Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Feest

Bericht door Feest » di okt 03, 2006 3:14 pm

Dat zou Urby willen. Ashley Cole is defensief top.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di okt 03, 2006 3:15 pm

En hij heeft een betere kapper.
Ajax!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 03, 2006 4:36 pm

ANN:

3/10/2006 - 'Ajax in verband gebracht met Lucas'
(Gepost door RvN)

Eerder werden PSV en Atletico Madrid al in verband gebracht met het Braziliaanse talent Lucas. Volgens persbureau Agência Placar zou Ajax ook een van de geinteresseerden zijn. De 19-jarige middenvelder van Gremio maakte het afgelopen seizoen veel indruk in Brazilie. Twee weken geleden werd hij voor het eerst geselecteerd voor het nationale elftal. Daarmee lijkt hij bijna onhaalbaar te worden. Gremio vroeg al acht miljoen voor de middenvelder volgens de geruchten en die prijs zal met zijn selectie hoger worden, net als de interesse vanuit Europa voor de speler.

Steef, kom er maar in .....

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di okt 03, 2006 4:42 pm

Voortaan even teruglezen, dit is al eerder gepost en besproken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 03, 2006 4:53 pm

Neefkens schreef:Voortaan even teruglezen, dit is al eerder gepost en besproken.
Wordt aan voldaan :xyxthumbs:

robiono

Bericht door robiono » di okt 03, 2006 7:18 pm

Ik hoop dat Ajax Braafheid, Sankoh en Davids in de winterstop contracteren

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 03, 2006 9:02 pm

Steef schreef:Dat zou Urby willen. Ashley Cole is defensief top.
Urby een betere actie. Niet te vergelijken die 2
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di okt 03, 2006 11:40 pm

robiono schreef:Ik hoop dat Ajax Braafheid, Sankoh en Davids in de winterstop contracteren

Braafheid mag naar de Kuip, pure middelmaat. Die andere 2 zijn welkom! Lucas natuurlijk ook, maar dat kunnen we (inmddels) vergeten.
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 04, 2006 1:00 am

Steef schreef:Of buitenste middenvelder of back met een doorsluitende back aan de andere kant. Als Ajax 'gewoon' een goede controlende linkshalf had gehad, was het gezeur op Urby stukken minder geweest.
En als je Lucas wat centraler zou zetten. Zou hij dat kunnen?

Als je echt een sterk middenveld hebt zou je zo 3-4-3 kunnen spelen. Stel je speelt met deze vier:

---------------Sneijder
Emanuelson---Lucas----Gabri

De aankopen Braafheid, Sankoh ( :xyxthumbs: ) en Marcelo of Lucas (als ze inderdaad zo goed zijn als wordt beweerd, maar ze zitten niet voor niets bij het nationale elftal) zouden deze selectie veel goed kunnen doen.

Met Sankoh heb je meteen ook een extra optie als sterke doorsluitende rechtsback. Dan kan je ook veel meer spelen met de positie van linksback.
Steef schreef:Dat zou Urby willen. Ashley Cole is defensief top.
En verder vind ik ze in hun voetbalkwaliteiten ook niet zoveel op elkaar lijken. Ashley Cole lukt het in topwedstrijden tegen toptegenstanders vrijwel altijd om dicht op z'n man te blijven.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo okt 04, 2006 8:40 am

robiono schreef:Ik hoop dat Ajax Braafheid, Sankoh en Davids in de winterstop contracteren
Ik weet niet wat iedereen in die Sankoh ziet, wat wordt die jongen gehyped zeg...... Hij zat er anders weer mooi naast van de week bij een van de tegengoals.... :nooo:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo okt 04, 2006 11:09 am

Ik vind Sankoh verdedigend sterk, maar te onrustig aan de bal.
Ajax!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo okt 04, 2006 11:09 am

De Ceulaer mag weg bij Feyenoord
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 4 oktober om 11:52

Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft Benjamin de Ceulaer laten weten dat hij op zoek mag naar een andere club. De Belg is overbodig geraakt in de selectie van de Rotterdammers.

De Ceulaer, 22 jaar, kwam afgelopen zomer over van RKC Waalwijk, waar Feyenoord hem aan had uitgeleend. Hij startte de eerste wedstrijd van dit seizoen nog wel in de basis maar naar mate het seizoen vorderde, kreeg hij steeds minder speeltijd. De Belg werkt nu met name zijn wedstrijdjes af bij Jong-Feyenoord.

“Ik scoor bij de tweede ploeg gemiddeld één keer per wedstrijd. Op die manier wil ik scherp blijven om bij een mooie club terecht te komen,” zegt hij tegenover Het Belang van Limburg.

Volgens deze krant staat de Ceulaer in de belangstelling van onder meer zijn oude werkgever RKC, NAC Breda, FC Twente, Willem II en Sampdoria.
VoetbalZone.nl

Vond hem wel een goede buitenspeler eigenlijk, heb ik iets gemist of is Feyenoord weer bezig een talentvolle aanvaller te verneuqen?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Feest

Bericht door Feest » wo okt 04, 2006 11:16 am

Ja, laat Ajax nog een trage buitenspeler zonder actie en voorzet halen.

:nooo:

Je gaat zeker voor z'n frisse koppie?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 04, 2006 11:26 am

De Belgische Beckham.... :headbang:

Neeeee, laat maar zitten. :X
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 04, 2006 11:39 am

Steef schreef:Ja, laat Ajax nog een trage buitenspeler zonder actie en voorzet halen.

Ik heb hem bij RKC juist wel acties zien maken, geloof ik. Zo slecht is hij niet. Ik had zeker niet gedacht dat hij het niveau van dit Feyenoord niet zou redden. Helemaal aangezien Castelen geblesseerd is.

Feest

Bericht door Feest » wo okt 04, 2006 11:41 am

De stap van subtop naar topclub is al enorm. Laat staan van RKC naar Feyenoord.

En ja, Feyenoord is wel nog een topclub met aandacht en prestatiedruk.

Arwin

Bericht door Arwin » wo okt 04, 2006 12:23 pm

Thomas schreef:
Steef schreef:Ja, laat Ajax nog een trage buitenspeler zonder actie en voorzet halen.

Ik heb hem bij RKC juist wel acties zien maken, geloof ik. Zo slecht is hij niet. Ik had zeker niet gedacht dat hij het niveau van dit Feyenoord niet zou redden. Helemaal aangezien Castelen geblesseerd is.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, en zeker niet voor Ajax. Is ook helemaal geen specifieke buitenspeler.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo okt 04, 2006 3:46 pm

Steef schreef:De stap van subtop naar topclub is al enorm. Laat staan van RKC naar Feyenoord.

En ja, Feyenoord is wel nog een topclub met aandacht en prestatiedruk.
In de ogen van Feyenoord-supporters..... :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 04, 2006 3:53 pm

De Ceulaer heeft juist wel een (prima) actie. Over zijn voorzet kan ik niet oordelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

robiono

Bericht door robiono » wo okt 04, 2006 4:30 pm

[quote="De Dominee"][quote="robiono"]Ik hoop dat Ajax Braafheid, Sankoh en Davids in de winterstop contracteren[/quote]

Braafheid mag naar de Kuip, pure middelmaat. Die andere 2 zijn welkom! Lucas natuurlijk ook, maar dat kunnen we (inmddels) vergeten.[/quote]

Ik vind Braafheid de perfecte back-up voor Urby.

Verdedigent zelfs nog beter. Sterk in 1-1 duels, Sterk lichaam en aanvallend ook goed. Bovendien transfervrij aan het eind van het seizoen, dat maakt het natuurlijk al helemaal mooi.

Ik zou proberen Grygera in de winterstop voor 2 miljoen te verkopen en daarvoor Sankoh voor terug halen. IJzersterke verdediger, goede mandekker. Vorig jaar bij Groningen, samen het hart met Luirink.

Davids, is duidelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 04, 2006 4:32 pm

Davids hoef ik niet meer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do okt 05, 2006 12:48 am

Ik begin ook steeds meer te twijfelen over Davids. Na dit jaar hoef ik hem ook niet meer, denk ik. Het is sowieso graag of niet.

Dat Braafheid transfervrij is in 2007 is de ideale kans voor Van Geel natuurlijk. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 13, 2006 8:47 am

Braafheid, Boutahar?

Boutahar hoopt op belletje van Ten Cate

BRON: De Telegraaf

In een groot interview met De Telegraaf laat Boutahar weten niets liever te willen dan een overstap naar de Amsterdam ArenA. Ten Cate liet twee weken geleden in Voetbal International weten wel eens na te denken een speler zoals Boutahar naar Ajax te halen. Boutahar hoorde echter nog niets. „Ik ben na dit seizoen transfervrij en hoop op een belletje van de trainer.”
„Als zo’n grote trainer aangeeft dat hij het in je ziet zitten, doet dat wel iets met je. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen.”
Ajax Netwerk
„Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt. Het technische en tactische niveau van een topclub als Ajax ligt natuurlijk hoger dan bij NEC. Voetballen in een kleinere ruimte ligt mij van nature beter. Daarmee haal ik het beste in mezelf naar boven.”
AN
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr okt 13, 2006 8:56 am

Boutahar zou een prima opvulling zijn voor de selectie. Ik vind ons momenteel vrij krap in de middenvelders zitten en met Boutahar heb je een prima jongen achter de hand. Zeker vanwege het feit dat hij natuurlijk gratis is. Volgend jaar zal er immers weer een schifting volgen en die zou wel eens gevolgen kunnen hebben voor Roger en een MKD.

Verder denk ik overigens niet dat de interesse in Boutahar echt heel concreet is, maar misschien vergis ik me daar wel in.

Joe

Bericht door Joe » vr okt 13, 2006 9:00 am

vorig jaar was Sankoh een periode helemaal top inderdaad, in de periode dat iedereen van groningen geen bal verkeerd kon raken. Nu het het even weer wat minder gaat qua voetbal is loopt Sankoh voorop in het maken van dekkingsfouten en vooral inderdaad foute passes.
De lange crossbal die vorig jaar zoveel gevaar stichte komt niet meer aan, en een man uitkappen is elke keer weer een hele onderneming.

Vorig jaar was ie top, maar om bij Ajax te spelen moet e toch iets meer dan 1 seizoenshelft goed voetballen.
Geniet en drink met je maten!

Plaats reactie