Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Jep. Maar wie dan? Alleen LvG voldoet voor mij, en dat is volgens mij de enige die sowieso NIET komt.brigade zuid schreef:Laat hem maar zitten tot het einde van het seizoen, het leed is nu toch al geschied (alweer!). Na het seizoen opzouten uiteraard, van een contractverlening kan natuurlijk geen sprake zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Slap gelul, jij weet net zo goed dat die vieze vuile kut Henk verantwoordelijk is voor al dat falen in europa, maar zoals ik al zei laat maar zitten tot het einde van het jaar en na afloop contract opzouten.joey schreef:Laten we KJH ontslaan. De vorige wedstrijd gefaald en vandaag weer een grote kans gemist. Prutser.
- Giacomo Puccini
Die kopbal van Huntelaar was tenminste op doel, die keeper redt fabuleus. Suarez presteert het om een bal vanaf 2 meter afstand nog niet op doel te schieten.. ongelooflijk.
Ten Cate kan niet zo veel aan deze verlieswedstrijd doen. Hij zou zich hoogstens harder kunnen maken voor versterkingen. In mijn ogen is hij iets te loyaal naar zijn spelersgroep. In de openbaarheid moet je dat weliswaar zijn, maar intern mag Ten Cate best wat meer druk zetten om versterkingen te halen voor de backposities en een vervanger voor Sneijder.
Ten Cate kan niet zo veel aan deze verlieswedstrijd doen. Hij zou zich hoogstens harder kunnen maken voor versterkingen. In mijn ogen is hij iets te loyaal naar zijn spelersgroep. In de openbaarheid moet je dat weliswaar zijn, maar intern mag Ten Cate best wat meer druk zetten om versterkingen te halen voor de backposities en een vervanger voor Sneijder.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Natuurlijk is de trainer eindverantwoordelijk. Dat weet Ten Cate als geen ander. Maar dat is wat anders dan dat hij alleen de schuld draagt van deze nederlaag. Al vond ik de wissel Gabri-Urzaiz een heel slechte. Maar zonder die wissel was het denk ik niet meer goedgekomen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Giacomo Puccini
Domme redenatie. Altijd realistisch blijven. Ten Cate heeft beperkte middelen, iedereen roept dat Sneijder de beste speler is maar op het moment dat hij vertrekt en er niets voort terugkomt moet Ten Cate ineens wonderen verrichten? Van Geel is nog meer dan Ten Cate verantwoordelijk voor het spelersmateriaal, als iemand dus heeft gefaald is hij het.brigade zuid schreef:De trainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk en als je keer op keer faalt in europa en nationaal ook maar zo zo dan ben je gewoon het haasje.
Op 13 augustus, net na de verkoop van Sneijder, schreef ik:
Die middenvelder in plaats van Sneijder werd vandaag node gemist! Een uur lang hebben we met tranen in de ogen kunnen aanschouwen hoe ene John Heitinga die in zijn hele leven 4 fatsoenlijke wedstrijden als middenvelder heeft gespeeld, 'de lijnen uitzette' als centrale man op het middenveld. Met Gabri en Delorge als compagnons is dat gewoon te veel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Praag had niets te vrezen, zo speelden de Tjechen ook. Jammer. De transfer van Sneijder heeft ons 25-13=12 miljoen opgeleverd. Zonde. Klote. Leuk voor Wesley dat hij wel Champions League speelt..Om mee te doen om het kampioenschap moet er wel een kwaliteitsinjectie komen voor het middenveld en met het geld dat nu beschikbaar is moet dat gaan lukken. Zo niet dan is er maar één man die we daar op af kunnen rekenen, niet de man met het trainingsjack maar de man in het driedelig pak.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Nee Kopenhagen en Dukla hadden veel beter materiaal.Giacomo Puccini schreef:Domme redenatie. Altijd realistisch blijven. Ten Cate heeft beperkte middelen.brigade zuid schreef:De trainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk en als je keer op keer faalt in europa en nationaal ook maar zo zo dan ben je gewoon het haasje.
- InnerHarbour
Dit slaat nergens op, hij heeft bij Nac en Vitesse gepresteerd en was ook bij Barcelona erg belangrijk als je de, grote, spelers moet geloven. Daarnaast zijn veel spelers bij Ajax ontzetten vooruit gegaan, Sneijder, Babel, Heitinga.InnerHarbour schreef:Inderdaad, opzouten met die patser. Nergens zelf wat gepresteerd en dan mag je tegenwoordig ook al trainer van Ajax worden. Te gek voor woorden.generaal schreef:De arrogantie van onze Rolex-proleet is weer eens afgestraft.
Hij had/heeft Ajax ook weer aardig op de rails gekregen, maar waarom staan we er nooit tijdens dit soort wedstrijden? (zowel Ajax als het Ned. elftal) Ajax - Kopenhagen, Ajax - Slavia Praag, Nederland - Italie tidens euro 2000, Nederland - Portugal wk 2006. Altijd tijdens dit soort wedstrijden zit het tegen! Als je gister die 3 100% kansen ziet van Stam, Suarez en Huntelaar waarvan de keeper er 2 fantastisch pakt...
Het enige wat ik HtC aanreken is het halen van Colin die enorm in de fout ging bij de 2-1, had dan die jongen bij z'n shirt gegrepen en neergehaald!
Daarnaast is het jammer dat het alleen nog maar om geld gaat, ik heb Evert ten Napel denk wel 20 keer 'miljoenenbal' en 12,13,14,15 miljoen horen zeggen!
Maar al met al verspelen we in 2 jaar tijd zo'n 25 miljoen aan inkomsten.
- InnerHarbour
Ontslagen worden bij Vitesse en hulptrainer zijn bij Barcelona noem jij presteren tegenwoordig. Tja je legt de lat niet al te hoog zie ik. Verder is de ineenstorting van pisvee vorig jaar de enige reden dat het nog spannend werd, niets anders.
Onze Rolex-proleet (met dank aan de Generaal) is eindverantwoordelijk dat we die 25 miljoen hebben misgelopen. Opzouten met hem.
Onze Rolex-proleet (met dank aan de Generaal) is eindverantwoordelijk dat we die 25 miljoen hebben misgelopen. Opzouten met hem.
YNWA
Hoe kom je er bij dat Ajax weer aardig op de rails is gekregen? Volgens mij struikelen we al voor het tweede achtereenvolgende jaar over een Europese voetbaldwerg (vorig jaar met Sneijder en Babel). Een sportieve en financiële strop. We zijn vorig jaar weer eens geen kampioen geworden en moeten er tegenwoordig maar genoegen mee nemen dat PSV, ondanks ook een jaarlijkse verkoop van bepalende spelers, ons al een decennia de loef af steekt. Als ondanks alles het vertoonde veldspel wel perspectief bood dan hadden we tenminste nog een aanknooppunt. Maar ook dat biedt mij niet veel vertrouwen voor de nabije toekomst.gaizka schreef:Hij had/heeft Ajax ook weer aardig op de rails gekregen, maar waarom staan we er nooit tijdens dit soort wedstrijden?
Tja, waarom laat deze ploeg het steeds afweten op het moment dat het succes voor het grijpen ligt? Want zover komen we nog wel, dat het succes voor het grijpen ligt. Twee keer de VCL, twee keer een kans om de titel te pakken, maar doorbijten ho maar. Is ook een kwaliteit en die kwaliteit ontbreekt, naast veel andere kwaliteiten. De spelers krijgen stress omdat ze niet kunnen brengen wat ze moeten brengen. Een bekend verschijnsel in de psychologie.
Het stinkt aan alle kanten!