Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Ook op Twitter. Gewoon op Ajax of El Hamdaoui zoeken. De laatste 10 minuten gaan ze helemaal los, schijnbaar heeft een of andere journalist gemeld dat het rond is.
Die vertrekt nog wel. Genua wordt ook genoemd.
Zou me overigens niet verbazen (zoals Joey eerder al aangaf) als het uiteindelijk op een verhuur met optie tot koop uitloopt.
Dan is een transfer van Bulykin helemaal onvergeeflijk. Als hij te laat vertrekt om de beoogde spits aan te trekken voor de deadline, zit het dan een half jaar uit met Siem als 2e spits en haal alsnog de gewenste versterking. Even uitgaande van het feit dat Ajax Bulykin koopt en hem meer dan 1 jaar contract aanbiedt, niet huurt.wimpey schreef:Die vertrekt nog wel. Genua wordt ook genoemd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bulykin zou transfervrij zijn.
EH moet spelen, anders is hij over een half jaar helemaal niets meer waard. Ajax staat dus met de rug tegen de muur.
EH moet spelen, anders is hij over een half jaar helemaal niets meer waard. Ajax staat dus met de rug tegen de muur.
Het stinkt aan alle kanten!
Marca. Dus El Hamdaoui wordt verhuurd aan Espanyol volgens Marca.Más movimientos. El Espanyol tiene prácticamente cerrada la cesión de El Hamdaoui, delantero del Ajax, para suplir la baja de Osvaldo en ataque.
.
Mooie Mario wilt hem ook hebben trouwens.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Welnee. Dat blijf jij maar roepen, maar Ajax hoeft El H. helemaal niet te verkopen. We staan er financieel prima voor en de selectie kan prima zonder hem. Kapitaalvernietiging? Dat wellicht wel, maar het is overkomenlijk.joey schreef:Bulykin zou transfervrij zijn.
Je hebt gelijk. Ajax blijft bestaan.
Maar... EH een half jaar in Jong Ajax laten spelen is voor Ajax een waardeloze oplossing in alle opzichten. Ik verwacht dus dat EH verhuurd gaat worden. De clubs die nu genoemd worden kunnen zijn salaris niet ophoesten.

Maar... EH een half jaar in Jong Ajax laten spelen is voor Ajax een waardeloze oplossing in alle opzichten. Ik verwacht dus dat EH verhuurd gaat worden. De clubs die nu genoemd worden kunnen zijn salaris niet ophoesten.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Hoe zou jij het doen dan? Als we de geruchten mogen geloven wil zowel Ajax als El H. zelf niks aan de prijs doen. Wil je het weer in het eerste gaan proberen met hem?
Verhuren is dan toch uitstekend. Als hij het goed doet, komt er vanzelf interesse. Vergeet niet dat clubs nu ook twijfelen aan z'n voetballende capaciteiten. Hij zal zich weer moeten bewijzen.El Clavo schreef:Hoe zou jij het doen dan? Als we de geruchten mogen geloven wil zowel Ajax als El H. zelf niks aan de prijs doen. Wil je het weer in het eerste gaan proberen met hem?
Ik zou zorgen dat EH ging voetballen, desnoods op huurbasis en doorbetaald. Dat is de enige manier om ooit nog geld voor hem te vangen.
Niets over EH op www.calciomercato.com. Lijkt me sterk dat hij naar Italië gaat.
Niets over EH op www.calciomercato.com. Lijkt me sterk dat hij naar Italië gaat.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Verhuren lijkt mij ook de enige optie. Ben je iig van het salaris af.
Op alle Spaanse sites (Marca/AS) nu wel, Espanyol lijkt op dit moment z'n meest waarschijnlijke bestemming.joey schreef:Ik zou zorgen dat EH ging voetballen, desnoods op huurbasis en doorbetaald. Dat is de enige manier om ooit nog geld voor hem te vangen.
Niets over EH op http://www.calciomercato.com. Lijkt me sterk dat hij naar Italië gaat.
Espanyol gaat hem geen 1,7 miljoen per jaar betalen. Dat wordt dan dus verhuren. Ajax betaalt dan een paar ton minder salaris en EH kan zich in de picture spelen.
- Ajaciedjuh
Geruchten op huurbasis of overname?Benji schreef:Op alle Spaanse sites (Marca/AS) nu wel, Espanyol lijkt op dit moment z'n meest waarschijnlijke bestemming.joey schreef:Ik zou zorgen dat EH ging voetballen, desnoods op huurbasis en doorbetaald. Dat is de enige manier om ooit nog geld voor hem te vangen.
Niets over EH op http://www.calciomercato.com. Lijkt me sterk dat hij naar Italië gaat.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
kon niets vinden op Marca, zijn naam wordt niet genoemd in de stukjes over espanyol.
Wel door reply'ers maar dat zegt me niets.
Wel door reply'ers maar dat zegt me niets.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Op Marca hebben ze het over verkoop. Daar zou ik echter nog geen conclusies aan willen verbinden.Más movimientos. El Espanyol tiene prácticamente cerrada la cesión de El Hamdaoui, delantero del Ajax, para suplir la baja de Osvaldo en ataque.
http://www.marca.com/deporte/futbol/pri ... final.html (13:58)
- Ajaciedjuh
Snel verkopen en dan alsnog de gewenste aanvaller halen!
(ijdele hoop)

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat vager, maar blijkbaar wordt op Catalaanse radio gemeld dat El Hamdaoui de tijd doodt bij Afellay:
barcastuff barcastuff
Ajax forward Mounir El Hamdaoui is spending time with Afellay while waiting for his transfer to Espanyol to be finalized. [rac1]
Ik zou positief verrast zijn als dit doorgaat.
Waar zouden jullie voor kiezen? Hem verhuren in de hoop mettertijd die vijf miljoen terug te zien of hem meteen verkopen voor een zacht prijsje?
Meteen verkopen. Zoiets moet je niet laten dooretteren en beleid op basis van hoop is geen beleid.
Ook op Twitter, van @LaLiga_news: Espanyol sign on loan El Hamdaoui from Ajax Amsterdam
Gaat waarschijnlijk over verhuur dus
Als er een keuze is: verkopen > verhuren.joey schreef:Waar zouden jullie voor kiezen? Hem verhuren in de hoop mettertijd die vijf miljoen terug te zien of hem meteen verkopen voor een zacht prijsje?
Als die keuze er niet is dan is verhuren > Jong Ajax natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Michael_B op wo aug 31, 2011 2:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wel het salaris overnemen!Ferry schreef:Ook op Twitter, van @LaLiga_news: Espanyol sign on loan El Hamdaoui from Ajax Amsterdam
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".