Haha die zat ik ook net te kijken! Heel veel vraagtekens bij deze transfer... Maar ik hoop dat hij ons verrast!!Voetske schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=xgvlMGAaX ... re=related
Evander Sno
Moderator: mods
- SylvievdVaart
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Sno: ,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."
-
Welke positie Sno moet gaan bekleden bij Ajax, is nog onbekend. Hij pendelde in zijn loopbaan tot nog toe tussen de spitspositie en die van controlerende middenvelder. Van Basten had er het liefst een voetballende centrale verdediger bij gehad, maar de komst van Robbie Wielaert (FC Twente) bleek onmogelijk.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
the Sno van Celtic?
you must be joking?!
dan je kan nog beter speler als Colin houden. Of Wielaert.
Ik heb benieuwd how MvB groupies als Wimpey en Bertje dit spin doctoren...
(what happened to MvB, hij wil geen middelmaat et cetera - dit is Martin van Geel all over again)
you must be joking?!

dan je kan nog beter speler als Colin houden. Of Wielaert.
Ik heb benieuwd how MvB groupies als Wimpey en Bertje dit spin doctoren...
(what happened to MvB, hij wil geen middelmaat et cetera - dit is Martin van Geel all over again)
Laatst gewijzigd door Cluijffert op do aug 21, 2008 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Oh mijn god, zo had ik er nog niet naar gekeken. Nu krijgen we dus én een beroerde verdediging én Sno in de basis erbij op het middenveld in plaats van Lindgren!!T82 schreef:Lindgren nu naar de verdediging? De keren dat ik Sno nog enigszins fatsoenlijk heb zien spelen, speelde hij aanvallend. Bij NAC en een enkele keer in de spits bij Jong Oranje. Rare aankoop...
Zucht. Dan nog liever het scenario van Peter (Sno als vervanger van KJH)
Face your fears and live your dreams, No Fear