Bruno Silva Barone

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 12, 2009 7:34 pm

Peter schreef: Iedereen was beter dan Henk ten Cate, volgens jou. :smallgrin.gif:
Klopt. Als je een fitte Sneyder en toppers als Stam en KJH hebt én de beschikking hebt over bovenmodale spelers als Grygera, Heitinga, Vermaelen, Urby, Davids, Gabri en Babel moet je een veel hoger rendement uit zo´n selectie halen dan ten Cate deed.
Henk ten Cate verprutst het volledig volgens jou bij Pana en dat hij ver komt in Europa is geluk.
Klopt. Inter speelde op 10% tegen Pana. Dat is ze duur komen te staan, ze werden 2e in de groep en nu is het Schluss.
Bij Ajax zie ik enige vergelijking, maar daar is het vooral een geweldige prestatie.
Dat is het niet. Ik vind dat Ajax nationaal ver beneden peil presteert. Internationaal is het prima, zeker na het gekloot van creepy. Nogmaals, MVB heeft europees in een poging al meer gepresteerd met Ajax dan ten Cate in 4 pogingen.
Face it, van Basten heeft in zijn eerste seizoen gefaald.
Nationaal wel ja.
Vergelijkingen ga ik niet trekken, maar het is gewoon zwaar onvoldoende. Een 4 voor de moeite.
Aan het eind van het seizoen maken we de balans op. Ik tenminste. En natuurlijk vergelijk ik. MVB wordt hier voortdurend vergeleken met LVG, Ajax met AZ. Waarom zou ik dan het Ajax van MVB niet met dan van ten Cate mogen vergelijken?!

Of MVB's aankopen namens Ajax met die van ten Cate namens Ajax?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mar 12, 2009 7:41 pm

Ik vind het prima dat je aan het einde de balans op maakt, maar die kan ik nu ook wel maken, hoor. Of maakt het voor jou nog zoveel verschil of we 2e of 3e worden? Kun je wel zeggen dat we nationaal gefaald hebben, maar dat is toch altijd het uitgangspunt? Ik wil wel eens een keertje kampioen worden, of is het seizoen bij jou wel aardig geslaagd omdat we een keertje ver komen in Europa? Dat je gaat vergelijken vind ik prima, maar als we dus geen eens tweede worden, dan heeft HtC het dus ook beter gedaan in de competitie (al zal het dan wel weer liggen aan zwakkere tegenstand ofzo). Wijzen naar een ander mag, maar ik confronteer liever met harde feiten. Geen kampioen, geen beker en die UEFA cup winnen we ook heus niet. Is dat goed? Nee. Gefaald? Ja.

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 12, 2009 8:16 pm

Peter schreef: Of maakt het voor jou nog zoveel verschil of we 2e of 3e worden?
Eh ja. Jou niet?
Kun je wel zeggen dat we nationaal gefaald hebben, maar dat is toch altijd het uitgangspunt? Ik wil wel eens een keertje kampioen worden, of is het seizoen bij jou wel aardig geslaagd omdat we een keertje ver komen in Europa?
Nee.
Dat je gaat vergelijken vind ik prima, maar als we dus geen eens tweede worden, dan heeft HtC het dus ook beter gedaan in de competitie (al zal het dan wel weer liggen aan zwakkere tegenstand ofzo).
Ajax moet altijd voor plek 1 gaan. De rest is voor de overige 17. Wat dat betreft zijn dus zowel HtC als MVB niet geslaagd. Nationaal. Hendrik is internationaal ook nog eens mislukt. Zo moeilijk is het toch niet om toe te geven dat Ajax onder MVB het internationaal tot dusver heel aardig doet?
en die UEFA cup winnen we ook heus niet.
Koe en haas. Als Boro en Rangers de finale kunnen halen...
Is dat goed? Nee. Gefaald? Ja.
Zucht. Nationaal heeft ie gefaald. Tigste keer. Laatste keer.

peter

Bericht door peter » do mar 12, 2009 8:34 pm

Tuurlijk maakt het mij wel iets uit of we 2e of 3e worden, maar het is ook zoals je zegt 'de rest'. Jij trekt de boel uit elkaar om de pijn wat te verzachten door nu internationaal-nationaal te kijken. Ik kijk gewoon naar de seizoenen. Daar draait het bij mij om. HtC won de beker, maar dat maakt me geen donder uit. Het seizoen was namelijk toch ruk, omdat we tweede werden. MvB heeft een aardige internationale campagne achter de rug, maar helaas moet ik weer constateren dat we een verloren seizoen gedraaid hebben. De klap kwam dit jaar wat later (januari) en we hebben dus een maandje langer in hosanna geleefd, al was het voetbal gedurende het hele seizoen niet om aan te zien. Ik had er vooraf in ieder geval meer van verwacht. Dat is zeer teleurstellend, zeker gezien het feit dat we er nog nooit zoveel geld in hebben gepompt.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do mar 12, 2009 11:26 pm

Wat zei ik nou, we zullen nog blij zijn dat we hem niet hebben laten gaan om in Rome op de tribune te zitten. Verdedigers lopen altijd tegen schorsingen en blessures op, Van der Wiel niet uitgezonderd!
Ajax!

Toppie

Bericht door Toppie » vr mar 13, 2009 9:10 am

Misschien moet Marco maar eens goed nadenken om Bruno weer in de uitverkoop te zetten. Ik vond het vorig seizoen een van de meest constante spelers , en nu viel hij goed in. Hij staat volgende week in de basis. Hij is beter in aanvallend opzicht dan Gregory punt

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr mar 13, 2009 9:33 am

Giacomo Puccini schreef:Wat zei ik nou, we zullen nog blij zijn dat we hem niet hebben laten gaan om in Rome op de tribune te zitten. Verdedigers lopen altijd tegen schorsingen en blessures op, Van der Wiel niet uitgezonderd!
Zondag is Greg ook al geschorst, dus Bruno kan z'n hart weer ophalen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 15, 2009 7:53 pm

Ajax.nl schreef:Afbeelding
Bruno Silva stond voor het eerst in lange tijd weer eens in de basis. De rechtsback nam de plaats in van de geschorste Gregory van der Wiel en speelde een prima wedstrijd.
:drecul.gif: Propaganda heet zoiets.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mar 15, 2009 8:04 pm

Ajax.nl is toch nooit echt kritisch? Begrijp ik ook wel ook, hoor.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter

Bericht door peter » zo mar 15, 2009 8:06 pm

Zelfs bij ontslag zijn ze daar nog in staat te zeggen: 'ondanks fantastishce resultaten is ........ toch ontslagen. :smallgrin.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo mar 15, 2009 10:07 pm

Idd Silva was een drama vandaag net zoals altijd..

De 2-0 was nog wel het meest typerd. De pass van Silva op Wielaert die bijna over de zijlijn gaat omdat Silva de bal 7 meter te breed speelt.

laat deze jongen na a.s. woensdag lekker vertrekken.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 15, 2009 10:22 pm

Beloki schreef:Ajax.nl is toch nooit echt kritisch? Begrijp ik ook wel ook, hoor.
Ze moeten zich niet belachelijk maken. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Re: Bruno Silva Barone

Bericht door wimpey » za nov 14, 2009 1:21 pm

Hup Uruguay :ajaxscarf.gif:

» Silva denkt mogelijk aan vertrek bij Ajax Bron: Ajax.nl

Bruno Silva wil mogelijk vertrekken bij Ajax. De rechtsback is sinds Gregory van der Wiel op het tweede plan geraakt. Als de Uruguayaan zich plaatst met zijn land voor het WK wil de rechtsback zeker meer speelminuten gaan maken.

"Als wij naar het WK gaan, ga ik denk ik praten met Ajax", zegt Silva tegenover het digitale thuis van Ajax. "Gregory doet het goed op mijn positie. Maar voor mij is het belangrijk dat ik aan spelen toekom. Ook voor Ajax. Ik heb in elk geval een goed contact met de trainers en kan rustig met ze praten."

Silva heeft een contract in Amsterdam tot medio 2012. De rechtsback kwam in 2008 over van FC Groningen. "Ik heb zeven wedstrijden meegedaan en niet verloren", doelt Silva over zijn speelminuten bij Ajax.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za nov 14, 2009 1:27 pm

Adios!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

wimpey

Bericht door wimpey » zo nov 15, 2009 10:01 am

Goed nieuws:

Uruguay zet belangrijke stap - Uruguay van Ajacied Luis Suarez heeft een grote stap gezet op weg naar het WK voetbal door de uitwedstrijd tegen Costa Rica met 0-1 te winnen. het enieg doelpunt kwm in de 22e minuut op naam van verdediger Diego Lugano.

Costa Rica van FC Twente-aanvaller Bryan Ruiz, speelde lange tijd met tien man nadat Randall Azofeifa in de 53e minuut met twee keer geel van het veld werd gestuurd.

De return wordt woensdag gespeeld in Montevideo.

Maar Bruno wil ongetwijfeld verhuurd worden. :excited.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo nov 15, 2009 11:12 am

Silva is toch degene die dan weg wil? Alleen verkopen en anders heeft hij pech en mag hij niet mee naar het WK.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 15, 2009 11:54 am

Ach, veel zal hij niet opbrengen. Hij is al... hoe oud?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 15, 2009 11:58 am

Maakt niet uit. Veel zal hij niet opbrengen maar als we hem verkopen zijn we in ieder geval weer van een overbodig salaris af.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 15, 2009 11:59 am

Natuurlijk. Alle beetjes helpen.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo nov 15, 2009 12:01 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 15, 2009 12:06 pm

Een klein jaar geleden konden we hem aan AS Roma verkopen, maar hij moest zo nodig blijven. :1evil.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo nov 15, 2009 12:10 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo nov 15, 2009 1:01 pm

maar ik zie het wel in hem zitten als rechtsgekantelde midmid

...en die positie is nog niet ingevuld.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo nov 15, 2009 1:05 pm

niks

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 27, 2009 2:52 pm

AT5 schreef:vrijdag 27 november 2009 13:02
Bruno Silva mag vertrekken bij Ajax

Bruno Silva mag in de winterstop vertrekken bij Ajax.
Afbeelding
Foto: Angelo Caspers

Dat hebben de verdediger en coach Martin Jol vrijdag aan AT5 bevestigd. Silva wil voetballen bij Ajax, anders gaat hij liever weg. Dit om hij zijn plaats in de selectie van Uruguay met het WK in aantocht niet verliezen.
Goede zaak voor beide partijen. Wordt Ogararu dan doorgeschoven of zit er iets achter in de jeugd?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie