Maar WAAROM niet?Jansma schreef:zoals gister ik al in mijn stuk realistic satire aangaf, mijn angst is dat Van Basten niks zal doen tot eind EC
Doe iets!
Moderator: mods
Toen Colin zijn contract kreeg, was Babel al verkocht. Geld was er dus wel.joey schreef:Wat een flauwe opmerking. Maar laat ik er serieus op ingaan. Kijk, afgelopen zomer kon niets. MVG haalde alleen koopjes. HTC had ongetwijfeld graag een topverdediger als opvolger van Grygera gehad, maar MVG hield de hand op de knip. Er kon zelfs geen vervanger voor Davids af, toen die zwaar gebleseerd raakte. In dat licht moeten we de aankoop van Colin zien. Beter dan niets (hoopte HtC), spotgoedkoop, ooit een groot talent.
Nu zijn we bijna een seizoen verder en bevinden we ons in een andere situatie. De bankrekening van Ajax is vol, wordt nog voller, en tegelijkertijd zit Colin op de tribune. Nu zijn contract verlengen komt een beetje merkwaardig over.
Let op: die waren helemaal niet goed. Ze waren echter acceptabel gezien het spel van Colin in de wedstrijden daarvoor. Colin is een Ajaxonwaardige voetballer.Jöhnk schreef:Colin is het pispaaltje van het publiek, maar zijn laatste wedstrijden als basisspeler waren goed.
Ik heb het al gezegd. Met name thuis tegen Utrecht heeft hij zich gerevancheerd, maar het is niet het type speler waar ik direct aan denk als ik de naam Ajax hoor.Thomas schreef:Colin was in die wedstrijden in verdedigend opzicht de beste man op het veld.
Dat geld mocht niet uitgegeven worden.Bertje schreef:Toen Colin zijn contract kreeg, was Babel al verkocht. Geld was er dus wel.joey schreef:Wat een flauwe opmerking. Maar laat ik er serieus op ingaan. Kijk, afgelopen zomer kon niets. MVG haalde alleen koopjes. HTC had ongetwijfeld graag een topverdediger als opvolger van Grygera gehad, maar MVG hield de hand op de knip. Er kon zelfs geen vervanger voor Davids af, toen die zwaar gebleseerd raakte. In dat licht moeten we de aankoop van Colin zien. Beter dan niets (hoopte HtC), spotgoedkoop, ooit een groot talent.
Nu zijn we bijna een seizoen verder en bevinden we ons in een andere situatie. De bankrekening van Ajax is vol, wordt nog voller, en tegelijkertijd zit Colin op de tribune. Nu zijn contract verlengen komt een beetje merkwaardig over.
Daarnaast: Koster zet Colin op de tribune, maar is dat ook een goede beslissing? Ogararu laat hij wel invallen en die kan er toch echt een stuk minder van.
Inderdaad, onze maatstaf gaat steeds verder naar beneden.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Let op: die waren helemaal niet goed. Ze waren echter acceptabel gezien het spel van Colin in de wedstrijden daarvoor. Colin is een Ajaxonwaardige voetballer.Jöhnk schreef:Colin is het pispaaltje van het publiek, maar zijn laatste wedstrijden als basisspeler waren goed.