Wie zegt dat hij geen goede trainer was toen hij bij NAC zat?mtrules schreef:Ik denk niet dat hij als hoofdtrainer zo geweldig is. We zullen zien of hij in de afgelopen jaren bij Barca wat geleerd heeft, maar ik denk het niet. Waarom zou Ten Cate nu wél een goede trainer zijn en toen hij bij NAC zat niet?!
Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Daily Blind
Precies zo slecht heeft hij het nooit gedaan bij NAC, vitesse en volgens mij in bulgarije deed hij het ook niet verkeerd!Bertje schreef:Wie zegt dat hij geen goede trainer was toen hij bij NAC zat?mtrules schreef:Ik denk niet dat hij als hoofdtrainer zo geweldig is. We zullen zien of hij in de afgelopen jaren bij Barca wat geleerd heeft, maar ik denk het niet. Waarom zou Ten Cate nu wél een goede trainer zijn en toen hij bij NAC zat niet?!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het duo Ten Cate-Spijkerman is zonder meer verrassend. Vooral die laatste. Het voelt een beetje als Kevin Bobson die voor oranje wordt geselecteerd.
Daarnaast: dit duo heeft, vrees ik, weinig krediet bij "de aanhang". Het zijn immers bepaald geen oer-Ajacieden. In Ten Cate heb ik wel vertrouwen. Maar alleen om politieke redenen was het al een goed idee geweest om een oud-Ajacied, die op veel sympathie bij de aanhang kan rekenen, aan te stellen als assistent. Wanneer bijvoorbeeld nu de CL niet wordt behaald, of 2 x op rij wordt verloren in de competitie, zal de 5e colonne zich wel weer gaan roeren. Spijkerman is dus, zoals het zich nu laat aanzien, op alle fronten een onverstandige keuze.
Daarnaast: dit duo heeft, vrees ik, weinig krediet bij "de aanhang". Het zijn immers bepaald geen oer-Ajacieden. In Ten Cate heb ik wel vertrouwen. Maar alleen om politieke redenen was het al een goed idee geweest om een oud-Ajacied, die op veel sympathie bij de aanhang kan rekenen, aan te stellen als assistent. Wanneer bijvoorbeeld nu de CL niet wordt behaald, of 2 x op rij wordt verloren in de competitie, zal de 5e colonne zich wel weer gaan roeren. Spijkerman is dus, zoals het zich nu laat aanzien, op alle fronten een onverstandige keuze.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Henk de Gier
- Contacteer:
misschien is hij ooit op vakantie geweest in Bulgarije, of heeft hij daar een Europese uitwedstrijd gespeelt, maar clubtrainer is hij daar nooit geweest. Boedapest ligt in Hongarije.Zlatan Son of God schreef:
Precies zo slecht heeft hij het nooit gedaan bij NAC, vitesse en volgens mij in bulgarije deed hij het ook niet verkeerd!
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
NAC: 9e, 6e en 4eZlatan Son of God schreef:Precies zo slecht heeft hij het nooit gedaan bij NAC, vitesse en volgens mij in bulgarije deed hij het ook niet verkeerd!Bertje schreef:Wie zegt dat hij geen goede trainer was toen hij bij NAC zat?mtrules schreef:Ik denk niet dat hij als hoofdtrainer zo geweldig is. We zullen zien of hij in de afgelopen jaren bij Barca wat geleerd heeft, maar ik denk het niet. Waarom zou Ten Cate nu wél een goede trainer zijn en toen hij bij NAC zat niet?!
Vitesse: 5e en 3e
Hongarije: 1ste.
:headbang:
Ik ben lekker dom bezig :redcard:
www.ajax.nlHenk ten Cate nieuwe hoofdtrainer Ajax
Amsterdam, 19 mei 2006
Ajax heeft Henk ten Cate aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Ten Cate volgt Danny Blind op met wie Ajax onlangs de samenwerking heeft beëindigd. Hij tekent een contract voor de duur van 2 jaar, tot juli 2008.
Henk ten Cate (51) is sinds het seizoen 2003-2004 assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Onder hun leiding won deze club tot twee keer toe het landskampioenschap van Spanje en nog onlangs de Champions League. Ook in Nederland realiseerde de in Amsterdam geboren Ten Cate successen. Zo behaalde NAC Breda onder zijn aanvoering, na tientallen jaren van afwezigheid, Europees Voetbal. Met Vitesse bereikte Ten Cate de hoogste eindklassering ooit (derde) en hij deed dit bovenal met aantrekkelijk voetbal. En Sparta bracht Ten Cate naar de eindstrijd in het Nederlandse bekertoernooi. In 2000 won Henk ten Cate met MTK Boedapest de nationale beker van Hongarije.
Blij met de punten ...