Klopt. Als je een fitte Sneyder en toppers als Stam en KJH hebt én de beschikking hebt over bovenmodale spelers als Grygera, Heitinga, Vermaelen, Urby, Davids, Gabri en Babel moet je een veel hoger rendement uit zo´n selectie halen dan ten Cate deed.Peter schreef: Iedereen was beter dan Henk ten Cate, volgens jou.![]()
Klopt. Inter speelde op 10% tegen Pana. Dat is ze duur komen te staan, ze werden 2e in de groep en nu is het Schluss.Henk ten Cate verprutst het volledig volgens jou bij Pana en dat hij ver komt in Europa is geluk.
Dat is het niet. Ik vind dat Ajax nationaal ver beneden peil presteert. Internationaal is het prima, zeker na het gekloot van creepy. Nogmaals, MVB heeft europees in een poging al meer gepresteerd met Ajax dan ten Cate in 4 pogingen.Bij Ajax zie ik enige vergelijking, maar daar is het vooral een geweldige prestatie.
Nationaal wel ja.Face it, van Basten heeft in zijn eerste seizoen gefaald.
Aan het eind van het seizoen maken we de balans op. Ik tenminste. En natuurlijk vergelijk ik. MVB wordt hier voortdurend vergeleken met LVG, Ajax met AZ. Waarom zou ik dan het Ajax van MVB niet met dan van ten Cate mogen vergelijken?!Vergelijkingen ga ik niet trekken, maar het is gewoon zwaar onvoldoende. Een 4 voor de moeite.
Of MVB's aankopen namens Ajax met die van ten Cate namens Ajax?