Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
Een mooie transferprijs. Ongelooflijk dat die jongen er misschien voor kiest om in frikking Schotland te gaan ballen. Al is Celtic natuurlijk wel een mooie club.Steef schreef:Gravesen kan wel naar Celtic. Hij is trouwens niet transfervrij maar moet zo'n 3 mln Euro opbrengen. Daarnaast is voor de meeste clubs zijn HOGE SALARIS een struikelblok.
Maar dat hoge salaris houdt inderdaad iets van 5 miljoen in, ofzo?
Miljoenen? Ik weet niet of er tijdens Ierland - Nederland scouts voor Kuit op de tribune zaten, maar als ze er zaten zullen ze wel zijn afgehaakt!Dubbel schreef:Misschien haalt Shaktor hem wel als opvolger van Tymoschuk. Mocht Feyenoord tegen die tijd de verwachte Kuijt miljoenen hebben stukgeslagen in de Oekraine.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
highlow.nlVan Geel: ‘Voor Charisteas heeft zich nog geen enkele club gemeld!’
Volgens het Duitse blad Der Kicker heeft vfb Stuttgart interesse in Ajax-spits Angelos Charisteas. Martin van Geel, donderdagavond aanwezig bij de oefenwedstrijd van Jong Ajax tegen IJsselmeervogels, wist van niks. “Bij mij heeft nog geen enkele club zich gemeld.”
Het spijt Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, dat nog geen enkele club zich voor Angelos Charisteas heeft gemeld. De spits is overtollig geworden sinds hoofdcoach Henk ten Cate de Griek heeft verteld dat hij niet langer op speelminuten hoeft te rekenen komend seizoen. “Ik heb hem gemeld dat hij in principe mijn vijfde spits is en dat het beter voor hem is als hij naar een andere club gaat”, vertelde Ten Cate eind juli. Maar er heeft volgens Van Geel nog geen enkele club daadwerkelijk interesse getoond in de aanvaller, die Griekenland twee jaar geleden de Europese titel schonk. “En dat vind ik heel jammer voor Angelos, want het is een heel goede voetballer. Laat dat heel duidelijk zijn. Het is een vreselijk aardig mens, maar ook een heel erg goede voetballer. Alleen is hij niet geschikt voor Ajax en dat is heel vervelend voor hem.”
Van enige buitenlandse aandacht voor Klaas Jan Huntelaar, die zijn Oranje debuut met twee doelpunten en twee assists opluisterde, is bij Ajax geen sprake. Manchester United zou the Hunter wel willen hebben, zo gaan de geruchten. Van Geel kan er wel om lachen en met evenveel humor verwijst hij ze naar het land der fabelen. “Alleen als ze Wayne Rooney en Scoles en ook nog een heleboel geld meebrengen, kunnen ze Klaas Jan meenemen, maar dat zal nog wel heel lang duren, denk ik. Nee hoor, Klaas Jan blijft gewoon nog een hele lange tijd bij Ajax!”
:headbang:
Voor Harry is het minder leuk. Ik hoop dat hij snel een goede club vindt. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Dat is wel interessant om te zien. Daar valt gelijk aan af te leiden of de keuze voor Rosenberg en tegen Charisteas daadwerkelijk van boven af is opgedrongen.Jesse schreef:Stel nou dat Harry niet wordt verkocht, zou hij dan toch gewoon 2e keus als spits worden? Of zouden ze star blijven vasthouden aan ons Zweedse wonderkind?
Klaas Jan zal heus geen drie jaar meer bij Ajax blijven, maar we moeten niet vergeten dat we eindelijk een sterke onderhandelaar bij Ajax hebben. En iemand die bijvoorbeeld met zijn plannen Jaap Stam wist te overtuigen naar Ajax te komen.“Alleen als ze Wayne Rooney en Scoles en ook nog een heleboel geld meebrengen, kunnen ze Klaas Jan meenemen, maar dat zal nog wel heel lang duren, denk ik. Nee hoor, Klaas Jan blijft gewoon nog een hele lange tijd bij Ajax!”
Zeg kleuter, ga jij eens even lekker buiten spelen. Sjoe!ajaxhome schreef:HDG :X :X :X :X :X :X :X :harm: k k Boeren