Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » wo aug 17, 2011 10:04 am

Ik zou zo 1-2-3 ook geen andere manier weten, maar misschien dat Joey dat wel weet ?..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 17, 2011 1:45 pm

blackmoon_ams
Lid 2de elftal

Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
Gepost op 17 augustus 2011 om 12:10:29.

Lekker belangrijk allemaal - misschien is mij bron wel de koffiejufvrouw bij Ajax ? Omdat ik opeens in Qatar woon(de) hebben jullie het RdB verhaal erzelf bij gehaald, ik ga het niet ontkennnen maar ook niet bevestigen bovendien heb ik BRONNEN (dus meerdere). Focus fijn op Ajax en hier in dit topic op Mounir en laat alle randverhalen voor wat het is.

Voor wat her waard is Ajax heeft een tegenbod gedaan en is dus nu officieel in onderhandelingen met Fulham - denk dat de pers het wel een dezer dagen zal oppikken. .
blackmoon_ams
Lid 2de elftal

Gepost op 17 augustus 2011 om 12:47:29.

Geen idee wat er op bestuurlijk nivo speelt - mijn bedrijf (cq. het bedrijf waar ik voor werk) was een een aantal jaar geleden dichtbij een sponsor deal met Ajax maar daar kwam AEGON dus tussen overigens waren wij een vele beter optie maar goed iemand wou dus de Azie connectie terwijl wij de USA optie aan het pitchen waren. Frappant om te zien dat Ajax dit seizoen dan wel opeens naar de US gaat en niet naar China, maar goed.

Hebben wel een aantal bobo's destijds nog uitgenodigd naar de Super Bowl in Feb, 2010 uitenodigd en destijds hoorde we nog wel eens wat. Overigens zonder namen te noemen werden de hotel kosten niet door ons betaald verbleven deze heren ook een aantal dagen in NYC in het St. Regis - en voor de kenners (niet echt het goedkoopste hotel daar) op kosten van Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 17, 2011 2:59 pm

Wat heeft dat 2e citaat met El Ham te maken?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 17, 2011 3:05 pm

joey schreef: Door de komst van De Boer was het voor hem einde verhaal bij Ajax, wat hij ook gedaan had. De Boer wil een ander type spits. Dat heeft hij meteen duidelijk gemaakt, want hij zette EH meteen op de bank.
Ik herhaal mezelf nog maar eens. Schijnt sowieso in de mode te zijn hier:

EH maakte in 7 wedstrijden voorafgaand aan Milan-uit 0 goals. Het kamp-EH doet voor komen alsof het FdB om persoonlijke redenen te doen was. Maar het sportieve plaatje zal toch ook echt een rol hebben gespeeld. Een aanvaller die al 7 wedstrijden niet rendeert kan er naast komen te staan.

Ben wel met je eens dat FdB EH eerder had moeten informeren dat hij ernaast zou staan. Da's wel zo netjes... Maar om je vervolgens ruim een maand als een spoiled bitch te gedragen... EH strijkt wel 1.8 mio euro op. Dus ook dan is het wel zo netjes om je over zo'n akkefietje heen te zetten.

Ajax en EH hadden niet aan elkaar moeten beginnen. Dat heb ik destijds al aangegeven.

Jesse

Bericht door Jesse » wo aug 17, 2011 3:09 pm

Gaf de Boer toentertijd niet aan dat hij niet met Suarez én El H. zou gaan spelen omdat hij dat dezelfde types vond? Dat was volgens mij de belangrijkste reden dat El H. op de bank begon.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 17, 2011 4:06 pm

Jesse schreef:Gaf de Boer toentertijd niet aan dat hij niet met Suarez én El H. zou gaan spelen omdat hij dat dezelfde types vond? Dat was volgens mij de belangrijkste reden dat El H. op de bank begon.
Volgens mij gaf hij aan dat hij wilde terugvallen op automatismen uit de jeugd. Best begrijpelijk voor die wedstrijd, maar als je dat daarna blijft volhouden dan ben je het vooral jezelf makkelijk aan het maken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 17, 2011 4:16 pm

Met het kampioenschap tot gevolg..
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 17, 2011 6:42 pm

Rishi schreef:Met het kampioenschap tot gevolg..
Dat lijkt me wat overdreven, aangezien het kampioenschap is veroorzaakt door nog meer puntverlies bij de concurrentie. Als je kijkt naar wat de bijdrage van El Hamdaoui aan het kampioenschap was dan kun je gewoon bij zijn eerste wedstrijd beginnen, en dat moet je meteen constateren dat hij cruciaal was.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 17, 2011 7:11 pm

Nou nee, Ajax haalde een stuk meer punten in de tweede seizoenshelft. De concurrentie bleef op hetzelfde peil.

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 17, 2011 7:16 pm

10 verliespunten is ook weer niet heel weinig. Het in elkaar storten van PSV is wat het kampioenschap van Ajax tot gevolg had. Niet dat Ajax nou zo briljant speelde en zo extreem weinig punten liet liggen. Dat deed Jol het jaar ervoor een stuk beter.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 17, 2011 7:34 pm

Maar het is een stuk minder dan 19 verliespunten dat het Jol-Mounir-systeem opleverde. Dat was met Sibon in de spits ook nog wel behaald.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 18, 2011 5:33 am

10 verliespunten in een seizoenshelft is wel weinig, dat is omgerekend naar een vol seizoen een puntentotaal van 82. Daar was je de laatste 10 seizoenen een stuk of 8 keer kampioen mee geworden.
I think I lost my fucking headache

Rooie

Bericht door Rooie » do aug 18, 2011 10:32 pm

Betrouwbaarheid moeilijk in te schatten: Mounir voor 5 miljoen euro naar Zaragoza?

http://www.elperiodicodearagon.com/noti ... 94615.html

zeux

Bericht door zeux » do aug 18, 2011 10:36 pm

Benji schreef:Betrouwbaarheid moeilijk in te schatten: Mounir voor 5 miljoen euro naar Zaragoza?

http://www.elperiodicodearagon.com/noti ... 94615.html
In de translator:
Sloveense Zlatko Dedic (Bochum) en de Nederlander van Marokkaanse Mounir El Hamdouid (Ajax) zijn aangeboden aan Real Zaragoza zijn voorsprong te versterken. Geen neemt ruimte alien. Dedic De overdracht zou ongeveer een miljoen euro, terwijl voor het waarborgen van de acquisitie van The Hamdouid zou betalen ongeveer vijf miljoen. Sloveense spits is 26 jaar, gemeten 1,82 meter en is afgedekt voor zijn land. Mounir El Hamdouid, 27, maatregelen 1,85 en is ook internationaal met Marokko.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 11:00 am

Martin Jol overweegt bod op El Hamdaoui

AMSTERDAM Fulham-coach Martin Jol zegt een bod te overwegen op Mounir El Hamdaoui. Dat meldt Sky Sports.

Mounir El Hamdaoui werd door Jol naar Ajax gehaald, waar de Marokkaanse international op het tweede plan is beland. Overigens is Mounir El Hamdaoui vrijdagochtend gesignaleerd op Schiphol. Dat melden diverse bronnen. Onduidelijk is of hij een vlucht naar Londen heeft genomen.

(bron:RTVHN) .

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 11:54 am

blackmoon_ams schreef:

Lijkt rond te gaan komen met Fulham - hij zal wel eens eerst persoonlijk rond moeten komen met Fulham maar Ajax heeft alvast toestemming gegeven tot onderhandeling mbt salaris/contractduur.

:blub.gif: :blub.gif: :blub.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » vr aug 19, 2011 11:56 am

En vervolgens meldt Ajaxlife dat Ajax heeft aangegeven dat Mounir vanochtend gewoon meetrainde met Jong Ajax. Dat vliegveld-verhaal heeft voorlopig de status 'zeer dubieus'.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 2:18 pm

http://www.bnr.nl/topic/sport/348545-11 ... aar-fulham
El Hamdaoui dichtbij transfer naar Fulham
19 augustus 2011 15:09 | bnr.nl

Mounir El Hamdaoui is vrijdag op het vliegtuig naar Londen gestapt. Hoogstwaarschijnlijk om een contract te tekenen bij Fulham, de club van de Nederlandse trainer Martin Jol.

Dat meldt Het Parool. Op Twitter zijn verschillende berichten te vinden dat de Marokkaan op Schiphol is gezien. Een transfer naar Fulham lijkt min of meer voor de hand te liggen. El Hamdaoui en Martin Jol werkten al meerdere keren samen: bij Ajax en Tottenham Hotspur.

Volgens de Spaanse krant El Periodico heeft Ajax El Hamdaoui voor vijf miljoen proberen te slijten aan Real Zaragoza.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » vr aug 19, 2011 2:23 pm

De Dominee schreef:http://www.bnr.nl/topic/sport/348545-11 ... aar-fulham
El Hamdaoui dichtbij transfer naar Fulham
19 augustus 2011 15:09 | bnr.nl

Mounir El Hamdaoui is vrijdag op het vliegtuig naar Londen gestapt. Hoogstwaarschijnlijk om een contract te tekenen bij Fulham, de club van de Nederlandse trainer Martin Jol.

Dat meldt Het Parool. Op Twitter zijn verschillende berichten te vinden dat de Marokkaan op Schiphol is gezien. Een transfer naar Fulham lijkt min of meer voor de hand te liggen. El Hamdaoui en Martin Jol werkten al meerdere keren samen: bij Ajax en Tottenham Hotspur.

Volgens de Spaanse krant El Periodico heeft Ajax El Hamdaoui voor vijf miljoen proberen te slijten aan Real Zaragoza.
Hahaha.. die lezen hier mee of op netwerk.to :drecul.gif:
Vakkie 129

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 3:53 pm

blackmoon_ams
Lid 2de elftal

Gepost op 19 augustus 2011 om 16:32:27.

Nogmaals aan Ajax zal het in tegenstelling tot wat PSV heeft geboden niet liggen met andere woorden Ajax & Fulham komen er wel uit deze keer - als Mounir naar Fulham wil speelt hij daar volgende week gewoon

gr.

BM

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 19, 2011 4:23 pm

'Geen concrete interesse in El Hamdaoui en Aissati'

Laatste update: 19 augustus 2011 17:10 info.

AMSTERDAM – Het zal voor Ajax nog een harde dobber worden om van Ismail Aissati en Mounir El Hamdaoui af te komen.

Foto: ANP

"Er is nul komma nul concrete interesse in hen," zegt technisch manager Danny Blind tegen NUsport. Trainer Frank de Boer liet tijdens het perspraatje doorschemeren dat er voor El Hamdaoui genoeg belangstelling was.

Volgens Blind gaat het vooral om tussenpersonen die met clubs schermen. "Ik las net weer op allerlei sites dat Kayserispor zich voor Aissati gemeld heeft. Ik spreek hun trainer Shota Arveladze wekelijks en we hebben het nog nooit over Aissati gehad."

Geen rentree

De Marokkaanse middenvelder zei een paar weken terug in het magazine van NUsport te hopen op een rentree bij de A-selectie. "Aissati en Ajax 1 gaat ‘m dit seizoen niet meer worden," zegt Blind echter.

Ook De Boer bevestigt dat Aissati verkocht mag worden. Blind: "Hij heeft nog een contract voor een jaar dus verhuur is dan een lastig verhaal. We waren rond met Vitesse maar hij kwam zelf niet akkoord. Sindsdien is het erg stil."

'Niets vernomen'

El Hamdaoui is volgens Blind meer in trek. "Daar is meer verkeer over, al is het vooral tussenpersonenwerk. Ook hem willen we niet verhuren, maar verkopen."

Fulham-coach Martin Jol zei vorige week in het magazine van NUsport dat het ‘niet ondenkbeeldig is’ dat hij de spits naar Fulham haalt. Blind: "Ook van Fulham hebben we niets vernomen."

Schiphol

Op Twitter circuleerde even het gerucht dat El Hamdaoui vanochtend op Schiphol was, maar de Marokkaan trainde vanochtend gewoon mee bij Jong Ajax, meldde een Ajax-woordvoerder. Vanuit Londen wordt momenteel geen bod voorbereid op El Hamdaoui.

www.nu.nl
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 19, 2011 4:30 pm

Heeft Blackmoon dan nog niet aan Blind verteld dat El Hamdaoui zo goed als verkocht is? :confused.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 19, 2011 4:54 pm

Ach, Blind riep ook dat er geen interesse voor Stekelenburg was. Paar dagen later wij hij opeens weg...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr aug 19, 2011 4:56 pm

Wesley Sneijder ging met champagne op de foto, hij zou bij Ajax blijven. Even later was hij weg.

Ik hoop voor El H. en Aissati op een glanzende carrière in Engeland/Turkije/???
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 19, 2011 5:07 pm

In de voetballerij kan het raar lopen. Dat zal ik niet ontkennen.

Verschil: Ajax wil niets liever dan El Hamdaoui verkopen. Welk belang dient Blind door te zeggen dat El Hamdaoui matig in de markt ligt? :confused.gif:
Als ik Fulham was zou ik ook nog even wachten.

Plaats reactie