Bel soccernews ff!!InnerHarbour schreef:Ik hoor geruchten dat Liverpool naar de Ligt geïnformeerd heeft.

Kansloos he. De Ligt is een echte Ajacied. Die speelt hier nog jaren, gaat als een hele grote meneer weg bij Ajax.
Moderator: mods
Bel soccernews ff!!InnerHarbour schreef:Ik hoor geruchten dat Liverpool naar de Ligt geïnformeerd heeft.
Een wereld van verschil met Riedewald, die als LCV het tempo drukt in de opbouw en die je amper waarneemt. Matthijs komt erin en beukt met z'n verkeerde been meteen vanaf 25 meter op doel. Kopgoal eroverheen. De Ligt v Riedewald is een beetje als Onana v Jasper 'ik moet zo nodig, hij geeft al kopjes' Cillessen.Thijs schreef:Prima invalbeurt weer, en een doelpuntje! Ik hoop zo dat hij samen met Sanchez volgend seizoen het verdedigingsduo vormt.
Komend seizoen zijn ze er nog wel, denk ik. Maar dan is Klaassen weer weg. En zal vd Beek tijd nodig hebben om een mindere versie van Klaassen te worden. Dat schiet niet op.InnerHarbour schreef:De Ligt en Onana zijn binnen 2 jaar weg, samen met Sánchez en Dolberg. Sterker nog, als ze alle vier aan het eind van de komende transferperiode nog gezamenlijk in Amsterdam zijn is Ajax spekkoper.
Klopt, er wordt altijd hoog opgegeven over clubs als Real, Atletico, Barça en Bayern München.InnerHarbour schreef:Ach ik zag Sergio Ramos gisteren positioneel nog flink de fout ingaat. Ik denk dat ze hem gaan pakken om te voorkomen dat hij naar een ander gaat en daar later basisspeler wordt, uitlenen kan altijd nog,.
Weet je niet. Die jongen draait, vanwege die Copa, nog niet eens een volledig seizoen bij Ajax... straks heeft hij écht even een vakantie nodig in plaats van een transfer naar een veel hectischer plek.Peter schreef:Dat ben ik wel met je eens, hoor. Er is een verschil tussen niet zo ver zijn en het komen tot een daadwerkelijke transfer. Sanchez staat er heel goed op bij de media en volgens mij ligt hij ook wel goed in de markt. De kans is dus wel aannemelijk dat een Atletico Madrid (ofzo) een bod gaat uitbrengen en dan is hij natuurlijk wel gewoon weg.
Is ook geen out & out verdediger he. Wel een topatleet en een geboren leider en winnaar.InnerHarbour schreef:Ach ik zag Sergio Ramos gisteren positioneel nog flink de fout ingaat.
Als het over de jeugd van Ajax gaat, al dan niet aangekocht, is hij vaak positief, de meeste aankopen vindt hij prutsers en ziet liever jonge spelers die, al is het maar een blauwe maandag, in de jeugdopleiding gespeeld hebben. Sinds Bosz de trainer is zijn alle wedstrijden echter standaard slecht, het zou toch niets met de man's Vitas verleden te maken hebben........beelzebub schreef:Wacht even hoor. Laat me even knipperen met mijn ogen. Alexander en een positieve post hier op AT?
Gaat zo'n club boven de 30M bieden? Ik denk echt niet dat Ajax hem zomaar laat gaan na 1 jaar.....Peter schreef:Dat ben ik wel met je eens, hoor. Er is een verschil tussen niet zo ver zijn en het komen tot een daadwerkelijke transfer. Sanchez staat er heel goed op bij de media en volgens mij ligt hij ook wel goed in de markt. De kans is dus wel aannemelijk dat een Atletico Madrid (ofzo) een bod gaat uitbrengen en dan is hij natuurlijk wel gewoon weg.
Tegen Standard lieten De Ligt en Van de Beek zien dat ze Ajax sterker maken. Slappe hap om desondanks op mindere goden terug te vallen, hierdoor stagneert de ontwikkeling van Ajax.Alexander schreef:De Ligt is geweldig. Hoort nu eigenlijk al in de basis. Iedere keer als hij meespeelt behoort hij tot de beste.