Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Alexander

Bericht door Alexander » wo aug 29, 2007 10:02 pm

Hij moet per direct oprotten. Hij maakt onze club helemaal kapot. Geen speler gaat beter voetballen onder deze man. Uiteraard dienen ook van Geel en dit kut bestuur per direct op te stappen. Ik hoop op harde acties zondag.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 29, 2007 10:03 pm

Hij heeft zelf altijd aangegeven dat het voor hem na twee seizoenen genoeg is geweest. Na twee keer CL-uitschakeling in de voorronde moet het restant van het seizoen wel érg goed zijn om het bestuur tot het inzicht te laten komen dat Ten Cate op andere gedachten moet worden gebracht..
Ajax!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 29, 2007 10:04 pm

brigade zuid schreef:Laat hem maar zitten tot het einde van het seizoen, het leed is nu toch al geschied (alweer!). Na het seizoen opzouten uiteraard, van een contractverlening kan natuurlijk geen sprake zijn.
Jep. Maar wie dan? Alleen LvG voldoet voor mij, en dat is volgens mij de enige die sowieso NIET komt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 29, 2007 10:04 pm

Alexander schreef:Hij moet per direct oprotten. Hij maakt onze club helemaal kapot. Geen speler gaat beter voetballen onder deze man. Uiteraard dienen ook van Geel en dit kut bestuur per direct op te stappen. Ik hoop op harde acties zondag.
Overdrijven is ook een vak.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 29, 2007 10:13 pm

Laten we KJH ontslaan. De vorige wedstrijd gefaald en vandaag weer een grote kans gemist. Prutser. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 10:15 pm

joey schreef:Laten we KJH ontslaan. De vorige wedstrijd gefaald en vandaag weer een grote kans gemist. Prutser. :hypocrite.gif:
Slap gelul, jij weet net zo goed dat die vieze vuile kut Henk verantwoordelijk is voor al dat falen in europa, maar zoals ik al zei laat maar zitten tot het einde van het jaar en na afloop contract opzouten.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 29, 2007 10:16 pm

Als KJH die penalty maakt heb je een heel ander verhaal.
Dit is op zijn minst collectief falen. Je kunt hier niet één persoon de schuld van geven.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 29, 2007 10:19 pm

Die kopbal van Huntelaar was tenminste op doel, die keeper redt fabuleus. Suarez presteert het om een bal vanaf 2 meter afstand nog niet op doel te schieten.. ongelooflijk.

Ten Cate kan niet zo veel aan deze verlieswedstrijd doen. Hij zou zich hoogstens harder kunnen maken voor versterkingen. In mijn ogen is hij iets te loyaal naar zijn spelersgroep. In de openbaarheid moet je dat weliswaar zijn, maar intern mag Ten Cate best wat meer druk zetten om versterkingen te halen voor de backposities en een vervanger voor Sneijder.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 10:19 pm

De trainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk en als je keer op keer faalt in europa en nationaal ook maar zo zo dan ben je gewoon het haasje.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 29, 2007 10:22 pm

Natuurlijk is de trainer eindverantwoordelijk. Dat weet Ten Cate als geen ander. Maar dat is wat anders dan dat hij alleen de schuld draagt van deze nederlaag. Al vond ik de wissel Gabri-Urzaiz een heel slechte. Maar zonder die wissel was het denk ik niet meer goedgekomen.

bryan

Bericht door bryan » wo aug 29, 2007 10:26 pm

probeer als trainer met zo'n kutploeg de CL te halen. success.

jaap stam wordt niet jonger

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 29, 2007 10:28 pm

bryan schreef:probeer als trainer met zo'n kutploeg de CL te halen. success.

jaap stam wordt niet jonger
En Urby wordt niet ouder. Het lijkt wel of ie nog steeds denkt in de A'tjes rond te lopen..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 29, 2007 10:29 pm

Aan Henk om hem een schop onder z'n hol te verkopen. :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 29, 2007 10:30 pm

Hij heeft niet echt iemand anders voor die positie.

Misschien (ik heb het wel eerder geopperd) is Urby wel te dom. Hij maakt op mij een sulllige indruk. :blush.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 29, 2007 10:31 pm

brigade zuid schreef:De trainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk en als je keer op keer faalt in europa en nationaal ook maar zo zo dan ben je gewoon het haasje.
Domme redenatie. Altijd realistisch blijven. Ten Cate heeft beperkte middelen, iedereen roept dat Sneijder de beste speler is maar op het moment dat hij vertrekt en er niets voort terugkomt moet Ten Cate ineens wonderen verrichten? Van Geel is nog meer dan Ten Cate verantwoordelijk voor het spelersmateriaal, als iemand dus heeft gefaald is hij het.

Op 13 augustus, net na de verkoop van Sneijder, schreef ik:
Om mee te doen om het kampioenschap moet er wel een kwaliteitsinjectie komen voor het middenveld en met het geld dat nu beschikbaar is moet dat gaan lukken. Zo niet dan is er maar één man die we daar op af kunnen rekenen, niet de man met het trainingsjack maar de man in het driedelig pak.
Die middenvelder in plaats van Sneijder werd vandaag node gemist! Een uur lang hebben we met tranen in de ogen kunnen aanschouwen hoe ene John Heitinga die in zijn hele leven 4 fatsoenlijke wedstrijden als middenvelder heeft gespeeld, 'de lijnen uitzette' als centrale man op het middenveld. Met Gabri en Delorge als compagnons is dat gewoon te veel van hetzelfde en te weinig creativiteit. Praag had niets te vrezen, zo speelden de Tjechen ook. Jammer. De transfer van Sneijder heeft ons 25-13=12 miljoen opgeleverd. Zonde. Klote. Leuk voor Wesley dat hij wel Champions League speelt..
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 10:32 pm

Giacomo Puccini schreef:
brigade zuid schreef:De trainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk en als je keer op keer faalt in europa en nationaal ook maar zo zo dan ben je gewoon het haasje.
Domme redenatie. Altijd realistisch blijven. Ten Cate heeft beperkte middelen.
Nee Kopenhagen en Dukla hadden veel beter materiaal.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 29, 2007 10:34 pm

De arrogantie van onze Rolex-proleet is weer eens afgestraft :headbang.gif: .

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 10:37 pm

En daar hebben we onze huis-opportunist ook weer...

generaal

Bericht door generaal » wo aug 29, 2007 10:39 pm

Raymond schreef:En daar hebben we onze huis-opportunist ook weer...
Hoezo? Ik kondigde het al aan vlak na de overwinning op De Graafschap.

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 10:41 pm

generaal schreef:
Raymond schreef:En daar hebben we onze huis-opportunist ook weer...
Hoezo? Ik kondigde het al aan vlak na de overwinning op De Graafschap.
Ook toen was je al benoemd tot huis-opportunist.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2007 10:46 pm

generaal schreef:De arrogantie van onze Rolex-proleet is weer eens afgestraft :headbang.gif: .
Inderdaad, opzouten met die patser. Nergens zelf wat gepresteerd en dan mag je tegenwoordig ook al trainer van Ajax worden. Te gek voor woorden.
YNWA

gaizka

Bericht door gaizka » do aug 30, 2007 8:18 am

InnerHarbour schreef:
generaal schreef:De arrogantie van onze Rolex-proleet is weer eens afgestraft :headbang.gif: .
Inderdaad, opzouten met die patser. Nergens zelf wat gepresteerd en dan mag je tegenwoordig ook al trainer van Ajax worden. Te gek voor woorden.
Dit slaat nergens op, hij heeft bij Nac en Vitesse gepresteerd en was ook bij Barcelona erg belangrijk als je de, grote, spelers moet geloven. Daarnaast zijn veel spelers bij Ajax ontzetten vooruit gegaan, Sneijder, Babel, Heitinga.

Hij had/heeft Ajax ook weer aardig op de rails gekregen, maar waarom staan we er nooit tijdens dit soort wedstrijden? (zowel Ajax als het Ned. elftal) Ajax - Kopenhagen, Ajax - Slavia Praag, Nederland - Italie tidens euro 2000, Nederland - Portugal wk 2006. Altijd tijdens dit soort wedstrijden zit het tegen! Als je gister die 3 100% kansen ziet van Stam, Suarez en Huntelaar waarvan de keeper er 2 fantastisch pakt...

Het enige wat ik HtC aanreken is het halen van Colin die enorm in de fout ging bij de 2-1, had dan die jongen bij z'n shirt gegrepen en neergehaald!

Daarnaast is het jammer dat het alleen nog maar om geld gaat, ik heb Evert ten Napel denk wel 20 keer 'miljoenenbal' en 12,13,14,15 miljoen horen zeggen!

Maar al met al verspelen we in 2 jaar tijd zo'n 25 miljoen aan inkomsten.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 30, 2007 8:38 am

Ontslagen worden bij Vitesse en hulptrainer zijn bij Barcelona noem jij presteren tegenwoordig. Tja je legt de lat niet al te hoog zie ik. Verder is de ineenstorting van pisvee vorig jaar de enige reden dat het nog spannend werd, niets anders.

Onze Rolex-proleet (met dank aan de Generaal) is eindverantwoordelijk dat we die 25 miljoen hebben misgelopen. Opzouten met hem.
YNWA

jabu

Bericht door jabu » do aug 30, 2007 9:00 am

gaizka schreef:Hij had/heeft Ajax ook weer aardig op de rails gekregen, maar waarom staan we er nooit tijdens dit soort wedstrijden?
Hoe kom je er bij dat Ajax weer aardig op de rails is gekregen? Volgens mij struikelen we al voor het tweede achtereenvolgende jaar over een Europese voetbaldwerg (vorig jaar met Sneijder en Babel). Een sportieve en financiële strop. We zijn vorig jaar weer eens geen kampioen geworden en moeten er tegenwoordig maar genoegen mee nemen dat PSV, ondanks ook een jaarlijkse verkoop van bepalende spelers, ons al een decennia de loef af steekt. Als ondanks alles het vertoonde veldspel wel perspectief bood dan hadden we tenminste nog een aanknooppunt. Maar ook dat biedt mij niet veel vertrouwen voor de nabije toekomst.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 30, 2007 9:22 am

Tja, waarom laat deze ploeg het steeds afweten op het moment dat het succes voor het grijpen ligt? Want zover komen we nog wel, dat het succes voor het grijpen ligt. Twee keer de VCL, twee keer een kans om de titel te pakken, maar doorbijten ho maar. Is ook een kwaliteit en die kwaliteit ontbreekt, naast veel andere kwaliteiten. De spelers krijgen stress omdat ze niet kunnen brengen wat ze moeten brengen. Een bekend verschijnsel in de psychologie.

Plaats reactie