Roger

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 02, 2007 6:40 pm

Roger is geblesseerd geraakt. Hij werd op de training keihard gevloerd door Rosales. Een afscheidscadeautje van Mauro, volgens HtC. Roger kan zondag in elk geval niet spelen.

Bron AT5
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr mar 02, 2007 10:03 pm

Bewust afscheidscadeautje?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za mar 03, 2007 12:01 am

Goed, schoppen tegenstanders onze spelers niet de prullebak in doen het wel (ex) AJAX spelers zelf ...

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za mar 03, 2007 12:06 am

ik denk dat Mauro ons een prachtig afscheidskado geeft: weer een wedstrijd zonder Roger. :worshippy: Mauro :worshippy:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:25 pm

Ben me vandaag een hoedje geschrokken toen ik las dat HtC die Roger 'misschien wel de beste speler van de selectie' noemde. Ik mag toch hopen dat dat een grap was en dat dit niet de voorbode is van een nieuw contract voor Roger. Cruijffie zou nog gaan denken dat ie het bij het rechte eind had toen ie Ajax die Roger aansmeerde. :pukey:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 6:45 pm

Hoe weet je dat Cruijff Roger 'aangesmeerd heeft'? Kun je me daarvoor een bron geven? En graag niet een uit het roddelcircuit. :eusa_pray:

Denk dat Roger heel aardig een bal kan raken, maar dat is het ook.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:48 pm

joey schreef:Hoe weet je dat Cruijff Roger 'aangesmeerd heeft'? Kun je me daarvoor een bron geven? En graag niet een uit het roddelcircuit. :eusa_pray:
Cruijff heeft Roger aanbevolen, joey. Bron: MVG, HtC. Meermaals gelezen.

Roger wilde stoppen met voetbal vanwege blessures. Toen kwam Ajax langs met een contract. Is dat triest? Vind ik wel.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 6:53 pm

Geef me dan de quote. :eusa_pray:

HtC kende Roger uiteraard en loopt nu nog met hem weg. HtC wist precies wie hij in huis haalde.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:57 pm

joey schreef:Geef me dan de quote. :eusa_pray:
Ik heet wimpey, geen googley. ;)
HtC kende Roger uiteraard en loopt nu nog met hem weg. HtC wist precies wie hij in huis haalde.
Dat ie met Roger 'wegloopt' is waarschijnlijk het gevolg van verregaande blindheid. Roger doet in niets, helemaal niets denken aan een moderne voetballer. Eerder aan een slome schildpad.

Bij de wedstrijden tegen Bremen was ie bijna lachwekkend slecht. Als die fuckin comedy caper een nieuw contract krijgt, kun je Richard Witschge ook wel weer aan de selectie toevoegen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 6:59 pm

Hij moest in de verdediging spelen. Dat kan hij niet.

Maar ga jij niet denken dat hij een aankoop van HtC is, als je ziet hoe HtC hem de hand boven het hoofd houdt?

En nogmaals: MvG is onder alle omstandigheden eindverantwoordelijk voor het aankoopbeleid.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 7:04 pm

joey schreef:Hij moest in de verdediging spelen. Dat kan hij niet.
Dan moet ie 'm daar niet neerzetten. Wat kan Roger trouwens wel? Op een 3-mans middenveld wordt ie aan alle kanten voorbijgelopen. Die gozer is nog te traag en te lui voor een spelletje Twister. Nokken met die loser, geef Vertonghen of een jochie uit het 2e maar een kans. Ajax moet investeren in jeugd, niet in aftandse prutsers als Roger.
En nogmaals: MvG is onder alle omstandigheden eindverantwoordelijk voor het aankoopbeleid.
Hij en HtC bepalen het aankoopbeleid. Adviseur Cruijff was zo dom met Roger op de proppen te komen. Anders zou ie natuurlijk never bij Ajax terecht zijn gekomen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 7:06 pm

wimpey schreef:Dan moet ie 'm daar niet neerzetten. Wat kan Roger trouwens wel?
Leuk een bal trappen. Richard Witschge ll, zei Steef, en hij had gelijk.
Hij en HtC bepalen het aankoopbeleid. Adviseur Cruijff was zo dom met Roger op de proppen te komen. Anders zou ie natuurlijk never bij Ajax terecht zijn gekomen.
Ja dus? Hebben wij een TD met een eigen mening of een jaknikker tegen een hoog salaris? MVG zal alle dagen spelers aangeboden/aanbevolen krijgen. Aan hem om de juiste keuze te maken.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » wo mar 28, 2007 10:21 pm

Roger had zichzelf toch aangeboden via zijn zaakwaarnemer?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 10:29 pm

Dan moet Cruijff die zaakwaarnemer zijn. :hypocrite:

Ik wacht nog steeds op een citaat waaruit blijkt dat Cruijff Roger 'heeft aangesmeerd'.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo mar 28, 2007 10:32 pm

Wat kan Roger trouwens wel? Op een 3-mans middenveld wordt ie aan alle kanten voorbijgelopen. Die gozer is nog te traag en te lui voor een spelletje Twister. Nokken met die loser, geef Vertonghen of een jochie uit het 2e maar een kans. Ajax moet investeren in jeugd, niet in aftandse prutsers als Roger.
Roger heb ik nog niets bijzonders zien doen, op een terugkopbal tegen NEC thuis na, kreeg NEC toch nog een kans tegen Ajax (vergeet ik toch Bremen thuis!)

Hij heeft het snelste oog van de eredivisie, zei HtC. Leuk hoor zo'n oog, maar werkt zijn andere oog ook zo snel? en zijn voeten?

Ik mag toch aannemen dat hij in juli richting Spaanse tweede divisie verdwijnt.

Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald. MvG blijft verantwoordelijk, snap ik, maar een advies van JC naast je neerleggen is gelijk aan een vorm van zelfmoord. ene derksen zal niets positiefs meer over je schrijven en in navolging van derksen borst en de rest van het journaille en 70% van de Ajacieden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mar 28, 2007 10:34 pm

Hoe dan ook, ik neem aan dat Ajax na dit seizoen afscheid neemt van Roger. Desnoods met valse complimenten om Cruijff mild te stemmen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 10:36 pm

Demosthenes schreef:Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald.
Wanneer dan? En waar? Serieus, ik wil dat wel eens weten. Ik heb het namelijk niet gehoord.
MvG blijft verantwoordelijk, snap ik, maar een advies van JC naast je neerleggen is gelijk aan een vorm van zelfmoord. ene derksen zal niets positiefs meer over je schrijven en in navolging van derksen borst en de rest van het journaille en 70% van de Ajacieden?
Alsof iedereen pro-Cruijff is. En ach, Derksen, die schrijft sowieso nooit iets aardigs over Ajax. Nee, dat lijkt me totaal geen reden. Als MVG zich door dat soort overwegingen laat leiden, is hij geen knip voor de neus waard.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo mar 28, 2007 11:39 pm

joey schreef:
Demosthenes schreef:Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald.
Wanneer dan? En waar? Serieus, ik wil dat wel eens weten. Ik heb het namelijk niet gehoord.
Hier heb je enkele bronnen.

cento

Bericht door cento » do mar 29, 2007 10:09 am

Ajax twijfelt over nieuw contract Roger

Het avontuur van Roger bij Ajax loop wellicht ten einde. De Amsterdammers twijfelen of ze de verbintenis met de Spaanse middenvelder verlengen. “Daar beraden we ons nog over”, zegt technisch directeur Martin van Geel in AD Sportwereld.

De 30-jarige Roger kwam in de zomer transfervrij over van Villarreal. Trainer Henk ten Cate deed slechts in acht competitiewedstrijden een beroep op het product van de jeugdopleiding van FC Barcelona. Roger kampte met meerdere blessures.
nog geen duidelijkheid, dus.... :sad:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » do mar 29, 2007 12:02 pm

Jabu schreef:
joey schreef:
Demosthenes schreef:Ik heb HtC en MvG ook horen zeggen dat Roger via een aanbeveling van JC is binnengehaald.
Wanneer dan? En waar? Serieus, ik wil dat wel eens weten. Ik heb het namelijk niet gehoord.
Hier heb je enkele bronnen.
Zou Joey nu eindelijk overtuigd zijn?
Bertje for President!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 29, 2007 12:15 pm

Dat is twee keer dezelfde bron. Een of ander kletsblad. In Catalonië gissen ze voortdurend naar de rol van JC, net als hier. Ik wil van HtC, MVG of Cruijff zelf horen (citaat) dat Roger is gekomen op aanbeveling van JC.

BTW, waarom maken jullie je er zo druk over of Roger blijft? Hij kost alleen een contract. Ajax heeft zoveel spelers in dienst. Manucharyan bijvoorbeeld, die nog niets heeft laten zien en toch een contractverlenging heeft gekregen tot maar liefst 2011.
Begrijp me goed, van mij hoeft Roger niet te blijven. Maar de wereld vergaat niet als het wel gebeurt. Zou hij er trouwens zelf zin in hebben? Kan ik me nauwelijks voorstellen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 29, 2007 12:17 pm

Iedere overbodige speler is doodzonde van het geld. Roger een nieuw contract aanbieden zou net zoiets zijn als het contract van Lindenbergh verlengen.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do mar 29, 2007 12:22 pm

Wegwezen met die vent. Voegt niets toe en kan dus beter vervangen worden door iemand die in ieder geval potentieel een basisklant is. Zal genoeg kosten ook per maand.

De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 29, 2007 12:45 pm

De Dominee schreef:De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Moet nog zien of Manucharyan ooit iets voor Ajax gaat betekenen. :aai: :sad:

Ze zeggen altijd: succes kent vele vaders, maar de mislukking is wees. Dat is een waar woord. In het geval van het transferbeleid moet je kijken naar wie verantwoordelijk is. Niet naar wie succes claimt of falen probeert af te schuiven. Wimpey gaat hier regelmatig tekeer tegen Cruijff, die Verlaat, Winter enz. naar Ajax zou hebben gebracht. Maar ik zie nog de foto's voor me van Blind en Wouters met deze aankopen; Blind en Wouters glommen van trots dat ze die jongens hadden binnengehaald. Denk je dat ze de credits aan Cruijff hadden gegeven als die transfers een succes waren geworden? Dacht het niet. Maar op het moment dat een speler niet aan de verwachtingen voldoet begint het gepraat off-the-record, dan is het die of die geweest die de speler heeft ontdekt en zeker niet degene die aan het woord is.
Maar zelfs al is Cruijff met Roger gekomen, is er dan enig bewijs dat het verder gegaan is dan: goh, Roger is transfervrij, heb ik vroeger mee gewerkt, vond hem toen een goede voetballer, is hij niets voor jullie? Ik bedoel, termen als 'aansmeren' suggereren nogal wat. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat MVG zich iets laat aansmeren, die loopt lang genoeg mee. Toegegeven, ik ken hem niet persoonlijk, maar op mij maakt hij de indruk een sterke persoonlijkheid te zijn die zich niet voor andermans karretje laat spannen.

Dit los van de vraag wat er met Roger moet gebeuren. Iedereen erkent dat hij weinig heeft gebracht. Ik neem wel aan dat hij beter kan voetballen dan hij heeft laten zien. Anders had hij niet jarenlang in de Primera Division gespeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do mar 29, 2007 2:26 pm

joey schreef:
De Dominee schreef:De vergelijking tussen Manucharyan en Roger gaat natuurlijk nergens over. Compleet andere spelers en vooral situaties.
Moet nog zien of Manucharyan ooit iets voor Ajax gaat betekenen. :aai: :sad:
Dat is waar, maar met Manucharyan is er in ieder geval nog kans. Met Roger niet, van hem weten we al dat hij tekort komt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie