Riechedly Bazoer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Andriy Demchenko

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Andriy Demchenko » ma jun 06, 2016 7:12 am

Hij gaat zich dus op de 6 richten onder bosz hoop ik; http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/3 ... 0is%27.php

Alles beter dan Nemanja daar.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 06, 2016 9:05 am

Vind hem wel een tikkie verheven reageren op zijn 'bank ervaring'. Die gast is hartstikke jong, maar blijkbaar vindt hij het onbegrijpelijk dat hij op de bank is beland. Bijzonder.

Denk dat het goed is dat we een nieuwe trainer hebben, want anders was hij sowieso gevlogen. Nu moet ik het nog zien.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jun 06, 2016 9:12 am

Heeft wel een chip on the schouder he. Het draait wel erg om hem, als team player heeft ie nog een inhaalslag te maken. Maar hij heeft i.t.t. Gudelj wel een karrenvracht aan potentieel. In de m.i. ideale wereld verpatst de club Gudelj en Veltman deze zomer en blijven Bazoer en Tete nog effe aan boord.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 06, 2016 9:23 am

Peter schreef:Vind hem wel een tikkie verheven reageren op zijn 'bank ervaring'. Die gast is hartstikke jong, maar blijkbaar vindt hij het onbegrijpelijk dat hij op de bank is beland. Bijzonder.

Denk dat het goed is dat we een nieuwe trainer hebben, want anders was hij sowieso gevlogen. Nu moet ik het nog zien.
Inderdaad. Ff normaal doen.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jun 06, 2016 9:24 am

Dat het voor hem een enorme teleurstelling was dat hij niet meer speelde in de beslissende fase van het seizoen snap ik. Het zou gek zijn als het niet zo was. Daar ging echter wel aan vooraf dat hij, in ieder geval op het oog, nogal nonchalant stond te spelen in de periode daarvoor. Daar had ik dan weer wel moeite mee. Ik hoop ook dat hij niet alleen teleurgesteld is maar ook kritisch naar zichzelf kijkt en de vraag stelt of het aan anderen lag of misschien ook wel een klein beetje aan zichzelf.

Als hij hier goed mee omgaat gaan we komend seizoen veel plezier van hem hebben want talent heeft hij genoeg. Met zijn kwaliteiten moet hij komend seizoen een onbetwiste basisspeler zijn. Hij heeft zelf de sleutel in handen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jun 06, 2016 11:58 am

Marillion schreef:Ik hoop ook dat hij niet alleen teleurgesteld is maar ook kritisch naar zichzelf kijkt en de vraag stelt of het aan anderen lag of misschien ook wel een klein beetje aan zichzelf.
Inderdaad laten we het hopen dat hij kritisch naar zichzelf kijkt en anders een omgeving heeft die hem dat leert. Laten we het vooral hopen dat hij niet zo wordt als die Peruviaanse panfluitspeler die dat al lang voorbij is en blijkbaar ook niemand om zich heen heeft die hem confronteert met zijn falen. Een aardige wedstrijd tegen Legoland en Brugge dat was het en nog hoor ik hem zeggen dat het geen goed seizoen was maar ook geen slecht. Nou dan ben je volledig van het padje af, dan wordt je niet meer door je omgeving gecorrigeerd en heb je gewoon een entourage jaknikkers om je heen. Laten we hopen dat Bazoer nooit zover van het padje afraakt.
YNWA

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 06, 2016 12:00 pm

Hij was zaterdag ook slecht liet telkens zijn man lopen en is onrustig en uit vorm

Mano

Bericht door Mano » ma jun 06, 2016 12:08 pm

Het gaat om de drijfveer. Is dat: Lekker voetballen of Geld verdienen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 06, 2016 1:35 pm

Bazoer en ook Tete zijn allebei 'het mannetje'. Beide vinden het belachelijk dat ze niet speelde. Bazoer heeft het over 2 mindere wedstrijden, maar dat waren er heel wat meer. Tete dat hij niet meteen mocht blijven staan na zijn blessure. Deze 2 spelen helaas niet lang meer bij Ajax. Ze zijn te snel in hun 'eer' aangetast.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 06, 2016 1:46 pm

Ik snap het ergens wel. Het is niet dat hun vervangers luisterden naar de naam Modric of Lahm.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » ma jun 06, 2016 3:44 pm

Je kan tegenwoordig bij de onderste in de PL al 4x zoveel verdienen als bij Ajax.
Dus als Ajax 'moeilijk' doet, geef je een signaal aan je zaakwaarnemer en speel je in de PL.

hopen op Brexit :smallgrin.gif: misschien mag er daarna nog maar 3 buitenlanders opgesteld worden :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 21, 2016 12:09 am

Mano

Bericht door Mano » za aug 27, 2016 9:30 am

Gaat hij Ajax verlaten?

Zou wat zijn zeg!!
breekt vorig seizoen door, speelt 1 half seizoen redelijk en nu gaat het moeizaam, en direct flirten met Italië.

Had PSV het toch niet zo verkeerd gezien..... geen juiste instelling

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 27, 2016 9:47 am

Jezus, die jongen speelt net in het eerste en heeft nu even een dipje..
I think I lost my fucking headache

Mano

Bericht door Mano » za aug 27, 2016 9:49 am

Precies, meteen vertrekken (als de geruchten waar zijn) ipv stabiele kracht in het eerste worden.
dat bedoel ik met instelling.

999

Bericht door 999 » za aug 27, 2016 9:51 am

LucaS schreef:Jezus, die jongen speelt net in het eerste en heeft nu even een dipje..
+1
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 27, 2016 10:00 am

Voorlopig heb ik nog nergens gelezen dat hij daadwerkelijk zou willen vertrekken. Interesse is nog iets anders dan dat die jongen persé weg zou willen. Sterker nog, tot op heden heeft hij er heel bewust voor gekozen om zich bij Ajax te ontwikkelen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za aug 27, 2016 10:06 am

Hij wil CL spelen, denk ik en dat lukt bij Ajax niet.

Dat hij ooit voor Ajax koos, wil niet zeggen dat hij Ajax nu niet wil verlaten. Ik hoop dat Raiola dan wel zijn zaakwaarnemer is.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za aug 27, 2016 11:38 am

Hij staat inderdaad al een tijd stil in zijn ontwikkeling, maar goed met nog net geen 20 is hij ook niet geacht een sterkhouder te zijn.

Mag hij een dipje hebben of is dat ongeoorloofd voor hem? Misschien is het gewoon niet zo'n wereldtalent als menigeen had gedacht?

Ik zou hem zeker nog een jaartje proberen te behouden als het inderdaad niets gaat worden dan kan je hem altijd nog verkopen. Of is de reden dat velen hem willen verkopen omdat hij nu nog globaal als één van de grootste talenten van de wereld wordt gezien?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za aug 27, 2016 11:08 pm

Misschien is het gewoon niet zo'n wereldtalent als menigeen had gedacht?
Dat dacht ik een paar jaar geleden toen hij met de A1 tegen Barcelona-uit op het middenveld rondliep 'als een kip zonder kop'. Ik schaamde me wel voor die gedachte, want hij was nog zo jong en hij had tot die tijd voornamelijk als verdediger gespeeld. Uit die tijd stamt ook de vergelijking met eerst Rijkaard (over die vergelijking lees ik niets meer) en daarna met Seedorf. Seedorf was echter als negentienjarige veel verder dan Bazoer nu. Seedorf was net negentien (geboren in april) toen hij in de finale van de CL stond, Bazoer wordt in oktober 20 en speelt niet eens in de CL.
Ik zou hem zeker nog een jaartje proberen te behouden als het inderdaad niets gaat worden dan kan je hem altijd nog verkopen. Of is de reden dat velen hem willen verkopen omdat hij nu nog globaal als één van de grootste talenten van de wereld wordt gezien?
Ik rangschik mezelf tot het selecte(?) gezelschap dat denkt dat hij nu moet worden verkocht, omdat langer bij Ajax spelen voor zijn ontwikkeling slecht is en betekent dat zijn marktwaarde zal dalen. Blijft hij en zorgt hij persoonlijk voor een kampioenschap en/of de winst inde El, dan zal ik graag mijn ongelijk toegeven, want als ik geen gelijk heb, heb ik er geen moeite mee om dat toe te geven.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 28, 2016 6:35 am

Er zijn meer goede spelers die geen CL spelen...

Zlatan bijvoorbeeld. Of die chokers van IH.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo aug 28, 2016 12:49 pm

Lionel schreef:Er zijn meer goede spelers die geen CL spelen...

Zlatan bijvoorbeeld. Of die chokers van IH.
Zlatan is goed, maar het zal Bazoer een zorg zijn of Zlatan in de CL speelt of niet; Bazoer zou waarschijnlijk graag tegen hem spelen in de PL, vandaag is het geen Go Ahead voor hem? Hij is, desondanks, op weg naar de PL, het walhalla voor de profvoetballer?

999

Bericht door 999 » ma aug 29, 2016 11:00 am

'Bazoer vanwege gebrek aan vertrouwen toch open voor transfer'

29 augustus 2016 -

Riechedly Bazoer gaf eerder deze zomer in duidelijke bewoordingen aan deze zomer niet te zullen vertrekken bij Ajax. Volgens De Telegraaf staat de middenvelder nu toch open voor een buitenlands avontuur. Aanleiding zou zijn het gebrek aan vertrouwen dat hij momenteel voelt. De middenvelder kwam tegen Go Ahead Eagles op de bank.

Volgens het Algemeen Dagblad is Ajax in tegenstelling tot eerder nu wel bereid mee te werken aan een transfer. Daarbij zou meespelen dat de club niet blij zou zijn met diens houding, specifiek na het duel tegen Rostov, toen Bazoer zijn onvrede uitte over zijn wissel.
Wat een snotneus ...
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 29, 2016 11:54 am

Daar moet je toch niet van staan te kijken!? Zo is hij ook van psv naar Ajax gekoemen. Hetzelfde geldt bij Bailey: als je die had gehaald, dan weet je dat je dat zeer waarschijnlijk ook bij Ajax gaat krijgen. Om dat soort processen te begeleiden, heb je de juiste mensen binnen de club nodig. Heb je die niet, dan er niet aan beginnen of de consequenties accepteren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano

Bericht door Mano » ma aug 29, 2016 3:15 pm

Bazoer zei zojuist dat er wat dingetjes spelen...(vi.nl)

Deze jongen heeft de kolder in z'n kop. Heeft een half jaar redelijk tot goed gepresteerd en daarna niet meer. Verwacht nu onvoorwaardelijke liefde van Ajax, terwijl hij, bij de eerste de beste tegenslag, flirt met heel Europa.

stukje zelfkritiek ontbreekt weer eens.... :excited.gif:

Plaats reactie