Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
In dat stukje van de telegraaf van vandaag (v.Marwijk) stond inderdaad dat Castelen verhuurd/verkocht mocht worden. Is een A-internationaal. is een echte rechtsbuiten met snelheid en heeft veel dreiging naar het goal toe. Als hij nu eens fit blijft waarom dan niet.Mr. Ajax schreef:Castelen is anders een speler die vrijwel altijd een hoog rendement weet te halen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Omdat we dan twee buitenspelers zonder voorzet hebben?mattie schreef:In dat stukje van de telegraaf van vandaag (v.Marwijk) stond inderdaad dat Castelen verhuurd/verkocht mocht worden. Is een A-internationaal. is een echte rechtsbuiten met snelheid en heeft veel dreiging naar het goal toe. Als hij nu eens fit blijft waarom dan niet.Mr. Ajax schreef:Castelen is anders een speler die vrijwel altijd een hoog rendement weet te halen.
I think I lost my fucking headache
Ja hoezo bord voor hun kop? En maar roepen dat Feyenoord Perez moet kopen en ze hebben Charisteas gekocht van ons maar ondertussen gaan liggen janken als er vermeende interesse andersom is..banjavi schreef:Lol... die reacties van die Feyenoorders op FN op het bericht dat Ajax Slory wil... haha... wat een zieliege figuren bij elkaar zeg... maarja.. wel grappig.. :)

Snapt iemand nou dat Ajax uitgerekend interesse heeft in Slory? Het lijkt wel alsof ze nu al bezig zijn met de aankopen voor Van Basten.
Niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt, LS.LeonardoSpits schreef:In Zuid-Amerika heb je alleen maar van die ''rennen en maar kijken waar het schip strand'' spelers. Enigste land dat naast Nederland goeie vleugelspelers afleverd is Portugal, maar die zijn of 34-jaar oud(Figo), of spelen bij ManU (Nani, Ronaldo). Enigste die overblijft is Quaresma, maar die wil geloof ik liever bij Porto blijven :S
Moet ik hier nog verder op ingaan?
Er loopt gewoon kwaliteit rond. Je hebt Zuid-Amerikaanse spelers met temperament en Zuid-Amerikaanse spelers die nooit iets raars doen. In Europa lopen er al genoeg rustige Zuid-Amerikaanse spelers rond. Ik vind Engelsen over het algemeen veel opgefokter, bijvoorbeeld.
Er loopt gewoon kwaliteit rond. Je hebt Zuid-Amerikaanse spelers met temperament en Zuid-Amerikaanse spelers die nooit iets raars doen. In Europa lopen er al genoeg rustige Zuid-Amerikaanse spelers rond. Ik vind Engelsen over het algemeen veel opgefokter, bijvoorbeeld.
Tuurlijk, maar ik heb het toch over de spelers die bij Ajax passen? Ach laat ook maar, jij hebt er meer verstand van, dus ik hou wel opEr loopt gewoon kwaliteit rond. Je hebt Zuid-Amerikaanse spelers met temperament en Zuid-Amerikaanse spelers die nooit iets raars doen. In Europa lopen er al genoeg rustige Zuid-Amerikaanse spelers rond. Ik vind Engelsen over het algemeen veel opgefokter, bijvoorbeeld.

Pompiedom
Tja, Rosales was ook een topper, toch ?.En die twee andere argentijnen ( eentje zou nooit omvallen ) ( oja Juan en ... ) van enkele jaren geleden, kan effe niet op z'n naam komen ...Thomas schreef:Het gaat er niet om of ik er nu wel of niet meer verstand van heb. Het gaat erom dat je geen gefundeerde mening kan geven over het voetbal in Zuid-Amerika.
In Zuid-Amerika lopen uitstekende spelers rond voor Ajax. Er komen niet voor niets zoveel toppers vandaan.
Blij met de punten ...
Nee, nee, ik zeg alleen maar dat van de argentijnen die we in het verleden hebben gehad ze allemaal mislukt zijn.Ik zou niet durven jou ongelijk te gevenThomas schreef:Heb je mij niet horen zeggen. Ik kende Rosales destijds amper. Maar goed, jij weet het beter. Er loopt alleen maar troep rond in Zuid-Amerika. Of wacht. Misschien, heel misschien heeft het er mee te maken dat Ajax in het verleden de troep heeft gehaald vanwege dramatische scouting.

Rosales was heel goed bezig op de OS, dat heb ik met eigen ogen gezien.Vondt hem alleen niet goed genoeg voor AJAX en niet in het systeem passen ... probleem is dat je heel zeker moet zijn dat het toppers kunnen worden, ook in Zuid-Amerika weten ze tegenwoordig de transfer prijzen ...
Blij met de punten ...
AN16/6/2007 - 'Ajax bood Perez, Lindenbergh en een geldbedrag voor Slory'
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad bood Ajax Feyenoord Perez, Lindenbergh en een geldbedrag om Slory te kunnen overnemen. Feyenoord had daar echter geen interesse voor. Slory liet in het AD er niet over te hebben hoeven nadenken omdat de clubs er toch niet zijn uitgekomen. "Meneer Van Marwijk is een trainer van naam," aldus Slory. "Het streelt me dat hij zegt dat ik niet weg mag. Als je eenmaal bij Feyenoord speelt, kun je het ook niet maken om naar Ajax te gaan. Ik zou dat nooit doen."
Nou, gisteren bij 10 leek Slory best te willen.