Rosenberg
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Idd Johnk. Dispensatie kan voor 1 speler. Maar niet in hetzelfde toernooi.
Stel dat Van Geel Rosenberg ruilt tegen Klose dan kan Rosenberg niet voor Werder tegen Ajax spelen omdat hij dan in hetzelfde seizoen voor twee clubs in de UC uit zou komen. Maar Klose zou dan echter wel voor Ajax tegen Werder kunnen spelen omdat Klose dit seizoen tot nu toe Europees alleen nog CL speelde.
Stel dat Van Geel Rosenberg ruilt tegen Klose dan kan Rosenberg niet voor Werder tegen Ajax spelen omdat hij dan in hetzelfde seizoen voor twee clubs in de UC uit zou komen. Maar Klose zou dan echter wel voor Ajax tegen Werder kunnen spelen omdat Klose dit seizoen tot nu toe Europees alleen nog CL speelde.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zal mijn geklaag over slechte Ajax deals dan direct zijn vruchten afwerpen? Mocht e.e.a. echt gerealiseerd worden tegen de genoemde bedragen dan vind ik dat zeker een een pluim (voor Ajax en Van Geel in het bijzonder) waard. Maar goed, eerst nog maar even afwachten hè.... :eusa_pray:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Ajaciedjuh
Zet hem maar even hier neer, hoewel de commentaren over de eventuele transfer van Rosenberg naar Bremen in de Rosales topic stonden.
Lucas schreef:Jullie zijn echt verbijsterend hoor. 4,5 miljoen is helemaal niet veel voor een spits die regelmatig voor het nationale elftal wordt opgeroepen, die jong is, die nog een redelijk lang contract heeft en die in zijn eerste seizoen in een fatsoenlijke competitie betrokken was bij 20+ goals. :nooo:
I think I lost my fucking headache
IK vind het echt jammer dat het niet gelukt is met Mackan. Ik kan me schitterende goals van hem herinneren en een enorme drive, maar ook wedstrijden waar hij er geen zin in leek te hebben.
Ik weet niet echt waar het nu aan gelegen heeft: te weinig kwaliteit, verkeerd gebruikt, pech met trainerswissel.
Misschien wel van alles wat X'C
Jammer, ik wens hem alle geluk. :eusa_pray:
Ik weet niet echt waar het nu aan gelegen heeft: te weinig kwaliteit, verkeerd gebruikt, pech met trainerswissel.
Misschien wel van alles wat X'C
Jammer, ik wens hem alle geluk. :eusa_pray:
Als het niet veel is, waarom staan de clubs dan niet in de rij?Lucas schreef:Zet hem maar even hier neer, hoewel de commentaren over de eventuele transfer van Rosenberg naar Bremen in de Rosales topic stonden.
Lucas schreef:Jullie zijn echt verbijsterend hoor. 4,5 miljoen is helemaal niet veel voor een spits die regelmatig voor het nationale elftal wordt opgeroepen, die jong is, die nog een redelijk lang contract heeft en die in zijn eerste seizoen in een fatsoenlijke competitie betrokken was bij 20+ goals. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind hem geen waardeloze clown, ik vind hem niet bij Ajax passen. Heb ik altijd gezegd. Ik vind hem een speler voor een systeem met twee spitsen waarin hij hard achter de bal aan kan hollen.
Bild weet het zeker.
Er is geen principieel verschil tussen 4,5 miljoen en 6 miljoen, dat beweer ik nergens. Wel durf ik te stellen dat geen club 6 miljoen voor Rosenberg zal betalen.
Bild weet het zeker.
Er is geen principieel verschil tussen 4,5 miljoen en 6 miljoen, dat beweer ik nergens. Wel durf ik te stellen dat geen club 6 miljoen voor Rosenberg zal betalen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik wilde het ook net posten, ik zat op http://forum.werder.de/viewtopic.php?t= ... &start=330 te lezen.
Ze vinden hem allemaal fantastisch :yes:
Ze vinden hem allemaal fantastisch :yes:
Ik zie het, je hebt in een ander systeem zeer veel respect voor de voetballer Rosenberg. :eusa_liar:joey schreef:Ik vind hem geen waardeloze clown, ik vind hem niet bij Ajax passen. Heb ik altijd gezegd. Ik vind hem een speler voor een systeem met twee spitsen waarin hij hard achter de bal aan kan hollen.
Het feit dat ie niet bij Ajax past (is overigens vrij voorbarig, de hardholler heeft slechts een wedstrijd of 8 als midvoor gespeeld), maakt niet dat 4 miljoen heel veel geld is voor een international (hoewel die status wellicht verloren is/wordt als ie reserve blijft).
Hij had/heeft Ibrahimovic en Larsson voor zich, lijkt me geen schande.
Subtiel? Nee. Dat was Kieft overigens ook niet. Of John Bosman. Rosenberg heeft het vorig jaar gewoon goed gedaan op een voor hem min of meer vreemde positie. Hij heeft het niet alleen beter gedaan dan Babel, hij heeft ook meer kwaliteiten dan Babel. Dat er al dan niet teveel is betaald, is op dit moment natuurlijk niet meer interessant, hoewel het erop lijkt dat er ongeveer net zoveel ontvangen gaat worden als voor hem is betaald. Het zal dus wel ongeveer een redelijke prijs zijn voor een speler met zijn kwaliteiten en achtergrond
Subtiel? Nee. Dat was Kieft overigens ook niet. Of John Bosman. Rosenberg heeft het vorig jaar gewoon goed gedaan op een voor hem min of meer vreemde positie. Hij heeft het niet alleen beter gedaan dan Babel, hij heeft ook meer kwaliteiten dan Babel. Dat er al dan niet teveel is betaald, is op dit moment natuurlijk niet meer interessant, hoewel het erop lijkt dat er ongeveer net zoveel ontvangen gaat worden als voor hem is betaald. Het zal dus wel ongeveer een redelijke prijs zijn voor een speler met zijn kwaliteiten en achtergrond
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik snap de discussie niet helemaal. Rosenberg is een slechtere spits dan Huntelaar en geen linksbuiten in het systeem van Ajax. Einde discussie. Of hij het beter of slechter heeft gedaan dan Babel doet niet terzake volgens mij.
Hopelijk meer succes bij z'n volgende club :xyxthumbs:
Hopelijk meer succes bij z'n volgende club :xyxthumbs:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"