Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 07, 2008 4:34 pm

Kiezen tussen Suarez en Sulejmani? Dáág! :icon_idea.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 4:37 pm

Sulejmani is wel degelijk te duur.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 07, 2008 4:54 pm

Jesse schreef:Kiezen tussen Suarez en Sulejmani? Dáág! :icon_idea.gif:
Hopelijk was Sibon niet van plan trainer te worden. :ajaxsmiley.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 5:04 pm

Voetske schreef:Sulejmani is wel degelijk te duur.
In welk opzicht?

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 07, 2008 5:07 pm

Prima aankoop.

Ajax hoeft Huntelaar niet te verkopen, maar als ze 'm verkopen is er niks aan de hand. Dat is een luxe die we dit decennium nog niet hebben gehad.

sander

Bericht door sander » ma jul 07, 2008 5:27 pm

http://nl.youtube.com/watch?v=Iuespdsrwlc . Aardig filmpje van Sulejmani

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 6:43 pm

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 6:46 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Sulejmani is wel degelijk te duur.
In welk opzicht?
Omdat het bedrag niet in verhouding staat met wat deze speler op het voetbalveld heeft laten zien.Omdat de prijs mede zo hoog is omdat degene die hem verkoop veel sterker in de onderhandelingen staat/stond dan AJAX.Nog geen jaar geleden liep men met deze speler te leuren, en dan nu 16.25 miljoen euro ( ruim 35 miljoen gulden ) gaat wel vlug na een klein jaartje Heerenveen.Omdat deze speler blijkbaar met de dag beter aan het worden is, maar om nu te zeggen, van wat ik in b.v. dat filmpje zie, dat ie beschikt over extra-ordinaire technische kwaliteiten ?.Vind het eerlijk zegt beetje tegen vallen.n omdat, zoals ik al eerder schreef bij AJAX heel andere wetten tellen, en niemand weet of dat ie dat kan trekken.
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 6:47 pm

Ben het helemaal met je eens, Voetske.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 6:55 pm

Ik niet. Ik vind Sulejmani wel degelijk een exeptioneel talent.

Dat Heerenveen sterker in de onderhandelingen stond en dat Ajax daarom een bedrag boven marktconform heeft betaald, ben ik wel met jullie eens.

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 7:02 pm

Jöhnk schreef:Ik niet. Ik vind Sulejmani wel degelijk een exeptioneel talent.

Dat Heerenveen sterker in de onderhandelingen stond en dat Ajax daarom een bedrag boven marktconform heeft betaald, ben ik wel met jullie eens.
Jöhnk, kijk eens naar dat filmpje met de goals.Zie hoeveel ruimte er steeds achter de achterhoede is voor Sulejmani.Die ruimte krijgt AJAX dus nooit ( of men moet gaan counteren ).Dan zul je toch iets anders moeten brengen, en dat heb ik dus niet gezien van Sulejmani.Of ie dat ook kan weet ik niet.Dat is dus koffiedik kijken.Voor zo'n bedrag verwacht ik toch iets meer zekerheidjes ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 7:04 pm

Voetske schreef:Omdat het bedrag niet in verhouding staat met wat deze speler op het voetbalveld heeft laten zien.
Klopt. Het bedrag staat echter al veel meer in verhouding met wat Sulejmani gáát laten zien.
Omdat de prijs mede zo hoog is omdat degene die hem verkoop veel sterker in de onderhandelingen staat/stond dan AJAX.Nog geen jaar geleden liep men met deze speler te leuren, en dan nu 16.25 miljoen euro ( ruim 35 miljoen gulden ) gaat wel vlug na een klein jaartje Heerenveen.
Dat eerste zal je altijd hebben. Als een club niet hoeft te verkopen, gaat de prijs omhoog. Dat de speler vooral duur is als je denkt aan de blunder die Van Geel heeft gemaakt, gaf ik al aan en ben ik het dus mee eens. Dat is echter de blunder van de voorganger(s) van de huidige beleidsbepalers.
Omdat deze speler blijkbaar met de dag beter aan het worden is, maar om nu te zeggen, van wat ik in b.v. dat filmpje zie, dat ie beschikt over extra-ordinaire technische kwaliteiten ?.Vind het eerlijk zegt beetje tegen vallen.n omdat, zoals ik al eerder schreef bij AJAX heel andere wetten tellen, en niemand weet of dat ie dat kan trekken.

Dus nu heeft Sulejmani (volgens jou en blijkbaar ook volgens Peter) opeens ook al geen hoogstaande technische kwaliteiten? Tsja, laten we dan maar zeggen dat we het niet eens gaan worden, want Sulejmani is in mijn ogen een absoluut toptalent. Dat men nu nog even aan de prijs twijfelt kan ik snappen, maar aan z'n kwaliteiten? Dat gaat er bij mij niet in.
Voetske schreef:
Jöhnk schreef:Ik niet. Ik vind Sulejmani wel degelijk een exeptioneel talent.

Jöhnk, kijk eens naar dat filmpje met de goals.Zie hoeveel ruimte er steeds achter de achterhoede is voor Sulejmani.Die ruimte krijgt AJAX dus nooit ( of men moet gaan counteren ).Dan zul je toch iets anders moeten brengen, en dat heb ik dus niet gezien van Sulejmani.Of ie dat ook kan weet ik niet.Dat is dus koffiedik kijken.Voor zo'n bedrag verwacht ik toch iets meer zekerheidjes ..
Heb je tegen Ajax niet op hem gelet? Toen stond hij gewoon in de zestien op de vierkante meter onze verdedigers te dollen. Sulejmani heeft maar weinig ruimte nodig voor z'n acties.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 07, 2008 7:06 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Omdat het bedrag niet in verhouding staat met wat deze speler op het voetbalveld heeft laten zien.
Klopt. Het bedrag staat echter al veel meer in verhouding met wat Sulejmani gáát laten zien.
Dat weet je nooit. Er zijn genoeg spelers die de stap hoger niet aankunnen.
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 7:07 pm

@Thomas ...... Er zijn door de jaren heen wel meer spelers binnen gehaald die al dat hadden wat jij aangeeft aan kwaliteten bij deze speler te zien, maar gigantisch door het ijs zakte, juist doordat het bij AJAX toch effe iets anders is ..

We zullen zien ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 07, 2008 7:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 7:08 pm

Dat is de inschatting die scouts en trainer moeten maken. Zoals je ziet heb ik er ook vertrouwen in dat de goede keuze is gemaakt. Vandaar dat dat een van mijn argumenten is en het de pijn van de hoge prijs flink verzacht.

Harm

Bericht door Harm » ma jul 07, 2008 7:08 pm

LucaS schreef:
Thomas schreef:
Dat weet je nooit. Er zijn genoeg spelers die de stap hoger niet aankunnen.
Inderdaad. Als Ajax nu 16 miljoen heeft betaald voor dingen die hij nog niet heeft laten zien, hoe moet je dan winst maken? Hij gaat immers dingen laten zien die 16 miljoen waard zijn.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 7:10 pm

Gaan Lazovic en Koevermans ook dingen laten zien die samen 16 miljoen waard zijn?

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 7:11 pm

Jouw mening over deze speler Harm ?.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 07, 2008 7:12 pm

Jij vindt Sulejmani geen goede speler Voetske! Simpel zat toch. Jij vindt enkel Rommedahl een toppertje, want die kan immers zo goed meeverdedigen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 7:13 pm

Jöhnk schreef:Gaan Lazovic en Koevermans ook dingen laten zien die samen 16 miljoen waard zijn?
Kulargument, net zoals die van goodfella.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 7:14 pm

Voetske schreef:@Thomas ...... Er zijn door de jaren heen wel meer spelers binnen gehaald die al dat hadden wat jij aangeeft aan kwaliteten bij deze speler te zien, maar gigantisch door het ijs zakte, juist doordat het bij AJAX toch effe iets anders is ..

We zullen zien ..
Kun je er een paar noemen, Voetske? Van de afgelopen acht jaar, bijv?
Harm schreef:Inderdaad. Als Ajax nu 16 miljoen heeft betaald voor dingen die hij nog niet heeft laten zien, hoe moet je dan winst maken? Hij gaat immers dingen laten zien die 16 miljoen waard zijn.
Wanneer (of als, het is maar net in hoeverre je het in hem ziet zitten) Sulejmani bij Ajax laat zien wat hij bij Heerenveen heeft laten zien en doorgroeit, maakt Ajax over een paar jaar ook gewoon winst. Moeten ze het natuurlijk wel wat beter uitspelen dan met Pienaar, Maduro, De Jong, Trabelsi en Maxwell gebeurde.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 7:16 pm

Peter schreef:
Jöhnk schreef:Gaan Lazovic en Koevermans ook dingen laten zien die samen 16 miljoen waard zijn?
Klopt. Ik was Harm maar aan het plagen.

Als je Sulejmani geen exceptioneel talent vindt kan ik begrijpen dat je niet blij bent met het feit dat Ajax zo ver is gegaan.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 07, 2008 7:16 pm

Peter schreef:
Klopt, het is een enorm kulargument van Voetske, maar hij ziet liever Rommedahl dan Suarez op basis van dat kulargument.

999

Bericht door 999 » ma jul 07, 2008 7:17 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:@Thomas ...... Er zijn door de jaren heen wel meer spelers binnen gehaald die al dat hadden wat jij aangeeft aan kwaliteten bij deze speler te zien, maar gigantisch door het ijs zakte, juist doordat het bij AJAX toch effe iets anders is ..

We zullen zien ..
Een Mitea, Leonardo, Kinkladze, Demtsjenko, Juan, Dani b.v..Technisch gezien gelijkwaardig aan wat deze jongen laat zien.Maar voor AJAX 3 keer niks ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 07, 2008 7:22 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 07, 2008 7:18 pm

Thomas schreef:

We zullen zien ..
Ajax heeft de laatste 8 jaar slechts een paar keer de knip getrokken en van geen enkele aankoop hebben ze spijt gehad. Zlatan, Huntelaar en Suarez zijn allemaal versterkingen gebleken.

Plaats reactie