Door haat nog wel. :dontgetit:Ye' Mighty Oak schreef:Ben ik nu echt zo verblind door haat en zie ik het daardoor zo verkeerd? Maar ik vind Heitinga echt helemaal niks.
John Heitinga
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, zo'n bericht uit een roddelkrant zegt niets. Kan me niet voorstellen dat een club vijf miljoen pond voor Big John wil betalen.Steef schreef:Trabelsi, De Jong, Van der Vaart, Pienaar en noem ze maar op konden ook allemaal naar Man Utd, volgens de berichten. :eusa_liar:
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, ik vroeg me af of het dan iets van haat zou zijn omdat ik het absoluut niet in Johnny zie zitten. Maar gelukkig ben ik niet de enige.Maartoe schreef:Door haat nog wel. :dontgetit:Ye' Mighty Oak schreef:Ben ik nu echt zo verblind door haat en zie ik het daardoor zo verkeerd? Maar ik vind Heitinga echt helemaal niks.
Sjeezus man, ga zelf effe wat verkeerd Bungeejumpen ofzo, je roept iets en als iemand iets terug roept ben je op je teentjes getrapt.Ye' Mighty Oak schreef:Sjeezus man, ga ff buiten rondrijden ofzo.
het is helemaal niet zo negatief bedoeld als jij het uitlegt. Ik vroeg me af of het zoiets als haat was waardoor ik de kwaliteiten van Heitinga niet zie. Dat blijkt dus niet zo te zijn omdat hij klaarblijkelijk gewoon geen kwaliteiten heeft.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Ik snap echt niet waar mensen dat vertrouwen in Heitinga nog op baseren. Komend seizoen gaat hij waarschijnlijk veel als rechtsback spelen (waar ik hem bijzonder matig vind) en erg weinig in het centrum. Ik zie niet 1-2-3 in hoe die jongen zich moet gaan ontwikkelen wil hij de top nog bereiken.Khraa schreef:Heitinga gaat er nog steeds wel komen. Hij is te wisselvallig. Op goede dagen is het een topper (10%) op de rest van de dagen niveau RKC. Als Stam hem nu een beetje kan bijscholen, wordt het misschien nog wel wat.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik hem vind als voetballer. Na die lange blessure is hij het eigenlijk gewoon "kwijt". Daarvoor was hij een zeer acceptabele verdediger, met die wedstrijd tegen Milan (ik meen in november 2003) als uitschieter. Maar na de blessure? Bergafwaarts. Een Hesp-drama in het klein.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley