dit is het onbetrouwbare deel, thomas, dus gooi ik Vincken zelf in de strijd! Ik begreep dat hij weg mag/moet bij feyenoord
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jun 23, 2007 4:37 pm

Ah ok, zo. Maar wat moeten we nou eigenlijk met Beerens, Luuk?

Plaats reactie