Ik herinner me een andere Frommeldaal.De man van één aktie, en dat was de bal langs een verdediger proberen te schoppen en dan als een gek er achteraan, om vervolgens of met de bal en al over de achterlijn te stuiven of de bal richting het station van Eindhoven te schieten.Ik geloof dat ze toen ongeveer elke wedstrijd bij de NS vertraging hadden vanwegen het zoeken naar die ballen ...Bertje schreef:Ach, ik bekijk het maar zo: bij PSV klikte het goed met de slimme loopacties van Kezman. Huntelaar is ook zo'n type, dus in Nederland kan hij nog best waarde hebben.
Positiever kun je hier niet over worden. Slop zal wel lekker slapen.
Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Kijk zijn assists op Kezman er maar op na.Voetske schreef:Ik herinner me een andere Frommeldaal.De man van één aktie, en dat was de bal langs een verdediger proberen te schoppen en dan als een gek er achteraan, om vervolgens of met de bal en al over de achterlijn te stuiven of de bal richting het station van Eindhoven te schieten.Ik geloof dat ze toen ongeveer elke wedstrijd bij de NS vertraging hadden vanwegen het zoeken naar die ballen ...Bertje schreef:Ach, ik bekijk het maar zo: bij PSV klikte het goed met de slimme loopacties van Kezman. Huntelaar is ook zo'n type, dus in Nederland kan hij nog best waarde hebben.
-
- AT Toto winner 10/11
Sorry dat ik het zo plat moet zeggen, maar flikker op met je 'steun' en 'kans'. Dit is een forum, die speler komt hier niet en het zal hem niets uitmaken wat er hier over hem wordt gezegd, dus geef ik mijn mening. En die mening is dat Rommeldahl een dramatische aankoop is.gaizka schreef:Inderdaad, maar dan moet hij wel de steun en kans krijgen.Jack Reynolds schreef:Die jongen kan best zijn waarde bewijzen. Het is niet zo dat hij nummer 1 op die positie is. Maar op bepaalde momenten kan hij uitstekend van pas komen.
Buiten dat, waarom moet je over iedere speler positief zijn? Iedere voetbalkenner heeft hem al 10 jaar kunnen volgen in de Eredivisie en heeft dus al 10 jaar kunnen zien dat hij een wardeloze speler is voor Ajax. Als we straks een bejaarde man van 85 met één been een contract geven, ga jij dan ook de moraal-ridder uithangen en roepen dat we hem een kans moeten geven en moeten steunen?
Ook ik moest erg wennen, ik kon het niet geloven. Maar als je de emotie even laat betijen, dan krijg je dit verhaal:
Op het moment dat hij vertrok bij PSV had hij een prima record. Vorig jaar scoorde hij nog beide doelpunten in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Ijsland.
Hier wordt gedaan of we de grootste kneus uit de geschiedenis van het hedendaagse voetbal hebben gehaald, daar word je echt geen >50 voudig international mee.
Hij kost niets en heeft specifieke kwaliteiten.
Op het moment dat hij vertrok bij PSV had hij een prima record. Vorig jaar scoorde hij nog beide doelpunten in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Ijsland.
Hier wordt gedaan of we de grootste kneus uit de geschiedenis van het hedendaagse voetbal hebben gehaald, daar word je echt geen >50 voudig international mee.
Dat hoef ik niet eens, deze speler vergeet je niet zo vlug ..Bertje schreef:Kijk zijn assists op Kezman er maar op na.Voetske schreef:Ik herinner me een andere Frommeldaal.De man van één aktie, en dat was de bal langs een verdediger proberen te schoppen en dan als een gek er achteraan, om vervolgens of met de bal en al over de achterlijn te stuiven of de bal richting het station van Eindhoven te schieten.Ik geloof dat ze toen ongeveer elke wedstrijd bij de NS vertraging hadden vanwegen het zoeken naar die ballen ...Bertje schreef:Ach, ik bekijk het maar zo: bij PSV klikte het goed met de slimme loopacties van Kezman. Huntelaar is ook zo'n type, dus in Nederland kan hij nog best waarde hebben.
Blij met de punten ...
Tegen Ajax deed hij ook wel eens mee, weet je nog?Bertje schreef:Kijk zijn assists op Kezman er maar op na.
Dan kreeg hij zes kansen op een uitbraak waarvan hij er vijf om zeep hielp. Wij zeiden regelmatig tegen elkaar: Met een andere speler ipv Fr... Rommedahl had PSV veel vaker gescoord.
Rommedahl is een blind paard. Sorry.
Het stinkt aan alle kanten!
Tegen Ijsland scoor zelfs ik nog welNeefkens schreef:Ook ik moest erg wennen, ik kon het niet geloven. Maar als je de emotie even laat betijen, dan krijg je dit verhaal:

Blij met de punten ...
Dat laatste is gewoon niet waar: even zijn PSV-stats erbij gezocht, nog zonder assists terwijl dat een sterk punt van hem is. Vraag maar aan kezman.
En als Ijsland niet telt, geldt de eerste goal scoren tegen engeland wel?
Totaal: 296 wedstrijden 42 goals1998/99 Nederland PSV Eredivisie 19 2
1999/00 Nederland PSV Eredivisie 23 0
2000/01 Nederland PSV Eredivisie 31 5
2001/02 Nederland PSV Eredivisie 34 12
2002/03 Nederland PSV Eredivisie 33 6
2003/04 Nederland PSV Eredivisie 19 4
17 augustus 2005: Parken Stadion, Kopenhagen, Denemarken.
Toeschouwers: 41.438.
Scheidsrechter: Tom Henning Ovrebo (Noorwegen).
Scoreverloop:
60. D. Rommedahl 1-0 (assist J.D. Tomasson)
63. J.D. Tomasson 2-0 (afvallende bal)
67. M. Gravgaard 3-0 (assist C. Jensen)
87. W. Rooney 3-1 (assist D. Beckham)
90. S. Larsen 4-1
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jul 20, 2007 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga af op mijn eigen waarneming. Heb hem vaak genoeg live zien spelen. Hij kan er niet veel van.Bertje schreef:Lees m'n verhaal nou maar gewoon, joey.![]()
Ik zeg dat hij in Nederland best wel eens waarde zal hebben, omdat het eerder met een slimme spits in Nederland ook aardig klikte. Dat heeft dus niets met die twee duels per seizoen tegen Ajax (of nu PSV) te maken.
Op het filmpje op ajax.nl is trouwens te zien hoe Maarten Fontein Rommedahl in het Engels begroet. Hij weet zeker niet dat Rommedahl bijna zijn hele carrière in Nederland heeft gespeeld...

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kennedy is een goede voetballer, Cees. Die is ook meteen in de pul gevallen bij de andere spelers.
Over Rommedahl: ik neem aan dat hij dezelfde rol krijgt die De Mul het afgelopen seizoen had. Invallen als de ruimtes groot worden.
Over Rommedahl: ik neem aan dat hij dezelfde rol krijgt die De Mul het afgelopen seizoen had. Invallen als de ruimtes groot worden.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 20, 2007 7:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, tis een indrukwekkend lijstje van Rommeldaal.Men zakt hier ook steeds verder een nivootje omlaagNeefkens schreef:Dat laatste is gewoon niet waar: even zijn PSV-stats erbij gezocht, nog zonder assists terwijl dat een sterk punt van hem is. Vraag maar aan kezman.
Totaal: 296 wedstrijden 42 goals1998/99 Nederland PSV Eredivisie 19 2
1999/00 Nederland PSV Eredivisie 23 0
2000/01 Nederland PSV Eredivisie 31 5
2001/02 Nederland PSV Eredivisie 34 12
2002/03 Nederland PSV Eredivisie 33 6
2003/04 Nederland PSV Eredivisie 19 4
17 augustus 2005: Parken Stadion, Kopenhagen, Denemarken.
Toeschouwers: 41.438.
Scheidsrechter: Tom Henning Ovrebo (Noorwegen).
Scoreverloop:
60. D. Rommedahl 1-0 (assist J.D. Tomasson)
63. J.D. Tomasson 2-0 (afvallende bal)
67. M. Gravgaard 3-0 (assist C. Jensen)
87. W. Rooney 3-1 (assist D. Beckham)
90. S. Larsen 4-1

Laatst gewijzigd door 999 op vr jul 20, 2007 7:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Snap er ook geen moer van. Dennis Rommedahl. Had dan desnoods Nillson gekocht... Ohnee, die is niet gratis! En dan lees je "Ajax nog niet klaar op de transfermarkt" Hou mijn hart vast wat er nog uit de hoed van Martin komt rollen.
Nee, vond Rommedahl altijd al een prutser en dat vind ik nog steeds...
Nee, vond Rommedahl altijd al een prutser en dat vind ik nog steeds...
Ongelijk, ha, Rommeldaal heeft in zijn laatste 75 wedstrijden 4 goals gemaakt, waar heb je het toch over ...Neefkens schreef:Jammer dat je niet gewoon inhoudelijk reageert, je had namelijk gewoon ongelijk.Voetske schreef:Tja, tis een indrukwekkend lijstje van Rommeldaal.Men zakt hier ook steeds verder een nivootje omlaag
Blij met de punten ...