Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
HtC op Highlow: 'Ik vind Suarez en Dembélé in Nederland de beste jonge spitsen, op Babel na.'.
Hendrik wil dus blijkbaar een spits halen i.p.v. een linksbuiten-achtige speler én hij rekent KJH niet tot de beste jonge spitsen in NL. Grappige 'kijk' op voetbal houdt die man erop na!
Verder: 'Ik zie Luis in dezelfde rol als Babel, wat vrijer vanaf de linkerkant naar binnen komend; zijn snelheid en kwaliteit benuttend. Ook Suarez is behoorlijk snel, heeft een goede actie. En kan een goal maken.'.
Wat ik niet goed begrijp is dat het team van komend seizoen blijkbaar een blauwdruk moet zijn van het team van vorig seizoen. Ik vond het spel en de prestaties eigenlijk vrij matig, gezien de kwaliteiten die voorhanden waren.
En over Xabi Prieto:
'Het is een goede speler, daar hoef je niet over te twijfelen.'.
Tja, Roger had een razendsnel 'oog'. En Ogararu leek HtC ook een goede speler. Gerede twijfel t.a.v. Prieto lijkt me dus allesbehalve misplaatst.
Hendrik wil dus blijkbaar een spits halen i.p.v. een linksbuiten-achtige speler én hij rekent KJH niet tot de beste jonge spitsen in NL. Grappige 'kijk' op voetbal houdt die man erop na!
Verder: 'Ik zie Luis in dezelfde rol als Babel, wat vrijer vanaf de linkerkant naar binnen komend; zijn snelheid en kwaliteit benuttend. Ook Suarez is behoorlijk snel, heeft een goede actie. En kan een goal maken.'.
Wat ik niet goed begrijp is dat het team van komend seizoen blijkbaar een blauwdruk moet zijn van het team van vorig seizoen. Ik vond het spel en de prestaties eigenlijk vrij matig, gezien de kwaliteiten die voorhanden waren.
En over Xabi Prieto:
'Het is een goede speler, daar hoef je niet over te twijfelen.'.
Tja, Roger had een razendsnel 'oog'. En Ogararu leek HtC ook een goede speler. Gerede twijfel t.a.v. Prieto lijkt me dus allesbehalve misplaatst.
Tja, we hebben mogen lezen dat KJH het geen dag meer uithield bij Ajax. Hij zou zichzelf bij AZ hebben aangeboden. Maar nu 'vindt hij het beter voor zijn ontwikkeling' om nog minstens een jaar bij Ajax te blijven. Of hij liegt dat hij barst, of het valt allemaal wel mee met die problemen tussen hem en HtC.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Derksen had er gisteren over dat hij verwacht dat HtC zijn contract uitdient, en dat Co het dan overneemt. Dat zou de reden zijn dat Co o.a. Feyenoord en Utrecht heeft afgewezen. Opzich klinkt het wel logisch.
Het zou ook de reden kunnen zijn dat Ajax niet veel geld uitgeeft deze zomer zodat Co en MvG volgend jaar een nieuw team kunnen samenstellen.
Wat denken jullie hiervan?
Het zou ook de reden kunnen zijn dat Ajax niet veel geld uitgeeft deze zomer zodat Co en MvG volgend jaar een nieuw team kunnen samenstellen.
-
Ook mijn laatste gedeelte wat betreft het geld nu op zak houden zodat ze samen een nieuwe ploeg kunnen bouwen als Davids, Sneijder, Stam en Huntelaar stoppen/vertrekken?Jack Reynolds schreef:Dat wil niet zeggen dat de theorie van Snorremans onzin is. Het is alleen een theorie die hier ook al geopperd is.
Zou niet slim zijn van MVG. Ajax moet dit jaar presteren, anders heeft ook hij een probleem.gaizka schreef:Het zou ook de reden kunnen zijn dat Ajax niet veel geld uitgeeft deze zomer zodat Co en MvG volgend jaar een nieuw team kunnen samenstellen.
Het stinkt aan alle kanten!