Geen fan van Babel?
Moderator: mods
Gozer is veel te vroeg weggegaan bij Ajax en had toén al een matige techniek. Die HtC was altijd zijn grootste fan. Say no more.Duke schreef:![]()
Geen fan van Babel?
+1 (sinds Babel)Arthur schreef:Wimpey krijgt het dit jaar nog druk met de grote aantallen pispaaltjes
Ajaciedjuh schreef:Welkom terug Fabel, ik bedoel Babel
Het is wat dat betreft wel een voordeel dat het een echte Ajaxjongen en Amsterdammer is. Hij heeft al vaak geflirt met een comeback.wimpey schreef:Ook opvallend is dat 3 (!) opeenvolgende trainers van die club hem hautain en lui vonden.
Ja eigenlijk moet hij elke tegenstander buiten de top 5 helemaal dronken spelen.Ajaciedjuh schreef:Ik ben overigens niet zo negatief, want ik denk dat Babel in de Nederlandse competitie prima kan functioneren. Zeker gezien de man van glas die we hebben.
Ik heb het nooit veel gevonden maar hij is natuurlijk wel snel en sterk en heeft een goed schot. Daarmee kun je een heel eind komen in de eredivisie.Ajaciedjuh schreef:Ik ben overigens niet zo negatief, want ik denk dat Babel in de Nederlandse competitie prima kan functioneren. Zeker gezien de man van glas die we hebben.
Tekst: Ajax.nlAjax bereikt akkoord met Ryan Babel
31 augustus 2012
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Ryan Babel. Het akkoord is onder voorbehoud van de administratieve en medische afhandeling. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2013.
Babel werd geboren op 19 december 1986 in Amsterdam. De speler doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut voor Ajax op 1 februari 2004, in de wedstrijd Ajax – ADO Den Haag (4-0). In totaal speelde de aanvaller 111 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 24 keer doel trof.
Afgelopen seizoen speelde hij voor het Duitse TSG 1899 Hoffenheim. Daarvoor was Babel in Engeland actief voor Liverpool FC.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars: ,,Er is bewust voor een contract van één seizoen gekozen. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid van onze voorhoede.Ryan wilde graag hierheen, hij wil laten zien dat hij een goede speler is en dat kan bij ons. En als dat lukt dan helpt hij Ajax én zichzelf. Omdat hij transfervrij is, hoeft niet alles voor vanavond 12 uur afgehandeld te zijn. De komende dagen willen we dit afronden, zodat hij na het weekend bij ons op het trainingsveld kan staan."
Dat laatste verwacht ik ook, en Sana dan vanf rechts.Marillion schreef:Babel is met zijn gebrekkige techniek wat mij betreft ongeschikt voor het centrum. Ik ben nog steeds voor Siem de Jong als spits bij absentie van Sightorsson en misschien zels wel sowieso als eerste keuze.
Ik denk dat Babel aan de linkerkant zal gaan spelen als Boerrigter niet fit is.
Denk ik ook ja. Daar had de trainer het van de week immers nog over, een back-up van niveau voor de jongens die er geen 30 kunnen spelen.Marillion schreef:Ik denk dat Babel aan de linkerkant zal gaan spelen als Boerrigter niet fit is.
Dat laatste snap ik dan niet. Had altijd al ruzie met de bal en mocht bij Hoffenheim dus niet eens met de profs meetrainen.InnerHarbour schreef:Vond het vroeger al niet echt veel en heb niet de indruk dat hij veel beter geworden is, maar op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat het wel gaat lukken.