Roger
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ben me vandaag een hoedje geschrokken toen ik las dat HtC die Roger 'misschien wel de beste speler van de selectie' noemde. Ik mag toch hopen dat dat een grap was en dat dit niet de voorbode is van een nieuw contract voor Roger. Cruijffie zou nog gaan denken dat ie het bij het rechte eind had toen ie Ajax die Roger aansmeerde. :pukey:
Cruijff heeft Roger aanbevolen, joey. Bron: MVG, HtC. Meermaals gelezen.joey schreef:Hoe weet je dat Cruijff Roger 'aangesmeerd heeft'? Kun je me daarvoor een bron geven? En graag niet een uit het roddelcircuit. :eusa_pray:
Roger wilde stoppen met voetbal vanwege blessures. Toen kwam Ajax langs met een contract. Is dat triest? Vind ik wel.
Ik heet wimpey, geen googley. ;)joey schreef:Geef me dan de quote. :eusa_pray:
Dat ie met Roger 'wegloopt' is waarschijnlijk het gevolg van verregaande blindheid. Roger doet in niets, helemaal niets denken aan een moderne voetballer. Eerder aan een slome schildpad.HtC kende Roger uiteraard en loopt nu nog met hem weg. HtC wist precies wie hij in huis haalde.
Bij de wedstrijden tegen Bremen was ie bijna lachwekkend slecht. Als die fuckin comedy caper een nieuw contract krijgt, kun je Richard Witschge ook wel weer aan de selectie toevoegen.
Dan moet ie 'm daar niet neerzetten. Wat kan Roger trouwens wel? Op een 3-mans middenveld wordt ie aan alle kanten voorbijgelopen. Die gozer is nog te traag en te lui voor een spelletje Twister. Nokken met die loser, geef Vertonghen of een jochie uit het 2e maar een kans. Ajax moet investeren in jeugd, niet in aftandse prutsers als Roger.joey schreef:Hij moest in de verdediging spelen. Dat kan hij niet.
Hij en HtC bepalen het aankoopbeleid. Adviseur Cruijff was zo dom met Roger op de proppen te komen. Anders zou ie natuurlijk never bij Ajax terecht zijn gekomen.En nogmaals: MvG is onder alle omstandigheden eindverantwoordelijk voor het aankoopbeleid.
Leuk een bal trappen. Richard Witschge ll, zei Steef, en hij had gelijk.wimpey schreef:Dan moet ie 'm daar niet neerzetten. Wat kan Roger trouwens wel?
Ja dus? Hebben wij een TD met een eigen mening of een jaknikker tegen een hoog salaris? MVG zal alle dagen spelers aangeboden/aanbevolen krijgen. Aan hem om de juiste keuze te maken.Hij en HtC bepalen het aankoopbeleid. Adviseur Cruijff was zo dom met Roger op de proppen te komen. Anders zou ie natuurlijk never bij Ajax terecht zijn gekomen.
Het stinkt aan alle kanten!
- thaumaturgy
Roger heb ik nog niets bijzonders zien doen, op een terugkopbal tegen NEC thuis na, kreeg NEC toch nog een kans tegen Ajax (vergeet ik toch Bremen thuis!)Wat kan Roger trouwens wel? Op een 3-mans middenveld wordt ie aan alle kanten voorbijgelopen. Die gozer is nog te traag en te lui voor een spelletje Twister. Nokken met die loser, geef Vertonghen of een jochie uit het 2e maar een kans. Ajax moet investeren in jeugd, niet in aftandse prutsers als Roger.
Hij heeft het snelste oog van de eredivisie, zei HtC. Leuk hoor zo'n oog, maar werkt zijn andere oog ook zo snel? en zijn voeten?
Ik mag toch aannemen dat hij in juli richting Spaanse tweede divisie verdwijnt.
Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald. MvG blijft verantwoordelijk, snap ik, maar een advies van JC naast je neerleggen is gelijk aan een vorm van zelfmoord. ene derksen zal niets positiefs meer over je schrijven en in navolging van derksen borst en de rest van het journaille en 70% van de Ajacieden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wanneer dan? En waar? Serieus, ik wil dat wel eens weten. Ik heb het namelijk niet gehoord.Demosthenes schreef:Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald.
Alsof iedereen pro-Cruijff is. En ach, Derksen, die schrijft sowieso nooit iets aardigs over Ajax. Nee, dat lijkt me totaal geen reden. Als MVG zich door dat soort overwegingen laat leiden, is hij geen knip voor de neus waard.MvG blijft verantwoordelijk, snap ik, maar een advies van JC naast je neerleggen is gelijk aan een vorm van zelfmoord. ene derksen zal niets positiefs meer over je schrijven en in navolging van derksen borst en de rest van het journaille en 70% van de Ajacieden?
nog geen duidelijkheid, dus.... :sad:Ajax twijfelt over nieuw contract Roger
Het avontuur van Roger bij Ajax loop wellicht ten einde. De Amsterdammers twijfelen of ze de verbintenis met de Spaanse middenvelder verlengen. “Daar beraden we ons nog over”, zegt technisch directeur Martin van Geel in AD Sportwereld.
De 30-jarige Roger kwam in de zomer transfervrij over van Villarreal. Trainer Henk ten Cate deed slechts in acht competitiewedstrijden een beroep op het product van de jeugdopleiding van FC Barcelona. Roger kampte met meerdere blessures.
Dat is twee keer dezelfde bron. Een of ander kletsblad. In Catalonië gissen ze voortdurend naar de rol van JC, net als hier. Ik wil van HtC, MVG of Cruijff zelf horen (citaat) dat Roger is gekomen op aanbeveling van JC.
BTW, waarom maken jullie je er zo druk over of Roger blijft? Hij kost alleen een contract. Ajax heeft zoveel spelers in dienst. Manucharyan bijvoorbeeld, die nog niets heeft laten zien en toch een contractverlenging heeft gekregen tot maar liefst 2011.
Begrijp me goed, van mij hoeft Roger niet te blijven. Maar de wereld vergaat niet als het wel gebeurt. Zou hij er trouwens zelf zin in hebben? Kan ik me nauwelijks voorstellen.
BTW, waarom maken jullie je er zo druk over of Roger blijft? Hij kost alleen een contract. Ajax heeft zoveel spelers in dienst. Manucharyan bijvoorbeeld, die nog niets heeft laten zien en toch een contractverlenging heeft gekregen tot maar liefst 2011.
Begrijp me goed, van mij hoeft Roger niet te blijven. Maar de wereld vergaat niet als het wel gebeurt. Zou hij er trouwens zelf zin in hebben? Kan ik me nauwelijks voorstellen.
Wegwezen met die vent. Voegt niets toe en kan dus beter vervangen worden door iemand die in ieder geval potentieel een basisklant is. Zal genoeg kosten ook per maand.
De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Moet nog zien of Manucharyan ooit iets voor Ajax gaat betekenen. :aai: :sad:De Dominee schreef:De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Ze zeggen altijd: succes kent vele vaders, maar de mislukking is wees. Dat is een waar woord. In het geval van het transferbeleid moet je kijken naar wie verantwoordelijk is. Niet naar wie succes claimt of falen probeert af te schuiven. Wimpey gaat hier regelmatig tekeer tegen Cruijff, die Verlaat, Winter enz. naar Ajax zou hebben gebracht. Maar ik zie nog de foto's voor me van Blind en Wouters met deze aankopen; Blind en Wouters glommen van trots dat ze die jongens hadden binnengehaald. Denk je dat ze de credits aan Cruijff hadden gegeven als die transfers een succes waren geworden? Dacht het niet. Maar op het moment dat een speler niet aan de verwachtingen voldoet begint het gepraat off-the-record, dan is het die of die geweest die de speler heeft ontdekt en zeker niet degene die aan het woord is.
Maar zelfs al is Cruijff met Roger gekomen, is er dan enig bewijs dat het verder gegaan is dan: goh, Roger is transfervrij, heb ik vroeger mee gewerkt, vond hem toen een goede voetballer, is hij niets voor jullie? Ik bedoel, termen als 'aansmeren' suggereren nogal wat. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat MVG zich iets laat aansmeren, die loopt lang genoeg mee. Toegegeven, ik ken hem niet persoonlijk, maar op mij maakt hij de indruk een sterke persoonlijkheid te zijn die zich niet voor andermans karretje laat spannen.
Dit los van de vraag wat er met Roger moet gebeuren. Iedereen erkent dat hij weinig heeft gebracht. Ik neem wel aan dat hij beter kan voetballen dan hij heeft laten zien. Anders had hij niet jarenlang in de Primera Division gespeeld.
Dat is waar, maar met Manucharyan is er in ieder geval nog kans. Met Roger niet, van hem weten we al dat hij tekort komt.joey schreef:Moet nog zien of Manucharyan ooit iets voor Ajax gaat betekenen. :aai: :sad:De Dominee schreef:De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Face your fears and live your dreams, No Fear