Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door zeux » do feb 14, 2013 11:33 am

wimpey schreef:Miki zal bij Ajax meer krijgen dan straks bij Benfica. Dus blijft ie lekker nog een half jaar zitten.
Ja, dat kan.

Maar heeft Ajax ook geprobeerd om hem 'weg te geven' aan Benfica?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door wimpey » do feb 14, 2013 11:40 am

Zeux schreef: Maar heeft Ajax ook geprobeerd om hem 'weg te geven' aan Benfica?
In het artikel: "Omdat er afgelopen transferperiode totaal geen interesse was vanuit de aanvaller om te vertrekken"

Tevens schiet me net te binnen dat zijn chick afg. zomer twitterde dat er een nieuwe omgeving aan zat te komen. Echter, afg. zomer gebeurde er niets, in de winter gebeurde niets.

Duidt er m.i. op dat die jongen gewoon zijn tijd wil uitzitten bij Ajax en dat dat zo met Benfica geregeld is. Benfica is natuurlijk een club met de Lemic-factor. Zo vallen de puzzelstukjes m.i. aardig in elkaar.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Yopi » do feb 14, 2013 11:42 am

Dat kan alleen als Ajax er van op de hoogte was dat Sulejmani met Benfica onderhandelde. Daar lijkt het niet op.

Als Sulejmani het zo wel best vindt en Benfica zich niet meldt bij Ajax houdt het op.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door brigade zuid » do feb 14, 2013 12:08 pm

Zul je zien dat ie daar weer opeens de sterren van de hemel speelt. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door wimpey » do feb 14, 2013 12:14 pm

Yopi schreef:Dat kan alleen als Ajax er van op de hoogte was dat Sulejmani met Benfica onderhandelde. Daar lijkt het niet op.
Sorry, verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde dat het kamp-Sulejmani dat zo met Benfica geregeld heeft... Lemic heeft sowieso een paar ijzers in het vuur daar, zie bijv. Matic.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Yopi » do feb 14, 2013 12:40 pm

Precies, Lemic... Die jongen wordt doorgeschoven binnen een netwerk. Ajax heeft niets te willen.

Dit probleem is niet van vandaag of gisteren. Die jongen had nooit aangetrokken mogen worden voor die transfersom, voor dat salaris. Daar waren ze bij Ajax snel genoeg achter, maar welke club wilde hem overnemen? In al die jaren is er maar een keer serieuze belangstelling voor hem geweest, van West Ham United, maar dat ging toen niet door. West Ham United dat overigens ook banden heeft met Lemic, dus dan weet je het wel. De marktwaarde van Mickey buiten dat netwerk is zowat nul.

@BZ: dat lijkt me sterk, want zo goed is hij niet en hij staat al jaren stil. De ene na de andere trainer heeft het met hem geprobeerd, maar het schoot niet op. Waarom zou hij dan straks bij Benfica opeens wel gaan presteren.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » vr feb 15, 2013 1:52 am

brigade zuid schreef:Zul je zien dat ie daar weer opeens de sterren van de hemel speelt. :excited.gif:
Als ze hem fit krijgen wel.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Demosthenes » vr feb 15, 2013 8:32 am

Rishi schreef:
brigade zuid schreef:Zul je zien dat ie daar weer opeens de sterren van de hemel speelt. :excited.gif:
Als ze hem fit krijgen wel.
of gemotiveerd?

Hij zal toch wel gekeurd zijn/gekeurd worden, na alle verhalen over zijn knie?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door bryan » di apr 30, 2013 11:33 am

Zit die jongen nog steeds bij Jong Ajax?

Ik vind het wel enorm slecht en onprofessioneel dat Ajax dit doet. Als een speler transfervrij wil vertrekken dan is dat zijn recht, je gaat spelers niet daardoor straffen en bij Jong Ajax zetten...

En ook nog enorm hypocriet van Frank de Boer, gezien hoe hij zelf Ajax ooit heeft verlaten.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Iniesta » di apr 30, 2013 11:39 am

Wat moeten ze dan doen? Op basis van z'n prestaties heeft ie momenteel niks te zoeken in de eerste selectie.
Is ie niet verhuurd momenteel?

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door wimpey » di apr 30, 2013 11:55 am

bryan schreef: En ook nog enorm hypocriet van Frank de Boer, gezien hoe hij zelf Ajax ooit heeft verlaten.
Sulejmani presteerde goed in Ajax-1 en werd desondanks geslachtofferd? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op di apr 30, 2013 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Marillion » di apr 30, 2013 11:56 am

Hij zit gewoon zijn contract uit op de tribune en bij Jong Ajax. Die jongen had ook niets te zoeken bij het eerste elftal. Echt fit hebben we hem volgens mij nooit gezien en hij heeft ook nog eens een gebrekkige mentaliteit. Het ligt volgens Mickey aan alles en iedereen behalve aan hemzelf.

Ik verwacht niet dat we nog veel van hem gaan horen als hij volgend seizoen bij zijn nieuwe club zit.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Banjavi » wo mei 01, 2013 11:12 am

Miralem Sulejmani vertrekt komende zomer bij Ajax, dat staat vast. De Servische recordaankoop, inmiddels 24, mislukte in Amsterdamse dienst en kwijnt weg bij de reserves.

Maandagavond was de naam van Sulejmani weer eens te lezen. Hij had twee keer gescoord voor Jong Ajax. Zelfs dat gebeurde de afgelopen maanden amper. Het hoofdstuk 'Ajax' is voorbij. Dat Sulejmani onder Frank de Boer amper een kans heeft gekregen, frustreert hem.

"Ajax praat graag óver mij in de pers. Hadden ze maar wat meer mét mij gesproken", zegt hij in Voetbal International. "Ik dacht dat ik onder Martin Jol het ergste wel had gehad, maar het kan dus altijd nog slechter. Ik ben zwaar teleurgesteld."

Ajax betaalde ruim zestien miljoen voor Sulejmani en had begin 2012 een deel van dat bedrag kunnen terugverdienen. Lokomotiv Moskou wilde de Serviër overnemen, maar Ajax wilde niet meewerken. "Later heb ik begrepen dat ze bij Lokomotiv nog nooit zo'n arrogante club hadden meegemaakt. Ze waren bereid om tot wel acht miljoen euro te gaan."

In het interview zegt Sulejmani dat hij ook al een nieuwe club heeft gevonden. "De naam kan ik nog niet onthullen, dat is zo afgesproken. Het is wel een grote club van het niveau Ajax. En nu we het toch over geld hebben: ik ga daar minder verdienen dan bij Ajax." In Portugese media is Sulejmani serieus gelinkt aan Benfica.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2013 11:16 am

8 miljoen? en dat is dan in 2012 geweigerd? Lijkt me onzinnig toch?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2013 11:17 am

Russen die anderen arrogant vinden? :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Jöhnk » wo mei 01, 2013 11:23 am

Dit past perfect in het beeld, Rishi. Bij Fiorentina hadden ze ook nog nooit zulke amateurs meegemaakt.

Sturkenboom had het zeker te druk met het uitdelen van gele kaarten.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2013 11:28 am

Maar Sulejmani heeft het over begin 2012. Wie had toen de leiding? Sturkenboom toch niet meer?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Jöhnk » wo mei 01, 2013 11:31 am

Volgens wikipedia:
Op 16 november 2011 werd bekend dat hij bij AFC Ajax in dienst treedt als directeur ad interim, een functie die hij op 9 februari 2012 neerlegde.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2013 11:39 am

In Rusland is de deadline langer he. Ik ben benieuwd. Gelukkig is er nu rust. Ik neem aan dat we niet te weten zullen komen wie de schuldige is.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Yopi » wo mei 01, 2013 1:19 pm

In het interview staat te lezen dat Lokomotiv Moskou met Van der Aat heeft gesproken.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2013 1:22 pm

Misschien wilden ze hem wel helemaal niet meer hebben? En willen ze de schuld nu bij Ajax leggen. Welke idioot legt nou 8 miljoen neer voor een dikzak die geblesseerd is?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Marillion » wo mei 01, 2013 1:47 pm

Wie er ook de leiding had. Sulejmani was voor dat bedrag direct verkocht. Ik geloof er helemaal niets van dat er een dergelijk concreet bod op tafel is gelegd.

Het lag allemaal aan anderen en niet aan Mickey. Daarom gaan we volgend seizoen bij zijn nieuwe club ineens zien wat een geweldige speler hij eigenlijk is.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door columbus » wo mei 01, 2013 2:03 pm

Eigenlijk dood en doodzonde dat we de Sulejmani van Heerenveen nooit hebben kunnen zien in de Arena. Die jongen is pas 24, zijn goede jaren zouden nog moeten komen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Yopi » wo mei 01, 2013 2:25 pm

Dat hebben we ook jarenlang van Dani gedacht.

Gelukkig is het straks ons probleem niet meer. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mei 01, 2013 4:31 pm

Ik geloof het gewoon niet dat Lokomotiv 8 miljoen euri zou betalen voor Micky en dat Ajax nee zegt. Die gozer bevuilt zijn eigen nest, waar hij jarenlang uitvreter is geweest.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie