Als dit echt op AT5 staat dan kun je als bron AT5 gebruiken en het bij betrouwbaar zetten.Bertje schreef:Het komt toch van een zogenaamde onbetrouwbare site? Of mag het wel bij het betrouwbare transfernieuws staan als er een te controleren bron bij staat?
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nieuws van het Wipneus en pim forum mag gezien worden als onbetrouwbaar nieuws. Alhoewel...onbetrouwbare hersenspinsels zou een betere categorie zijn...maar toch:
Tomás Sivok
Genoemd door ene Boodschapper...de naam alleen al. :nooo:
Maar goed Sivok zie ik wel graag komen...blijf er alleen van overtuigd dat er genoeg goede middenvlders zijn momenteel.
Tomás Sivok
Genoemd door ene Boodschapper...de naam alleen al. :nooo:
Maar goed Sivok zie ik wel graag komen...blijf er alleen van overtuigd dat er genoeg goede middenvlders zijn momenteel.
- Ajaciedjuh
Voetbalzone.nl waarschijnlijk van de geruchten sites afgehaald:
'Ajax wil middenvelder Praag'
Geschreven door Matthias Frankema op vrijdag, 28 juli om 13:55
Ajax zou volgens Tsjechische bronnen vergaande interesse hebben in Tomas Sivok. De 22-jarige Tsjech komt op dit moment uit voor Sparta Praag.
Henk ten Cate heeft al meermaals aangegeven dat hij nog een verdedigend ingestelde middenvelder bij de selectie wil halen. Eerder was Ajax ook geïnteresseerd in Anatoli Timoschuk en Mirel Radoi. Eerstgenoemde bleek te duur te zijn en over de Roemeen Radoi bestonden twijfels of hij het spelniveau aan zou kunnen.
Nu richt Ajax haar pijlen dus op Sivok. Hij speelde tot nu toe 2 interlands voor Tsjechië. De vraagprijs van Sparta Praag ligt rond de 800.000 euro.
Pikant detail is dat Sivok juist in een Champions League wedstrijd tegen Ajax op 28 september 2005 uitviel met een zware knieblessure, die hem uiteindelijk zes maanden langs de kant hield. Op dat moment werd de Tsjech gelinkt aan AC Milan, maar die droom kon toen dus niet in vervulling gaan.
'Ajax wil middenvelder Praag'
Geschreven door Matthias Frankema op vrijdag, 28 juli om 13:55
Ajax zou volgens Tsjechische bronnen vergaande interesse hebben in Tomas Sivok. De 22-jarige Tsjech komt op dit moment uit voor Sparta Praag.
Henk ten Cate heeft al meermaals aangegeven dat hij nog een verdedigend ingestelde middenvelder bij de selectie wil halen. Eerder was Ajax ook geïnteresseerd in Anatoli Timoschuk en Mirel Radoi. Eerstgenoemde bleek te duur te zijn en over de Roemeen Radoi bestonden twijfels of hij het spelniveau aan zou kunnen.
Nu richt Ajax haar pijlen dus op Sivok. Hij speelde tot nu toe 2 interlands voor Tsjechië. De vraagprijs van Sparta Praag ligt rond de 800.000 euro.
Pikant detail is dat Sivok juist in een Champions League wedstrijd tegen Ajax op 28 september 2005 uitviel met een zware knieblessure, die hem uiteindelijk zes maanden langs de kant hield. Op dat moment werd de Tsjech gelinkt aan AC Milan, maar die droom kon toen dus niet in vervulling gaan.
Nou, niemand?! Leverkusen heeft een geweldig scoutingsapparaat, al jaren. Kijk naar Lucio, Juan, Ballack, Berbatov etc. En nu hebben ze met Rolfes en Barnetta weer een paar grote talenten in een vroegtijdig stadium binnengehaald.Rishi schreef:En waarom kent niemand die gozer als hij nu al beter is als Carrick?
Volg die Rolfes de eerste weken van het nieuwe BL-seizoen, zou ik zeggen. Dan zie je waarom ik enthousiast ben.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Onze Wimpey solliciteert naar een functie in het Ajaxbestuur? Dit is nog eens managing a corporation! :Dwimpey schreef:Charisteas verpatsen, nog een schep met miljoenen erbij doen en Simon Rolfes van Bayer Leverkusen halen. Die is 3 klassen beter dan die Carrick waarvoor Man U net de bank gebroken heeft. Leg Rolfes voor 5 jaar vast en verpats 'm over 3 jaar aan Chelsea! :eusa_pray:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Vooruit een analyse:
Ajaxhome heeft zijn inzicht op Ajax gegeven, waarnaajaxhome schreef:Ajax is na mijn inziens
Ajax die Hagen gaat kopennog niet klaar met kopen,(hagen)
als Ajax in het AT en de CL niet goed speelt. Kortom; Hagen komt pas na de winterstop. Op welke positie speelt ie eigenlijk? :hypocrite: :Dals het reslutaat en het voetballend niet brengt wat men toch in een lg Tournooi of de CL er van verwacht. :nooo:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Rob de Wit
Hoewel hij helemaal niet met AJAX in verband wordt gebracht plaats ik het toch maar.
Op NOS teletekst staat het volgende:
**Niels Oude Kamphuis is per direct bij
Borussia Mönchengladbach vertrokken.De
29-jarige middenvelder stond nog een
jaar bij de Duitse club onder contract.
De clubleiding van Borussia beweert dat
Oude Kamphuis zelf om een vertrek heeft
gevraagd.Het bestuur van de Duitse club
vermoedt dat de middenvelder graag met
zijn gezin terug naar Nederland keert.
Oude Kamphuis kwam alleen het voorbije
seizoen voor Borussia Mönchengladbach.
uit.Daarvoor speelde de oud-voetballer
van FC Twente zes jaar voor Schalke 04.
Ik heb hem de laatste jaren zelden meer zien spelen. Dus vandaar mijn vraag zou hij hij de middenvelder kunnen zijn die HtC kan gebruiken (type Gabri)
Op NOS teletekst staat het volgende:
**Niels Oude Kamphuis is per direct bij
Borussia Mönchengladbach vertrokken.De
29-jarige middenvelder stond nog een
jaar bij de Duitse club onder contract.
De clubleiding van Borussia beweert dat
Oude Kamphuis zelf om een vertrek heeft
gevraagd.Het bestuur van de Duitse club
vermoedt dat de middenvelder graag met
zijn gezin terug naar Nederland keert.
Oude Kamphuis kwam alleen het voorbije
seizoen voor Borussia Mönchengladbach.
uit.Daarvoor speelde de oud-voetballer
van FC Twente zes jaar voor Schalke 04.
Ik heb hem de laatste jaren zelden meer zien spelen. Dus vandaar mijn vraag zou hij hij de middenvelder kunnen zijn die HtC kan gebruiken (type Gabri)