Rijsel en Lille is een club.LucaS schreef:Ook Lille en Rijssel hebben zich officieel gemeld
Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Kon wel eens Duitsland worden voor ons probleemkind, zo heb ik ervaren...
Spreek vrijuit.
Volkswagen en SAP hebben interesse. Als ze resp. Helmes en Ibicevic kunnen verpatsen.Neefkens schreef:Spreek vrijuit.
Waar fiets je momenteel?

-
Wolfsburg lijkt me een mooie club met potentie voor El Ham... maar wil ie zelf wel? Dat is constant het probleem.wimpey schreef:Volkswagen en SAP hebben interesse. Als ze resp. Helmes en Ibicevic kunnen verpatsen.Neefkens schreef:Spreek vrijuit.
Waar fiets je momenteel?
Whitey on the moon.
HAMvraag is of El H. Zelf wil.
Misschien wil hij wel?
Tribalfootball.comKean is also lining up a swoop for out-of-favour Ajax forward Mounir El Hamdaoui if the move for Ibisevic fails to happen.
"If it doesn't get done today then we'll probably move on to the other one. I had a good meeting with the other player and he's a player that will move on if not to us then to another big club in Europe. It was a good meeting.
"It won't be both though. We are looking at one of the two.
"We need someone with a track record of scoring goals. You look for someone with a goal every two games then you look at all the different markets for that."
Geloven we nog dat El Hamdaoui zal vertrekken?
- Ajaciedjuh
Yep
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Denk het wel. Fulham en PSV blijven opties.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zou ik niet eens zo'n gekke optie vinden. Liever verkoop, maar er heerst natuurlijk onzekerheid rond zijn persoon.
- Ajaciedjuh
Waarschijnlijk zit er dan weer een optie tot koop bij.joey schreef:Het is een optie, maar dan zonder optie.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
ANN:
PNN:Amsterdamwest84
Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam
Vak: 123
Droomaankoop: -
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 29 augustus 2011 om 15:30:39.
Mounir is al lang en breed rond met Psv. Hij gaat wel zwaar achteruit qua salaris.
Hij zit alle clubss aftewimpelen en wil perse naar Pisvee, Dit heb ik via mijn vriend gehoord die goede contacten onderhoudt met Assaidi. Mounir vroeg Assaidi voor de wedstrijd tegen Heerenveen om Ajax Kapot te spelen, maar dat zat er helaas niet in. Pisvee wordt zijn nieuwe club heren !! .
99% kans dat het bullshit is, maar goed. Dit verhaal hoor en lees ik wel vaker links en rechts. Verklaart ook wel eea (waarom Mounir clubs afwijst, waarom Brands roept dat het 1 september allemaal duidelijk zal worden waarom het zolang duurt etc). Hij gaat gewoon naar PSV als PSV en Hamdaoui niks beters vinden.Joop
Jeugdspeler
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 5 mei 2010
Gepost op 28 augustus 2011 om 23:46:45.
quote:
Mies van der Rohe schreef:
Zal het dan toch El Hamdaoui worden?
Ik weet zeker dat het El Hamdoaui wordt.
Al Ham en PSV zijn al rond over salaris (1.1M + bonussen) en alle andere zaken.
El Ham wil in Nederland blijven, vanwege zijn vrouw en andere familie.
Ajax en PSV zijn in principe ook rond, maar hebben de afspraak dat Ajax eerst gaat rondkijken of er een grote club komt die El Hamdaoui een betere aanbieding kunnen doen, waardoor El Ham PSV afzegt. Ajax wil El Ham het liefst naar het buitenland verkopen dan aan een concurrent, en ze willen er iets meer voor vangen dan wat PSV wil geven. El Ham zegt alle clubs af, die ook in staat zijn om zijn salaris te betalen, dat is toch gek?
Dat is allemaal geen toeval. El Ham werkt Ajax hierdoor alleen maar tegen.
Dat is ook de reden dat Brands heeft gezegt dat hij pas 1-9 uitleg kan geven over de komst van een nieuwe spits.

Hij wil natuurlijk in Nederland blijven zodat hij af en toe kan bij springen in die sportzaak van z'n broers!
Nil volentibus arduum
Ik denk dat het is vanwege dat fijne publiek en pers hier, in het buitenland heb je zomaar kans dat je belaagd wordt met verzinsels, roddes en insinuaties.Marillion schreef:Hij wil natuurlijk in Nederland blijven zodat hij af en toe kan bij springen in die sportzaak van z'n broers!
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tot op het bot gemotiveerd die jongen om Ajax van het kampioenschap te houden. Ik zeg: die legt er 20 in en psv wordt daardoor een gevaarlijke concurrent voor de titel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Gelukkig is dat gezwel gezegend met een kut mentaliteit dus dat gaat er niet van komen.
YNWA
EH levert natuurlijk graag ruim een half miljoen per jaar in om bij het grote psv te mogen spelen.
Transfer Ibisevic naar Blackburn is afgeketst. Ik hoop op witte rook vanuit Blackburn - leuke woordspeling, al zeg ik het zelf - v.w.b. EH.

Transfer Ibisevic naar Blackburn is afgeketst. Ik hoop op witte rook vanuit Blackburn - leuke woordspeling, al zeg ik het zelf - v.w.b. EH.
Gerets heeft vandaag in Marokkaanse media gezegd dat Mounir en Aissati zich later zullen aansluiten bij het Marokkaanse elftal, omdat ze in gesprek zijn met clubs. Ze zijn er dus mee bezig. Iedereen heeft zich daar gisteren al gemeld, behalve deze twee dus.