Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

generaal

Bericht door generaal » ma aug 20, 2007 7:44 pm

joey schreef:Hij heeft dus een horloge. Nou en?
Een duur horloge dragen is prima, maar Ten Cate loopt er mee rond als een ware pooier. Van Gaal was arrogant, maar niet misplaatst arrogant. HTC is dat wel. Hoe hij triomfantelijk meldde dat Slavia net zo weg gespeeld werd als De Graafschap (alleen zonder doelpunten): Bespottelijk. Ik kan dan ook niet wachten op de beelden van volgende week woensdag, zo vlak na de wedstrijd :hypocrite.gif: .

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 20, 2007 7:45 pm

Vind HTC op AT5 altijd een stuk relaxter dan bij die andere journalisten
Komt zeker ook doordat het een locale zender is :ajax.gif:

999

Bericht door 999 » ma aug 20, 2007 8:24 pm

generaal schreef:
Een duur horloge dragen is prima, maar Ten Cate loopt er mee rond als een ware pooier. Van Gaal was arrogant, maar niet misplaatst arrogant. HTC is dat wel. Hoe hij triomfantelijk meldde dat Slavia net zo weg gespeeld werd als De Graafschap (alleen zonder doelpunten): Bespottelijk. Ik kan dan ook niet wachten op de beelden van volgende week woensdag, zo vlak na de wedstrijd :hypocrite.gif: .
:cokesmile.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 8:34 pm

generaal schreef: Ik kan dan ook niet wachten op de beelden van volgende week woensdag, zo vlak na de wedstrijd :hypocrite.gif: .
Ik ook niet. Dan zit Ajax in de CL. :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 20, 2007 11:25 pm

generaal schreef:
Liever een zelfverzekerde coach met een mooi horloge dan zo'n Ronald 'ideale schoonzoon' Koeman met z'n koorknaapjes scheiding.
Ajax!

jabu

Bericht door jabu » di aug 21, 2007 7:44 am

Ook dat maakt mij helemaal niets uit. Hij hoeft er niet zo bij te lopen als ik zelf zou doen. Zolang het maar een goede trainer is.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 21, 2007 8:07 am

Je zult immers maar rondlopen als Van Gaal, hè Jabu? :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 21, 2007 8:25 am

generaal schreef:Hoe hij triomfantelijk meldde dat Slavia net zo weg gespeeld werd als De Graafschap (alleen zonder doelpunten
Ben ik het mee eens.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 21, 2007 8:42 am

Hij zei dat we tegen Slavia net zoveel kansen kregen als tegen de Graafschap. Dat lijkt me toch lichtelijk overdreven
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:06 am

Misschien, maar zoveel scheelde het niet.

HTC houdt de moed er nu in. Terecht. De grootste tegenstander van Ajax in de heenwedstrijd was niet Slavia maar de stress.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 21, 2007 9:09 am

Hou nou toch op; 8 goals betekent min of meer minimaal 8 100% kansen...tegen Slavia kwamen we echt niet in de buurt van dat aantal hoor...

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:16 am

Het waren er in elk geval genoeg om de wedstrijd dik te winnen. Ik neem aan dat HtC dat bedoelt.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 21, 2007 9:22 am

Dat kun je wel aannemen, maar dat is niet wat hij zei

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:25 am

Ach, dat is Amsterdamse overdrijving. Jou niet onbekend, neem ik aan.

M..

Bericht door M.. » di aug 21, 2007 9:26 am

Ik neem aan dat hij gewoon een beetje overdreef.. doen jij en ik ook wel eens..

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 21, 2007 11:05 am

joey schreef:Misschien, maar zoveel scheelde het niet.

HTC houdt de moed er nu in. Terecht. De grootste tegenstander van Ajax in de heenwedstrijd was niet Slavia maar de stress.
Best idioot. Als Ajax ergens nooit last van had, was het stress. Neem de toch nog tamelijk recente geschiedenis: de teams in opbouw van Van Gaal hadden weinig last van stress; in de Europacup stonden we nogal eens erg vroeg in de wedstrijd in voorsprong. Branie is iets wat bij Ajax hoort (of moet ik zeggen: hoorde?). Het ontbrak volledig, als je aan vorige week woensdag terugdenkt. Ze blokkeerden gewoon. Wat dat betreft viel Urby me erg tegen; ik dacht hij toch al in een fase was aangekomen dat dit weinig vat op hem zou hebben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 11:26 am

Het zal het trauma van vorig jaar zijn. Te vergelijken met het trauma-PSV dat Ajax jarenlang parten heeft gespeeld.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Ajax Slavia had opgerold als die kans van Suárez of die penalty van KJH er was ingegaan. Ik vond Slavia maar matig verdedigen.

MHF

Bericht door MHF » di aug 21, 2007 11:54 am

joey schreef:Het zal het trauma van vorig jaar zijn. Te vergelijken met het trauma-PSV dat Ajax jarenlang parten heeft gespeeld.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Ajax Slavia had opgerold als die kans van Suárez of die penalty van KJH er was ingegaan. Ik vond Slavia maar matig verdedigen.
Een soort De Graafschap verhaal? Ik weet het niet hoor. Misschien hadden we met wat meer branie inderdaad al een gewonnen wedstrijd gespeeld, daar waar we nu niet genoeg afdwongen en alsnog de deksel op de neus kregen. Over branie gesproken, Suarez heeft die branie van nature volgens mij wel, evenals Van der Wiel. Colin niet, om maar eens iemand te noemen...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 25, 2007 12:00 pm

generaal schreef:Een duur horloge dragen is prima, maar Ten Cate loopt er mee rond als een ware pooier. Van Gaal was arrogant, maar niet misplaatst arrogant. HTC is dat wel. Hoe hij triomfantelijk meldde dat Slavia net zo weg gespeeld werd als De Graafschap (alleen zonder doelpunten): Bespottelijk. Ik kan dan ook niet wachten op de beelden van volgende week woensdag, zo vlak na de wedstrijd :hypocrite.gif: .
Dat klopt behoorlijk hoor. Ajax was zondag niet zo geweldig als de score doet vermoeden. Net als het de woensdag daarvoor niet zo slecht was als de score deed vermoeden.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 25, 2007 6:55 pm

joey schreef: De grootste tegenstander van Ajax in de heenwedstrijd was niet Slavia maar de stress.
Joey heeft een engelengeduld met HtC. Hou de moed erin! Het gaat er bij mij niet in dat HtC niets fout kan doen en dat DB en CA helemaal niets goed konden doen. Je bent een man van uitersten!

Qua europese prestaties kan HtC de vergelijking met CA en JW goed aan. Slavia Praag heeft een begroting van 5 mio euro. Da's een mio meer dan Go Ahead! Slavia is nog een gnoom vergeleken met FC Kopenhagen. Wanneer een trainer geen 11 Ajacieden op de been kan brengen die gehakt maken van zo'n beperkt elftal heeft ie niets bij Ajax te zoeken. Zeker nadat ie ons de CL vorig jaar al eens door de neus heeft geboord. Basta.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 29, 2007 9:39 pm

Twee kansen, twee maal gefaald, opsodemieteren met die omhooggevallen hulptrainer.
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 29, 2007 9:40 pm

Kan, maar dat helpt echt niet hoor.

Youri Mulder praat voor de verandering eens geen onzin.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 29, 2007 9:41 pm

Zoals ik al in de wedstrijdttopic zei ben ik er geen voorstander van om hem er direct uit te mieteren. Dan kun je dit seizoen net zo goed opgeven, terwijl het nationaal nog wel gaat met Henk.
Dat hij geen verlenging krijgt lijkt me duidelijk, hij heeft nu echt een keer te vaak gefaald.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 29, 2007 9:48 pm

Wat een beperkte lul.
Face your fears and live your dreams, No Fear

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 9:59 pm

Laat hem maar zitten tot het einde van het seizoen, het leed is nu toch al geschied (alweer!). Na het seizoen opzouten uiteraard, van een contractverlening kan natuurlijk geen sprake zijn.

Plaats reactie