Amin Younes
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Amin Younes
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
weer in de selectie van Duitsland! (maar hij kan er natuurlijk helemaal niets van
)

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Younes heeft natuurlijk kwaliteiten. Of het allemaal bij Ajax past is een tweede.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Europees is hij telkens de beste aanvallende speler.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En ook regelmatig de slechtste.
Klinkt als een ouderwetse linksbuiten.
Ik hoop dat hij de ontwikkeling van eind vorig seizoen oppakt waarbij hij op enig moment ook af en toe buitenom acties begon te maken. Die variatie is hard nodig om het verdedigers niet te makkelijk te maken.
Ik hoop dat hij de ontwikkeling van eind vorig seizoen oppakt waarbij hij op enig moment ook af en toe buitenom acties begon te maken. Die variatie is hard nodig om het verdedigers niet te makkelijk te maken.
Nil volentibus arduum
Zit 'gewoon' weer bij de Duitse nationale ploeg.
-
- AT Toto winner 15/16
Elke keer weer een dikke middelvinger naar degenen die zeggen dat hij er geen klote van kan. 

https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... en-ik-niet
Die jongen zegt zelf helemaal uitgeblust te zijn, smeekt om een kleine pauze, maar krijgt alsnog elke week de volle 90 minuten van Keizer. En dan niet omdat ie het beter doet als Kluivert/Cerny, maar omdat ie fitter en 'krachtiger' zou zijn.
Die jongen zegt zelf helemaal uitgeblust te zijn, smeekt om een kleine pauze, maar krijgt alsnog elke week de volle 90 minuten van Keizer. En dan niet omdat ie het beter doet als Kluivert/Cerny, maar omdat ie fitter en 'krachtiger' zou zijn.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Pfffff, hij speelt linksbuiten éénmaal per week in één van de zwakste competities van Europa waar men nog in een ouwe wijven tempo speelt en hij is moe. 

YNWA
Ik denk dat ie vooral mentaal vermoeid is, en dat kan ik ook enigszins begrijpen. Maar feit blijft dat ie al een tijdje niet presteert. Geef hem dan even een weekje vrij man.InnerHarbour schreef:Pfffff, hij speelt linksbuiten éénmaal per week in één van de zwakste competities van Europa waar men nog in een ouwe wijven tempo speelt en hij is moe.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ze willen allemaal direct weg bij Ajax nadat ze een paar wedstrijdjes leuk gespeeld hebben 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
https://www.telegraaf.nl/sport/241271/d ... t-for-sale
Dit blijft toch een merkwaardig artikel. Younes niet te koop maar Sanchez wel.
Dit blijft toch een merkwaardig artikel. Younes niet te koop maar Sanchez wel.

-
We hadden gewoon moeten cashen voor hem deze zomer en Lozano halen. Een blinde zag dat, maar ons TH helaas niet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik zou het ook gewoon doen. Vooral omdat zijn prestaties gewoon ook niet goed zijn. Ook echt minder in vergelijking met vorig jaar. Toen had hij ook zijn beperkingen maar was er ook met enige regelmaat succes. Nu is dat er nauwelijks.Mr. Ajax schreef:Ik denk dat ie vooral mentaal vermoeid is, en dat kan ik ook enigszins begrijpen. Maar feit blijft dat ie al een tijdje niet presteert. Geef hem dan even een weekje vrij man.InnerHarbour schreef:Pfffff, hij speelt linksbuiten éénmaal per week in één van de zwakste competities van Europa waar men nog in een ouwe wijven tempo speelt en hij is moe.
Dan heb ik liever dat hij na een week vakantie weer fris en scherp is en zo weer van waarde kan zijn. We hebben buitenspelers zat. Stel dan Kluivert maar eens op aan de linkerkant.
Nil volentibus arduum
Is toch lastig te beoordelen vanaf hier. Hij geeft aan dat hij eigenlijk weg had gewild en dat hij daar teleurgesteld over is. Misschien speelt dat een grotere rol in zijn slechte prestaties dan hij toe wil geven.
- InnerHarbour
Nog 1 keer dan:
Sandro Calááááábrooooooooooo
Sandro Calááááábrooooooooooo

Younes weer fit.
Ben ik heel achterdochtig als ik denk dat die hele knieblessure een manier was om Younes een weekje vakantie te kunnen laten vieren (en Keizer niet helemaal in zijn hemd staat)?
Ben ik heel achterdochtig als ik denk dat die hele knieblessure een manier was om Younes een weekje vakantie te kunnen laten vieren (en Keizer niet helemaal in zijn hemd staat)?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zeker niet. Al is de kans op een blessure vaak ook wel groter als je vermoeid bent.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik moet altijd glimlachen als ik een zin lees met groter/groot als het over Younes gaat. 

YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zou deze pot niet op een DVD zetten.
Ajax moet op zoek naar klasse op die linkerkant. Dit kan niet meer.
Ajax moet op zoek naar klasse op die linkerkant. Dit kan niet meer.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Na vandaag mag ik toch echt hopen dat deze speler voor zijn eigen gemoedsrust heel heel lang geblesseerd raakt.. Liefst een periode van 6 mnd of langer..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Afgelopen zomer had je hem kunnen verpatsen, nu zit je met een dubbel probleem: en geen geld, en geen kwaliteit.
Ajax!