Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 26, 2007 8:12 pm

Jöhnk schreef:Een beetje een huilverhaal van Vermeer. Geen enkele club geeft een speelgarantie. En alsof hij niet beter is dan Wapenaar.
Wapenaar zal eerste keeper zijn, voor Vermeer is het dan Jong Sparta (krijgt hij ook veel te doen). Wapenaar zal als 36-jarige geen derde keeper bij Ajax willen zijn, want dan had een ruil (beiden verhuren) een mogelijkheid geweest.

Ajax zoekt de verhuur alleen in Nederland? Is hij echt zo talentvol, dan is er zeker een plaats voor hem te vinden.

Gaat Ajax volgend seizoen met twee keepers de competitie in? De blessuregevoelige Stekelenburg en soms geblesseerde Gentenaar? Grim kan niet meer op de spelerslijst, Marco van Duin is nog niet aan de eredivisie toe.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do apr 26, 2007 8:14 pm

Wie zegt dat Wapenaar eerste keeper wordt? De beste speelt.

MVG heeft al gezegd dat er een vervanger wordt aangetrokken als Vermeer vertrekt.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do apr 26, 2007 10:04 pm

Demosthenes schreef:Wapenaar zal als 36-jarige geen derde keeper bij Ajax willen zijn, want dan had een ruil (beiden verhuren) een mogelijkheid geweest.
Wapenaar wil denk ik per definitie niet meer naar Ajax nadat Ajax hem enkele jaren geleden behoorlijk in de maling heeft genomen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 27, 2007 12:17 pm

Hoe heeft Ajax hem in de maling genomen, Jabu?

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr apr 27, 2007 1:11 pm

Wapenaar vind ik pas echt een kutkeeper!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr apr 27, 2007 2:38 pm

Thomas schreef:Hoe heeft Ajax hem in de maling genomen, Jabu?
Hij was al helemaal rond met Ajaxen sprak daarom niet met andere clubs, totdat Ajax toch op het laatste moment van hem afzag.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 27, 2007 2:56 pm

Oh ok, dat was ik allang weer vergeten. Er staat trouwens dat beide partijen er in financieel opzicht niet uitkwamen, dus dat is niet (alleen) de schuld van Ajax.

Ik durf er overigens wel geld op te zetten dat Wapenaar op z'n blote knietjes naar Ajax komt, in het geval Ajax hem op 36-jarige leeftijd alsnog wil halen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr apr 27, 2007 3:55 pm

Thomas schreef:Er staat trouwens dat beide partijen er in financieel opzicht niet uitkwamen, dus dat is niet (alleen) de schuld van Ajax.
Klopt. Maar als ik het mij goed herinner hield Ajax Wapenaar lang aan het lijntje en trok op het laatst de aanbieding in of verminderde deze aanzienlijk.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr apr 27, 2007 5:38 pm

Ik ben in ieder geval blij dat dat nooit is doorgegaan toen. Wapenaar is niet goed genoeg voor Ajax, zelfs niet als derde keeper.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr apr 27, 2007 10:20 pm

Arwin schreef:Ik ben in ieder geval blij dat dat nooit is doorgegaan toen. Wapenaar is niet goed genoeg voor Ajax, zelfs niet als derde keeper.
De winst die Ajax dan boekt zit bij Vermeer, hij kan dan een seizoen eredivisie spelen. Wapenaar zal niet veel keepen en zo slecht is hij nou ook weer niet.

Ik heb begrepen dat Vermeer niet gaat, m.a.w. het verhaal is achterhaald.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 08, 2007 7:20 am

Kenneth Vermeer naar Willem II

TILBURG, dinsdag

Kenneth Vermeer (21) speelt komend seizoen voor Willem II. De derde doelman van Ajax wordt voor één jaar verhuurd aan de tricolores. Alleen de laatste details van de huurovereenkomst en de medische keuring kunnen nog roet in het eten gooien.

Vermeer verdedigde tijdens het WK onder 20 in Nederland het doel van Oranje, maar slaagde er bij Ajax door de aanwezigheid van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar niet in om een basisplaats te veroveren.

Omdat Ajax desondanks veel toekomst in de keeper ziet, kreeg hij onlangs een nieuw contract tot 2010. De Amsterdamse reservekeeper van Jong Oranje bedong daarbij dat hij – om ervaring op te kunnen doen – komend seizoen zeker zou worden verhuurd.
De T.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mei 08, 2007 8:07 am

Mocht Ajax volgend seizoen op de slotdag weer tegen Willem II spelen en is het doelsaldo wederom van doorslaggevende aard, dan is dat bij deze alvast geregeld!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 08, 2007 8:32 pm

Remember Vermaelen, Jabu....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mei 08, 2007 8:36 pm

En anders Verthongen wel! Of doelde je daar op ;)

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 08, 2007 8:51 pm

Slip of the keyboard! :blush.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » di mei 08, 2007 8:53 pm

Ja, geef je toetsenbord maar weer de schuld! :marcel.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo mei 09, 2007 3:48 pm

Doelman één seizoen naar Willem II.

Kenneth Vermeer speelt komend seizoen in het rood-wit-blauw van Willem II. De doelman wordt door de Tilburgse vereniging een jaar gehuurd van Ajax.

De 21-jarige Vermeer, die te boek staat als een groot talent, was dit seizoen in Amsterdam derde doelman. Door de aanwezigheid van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar werkte de goalie zijn wedstrijden voornamelijk af bij Jong Ajax.



Door het vertrek van Maikel Aerts (gehuurd van Feyenoord) en Peter Zois (op proef bij Helmond Sport) waren de Tilburgers op zoek naar een doelman. Tristan Peersman en Björn Sengier staan nog wel onder contract in Tilburg, maar genieten weinig vertrouwen van trainer Dennis van Wijk.
talpa

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo mei 09, 2007 3:53 pm

Maarja, dan lees ik daar straks opeens dit:
www.vi.nl schreef: Willem II wil verder met Aerts en Poepon

9/5/2007 10:37

Willem II-coach Dennis van Wijk wil snel duidelijkheid van Ajax en Feyenoord over huurlingen Rydell Poepon en Maikel Aerts. Beiden spelen sinds januari in het rood, wit en blauw.
De Tilburgse club is tevreden over de prestaties van het tweetal. Aerts kwam zeven competitieduels in actie voordat hij een armblessure opliep, Poepon speelde acht wedstrijden voordat hij langs de kant kwam te staan met een pijnlijke hamstring.

'Wij zijn afhankelijk van beide clubs', legt Van Wijk uit in het Brabants Dagblad. 'We willen de spelers graag hebben, maar er zitten nog wat haken en ogen aan. (…) Wij willen graag dat Poepon blijft, maar dan zijn wij afhankelijk van Ajax. Er zijn gesprekken gaande die binnenkort worden afgerond.'

Doelman Aerts staat nog tot medio 2009 onder contract bij Feyenoord. Die club heeft al eerder te kennen gegeven dat er in De Kuip geen toekomst is voor de dertigjarige Brabander. In Tilburg gedijt de keeper beter, aldus Van Wijk: 'Maikel heeft het goed gedaan bij ons, dus geven wij ook de voorkeur aan hem.'

Van Wijk ontkent het bericht dat Ajacied Kenneth Vermeer in beeld is bij Willem II. 'Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de Eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden.'
Wat is het nou? :icon_rolleyes.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 4:20 pm

Van Wijk ontkent het bericht dat Ajacied Kenneth Vermeer in beeld is bij Willem II. 'Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de Eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden.'
Laat die man zich lekker bezig houden met het beleid van z’n eigen club.

Maar goed, ik snap op zich wel wat hij bedoelt. Op dit moment zie ik wellicht RKC nog als optie voor Vermeer. Het wordt onderhand toch echt cruciaal dat hij z’n wedstrijden op het hoogste niveau gaat keepen. Het zou me niets verbazen als Vermeer eieren voor z’n geld kiest en wil vertrekken indien er geen club komt die hem op huurbasis wil overnemen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mei 24, 2007 2:31 pm

Vermeer: 'Ik ben zo goed als rond met Willem II'

24/5/2007 13:10

Kenneth Vermeer komt volgend seizoen vrijwel zeker uit voor Willem II, dat de 21-jarige doelman huurt van Ajax. 'De clubs en ik zijn akkoord', vertelde de keeper van Jong Oranje in het trainingskamp in Hoenderloo aan VI.nl. 'Het is nu wachten op het papierwerk en de keuring.'

Vermeer heeft contractueel laten vastleggen dat hij een serieuze kans krijgt onder de lat in Tilburg, al is dat geen garantie. De jonge doelman gaat tijdelijk weg bij Ajax om elders speeltijd en ervaring op te doen op het hoogste niveau.

De aanstaande overgang van Vermeer is opmerkelijk, omdat coach Dennis van Wijk twee weken geleden in het Brabants Dagblad nog ontkende dat de Ajacied in beeld was bij Willem II. 'Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de Eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden.'
vi.nl

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do mei 24, 2007 2:40 pm

Recht op een serieuze kans. :nooo.gif: Als we dit soort dingen contractueel gaan vastleggen is het einde zoek.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mei 24, 2007 2:44 pm

Ik hoop in ieder geval dat Ajax vast laat leggen dat de huurspelers niet tegen Ajax mogen uitkomen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do mei 24, 2007 2:47 pm

Thomas schreef:Ik hoop in ieder geval dat Ajax vast laat leggen dat de huurspelers niet tegen Ajax mogen uitkomen.
Stel hij wordt daar eerste keeper, en de reservekeeper is geblesseerd. Dan kun je ze toch moeilijk dwingen om de keeper van de A1 op te stellen.
Ik vind dat soort regels sowieso erg kinderachtig. Als hij niet goed genoeg is voor Ajax 1 moet je gewoon van hem (en z'n ploeg) kunnen winnen.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do mei 24, 2007 3:05 pm

Inderdaad, zijn we bang voor spelers die wij (tijdelijk) niet goed genoeg vinden??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do mei 24, 2007 6:17 pm

Thomas schreef:Ik hoop in ieder geval dat Ajax vast laat leggen dat de huurspelers niet tegen Ajax mogen uitkomen.
Dat zou ik een absoluut zwaktebod vinden.

Plaats reactie