Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Jöhnk » wo mei 01, 2013 4:37 pm

Die 8 miljoen kan ook slaan op het totaalbedrag dat Lokomotiv voor Sulejmani over had. D.w.z. transfersom plus salaris.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 01, 2013 4:57 pm

Natuurlijk, want dan is het Sturkenboom zijn schuld. en niet vergeten, ook de schuld van Danny Blind.

Zeer teleurstellend die Sulejmani.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 02, 2013 8:09 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik geloof het gewoon niet dat Lokomotiv 8 miljoen euri zou betalen voor Micky en dat Ajax nee zegt.
Ik ook niet.

Mocht het wél waar zijn, dan hebben de toenmalige AD en TD zitten slapen. Maar die hadden destijds ook veel te doen: Ligeon een contract tot z'n 65e aanbieden bijv.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 02, 2013 9:44 am

LucaS schreef:Natuurlijk, want dan is het Sturkenboom zijn schuld. en niet vergeten, ook de schuld van Danny Blind.
Danny wist Sulejmani binnen te halen voor de spotprijs van 16 miljoen. :biggrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 02, 2013 9:46 am

Dat was Marco, Yopi. Die wilde hem koste wat kost hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 02, 2013 10:17 am

En wie deed de onderhandelingen?

http://www.soccernews.nl/news/47136/Bli ... og_ver_weg

Afbeelding
Is ook niet zo gek want Blind is gek van deze speler. Zelfs in januari 2012 vond hij nog dat Sulejmani het prima deed:

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/ite ... act-praten

Een speler krijgt op die manier veel wisselende signalen. Trainers die hem niet moeten maar TD's die vinden dat hij het prima doet.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 02, 2013 10:24 am

Wat had Blind dan moeten zeggen? Je bakt er niks van? Bij Ajax was het chaos.

Maxwell, Zlatan.. Allemaal spelers die ook slecht begeleid werden. Zlatan was notabene bijna verkocht aan Sunderland of Southampton ofzo :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do mei 02, 2013 10:29 am

Het is dan ook geschiedvervalsing om te zeggen dat Zlatan het goed deed bij Ajax...

Hij presteerde pas een beetje zijn laatste half jaar, daarvoor was het niets.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 02, 2013 10:34 am

En waarom deed hij het slecht?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 02, 2013 10:43 am

Rishi schreef:Wat had Blind dan moeten zeggen? Je bakt er niks van? Bij Ajax was het chaos.
Hij kraamde onzin uit. Sulejmani heeft het nooit prima gedaan bij Ajax. Het is me dan ook een raadsel waarom ze zijn contract wilden verlengen.

Maxwell, Zlatan.. Allemaal spelers die ook slecht begeleid werden. Zlatan was notabene bijna verkocht aan Sunderland of Southampton ofzo :excited.gif:
Na zijn eerste jaar, ja. Zlatan kwam van de Zweedse tweede divisie. Het was even wennen. Na zijn eerste jaar is Zlatan altijd basisspeler geweest. Het klopt wel dat hij in zijn Amsterdamse periode wisselvallig presteerde en te weinig scoorde. Daar heeft WP_Legend gelijk in.

Ik vind het een slechte vergelijking, hoor. Zlatan begreep snel waar het om ging in de topsport, Sulejmani heeft dat nooit begrepen. In tegenstelling tot Sulejmani kan Zlatan uitstekend tegen druk. In zijn tijd bij Ajax gold al: hoe groter de druk, hoe beter hij speelde. Juist in de wedstrijden tegen de kleintjes was hij vaak k*t.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 02, 2013 10:59 am

Maar ook Zlatan werd slecht begeleid. Ajax koopt een speler voor 16+ miljoen en vervolgens laten ze hem aan zijn lot over. Is toch belachelijk en amateuristisch? Geef hem een prive-oppas. Die jongen had er net een jaartje opzitten bij Heerenveen en was opeens miljonair in Amsterdam.

Ajax moet jonge spelers veel en veel beter begeleiden. En dan heb ik het niet over de spelers die ze halen die in de jeugd terecht komen. Maar spelers als Zlatan, Sulejmani en Maxwell.

Sulejmani woont nog in een appartement die al kant en klaar afgeleverd was. Ik zeg niet dat we medelijden met hem hoeven te hebben. Alles behalve. Hij is er zelf verantwoordelijk voor. Maar de randvoorwaarden waren of zijn heel slecht. En dat is gewoon slecht. Zeker omdat het om miljoenen gaat.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 02, 2013 11:22 am

Toen wel. Tegenwoordig heeft Ajax mensen in dienst die de spelers helpen, heb ik begrepen. Iets anders is of die mensen ook het handje van een speler komen vasthouden. Uiteindelijk heeft een speler ook zijn privacy. Veel spelers willen niet eens dat de club zich met hun privézaken bemoeit.

Is begeleiding niet ook de taak van de zaakwaarnemers? :confused.gif:

Sulejmani geeft iedereen en alles de schuld van zijn falen. Dat wijst erop dat hij zelf de reden van zijn falen is. Die jongen heeft geen discipline en geen greintje zelfinzicht.

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 02, 2013 12:49 pm

Rishi schreef:Dat was Marco, Yopi. Die wilde hem koste wat kost hebben.
MVB zal DB gezegd hebben: Sulejmani halen. Niet: Sulejmani halen voor 16 miljoen.

DB is een Überprutser. Hij mocht na zijn actieve loopbaan als een ongeleid projectiel z'n gang gaan binnen Ajax. Heeft de club tientallen miljoenen gekost. Ongelooflijk.

Hij is een van die LvG-adepten die we totaal niet missen. Integendeel, de mensen die we voor als die lui in de plaats hebben gekregen, die verstaan hun vak wél. Of het nou om opleiders, directeuren, commissarissen of medici gaat, de club is er op ieder vlak op vooruit gegaan.

M..

Bericht door M.. » do mei 02, 2013 2:17 pm

wimpey schreef:
MVB zal DB gezegd hebben: Sulejmani halen. Niet: Sulejmani halen voor 16 miljoen.

DB is een Überprutser. Hij mocht na zijn actieve loopbaan als een ongeleid projectiel z'n gang gaan binnen Ajax. Heeft de club tientallen miljoenen gekost. Ongelooflijk.

Hij is een van die LvG-adepten die we totaal niet missen. Integendeel, de mensen die we voor als die lui in de plaats hebben gekregen, die verstaan hun vak wél. Of het nou om opleiders, directeuren, commissarissen of medici gaat, de club is er op ieder vlak op vooruit gegaan.
Dat is toch gewoon een aanname die jou goed uit komt? We hebben er niet bij gezeten. Voor hetzelfde geld heeft MvB gezegd 'Sulejmani halen, koste wat kost'. We hebben toen allemaal kunnen volgen dat h'veen de hoofdprijs vroeg en Ajax daarin mee ging. Ik mag toch hopen dat MvB die info niet uit de krant heeft meegekregen en dus op een moment had kunnen zeggen. 'Ik wil hem best hebben die Sulejmani, maar is meer dan 15 miljoen niet erg veel geld'?

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 02, 2013 2:23 pm

Wimpey's opmerkingen betreffende Louis en Blind moet je af en toe met een korrel zout nemen. Ook wat betreft Bayern. Zo goed zijn ze niet :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 02, 2013 3:37 pm

Rishi schreef:Wimpey's opmerkingen betreffende Louis en Blind moet je af en toe met een korrel zout nemen. Ook wat betreft Bayern. Zo goed zijn ze niet :hypocrite.gif:
Jij en ik worden in onze werkomgevingen (ook) afgerekend op onze prestaties.

DB is een kwakzalver. En LvG wordt door zichzelf en zijn fanclub bovenmenselijke krachten toegedicht.

999

Bericht door 999 » do mei 02, 2013 5:16 pm

Tja, Sulejmani was een verkeerde gok van Mvb.En ook een hele dure gok.Haal zo iemand voor zeg 2-3 Miljoen euro binnen zou er anders tegenaan gekeken worden ..

Maarja, Mvb moest en zou hem hebben ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 02, 2013 5:56 pm

Zeg, wil je dit feestje van Dannyhaat niet verpesten!
I think I lost my fucking headache

Toppie

Bericht door Toppie » vr mei 03, 2013 9:29 am

Sulejmani heeft zo'n 25 Miljoen totaal gekost :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 03, 2013 9:42 am

28
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr mei 03, 2013 10:21 am

LucaS schreef:Zeg, wil je dit feestje van Dannyhaat niet verpesten!
Stel je niet aan, zeg. :excited.gif:
Blind was toen TM. Je hoeft maar te googlen en je zult zien dat hij de man was die zich bezighield met de transfers. Hij besliste niet alleen, dat weet ik ook wel. Maar je kunt niet net doen alsof hij er niets mee te maken had. Iemand van de technische leiding moet toch bij de onderhandelingen betrokken zijn geweest en die iemand was níet Van Basten.
Blind zag het ook helemaal zitten in Sulejmani. Nog in 2012 wilde hij het contract van die jongen verlengen. Toen was zo ongeveer elke supporter er al achtergekomen dat het niets meer ging worden.

Sulejmani is een hopeloos geval, maar hij heeft wel een beetje gelijk als hij stelt dat er bij Ajax vreemde dingen gebeurden. De eigen agenda van Martin Jol, de keuzes van De Boer (wel, dan weer niet) en het spel dat eerst Blind en daarna Overmars speelden om nog een paar centen voor die jongen te krijgen - het verdient allemaal de schoonheidsprijs niet.

BTW, Sulejmani zegt nu over die Russische aanbieding van winter 2012 dat hij helemaal niet naar die club wilde. Die discussie over wel of niet die acht miljoen pakken is dus overbodig.

Le T.

Bericht door Le T. » vr mei 03, 2013 11:51 am

Yopi schreef:
LucaS schreef:Zeg, wil je dit feestje van Dannyhaat niet verpesten!
Stel je niet aan, zeg. :excited.gif:
Blind was toen TM. Je hoeft maar te googlen en je zult zien dat hij de man was die zich bezighield met de transfers. Hij besliste niet alleen, dat weet ik ook wel. Maar je kunt niet net doen alsof hij er niets mee te maken had. Iemand van de technische leiding moet toch bij de onderhandelingen betrokken zijn geweest en die iemand was níet Van Basten.
Als Cruijff al zijn gewicht voor de ledenraad gooit en zo een "technisch supertrio" neerzet en die besluiten dat het kapitaal op het veld moet staan, dan moet zo'n Blind zich natuurlijk schikken in de rol van uitvoerende.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 03, 2013 11:59 am

Le T. schreef: Als Cruijff al zijn gewicht voor de ledenraad gooit en zo een "technisch supertrio" neerzet en die besluiten dat het kapitaal op het veld moet staan...
Stop maar. Buiten jouw universum moet een directie en RvC daar dan nog toestemming voor geven.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mei 03, 2013 1:39 pm

Ach, bijna iedereen vond het een goede aankoop destijds, dat het er niet uitgekomen is, ligt natuurlijk in de eerste plaats aan Sulejmani zelf. Zelfs De Boer heeft hem niet aan het voetballen gekregen. Ben benieuwd waar hij terecht komt, en of het dan wel lukt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mei 05, 2013 5:41 pm

De doeken vandaag van 410 en F leken steunbetuigingen voor Mickey, of ik moet de ironie ervan gemist hebben. Zo'n held was er nou toch ook weer niet?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie