Rasmus Lindgren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 28, 2008 10:35 am

LucaS schreef:Nijland stelt zich misschien iets teveel op als supporter, ik zou iig ook een gloeiende hekel krijgen als een club drie Ajaxspelers komt halen. 1 is iets anders, ik volg Sneijder en real inmiddels met veel sympathie, maar AC Milan eind jaren 90. Walgelijk, kutclub die het mij niet slecht genoeg kon gaan. Idem met Barcelona (en dat ging soms zelfs via een andere club), met van Gaal, De boeren, litmanen en Overmars. Verzin zelf eens iets, is dan mijn gedachte, precies zoals nijland dat nu uitspreekt
Nou, dat heb ik dus nooit gehad.In feite was dat bij mijn net andersom.Juist doordat onze spelers naar die clubs gingen werdt mijn interesse alleen maar verstrekt.Natuurlijk krijg je het gevoel van tis de Reus die bij klein duimpje de appeltjes weg komt halen, kan ie zelf niet voor een boomgaard zorgen, maar in feite doen andere clubs ook nooit anders.

Als wij ergens goede spelers zien proberen wij ze ook naar AJAX te halen.Het zelfde telt voor FCG en de rest van de clubs.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jan 28, 2008 10:55 am

Tja. Dat heeft Bayern München in Duitsland, Manchester United in Engeland en Juventus in Italië. De populairste club is doorgaans ook de meest gehate. Daar helpt geen overdosis fatsoen en vriendelijkheid tegen. Het wordt pas zorgwekkend als de Ajax-haat wegebt. Als we zo ver afglijden en zo veel Ajax-allure inleveren dat we de haat straks niet eens meer waard zijn. We werken er hard aan.
Je bent Zlatan in het rijtje vergeten. Voor de rest: je hebt gelijk.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma jan 28, 2008 10:57 am

Tja, de situatie van Feyenoord (medelijden) moeten we voorkomen

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma jan 28, 2008 11:22 am

Anyway, vond het destijds jammer dat Lindgren zomaar was verdwenen, dus op zich ben ik blij met zijn terugkeer. Niet dat hij De Redder gaat zijn maar een handige, stoïcijnse speler is het zeker.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 28, 2008 12:34 pm

Heel begrijpelijk dat de supporters van FC Groningen de pest in hebben. Ze raken drie spelers kwijt (Nevland gaat ook) midden in het seizoen, waarvan twee aan Ajax.
Dat gehak op Ajax hoort er een beetje bij. Zoals Ko zegt: onze club is nu eenmaal de grootste van Nederland; de rest zet zich tegen 'ons' af. Alle clubs spelen tegen Ajax 'de wedstrijd van het jaar' en allemaal zien ze Ajax als 'de vijand' en 'de rivaal', lijkt het wel. Ik vind het wel jammerlijk dat Nijland zo op die gevoelens inspeelt, alleen om er zelf beter uit te komen. Want wie heeft Lindgren die clausule in zijn contract gegund, Van Geel of Nijland?
Het stinkt aan alle kanten!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 28, 2008 12:39 pm

Kom net terug van het VU ziekenhuis (Famillie bezoek, was express vanmorgen gegaan) en er was wat commotie bij de andere ingang, stonden veel mensen , dus zou goed kunnen dat lindgren of kuffour rond een uurtje of half 11 is/zijn gekeurd.

Kon het niet echt goed zien, dus kan ook iets anders zijn...
Pompiedom

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10319
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » ma jan 28, 2008 12:55 pm

Lindgren heb ik wel een goed gevoel over, type Galasek... je mist hem pas als hij er niet bij is.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jan 28, 2008 12:58 pm

Maurice schreef:Kom net terug van het VU ziekenhuis (Famillie bezoek, was express vanmorgen gegaan) en er was wat commotie bij de andere ingang, stonden veel mensen , dus zou goed kunnen dat lindgren of kuffour rond een uurtje of half 11 is/zijn gekeurd.

Kon het niet echt goed zien, dus kan ook iets anders zijn...
Wil je de volgende keer wat beter kijken? Hier kunnen we natuurlijk niets mee. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 28, 2008 1:00 pm

WP_LeGeNd schreef:Lindgren heb ik wel een goed gevoel over, type Galasek...
Geen aanbeveling, wat mij betreft.

Waar moet Lindgren gaan spelen? Zien jullie een basisplaats voor hem in het verschiet?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13835
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma jan 28, 2008 1:04 pm

Die eerste reactie vreesde ik al.

Misschien Perez toch een linie naar voren, zeker in de aankomende twee wedstrijden.

Anders op de plek van onze Spanjool, die zal nog wel de nodige kaarten pakken en speelt dit seizoen niet echt denderend vind ik zelf.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 28, 2008 1:15 pm

Duke schreef:
Maurice schreef:Kom net terug van het VU ziekenhuis (Famillie bezoek, was express vanmorgen gegaan) en er was wat commotie bij de andere ingang, stonden veel mensen , dus zou goed kunnen dat lindgren of kuffour rond een uurtje of half 11 is/zijn gekeurd.

Kon het niet echt goed zien, dus kan ook iets anders zijn...
Wil je de volgende keer wat beter kijken? Hier kunnen we natuurlijk niets mee. :1evil.gif:

In eerste plaats kwam ik voor mn oom, niet voor lindgren als je het niet erg vindt........ Dacht toch dat het het melde waard was.
Pompiedom

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma jan 28, 2008 1:34 pm

Maurice schreef:
Duke schreef:
Maurice schreef:Kom net terug van het VU ziekenhuis (Famillie bezoek, was express vanmorgen gegaan) en er was wat commotie bij de andere ingang, stonden veel mensen , dus zou goed kunnen dat lindgren of kuffour rond een uurtje of half 11 is/zijn gekeurd.

Kon het niet echt goed zien, dus kan ook iets anders zijn...
Wil je de volgende keer wat beter kijken? Hier kunnen we natuurlijk niets mee. :1evil.gif:

In eerste plaats kwam ik voor mn oom, niet voor lindgren als je het niet erg vindt........ Dacht toch dat het het melde waard was.
Trek het je niet aan is niet persoonlijk bedoelt joh :biggrin.gif:

Maar inderdaad iedereen meld het al, alleen het officiële via Ajax.nl mis ik nog. Trouwens gaat dat vandaag nog plaatsvinden , Thomas?

Perez mag denk ik alweer gaan vrezen voor zijn positie. Maar inderdaad vanaf links of rechts en dan geen Rommedahl kan wat mij betreft ook.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jan 28, 2008 1:36 pm

Perez loopt nu al meer in de voorhoede dan op het middenveld.

Hij heeft het laatste halfjaar zo vaak gezegd dat hij ook reserve kan staan, dat we weer een echte invaller hebben! :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 28, 2008 1:47 pm

Is echt gehaald als opvolger van Maduro, dus als hij speelt dan komt hij in aanmerking voor een plekje voor de verdediging. Ik geloof niet in het feit dat hij Gabri moet vervangen of Davids. Dat zijn gewoon voorlopig zekerheidjes, al kan het na dit seizoen wél weer veranderen.
Verder weet ik niet of hij daarom nu in de basis zal starten, maar ik zou het iig wel toejuichen om hem op de plek van Perez neer te zetten. Speel je dus veel meer met de punt naar achteren, maar dat hebben we ook wel nodig met die brokkenpiloten achterin.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 28, 2008 1:47 pm

Demosthenes schreef:Perez loopt nu al meer in de voorhoede dan op het middenveld.
Ja, daarom. Ik vind Perez een goede speler, maar NIET op het middenveld.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » ma jan 28, 2008 1:49 pm

joey schreef:
Waar moet Lindgren gaan spelen? Zien jullie een basisplaats voor hem in het verschiet?
Ik had liever een rechtsbenige controleur gezien als concurrent voor de altijd slordig spelende Gabri. Ajax heeft nu teveel linkspoten lopen in de selectie. Dat wordt een groot probleem voor A. Koster en die spelers zelf. Die willen en moeten minuten maken.

Jan Arie, Sarpong, Anita en Schilder kunnen verhuurd worden. Lindgren en Davids op 8. De komst van Defour zou momensteel uitstekend zijn voor de bezetting van de middenlinie. Zowel recht spelend op het middenveld als back-up voor Perez. Als Perez geblesseerd raakt, ik hoop van niet, hebben we alsnog een groot probleem. Prachtige beleidsvoering weer...
AFCA!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 28, 2008 1:53 pm

Ehh, Lindgren ís rechtsbenig.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 28, 2008 1:54 pm

Jöhnk schreef:Ehh, Lindgren ís rechtsbenig.
Klopt, maar werd bij Ajax ook vaak op links geposteerd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 28, 2008 1:55 pm

Juist. Maar op rechts zou hij ook uit de voeten moeten kunnen. Hij is tamelijk multifunctioneel.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » ma jan 28, 2008 1:58 pm

Jöhnk schreef:Juist. Maar op rechts zou hij ook uit de voeten moeten kunnen. Hij is tamelijk multifunctioneel.
Bij FC Grun wordt hij vaker op links of centraal geposteerd. Nu ik weet dat hij een rechtspoot is, ben ik alleen positiever over deze aankoop geworden. Kan hij mooi Gabri uit de basis spelen. Komt het positiespel en de opbouw van achteruit ongetwijfeld ten goede...

Maar goed, je hebt gelijk. Een rechtspoot dus.
AFCA!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 28, 2008 1:59 pm

Jöhnk schreef:Juist. Maar op rechts zou hij ook uit de voeten moeten kunnen. Hij is tamelijk multifunctioneel.
Zie dat het gaat om Starring's post. Mea Culpa.

Hij kan overal uit de voeten, maar bij voorkeur als verdedigende middenvelder. Nu wil het feit alleen dat we niet met een verdedigende middenvelder spelen. :smallgrin.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 28, 2008 2:08 pm

Juist door het opstellen van Lindgren zal Gabri ook wat beter uit de verf komen. Die heeft nu rugdekking.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » ma jan 28, 2008 2:12 pm

Klopt, maar Gabri blijft een flipperkast-behandeling hebben. En dat komt het spelopbouw - hetgeen waar Cruijff o.a. in zijn column op doelt - vaak niet ten goede. Gabri inwisselen voor Lindgren. Dynamiek nog meer laten komen van Bruno Silva.

----Perez---
Edje---Lindgren
AFCA!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jan 28, 2008 2:17 pm

Al witte rook op Ajax.nl over de superaankopen , duurt wel erg lang....

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma jan 28, 2008 2:20 pm

WP_LeGeNd schreef: type Galasek... je mist hem pas als hij er niet bij is.
Wie?

(sorry, kon het niet laten. :biggrin.gif: )

Plaats reactie