Jaïro Riedewald
Moderator: mods
Re: Jaïro Riedewald
Verder is het erg stil rond deze jongen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Toptalent!
Duurt niet lang voordat hij Denswill voorbij is. Speelt nu vooral linksback, maar ik denk dat hij veel beter in het centrum tot zijn recht komt. Juiste fysiek, snelheid en een goede functionele techniek.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Hij speelde tot de komst van Mirani centraal in de verdediging en deed dat m.i. goed.Ajaciedjuh schreef:Toptalent!Duurt niet lang voordat hij Denswill voorbij is. Speelt nu vooral linksback, maar ik denk dat hij veel beter in het centrum tot zijn recht komt. Juiste fysiek, snelheid en een goede functionele techniek.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Dat vind ik wel fijn om te lezen want na zijn onwaarschijnlijke debuut tegen Roda JC heb ik vooral zijn optreden tegen Groningen thuis van vorig seizoen op mijn netvlies staan, en dat was, zullen we maar eufemistisch zeggen, niet best...
Hij kon gisteren natuurlijk vrij van zorgen invallen na die kansloze 2-0 achterstand tegen Barcelona, maar ik vond hem op de 6 een verademing om te zien spelen. Benieuwd hoe Riedewald het doet in de eredivisie als hij een keer mag starten.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ben ook wel benieuwd hoe groot het verschil met Zimling zou zijn geweest wanneer hij gister had mogen starten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heeft met een jaar verlengd tot 2019.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Mooi zo.
Hopen dat hij komend seizoen vaker wordt opgesteld.
Hopen dat hij komend seizoen vaker wordt opgesteld.
-
Dat lijkt me realistisch, gezien het vertrek van Moisander en de opstelling van gisteren.
- Giacomo Puccini
Een jaar verhuren lijkt me goed voor zijn ontwikkeling en dus goed voor Ajax.
Ajax!
Minstens 2 niveaus beter dan Viergever. Kijken hoe lang het duurt voordat de Boer dat ook ziet. Ben bang dat we eerst weer 4 maanden lang naar Viergever moeten kijken.
Minstens 2 niveaus beter dan Viergever. Kijken hoe lang het duurt voordat de Boer dat ook ziet. Ben bang dat we eerst weer 4 maanden lang naar Viergever moeten kijken.
Maar Viergever heeft ervaring...
Niets verhuren! Opstellen!

Niets verhuren! Opstellen!

- InnerHarbour
Riedewald is een beer van een vent, hij moet alleen nog leren zijn lichaam beter te gebruiken. Hij is dan ook pas 18. Ik denk dat je in de war bent doordat hij toevallig ook nog een bal rechtdoor kan trappen, IH.
- InnerHarbour
Hij is 1.82 net zoals Veltman, dat is vandaag de dag echt te klein voor twee centrumverdedigers. Als hij het nu alleen is met Vincent Kompany naast zich oke, maar samen met juffrouw Veltman, dat wordt niks. Ik dacht overigens dat hij linksback is, daar kan hij nog wegkomen met zijn gebrek aan lengte en me dunkt dat we op die plek ook een vent kunnen gebruiken.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hij is 1.86 volgens mij.InnerHarbour schreef:Hij is 1.82 net zoals Veltman, dat is vandaag de dag echt te klein voor twee centrumverdedigers. Als hij het nu alleen is met Vincent Kompany naast zich oke, maar samen met juffrouw Veltman, dat wordt niks. Ik dacht overigens dat hij linksback is, daar kan hij nog wegkomen met zijn gebrek aan lengte en me dunkt dat we op die plek ook een vent kunnen gebruiken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
1.88cm zegt Wikipedia, maar dat is net veranderd

:-)Marillion schreef:Misschien groeit hij nog. Dat zou één en ander verklaren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Gistermorgen stond daar nog 1.82, Yopie is weer bezig geweest.Neefkens schreef:1.88cm zegt Wikipedia, maar dat is net veranderd

YNWA
Ik vond hem positief opvallen in de voorbereiding.
Zo en zo kan hij van achteren uit opbouwen en verdedigend stond hij ook zijn mannetje.
(voor zover een voorbereiding een maatstaaf is)

Zo en zo kan hij van achteren uit opbouwen en verdedigend stond hij ook zijn mannetje.
(voor zover een voorbereiding een maatstaaf is)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Giacomo Puccini
Ik vond hem wel aardig. Niet geweldig maar laten we niet vergeten dat deze jongen pas 18 is. Jairo heeft veel mogelijkheden, linkspoot op links, goede inspeelpass, fysiek redelijk goed. Hij is geen geboren verdediger, dat zie je duidelijk, hij is niet meedogenloos zoals Tete. Een duo met Tete zou ik wat dat betreft meer zien zitten dan met slappe hap Veltboy. Het indribbelen en man meer situatie creeeren op het middenveld heb ik nog nauwelijks gezien tegen Wolfsburg en St Etienne maar met de kwaliteiten van Riedewald moet dit uiteindelijk een wapen kunnen worden.
Ajax!
Scoorde 2 keer bij 2-1 achter tijdens z'n debuut. Die zal dus heus groter zijn dan 1.82.