Dario Cvitanich
Moderator: mods
Cvitanich baalt ondanks naderend persoonlijk succes
26/05/2008 09:50
Darío Cvitanich gaat alleen aan kop in het topscorersklassement van de Argentijnse Clausura. De spits van Banfield, die komend seizoen naar Ajax verkast, scoorde opnieuw.
Cvitanich zorgde voor de gelijkmaker in het uitduel met Gimnasia. Vlak voor rust gebruikte hij zijn lichaam goed, draaide weg en schoot met rechts koel raak. Cvitanich staat nu op tien doelpunten na zestien wedstrijden.
Zijn grootste concurrenten zijn Germán Denis (Independiente) en Martín Bravo (San Martín). Zij staan op negen goals.
Toch keek Cvitanich niet opgewekt terug op de wedstrijd tegen Gimnasia. 'Ik neem liever afscheid met kwalificatie van de Copa Sudamericana dan als nationaal topscorer.'
VI
-
- Ajaciedjuh
Beter kijken. Er zitten ook een aantal hele mooie goals tussen. Zo'n pingel creëert hij bijv. ook zelf.Daniel_vT schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het gevoel dat ik alleen maar intikkers en penals langs zie komen van hem. Ik weet het nog niet hoor met hem..
Sowieso snap ik niet waarom je twijfels uitspreekt op basis van een samenvatting met alleen mara doelpunt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Z'n beoordelingen waren ook weer goed.
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als je 2x scoort is je beoordeling toch meestal niet slecht? Ookal zijn het 2 waardeloze doelpuntenThomas schreef:Beter kijken. Er zitten ook een aantal hele mooie goals tussen. Zo'n pingel creëert hij bijv. ook zelf.Daniel_vT schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het gevoel dat ik alleen maar intikkers en penals langs zie komen van hem. Ik weet het nog niet hoor met hem..
Sowieso snap ik niet waarom je twijfels uitspreekt op basis van een samenvatting met alleen mara doelpunt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Z'n beoordelingen waren ook weer goed.
IK GELOOF!!!!!!