Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Ahum, geldt dat ook als in de krant heeft gestaan dat die tv doet waar hij zin in heeft en eigenlijk een heel beperkte tv is? 

Het stinkt aan alle kanten!
Hehejoey schreef:Ahum, geldt dat ook als in de krant heeft gestaan dat die tv doet waar hij zin in heeft en eigenlijk een heel beperkte tv is?

Dat is het spel natuurlijk. Benadrukken waarin hij goed is, wegmoffelen waarin hij slecht is. Iets in de zin van: "Ajax speelt een erg moeilijk systeem, waarin El Ham helaas niet echt goed paste. Daarop hebben we ons verkeken. Maar in bijvoorbeeld een 4-4-2 in een vrije rol achter een diepe spits is hij geweldig. "Wilt u wat videobeelden daarvan zien? Ze zijn weliswaar van een andere club, maar ze geven wel aan dat hij een aanwinst is in een speelwijze zoals u die voorstaat." Enz enz.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do sep 01, 2011 8:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Aanprijzen is ook een vak, nestor.
Maar serieus, wat doe je als je na máánden nog met die tv zit? Zet je die op zolder of laat je de prijs toch maar zakken?

Maar serieus, wat doe je als je na máánden nog met die tv zit? Zet je die op zolder of laat je de prijs toch maar zakken?
Zuidema schreef:Stel: ik koop een geweldige tv van € 2000,=. Na een half jaar komt er een tv uit, die nog fraaier is. Koop ik ook voor een fors bedrag. TV 1 is wat mij betreft overbodig geworden, maar zal ik hem dan maar bij het grof vuil zetten? Of op laten halen door de kringloopwinkel? Natuurlijk niet, ook dan zal ik er tweedehands nog een flinke prijs voor vragen. Minimaal 50% van de aankoopprijs. Omdat die gloednieuwe 1e tv voor een ander nog steeds zeer waardevol kan zijn.joey schreef:Nestor, wat gemeen! Doet u ook zo lelijk tegen de dames van de verpleging?

leuk..
Vakkie 129
De mogelijkheden om hem te verkopen zijn er geweest, dus dat speelt niet echt. Als ik de pers mag geloven, ketste de deal vooral af op zijn salariseisen. In de winterstop zal de transferprijs ook nog niet veel hoeven te veranderen, denk ik. Daarna gaat het inderdaad gevaarlijk lang duren en moet je wel water bij de wijn doen. Of El Ham is het zo spuugzat bij Ajax dat hij dolgraag weg wil en zelf ook wat minder eisen stelt bij een belangstellende club. En dat bewustwordingsproces kan Ajax wel wat versnellen.
Ja, dat doet jouw tv niet, (salaris)eisen stellen...
Jij kunt je tv van zolder halen en aansluiten, zodra de transfermarkt voor tv's weer open is. Met een voetballer is dat iets lastiger. Voor hem moet een officiële wedstrijd georganiseerd worden.

Jij kunt je tv van zolder halen en aansluiten, zodra de transfermarkt voor tv's weer open is. Met een voetballer is dat iets lastiger. Voor hem moet een officiële wedstrijd georganiseerd worden.
Weet je..
het gebeurt vaker bij een trainerswissel dat het niet klikt of gaat.
Dat is inherent aan het voetbal.
Kan er wel opgemerkt worden dat Frank en El Hammie er maar samen uit moeten komen maar qua voetbalfilosofie passen ze totaal niet bij elkaar.
Ook weet bijna iedereen wel wat voor start hij had bij ons Ajax.
Kwam hij wel..kwam hij niet.. kwam hij wel.. kwam hij niet..
Wisselgeld van Jol.
Vele snapte de apathie niet tegen ons bestuur maar als je je zo laat gijzelen door Jol en co voor een speler dan is er iets niet pluis in je organisatie.
Zie ook Lodeiro die kwam anders zou Suarez weg gaan..
of is dit allemaal broodje aap
het gebeurt vaker bij een trainerswissel dat het niet klikt of gaat.
Dat is inherent aan het voetbal.
Kan er wel opgemerkt worden dat Frank en El Hammie er maar samen uit moeten komen maar qua voetbalfilosofie passen ze totaal niet bij elkaar.
Ook weet bijna iedereen wel wat voor start hij had bij ons Ajax.
Kwam hij wel..kwam hij niet.. kwam hij wel.. kwam hij niet..
Wisselgeld van Jol.
Vele snapte de apathie niet tegen ons bestuur maar als je je zo laat gijzelen door Jol en co voor een speler dan is er iets niet pluis in je organisatie.
Zie ook Lodeiro die kwam anders zou Suarez weg gaan..
of is dit allemaal broodje aap

Vakkie 129
Die tweedehands tv van jou zuipt stroom, mijn energierekening stijgt daarmee tot onaanvaardbare hoogte! Kopen zit er niet in, misschien dat ik hem een tijdje kan lenen?
I think I lost my fucking headache
Ach, voor een tv met die kwaliteiten neem je wat extra energiekosten graag op de koop toe. Maar ik moet u daarin teleurstellen, ik leen het apparaat niet uit. Ik wil hem alleen verkopen. Er zijn inmiddels ook meer gegadigden die wel tot koop over willen gaan. U meldde zich als eerste, dus dit is uw kans om hen voor te zijn. U zult er zeker geen spijt van krijgen.LucaS schreef:Die tweedehands tv van jou zuipt stroom, mijn energierekening stijgt daarmee tot onaanvaardbare hoogte! Kopen zit er niet in, misschien dat ik hem een tijdje kan lenen?
Daarin heb je zeker een punt. Het is erg lastig geworden om El Ham in de etalage te zetten. Misschien kunnen we ons het wachten tot de transferwindow in de winterstop nog veroorloven, maar daarna raakt hij gegarandeerd meer en meer uit de picture. Daarin kan Lens natuurlijk nog wel een rol spelen, wil hij nog wat verdienen aan El Ham. Ik denk dat hij ook niet echt blij is dat El Ham zijn 3 (?) jaartjes bij Ajax 2 wil uitdienen. Daarna is El Ham zo waardeloos geworden dat hij een forse provisie waarschijnlijk op zijn buik kan schrijven.joey schreef:Met een voetballer is dat iets lastiger. Voor hem moet een officiële wedstrijd georganiseerd worden.
Het schijnt dat als ik nederland 2 inschakel de tv gewoon toch programma's van een andere zender uitzendt en als ik dan een paar keer op de afstandsbediening een 2 indruk, hij gewoon op zwart springt. Hoe zit dat?
Ik weet niet wat voor afstandsbediening u gebruikt, maar die is dan duidelijk niet geschikt voor deze tv. Met de juiste afstandsbediening zult u geen enkel probleem met deze tv hebben.LucaS schreef:Het schijnt dat als ik nederland 2 inschakel de tv gewoon toch programma's van een andere zender uitzendt en als ik dan een paar keer op de afstandsbediening een 2 indruk, hij gewoon op zwart springt. Hoe zit dat?
Ah, ik zie het al, u gebruikt de Sony 4-3-3. Nee, dan lukt het inderdaad niet. Met deze Philips 4-4-2 zal alles feilloos werken. Ziet u wel? Niets aan de hand. En met het doornemen van de uitgebreide gebruiksaanwijzing van een boekenkast vol zal het helemaal genieten worden van uw nieuwe tv.

Zuidema schreef:Daarin heb je zeker een punt. Het is erg lastig geworden om El Ham in de etalage te zetten. Misschien kunnen we ons het wachten tot de transferwindow in de winterstop nog veroorloven, maar daarna raakt hij gegarandeerd meer en meer uit de picture. Daarin kan Lens natuurlijk nog wel een rol spelen, wil hij nog wat verdienen aan El Ham. Ik denk dat hij ook niet echt blij is dat El Ham zijn 3 (?) jaartjes bij Ajax 2 wil uitdienen. Daarna is El Ham zo waardeloos geworden dat hij een forse provisie waarschijnlijk op zijn buik kan schrijven.
Drie jaar is niet aan de orde. Reken maar uit: dan overstijgen de salariskosten het bedrag dat Ajax nu hoopte op te halen. Over een jaar is het al goedkoper voor Ajax om het contract van EH te ontbinden dan om hem te houden, schat ik. En transfervrij komt EH wel aan de bak.
Er komen nieuwe modellen op de markt, nestor. Je kunt niet de hoofdprijs blijven vragen voor een oude tv die al jaren te koop staat.
Ik denk dat dat op langere termijn zeker gaat spelen. Daarom moet El Ham het duidelijk gemaakt worden dat ie beter in de komende winterstop kan opzouten. Voor Ajax, voor Lens, maar zeker ook voor zijn welzijn. Tijd voor plan B dus. 

Wat een geniepige ouwe kerel ben je toch...
De partijen liggen in de loopgraven, het is een prestigestrijd geworden. Het lijkt me dus het beste als ze om de tafel gaan. Want deze situatie is voor niemand goed.

De partijen liggen in de loopgraven, het is een prestigestrijd geworden. Het lijkt me dus het beste als ze om de tafel gaan. Want deze situatie is voor niemand goed.
Die zou ik niet geloven, aangezien het voor de kopende club altijd een kwestie is van wat het kost om een speler te hebben, en het dus een combinatie is van salaris en transfersom.Zuidema schreef:De mogelijkheden om hem te verkopen zijn er geweest, dus dat speelt niet echt. Als ik de pers mag geloven, ketste de deal vooral af op zijn salariseisen.
Snel je verlies nemen is doorgaans het devies, niet uitstelllen omdat verlies pijnlijk is want daar wordt het alleen maar groter van. Ajax heeft een aankoop gedaan die door werkgever Ajax zijn trainerswissel niet goed uitpakte. Dat kost geld, het verlies was er al op de dag dat De Boer besloot dat hij niet met El Hamdaoui verder wilde, of die dag nou in december was of in januari of in april doet niet terzake. Als je dan hebberig gaat doen en over de rug van een werknemer niet wil toegeven dat je er verlies op lijdt maak je het alleen maar erger. In januari is hij alweer een miljoen minder waard, terwijl als hij inderdaad 2 miljoen per jaar verdient heeft Ajax dan dus alweer 2 miljoen ingeleverd. Als je die 2 miljoen alvast van de transferprijs had afgedaan, was PSV voor een vierjaarscontract al een half miljoen per jaar minder aan hem kwijt geweest.In de winterstop zal de transferprijs ook nog niet veel hoeven te veranderen, denk ik. Daarna gaat het inderdaad gevaarlijk lang duren en moet je wel water bij de wijn doen. Of El Ham is het zo spuugzat bij Ajax dat hij dolgraag weg wil en zelf ook wat minder eisen stelt bij een belangstellende club. En dat bewustwordingsproces kan Ajax wel wat versnellen.
Verder heeft het er alle schijn van dat De Boer Bulykin heeft gehaald om vooral niet in de situatie te komen dat het logisch is om El Hamdaoui op te stellen. De Jong was vorig jaar immers nog goed genoeg in de spits en het is niet zo dat er geen zwakkere plekken zijn in het elftal. Ook Bulykin kost geld. Daarnaast is het niet de eerste carriere die bij Ajax vastloopt, en spelers zullen dat toch ook meenemen in hun afweging of Ajax een aantrekkelijke club is. Volgens mij heeft het allemaal veel meer te maken met ego's, gezichtsverlies, scoringsdrift en rancune dan met verstandig beleid.
Wollt ihr den totalen Mensch?
You ain't seen nothing yet...joey schreef:Wat een geniepige ouwe kerel ben je toch...![]()
![]()

Maar niet nu. Laat El Ham nog maar lekker even een half jaartje in zijn sop gaarkoken in het tweede. Vertrekt hij dan nog niet in de winterstop, dan kan Ajax (afhankelijk van de kosten-baten analyse en wat menselijkheid) altijd nog om de tafel gaan zitten om met een dan hopelijk wat inschikkelijkere El Ham en Lens een regeling te treffen.De partijen liggen in de loopgraven, het is een prestigestrijd geworden. Het lijkt me dus het beste als ze om de tafel gaan. Want deze situatie is voor niemand goed.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do sep 01, 2011 9:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan himself gaat wat voicemailtjes inspreken? Ik denk dat EH geen mobieltje heeft hoor!Zuidema schreef:Ik denk dat dat op langere termijn zeker gaat spelen. Daarom moet El Ham het duidelijk gemaakt worden dat ie beter in de komende winterstop kan opzouten. Voor Ajax, voor Lens, maar zeker ook voor zijn welzijn. Tijd voor plan B dus.
Daar krijg je zelfs het grootste tuig mee weg!LucaS schreef:Johan himself gaat wat voicemailtjes inspreken?

@Zuidema: Ajax moet EH conform de regels behandelen, anders stapt hij naar de AC.
True. Maar binnen de regels van het contract is er nog veel toegestaan, hoe je El Ham behandelt. Ook bij het tweede mag hij bv op de reservebank zitten.joey schreef:
@Zuidema: Ajax moet EH conform de regels behandelen, anders stapt hij naar de AC.
Ik moet nu gaan, de plicht roept (vaste klaverjasochtend met de andere oudjes). Laterzzz...
Hard aanpakken en natuurlijk geen speelminuten voor die jongen.
Een cruciaal zinnetje natuurlijk.het verlies was er al op de dag dat De Boer besloot dat hij niet met El Hamdaoui verder wilde,
De Boer heeft dat gewoon niet goed aangepakt. En vervolgens is het razendsnel geëscaleerd door beide partijen.
Duur geintje die beginnersfout van De Boer...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Gelukkig ben jij geen TD van Ajax, Alexander.
Zolang EH zijn verplichtingen nakomt, moet Ajax dat ook doen. EH heeft er recht op om mee te trainen met Jong Ajax. En hij is met gemak de beste speler, dus zal hij ook spelen. Gery Vink zal niet willen dat een arbeidsconflict wordt uitgevochten over zijn rug en die van zijn spelers.
EH speelt niet voor zijn lol in Jong Ajax. Hem pesten is niet nodig.
Zolang EH zijn verplichtingen nakomt, moet Ajax dat ook doen. EH heeft er recht op om mee te trainen met Jong Ajax. En hij is met gemak de beste speler, dus zal hij ook spelen. Gery Vink zal niet willen dat een arbeidsconflict wordt uitgevochten over zijn rug en die van zijn spelers.
EH speelt niet voor zijn lol in Jong Ajax. Hem pesten is niet nodig.
Dan had hij maar wat minder moeten eisen. Jong Ajax is er voor de jeugd, het heeft voor Ajax meer zin om Boere er te laten spelen dan Hamdaoui. Trainen mag ie, spelen niet. Gewoon bankzitten, prima!