Yaya Sanogo
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Van Sanogo wordt ik trouwens niet warm van. als er niet eens een aardig joetjoep filmpje van een speler te maken is dan begin ik m te knijpen. Zelfs Sikora had een mooi filmpje!
Ben ook niet onder de indruk, nee.
Lijkt me een speler die maar wat doet. Dat kunnen we dus niet gebruiken.

Lijkt me een speler die maar wat doet. Dat kunnen we dus niet gebruiken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Aangezien Sanogo al een rondleiding heeft gehad, is het dus erg serieus wat Ajax betreft. Wat ik mij dan afvraag: Als dit Plan B (of C of D of..) is, wat kunnen we dan verwachten als Sanogo onverhoopt toch voor een andere optie kiest? Wat is dan Plan C (of D of E of..)? Je gaat je dan toch echt zorgen maken als fan.
Je zou zeggen dat dit een (Sa)nogo is, maar wie ben ik... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Yep, ook mijn idee.Ajax Rules schreef:Sowieso nooit aan huur beginnen zonder een optie op koop.
Re: Yaya Sanogo
Het zal door z'n lengte en motoriek komen, maar ik zie een beetje Kanu in 'm terug.
De goede (Nwankwo) Kanu voor de duidelijkheid.
De goede (Nwankwo) Kanu voor de duidelijkheid.
- Giacomo Puccini
Allemaal het interview met kersverse TD Overmars nog eens terugkijken bij Eredivisie Live met Humberto Tan. Overmars droomt van Sana achtige transfers, de pareltjes die niks kosten. Goudmijntjes. Dit is zijn stijl waar hij zich mee onderscheiden wil. Helaas valt de track record vooralsnog enigszins tegen...
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens de Telegraaf is dit ook rond. 1-jarige huurdeal zonder optie tot koop.
Je moet dus nagaan dat Van der vaart plan-a was. Deze jongen is een totaal andere speler en heeft nog geen 30 potjes ervaring. Qua profiel zijn we echt het spoor bijster, zo lijkt het.
Je moet dus nagaan dat Van der vaart plan-a was. Deze jongen is een totaal andere speler en heeft nog geen 30 potjes ervaring. Qua profiel zijn we echt het spoor bijster, zo lijkt het.
- InnerHarbour
Ik ga deze jongen gewoon eens fijn het voordeel van de twijfel geven. Toen Pelle naar Feyenoord kwam wisten alle 'experts' hier waaronder ik
dat die er geen klote van kon en dat het een aankoop van een waanzinnige was.
Nou ik zeg het is de nieuwe Pelle, minstens 15 goals, zo bam, bekijk het ook maar eens van de zonnige kant, het is zomer!

Nou ik zeg het is de nieuwe Pelle, minstens 15 goals, zo bam, bekijk het ook maar eens van de zonnige kant, het is zomer!

YNWA
Dat zou heel mooi zijn IH! Ik laat me ook graag verrassen... Maar het is wat Peter zegt, vd Vaart was plan A, hoe komen ze dan in vredesnaam bij een speler uit met nog geen 30 wedstrijden? Ze doen echt maar wat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Yaya Sanogo
Dus nu gaan we Milik een jaartje stilzetten in zijn ontwikkeling omdat we 'de spits die nooit scoort' een tijdje gehuurd hebben?
Ik ben benieuwd welke specifieke kwaliteiten Marc en Frank hem toedichten, anders dan dat hij van Arsenal komt en daarom goed zou moeten zijn.
Ik ben benieuwd welke specifieke kwaliteiten Marc en Frank hem toedichten, anders dan dat hij van Arsenal komt en daarom goed zou moeten zijn.
- InnerHarbour
Ik denk dat het gewoon niet haalbaar is, een ervaren spits van achter in de 20. Die komt niet naar de Nederlandse competitie om voor een miljoentje te spelen dus hebben ze wat anders verzonnen. Of ze doen maar wat, weet ik veel ik maak me er niet druk over, het is zomer, morgen schijnt de zon weer en ga ik lekker golfen. Ik zie het wel wie ze in augustus gaan opstellen.columbus schreef:Dat zou heel mooi zijn IH! Ik laat me ook graag verrassen... Maar het is wat Peter zegt, vd Vaart was plan A, hoe komen ze dan in vredesnaam bij een speler uit met nog geen 30 wedstrijden? Ze doen echt maar wat.
YNWA
Wel een keer verfrissend ja. Doe met je mee: go Yaya!InnerHarbour schreef:Ik denk dat het gewoon niet haalbaar is, een ervaren spits van achter in de 20. Die komt niet naar de Nederlandse competitie om voor een miljoentje te spelen dus hebben ze wat anders verzonnen. Of ze doen maar wat, weet ik veel ik maak me er niet druk over, het is zomer, morgen schijnt de zon weer en ga ik lekker golfen. Ik zie het wel wie ze in augustus gaan opstellen.columbus schreef:Dat zou heel mooi zijn IH! Ik laat me ook graag verrassen... Maar het is wat Peter zegt, vd Vaart was plan A, hoe komen ze dan in vredesnaam bij een speler uit met nog geen 30 wedstrijden? Ze doen echt maar wat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Monkey Tonk
In ieder geval een Yaya. De verkeerde, maar wie niet schiet kan niet scoren. Jaja...
Zivkovic had al 2 volle seizoenen eredivisie-ervaring kunnen hebben. Dat is op zich ervaren genoeg om de balans in de selectie niet teveel naar onervaren te laten doorslaan. Ook lijkt me dat een speler meer heeft aan positieve ervaringen dan aan negatieve ervaringen in de zin van niet goed genoeg blijken en te weinig scoren in het 2e.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik mag toch wel hopen dat er een optie tot koop is bedongen. Ik pas ervoor om een soort van Vitesse te worden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hmmz Yaya. Gaan we mooi de boot in met onze: "Het zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's uit Breda.."zeux schreef: Wel een keer verfrissend ja. Doe met je mee: go Yaya!

-
Yaya Sanogo
Het is vast een overbruggingsjaartje, want na het komende seizoen komt Zivko gepokt en gemazeld terug uit Tilburg!Khraa schreef:Ik mag toch wel hopen dat er een optie tot koop is bedongen. Ik pas ervoor om een soort van Vitesse te worden.
(Ja, we moeten er toch een draai aan geven)
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het zullen de warme contacten die Overmars en Bergkamp hebben met Arsenal die deze deal heeft beklonken. Moge er nog vele van dit soort korte termijn, we zouden dit nooit meer doen, belachelijke deals komen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Als ik op een Arsenalforum teruglees dat "Sanogo has a first touch so bad, it could get him arrested" word ik ook al niet vrolijker...
- Monkey Tonk
Ik wordt wat lacherig van het gestuntel op de markt, vurig hopend op een onderprijste toevalstreffer, maar zonder een centje begrip voor een talent dat even bedenktijd vraagt (Sisto). Nu dus een Arsenal-afdankertje dat nog niets heeft laten zien. Het lijkt zolangzamerhand op zand in de ogen strooien van een -terecht- mopperende aanhang om wat tijd te kopen. Tegen de tijd dat die genoeg heeft van Yaya zijn we weer een jajaartje verder.
En intussen jajagen ze een echt talent uit de eigen opleiding het huis uit.
En intussen jajagen ze een echt talent uit de eigen opleiding het huis uit.

Wat vindt Ling hier van?
Ik verbaas me nu al een paar jaar over dit beleid (zie onderschrift), maar het gaat maar gewoon door zo te zien.
Elke keer hoop je weer dat het dan toch goed komt, maar ja....

Ik verbaas me nu al een paar jaar over dit beleid (zie onderschrift), maar het gaat maar gewoon door zo te zien.
Elke keer hoop je weer dat het dan toch goed komt, maar ja....
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ling bemoeit zich niet met het transferbeleid. Ik zou haast zeggen: was het maar waar.
http://news.arseblog.com/2015/07/sanogo ... ajax-move/
Wisselende commentaren.
http://news.arseblog.com/2015/07/sanogo ... ajax-move/
Wisselende commentaren.
In het voetbal (bij Ajax m.n.) is een hoog percentage miskopen nog steeds iets dat geaccepteerd wordt. Ze vergoelijken het zelfs.Rednose schreef: Ik verbaas me nu al een paar jaar over dit beleid (zie onderschrift), maar het gaat maar gewoon door zo te zien.
Ajax heeft komend seizoen wederom een voorhoede die bestaat uit onbewezen spelers. Talenten als Zivkovic en Kishna moeten plaats maken voor nobodies als Younes en Sanogo.
Er is een prima aanbod van middenvelders vanuit de oplossing, dus gaan ze in die linie 15 M kapot slaan voor Sinkgraven en Gudelj. En achterin is het sinds het vertrek van Alderweireld armoe troef, dus lopen ze daar in de categorie Heitinga, Hoorn, Viergever, Dijks (die een paar maanden geleden volgens FdB het niveau voor Ajax-1 miste!) te shoppen.
Dan kom je toch als buitenstaander tot de conclusie dat het binnen Ajax compleet aan competentie schort?

Er wordt dure middelmaat aangetrokken, hetgeen ten koste gaat van opgeleide spelers. Hoorn en Viergever zijn toch niet beter dan Denswil, kom op hé. En wat zal die Younes beter kunnen dan Kishna, behalve Duits?

De beleidsbepalers van Ajax zijn clueless, opportunistisch en ze hebben de rode draad opleiding allang losgelaten. Komt nog bij dat ze te burgertruttig zijn om de ontwikkeling van 'moeilijke' jongens als Denswil en Kishna in goede banen te leiden. Dit wordt natuurlijk een seizoen als het vorige en de bom zal barsten.
De Boer en Overmars hebben de slag gewonnen en Jonk het zwijgen opgelegd. Ten koste van Ajax? Dat lijkt me wel.
Je hebt AEG, Muric, Cerny komt eraan, Kishna is er nog, Fischer meldt zich weer, en wat doe je? Je gaat op zoek naar een vleugelspits. Dat is de boel dichttimmeren. En dan bestaat de kans nog dat De Boer straks Schöne op de vleugel zit en geen enkel talent uit de eigen opleiding opstelt, maar alleen Schöne en zijn aankoop Younes.
Het moest verboden worden.
Je hebt AEG, Muric, Cerny komt eraan, Kishna is er nog, Fischer meldt zich weer, en wat doe je? Je gaat op zoek naar een vleugelspits. Dat is de boel dichttimmeren. En dan bestaat de kans nog dat De Boer straks Schöne op de vleugel zit en geen enkel talent uit de eigen opleiding opstelt, maar alleen Schöne en zijn aankoop Younes.
Het moest verboden worden.