Evander Sno
Moderator: mods
Ik denk dat Sno vooral in beeld is gekomen, in de trant van: beter iets dan niets. De selectie zal en moet defensief aangevuld worden na de streep door de transfer Wielaert. Ook zo'n gigant trouwens!
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Laten we 'hopen' dat ie ons aangenaam weet te verassen.
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Laten we 'hopen' dat ie ons aangenaam weet te verassen.
Of jij daar zo vanuit kan gaan, komen we toch vanzelf achter...;)Neefkens schreef: Ik ga er maar van uit dat Marco, John, Rob en Danny meer verstand van voetbal hebben dat heel AT bij elkaar.
AFCA!
Haha.Jöhnk schreef:Misschien is Sno wel gescout door Gerrie Muhren.joey schreef:Het is niet hun vak. Ze zijn trainer. Geen scout.

Lijkt me niet, want Blind en Van Basten kenden hem al. Ik las eerder dat Sno een club zocht. Hij zal wel aangeboden zijn.
Van Basten maakte als bondscoach soms ook vreemde keuzes. Ik noem Denneboom en Dave vd Bergh. En in zijn vorige periode bij Ajax gaf hij hoog op van Jason Culina en Maduro. Maduro selecteerde hij zelfs direct voor Oranje. Allemaal beslissingen waar best wat op af te dingen valt. Zoals ook op AT is gezegd.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, ook Sno krijgt het voordeel van de twijfel.Vreemd is alleen dat als deze aankoop een bewuste is, in de zin van hij staat op ons lijstje want we vinden hem een talent, en voor de basis, AJAX en van Basten niet eerder aan de bel trekken bij Celtic.Ik bedoel als dit een Must Have speler voor van Basten is dan had ie hem al voor de O.S. moeten contracteren.Voor het zelfde geld ( al is dat een beetje onwaarschijnlijk gezien zijn staat van dienst ) speelt ie de pannen van het dak, is hij de revalatie van het toernooi.En dan kan Sno dus kiezen uit tig clubs.
Blij met de punten ...
Wat betreft Denneboom en Van den Bergh volledig mee eens, maar ten aanzien van Maduro en Culina zag Van Basten het toch niet zo slecht? Culina is geen topper, maar is ook lang niet zo slecht als Ajax het toen vijf jaar lang heeft doen voorkomen. En wat Maduro betreft: toentertijd zag iedereen het in hem zitten, als ik me niet vergis.joey schreef:Van Basten maakte als bondscoach soms ook vreemde keuzes. Ik noem Denneboom en Dave vd Bergh. En in zijn vorige periode bij Ajax gaf hij hoog op van Jason Culina en Maduro. Maduro selecteerde hij zelfs direct voor Oranje. Allemaal beslissingen waar best wat op af te dingen valt. Zoals ook op AT is gezegd.
-
Maar die 10 miljoen die men voor Henrique had gereserveerd?Thomas schreef:Ik heb nergens gezegd dat ik die verdediger heb aangedragen, Goodfella. Is ook niet het geval. Wel andere jongens. Maar goed, waarom er niets met hen en voorlopig even niets met de speler in kwestie gedaan wordt is simpel: geen geld.
- Ajaciedjuh
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
Als ruilmiddel of een club uit hun land? Willen bv. Ogararu en Kennedy zelf wel naar respectievelijk Roemenië en Zweden terug? En eigenlijk had Delorge nu bij Banfield in Argentinië en Rommedahl bij Barcelone moeten spelen om de prijs voor Cvitanich en Oleguer te drukken?Vedette-10 schreef:Rommedahl, Ogararu, Delorge, Schilder en Kennedy kun je zeker kwijt(als ruilmiddel of aan een club uit hun land), Mitea twijfel. Voor de rest kan je ze laten lopen gokken op opbrengsten in de toekomst(dus een doorverkooppercentage). En bij verhuur moeten de clubs een groot gedeelte van het loon ophoesten, dus dan komt er ook geld vrij.brigade zuid schreef:Als jij iemand weet die ze over wil nemen.
-
Wie van de afvallers had je dan willen ruilen bij de aankopen tot nu toe: Cvitanich, Sulejmani, Oleguer, Sno? Die clubs zitten toch ook niet te wachten op Ajax' afdankertjes? Ik denk dat ze dan alleen nog maar minder in een deal zien. Ze zijn een speler aan kwijt en helpen Ajax ook gelijk van een probleem af.