Bruno Silva Barone
Moderator: mods
-
Met alle respect voor jouw mening, maar ik denk dat jij totaal niet in staat bent om te zien welke spelers genoeg kwaliteiten hebben voor Ajax. Spelers die slechts één onderdeel van het spelletje uitstekend beheersen kennen veel teveel gebreken om ze goed te laten functioneren binnen een elftal. Rommedahl, Luque, Sno, Roger, ook bij AZ was het niets geworden met die gasten. Net zoals het ook bij Ajax niets was geworden met Agustien, Cziommer of Luijckx.
-
-
Ik kijk naar talent en kwaliteit. Als ik daar niets van zou kunnen, dan kan ik beter stoppen met wat ik doe, maar ik durf hoe dan ook de uitspraak wel aan dat ik er stuk-ken meer kijk op heb dan jij. Natuurlijk is het belangrijk om de gebreken van spelers te camoufleren door een goed team samen te stellen, maar spelers als Roger, Luque en Sno kunnen zo weinig écht goed dat je weinig spelers van dat niveau nodig hebt om je elftal naar de kl*te te helpen.Vedette-10- schreef:Ben ik het niet mee eens, want gebreken vallen op te vangen door de ploeg. Daarnaast kijk jij niet naar mogelijkheden, maar naar prestaties. Maar ze lijken inderdaad te slecht voor Ajax, of ze dat ook zijn: absoluut niet. Ik durf best te stellen dat Sno, Roger en Luque het niveau van AZ alleen maar zouden opkrikken.Enganche schreef:Met alle respect voor jouw mening, maar ik denk dat jij totaal niet in staat bent om te zien welke spelers genoeg kwaliteiten hebben voor Ajax. Spelers die slechts één onderdeel van het spelletje uitstekend beheersen kennen veel teveel gebreken om ze goed te laten functioneren binnen een elftal. Rommedahl, Luque, Sno, Roger, ook bij AZ was het niets geworden met die gasten. Net zoals het ook bij Ajax niets was geworden met Agustien, Cziommer of Luijckx.
Rommedahl, Cziommer en Agustien komen klasse tekort voor de top, Luijckx vind ik wel een speler met mogelijkheden maar die zie ik niet graag bij Ajax omdat hij Feyenoord een prachtige club vind.
-
-
-
-
-
-