Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo sep 02, 2007 6:25 pm

Arthur schreef:Als Ten Cate serieus van plan is om 4-2-4 te blijven spelen hoop ik alsnog dat hij er binnenkort uitgemieterd wordt. Ik ben nu al bang voor de vernederingen tegen Feyenoord, AZ en Psv die ons dan te wachten staan.
Nou, dat is-ie van plan hoor. Kijk maar naar het aankoop'beleid'.

BTW, zowaar een Ten Cate-effect vandaag. Houd je het nog bij, 666?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 02, 2007 10:27 pm

wimpey schreef:De TD wilde Boakye, de trainer wilde Colin. Dát mag je m.i. de TD wél verwijten, dat ie zich Ajax-onwaardige spelers als Colin, Roger en Urzaiz door de strot laat drukken. HtC wilde een vervanger voor Davids, kan ik begrijpen. Ik kan Van Geel echter ook volgen, die zal op de aanwezigheid van Vertonghen, Urby en Schilder hebben gewezen.
Geen van die spelers is een type Davids. En jij begon zelf in een eerdere post ook over het gemis van Davids, waar niet goed op ingespeeld is door de technische staff. Ten Cate wilde zo'n vervanger halen, Van Geel niet. Dus zeg jij het maar...
Het vertrek van WS was aanstaande, dus had men m.i. Perez moeten (willen) behouden. Tegen Slavia misten we een man met een steekpass en een schot uit de 2e lijn. Mét Perez hadden we meer kans gehad dan zonder. Maar is dat de TD te verwijten? Perez is niet vanwege de TD vertrokken.
Het gesprek tussen Ten Cate en Perez, wat de aanleiding voor Perez was om op zoek te gaan naar een andere club, had al vroeg in de zomer plaats. Op dat moment was het nog helemaal niet zeker dat Sneijder zou vertrekken. Perez was dus sowieso een gepasseerd station. Wel ben ik het uiteraard met je eens dat Ajax zich qua potentiële vervangers niet goed heeft voorbereid op het vertrek van Sneijder. Daar kan volgens mij niemand omheen.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma sep 03, 2007 10:15 am

Hebben degenen die indertijd voorspelden dat er met de trainerswissel Blind/Ten Cate niets zou veranderen inmiddels -officieus- het gelijk aan hun zijde?

Alleen een voormalige topspeler, die eerst heel diep in de selectie snijdt, kan hier nog wat van maken. Van Basten is (nog) geen toptrainer, maar het bevalt me wel dat hij, zelfs met de fluwelen handschoenen die in Zeist nodig zijn, te onaardig is voor het Nederlands elftal. Zo iemand is in Amsterdam nodig. Een nieuwe Sfinx, een keiharde no-bullshit trainer die na een hopeloze afgang niet van zijn selectie eist dat ze met lachende gezichten (?!) rondlopen. Wat een idioot, die Ten Cate, wat een prutserige amateurpsycholoog. Laten we dat gegrijns maar bewaren tot na een aansprekend succes, Henkie. 'Voetbal is oorlog'.

Wouter

Bericht door Wouter » ma sep 03, 2007 2:38 pm

Ten Cate is het prototype van een keiharde no-nonsense-trainer...

Ajax is er gewoon op achteruit gegaan door het vertrek van Sneijder en Babel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 03, 2007 9:26 pm

Van Basten: 'Feyenoord een hele mooie club'

Is het denkbaar dat als Feyenoord je ooit zou benaderen om daar coach te worden, je 'ja' zegt? Of ben je daarvoor teveel Ajacied?

Van Basten: ,,Ik zit nu niet in een situatie waarin ik keuzes moet maken voor de toekomst. Dus op dit moment zeg ik nergens 'nee' of 'ja' op, omdat het simpelweg niet speelt. Ik heb het naar m'n zin bij de KNVB en we zien wel wat de toekomst brengt."

,,Maar de grote clubs hier in Nederland - Feyenoord, Ajax, PSV en AZ - zijn allemaal mooi en hebben allemaal hun interessante kanten. Voor mijzelf zou het geen enkel "probleem" zijn om trainer van Feyenoord te worden. Ik vind Feyenoord gewoon een hele mooie club, met een rijke historie en traditie en een grote, trouwe, supportersschare. Dat spreekt me zeker aan."
bron: www.knvb.nl

Was Mario Been gisteren bij voetbal insite toch wat duidelijker. Op de vraag of als AJAX hem als trainer wil hebben: NEE, als speler wou ik dat niet en als trainer ook niet, ik ben een fnoorder.

Gelukkig maar want ik zit niet op die gast te wachten.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 10, 2007 7:58 am

'Henk ten Cate blijft een topcoach'
10/09/2007 08:31

Henk ten Cate had zich er zo op verheugd. Eindelijk kreeg hij de waardering die hij verdiende. Trainer van Ajax, dan was hij een topcoach. De voormalige, beperkte rechterspits met oogkleppen, had zich goed ontwikkeld als trainer. Hij had het gehele traject doorlopen, zijn carrière keurig opgebouwd: Go Ahead Eagles, SC Heracles, Sparta, Vitesse, KFC Uerdingen, MTK Boedapest, NAC Breda en assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona. Sommige media insinueerden zelfs dat het succes van Barcelona de verdienste van Ten Cate was. Hij was rijp voor een topclub, daar was iedereen het over eens.

Zijn sociale vaardigheden lieten hem weliswaar regelmatig in de steek, maar voetbaltechnisch kon je Henk om een boodschap sturen. Zijn elftallen speelden altijd verzorgd voetbal en de spelers stonden op de juiste plaats. Alleen zijn emotionele uitspattingen speelden hem parten. Henk ging nog wel eens door het lint zodra de stress hem te veel werd. Dat leverde wonderschone incidenten op, maar de slachtoffers hebben in sommige gevallen nog steeds professionele hulp.

Ten Cate acteert bij Ajax alleen intern de notoire querulant, naar buiten toe is hij de rust zelve. Zelfs toen hij vorig jaar door het bescheiden FC Kopenhagen uit de Champions League werd gehouden en Ajax een financiële strop leed, beheerste hij zich voorbeeldig. Hij sloot zijn eerste seizoen af met de KNVB-beker en dat is wat armoedig voor Ajax. Henk roept steeds dat hij de titel op één doelpunt miste, maar hij vergeet erbij te zeggen dat de spelers van Willem II zich zó stoorden aan het irritante macho gedrag van de Ajax-trainer voor de laatste wedstrijd, dat ze in de spelerstunnel alsnog besloten tot op de bodem te gaan. Ze gunden Ten Cate het kampioenschap niet.

De nederlaag tegen FC Kopenhagen leek een incident. Dergelijke dingen gebeuren. Slavia Praag, de oudste club van de Tsjechische hoofdstad, mocht geen probleem zijn. De club die tijdens het communistische bewind bij het energiebedrijf hoorde en daarom Dynamo heette, moet zich behelpen met een Eerste Divisie-begroting. Vanaf 1965 gaat de club weer als Slavia door het leven en moest zij Patrik Berger, Vladimir Smicer en Karel Poborsky verkopen om te kunnen overleven. Supporters heeft de clubs nauwelijks, het voetbalpubliek zit bij stadgenoot Sparta op de tribune. Na de nederlaag in Amsterdam maakte ik me niet eens zorgen. Ik geloofde niet in een herhaling van het FC Kopenhagen-incident. En tijdens belangrijke wedstrijden ben ik altijd een fanatiek supporter van Oranje, AZ, PSV, Feyenoord en Ajax. Omdat ik Nederlander ben en omdat de losse verkoop van dit blad positief reageert op aansprekende internationale successen.

Ik besef echter dat de onverwachte nederlaag in Praag voor de verantwoordelijke beleidsbepalers veel erger is dan voor mij. Technisch directeur Martin van Geel had het vóór de wedstrijd al aangegeven. 'De uitschakeling in de voorronde van de Champions League door FC Kopenhagen was een enorme teleurstelling en de uitwedstrijd tegen Werder Bremen, waardoor we uit het UEFA Cup-toernooi vlogen, vond ik ook een van onze donkerste dagen. Ajax moet uit financieel oogpunt één keer in de twee jaar deelnemen aan de Champions League. Ook voor de status van Ajax is het belangrijk dat je frequent op het hoogste niveau aanwezig bent.' Zijn algemeen directeur Maarten Fontein voegde daar nog aan toe dat deelname aan de Champions League voor iedereen binnen Ajax een gemeenschappelijk doel was. 'Onze financiële huishouding is niet afhankelijk van één of twee jaar wel of geen Champions League-voetbal. Een ander aspect is de emotionele teleurstelling. Dat hoop ik niet nóg een keer mee te maken.'

Verbijsterd heb ik de wedstrijd bekeken, de ene na de andere Matelieff opstekend. En ik zat klaar voor een nog nooit eerder vertoonde emotionele eruptie van Ten Cate. Hij zou eindelijk zichzelf worden in Ajax-kostuum. Ik zag het al voor me, unieke live-televisie. De Ajax-coach, wiens wereld net is ingestort, trakteert Studio Sport-verslaggever Jack van Gelder tijdens het interview na afloop op een kopstoot. 'Die heb je verdiend met je schijnheilige Hajenius-kop. Allemansvriend met je pseudo-journalistieke vraagjes. Ga lekker een modeshow presenteren of de Popie Jopie uithangen in het clubhuis van AFC.' Op weg naar de catacomben breekt de geagiteerde coach de vingers van twee wisselspelers, een verzorger en de persvoorlichter, die ondanks de nederlaag dat maniakale handjes schudden in stand willen houden. De beschaafde algemeen directeur krijgt niet eens de kans iets te zeggen. 'Brallen doe je maar tegen je Unilever-vrinden. Ga lekker magnums verkopen aan een sjeik, daar schijn je wel goed in te zijn, omhooggevallen ijscoboer.' Hij schopt een fles water tegen een politieagent aan, maakt een obsceen gebaar naar wat schreeuwende supporters en baant richting Martin van Geel. 'Jij moet helemáál je bek houden, met je Co Adriaanse-obsessie. Je moet thuis je mond eens opentrekken, tegen die bijdehante vrouw van je.'

Voorzitter John Jaakke probeert het met een vriendschappelijk arm om een schouder, maar Ten Cate reageert als door een adder gebeten. 'Baantjeszieke ijdeltuiten moeten van mij afblijven. Laat Boer & Croon een rapport schrijven. Dat is misschien de oplossing. Kun je wat open deuren intrappen en zestigduizend euro in je zak steken.' Een schuimbekkende Ten Cate zien we nog net de deur van de Ajax-kleedkamer intrappen, voordat de cameraman door suppoosten uit de catacomben wordt geduwd. Eerlijk is eerlijk, het was mooie televisie geweest. De realiteit was ontnuchterend. Ten Cate gaf met een krampachtige glimlach nietszeggende antwoorden op de inderdaad pseudo-journalistieke voorzetjes van Van Gelder.

Ruud Gullit heeft het grootste gelijk van de wereld als hij nu zegt dat Henk ten Cate niet te benijden is. De Ajax-coach is het slachtoffer van de toevallige omstandigheden. Dat hij intern niet lekker ligt, is niet relevant. Dat had Ajax kunnen weten. Maar de teleurstellende resultaten kunnen niet helemaal op het conto van Ten Cate worden geschreven. Het was moedig en roekeloos van hem vóór de competitie aan te kondigen dat hij zijn consequenties zou trekken als Ajax opnieuw geen grote prijs verovert. Het was zelfoverschatting of teambuilding, maar hij zal er ongetwijfeld aan herinnerd worden. Ten Cate blijft een goede coach, met een indrukwekkende staat van dienst. Hij zag Ryan Babel, Kenneth Perez en Wesley Sneijder vertrekken. Zag Edgar Davids geblesseerd afhaken en kreeg daar eigenlijk alleen Luis Suárez voor terug. Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Jurgen Colin, Albert Luque en Ismael Urzaíz voegen niets aan Ajax toe en passen totaal niet bij de ambities die de club uitstraalt.

Fontein kan een open brief sturen aan de supporters en de seizoenkaarthouders gratis toegang geven tot de UEFA Cup-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, maar dat geeft alleen maar aan dat de clubleiding zich geen raad weet met de situatie. Zakelijk gezien was de verkoop van Sneijder begrijpelijk, maar door de uitschakeling is de helft van die winst alweer verdwenen, waardoor de club haar doel voorbijstreeft. Vervolgens roept Van Geel strijdvaardig dat een incident geen invloed heeft op het door hem uitgestippelde beleid. Maar ik hoop wel dat hij er iets van opsteekt. Met spelers die het Ajax-niveau niet aankunnen, tarten de beleidsbepalers het noodlot. Natuurlijk zijn de seizoenkaarthouders ontevreden, ze zagen hun helden niet eens zo lang geleden afgaan in De Arena in dienst van RKC Waalwijk, NAC Breda, FC Twente en ADO Den Haag. En Ten Cate wordt het slachtoffer van dit wanbeleid. Als hij de titel niet binnenhaalt, wordt hij door dezelfde heren afgerekend op de nederlagen tegen FC Kopenhagen en Slavia Praag. Ik blijf hem een topcoach vinden, maar dat lijkt me een schrale troost.

Johan Derksen
www.vi.nl

:666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » ma sep 10, 2007 10:34 am

Typish Derksen, eerst afzeiken maar op het laatst een aai over je bol.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 10, 2007 6:23 pm

Heeft iemand van de week dat programma over Derksen op, ik meen, Nederland 3 nog gezien? Daar hadden ze het er ook over hoe dapper het was dat Derksen het ene moment hartstikke aardig was tegen mensen en ze de volgende dag compleet af kon maken in de media. Tsja, het is maar wat je dapper noemt. Ik noem het eerder achterbaks.

Toevallig is het nu even andersom, maar over een paar weken kan het weer anders zijn.

gaizka

Bericht door gaizka » di sep 11, 2007 9:14 am

Thomas schreef:Heeft iemand van de week dat programma over Derksen op, ik meen, Nederland 3 nog gezien? Daar hadden ze het er ook over hoe dapper het was dat Derksen het ene moment hartstikke aardig was tegen mensen en ze de volgende dag compleet af kon maken in de media. Tsja, het is maar wat je dapper noemt. Ik noem het eerder achterbaks.

Toevallig is het nu even andersom, maar over een paar weken kan het weer anders zijn.
Dat was 'profiel' op nederland 2, wel leuk om eens te zien hoe het leven van Johan Derksen eruit ziet. Ik mag hem wel.

Stukjes van Rene van der Gijp tussendoor waren echt mooi :biggrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di sep 11, 2007 6:18 pm

Thomas schreef:Heeft iemand van de week dat programma over Derksen op, ik meen, Nederland 3 nog gezien? Daar hadden ze het er ook over hoe dapper het was dat Derksen het ene moment hartstikke aardig was tegen mensen en ze de volgende dag compleet af kon maken in de media. Tsja, het is maar wat je dapper noemt. Ik noem het eerder achterbaks.

Ik vind Derksen niet echt achterbaks in dat opzicht. Hij durft mensen ook de 'waarheid' te zeggen waar ze zelf bij zitten.

Derksen is wel iemand die zijn vriendjes heeft. In dat opzicht is hij zeker achterbaks. Ook waait hij met alle winden mee en brabbelt hij mijns inziens vaak onzin.

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 11, 2007 6:30 pm

Wouter schreef:Ten Cate is het prototype van een keiharde no-nonsense-trainer...
Nee, Wouter:

Ten Cate is het prototype van een no-sense-trainer.

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 11, 2007 6:38 pm

Ten Cate blijft een goede coach, met een indrukwekkende staat van dienst.

Johan Derksen
Ehm, bij de Eagles ontslagen, met Uerdingen gedegradeerd.

Een bekertje met MTK Boedapest en een met Ajax. Dat was het als eindverantwoordelijke.

Blijft een topcoach, indrukwekkende staat van dienst. Mis ik wat?

Vriend CA werd ontslagen vanwege 'slechte Europese prestaties'. Htc mag gewoon blijven zitten. De lat ligt jaar in, jaar uit een stukkie lager.

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 11, 2007 6:45 pm

Feitelijk werd CA ontslagen wegens een matig Amsterdam tournament
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di sep 11, 2007 7:35 pm

wimpey schreef:

Johan Derksen

Een bekertje met MTK Boedapest en een met Ajax. Dat was het als eindverantwoordelijke.

Vriend CA werd ontslagen vanwege 'slechte Europese prestaties'. Htc mag gewoon blijven zitten. De lat ligt jaar in, jaar uit een stukkie lager.
Das de nieuwe nederigheid ......
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 11, 2007 9:45 pm

Jöhnk schreef:

Ik vind Derksen niet echt achterbaks in dat opzicht. Hij durft mensen ook de 'waarheid' te zeggen waar ze zelf bij zitten.

Derksen is wel iemand die zijn vriendjes heeft. In dat opzicht is hij zeker achterbaks. Ook waait hij met alle winden mee en brabbelt hij mijns inziens vaak onzin.
Ik zou het niet weten, Jöhnk. Ik ging af op wat ik in dat programma zag. En dan vind ik het afmaken in de media van mensen waar je een week eerder nog poeslief tegen was, niet bepaald dapper.

wimpey schreef:

Johan Derksen

Tsja, als je de mooie prestaties met Vitesse en NAC weghaalt, blijft er niet veel over. Maar dat geldt voor veel trainers hoor, wanneer je een aantal successen weghaalt.

Adriaanse werd ontslagen bij Ajax nadat hij derde was geworden in de competitie. :hypocrite.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2007 10:37 am

wimpey schreef:

Johan Derksen

De lat ligt lager omdat 6 verschillende trainers eigenlijk amper voor succes hebben gezorgd. Of HtC nou blijft zitten of niet, het zal weinig uitmaken. We kunnen ons beter afvragen waarom al die trainers hebben gefaald bij Ajax. We hebben alle typen gehad: van de onervaren ex-vedettes tot de ervaren schoolmeesters. Een incidenteel succesje is opgepikt, maar nooit kwam Ajax echt boven water.

Het klimaat rond Ajax is verrot, maar dat is een ander topic.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 12, 2007 11:04 am

Wat is er dan verrot? Gewoon alles? Dan hoort de trainer daar dus ook bij.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2007 12:05 pm

Bertje schreef:Wat is er dan verrot? Gewoon alles? Dan hoort de trainer daar dus ook bij.
Het klimaat rond Ajax. Hoe kan het dat we in 8 jaar tijd iets van 6 verschillende trainers afwerken? Ligt het allemaal aan die gasten of verwachten wij te veel (Nieuwe Nederigheid topic)? Of zijn het de beleidsbepalers die in paniek raken als de media de messen slijpen? Het beleidsplan met onrealistische doelstellingen draagt daar in ieder geval wel aan bij....

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 12, 2007 12:07 pm

Wat is het klimaat rond Ajax? Zijn dat de supporters? Moeten we de supporters vervangen? Kom eens met iets concreters dan 'het klimaat rond Ajax is verrot'.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2007 12:15 pm

Bertje schreef:Wat is het klimaat rond Ajax? Zijn dat de supporters? Moeten we de supporters vervangen? Kom eens met iets concreters dan 'het klimaat rond Ajax is verrot'.
Zoals ik al aangaf wordt dat al uitgebreid besproken in een ander topic. Dit gaat over HTC. Henk valt natuurlijk wat te verwijten tijdens zijn periode bij Ajax, hij maakt fouten, maar ik vind niet hij de kop van jut moet worden. Daarom probeer ik te zeggen dat er randzaken bij Ajax spelen waar bijna iedere trainer gek van wordt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo sep 12, 2007 4:43 pm

GangstaRiB schreef:
Bertje schreef:Wat is er dan verrot? Gewoon alles? Dan hoort de trainer daar dus ook bij.
Het klimaat rond Ajax. Hoe kan het dat we in 8 jaar tijd iets van 6 verschillende trainers afwerken? Ligt het allemaal aan die gasten of verwachten wij te veel (Nieuwe Nederigheid topic)? Of zijn het de beleidsbepalers die in paniek raken als de media de messen slijpen? Het beleidsplan met onrealistische doelstellingen draagt daar in ieder geval wel aan bij....
Het zijn geen onrealistische doelstellingen en wij verwachten niet te veel, of het moet teveel gevraagd zijn om zo af en toe eens kampioen te worden.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 12, 2007 4:49 pm

brigade zuid schreef:
GangstaRiB schreef:
Het zijn geen onrealistische doelstellingen en wij verwachten niet te veel, of het moet teveel gevraagd zijn om zo af en toe eens kampioen te worden.
Ben ik met je eens. Maar toch duid het erop dat er toch een soort van constante paniek heerst. 5 trainers in 8 jaar, dat is best veel. En in die jaren maar 2 keer kampioen. Niemand lijkt het absolute vertrouwen te krijgen en als de resulataten ook maar enigzins tegenvallen begint de pers de stoken en dat valt bij Ajax altijd in vruchtbare aarde.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo sep 12, 2007 4:54 pm

AJAX is een topclub, je kan een trainer niet 5 jaar de tijd geven als ie na 2 jaar nog niks gepresteerd heeft, neem nou Ten Cate, hij zit er nou 2 jaar en wordt nog volop gesteund door het bestuur, slechts een gedeelte van de supporters mort wat. Dan valt het wel mee toch met een trainer niet de tijd geven? En wat betreft degene die morren, je kan ze toch niet helemaal ongelijk geven als je 2 x geen CL weet te halen met een gunstige loting.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo sep 12, 2007 5:21 pm

Het staat jullie allemaal zeer te prijzen dat jullie zo rechtlijnig en rechtvaardig zijn. "Een trainer moet na een x-aantal jaar dit-en-dat gepresteerd hebben, want anders moet hij weg." Of: "De vórige trainer werd na twee seizoenen zonder prijs ontslagen, dus dan moet dat met déze trainer ook gebeuren."

Vrouwe Justitia zou trots zijn.

Maar hé: we hebben met Vrouwe Justitia geen ene mallemoer te maken. Dit is voetbal, en het gaat te allen tijde maar om één ding: wat is, op dit moment, het beste voor Ajax?

Valt het qua prijzen allemaal een beetje tegen en was zijn voorganger om vergelijkbare redenen inmiddels ontslagen? Zal allemaal wel, maar dat betekent nog niet dat het in het belang van Ajax is om dan deze trainer óók maar de laan uit te trappen? Als er per direct een betere voorhanden is, dan doen we het. Als die betere vervanger er niet is, kan het soms een beter idee zijn om hem het seizoen te laten afmaken en dán te zoeken naar iets beters.

Ten Cate eruit? Mag van mij. Hij heeft het niet ál te beroerd gedaan, maar ik ben geen fan van de man en zal dat ook nooit worden. Maar wat dan? Ik zie er zo 1-2-3 het nut niet van om nú afscheid te nemen. Kortom: zoektocht alvast beginnen en het contract van de beste man niet verlengen. Dat lijkt me het beste idee, en je doet er niemand kwaad mee.

K.
Still alive...

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo sep 12, 2007 5:46 pm

brigade zuid schreef:neem nou Ten Cate, hij zit er nou 2 jaar en wordt nog volop gesteund door het bestuur, slechts een gedeelte van de supporters mort wat.
Ik kan je verzekeren dat Ten Cate binnen de club beslist niet onomstreden is. Er leeft ergernis over de manier waarop hij zich manifesteert (naar buiten toe, maar vooral intern), en dan heb ik het over de directie, het bestuur én de ledenraad.

K.
Still alive...

Plaats reactie