Danny Hoesen
Moderator: mods
Re: Danny Hoesen
Grappig dat die samenvatting gelijk 2 lange trappen van Stekelenburg laat zien. Dat zie je nu bijna niet meer bij Ajax.
Geef mij maar de panna van Pienaar.Cruijff schreef:Gister bij VI noemde Rene van de Gijp het een hartstikke leuk spelertje, maar voegde er aan toe dat als Sana bij AC Milan in de spelerstunnel staat ze hem dan een lolly geven. En een aai over z'n bol. Lachen, gieren, brullen.
Ik denk eigenlijk dat hij een verdediger van AC Milan gewoon doodleuk door de benen speelt om vervolgens een panklare bal in het doel of als assist neer te leggen net als Suarez bij Nesta met die goal van El Ham toen. Heerlijk was dat!
http://www.youtube.com/watch?v=cFGJd8wGf5c
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Idd! Dat is in mijn ogen toch echt een wapen. Als Stekelenburg nog 1 (of 0,5) seizoen bij Ajax was gebleven had hij 1. eindelijk zelf een stempel op een kampioenschap kunnen drukken 2. met zijn lange trappen diverse assists gehad 3. daardoor een aandeel in een doelpunt vóór Ajax tegen Lyon gehad 4. de schade tegen Real Madrid beperkt kunnen houden 5. nog een veel groter icoon kunnen worden (in hoeverre is hij dat nu nog?) 6. met zelfvertrouwen een heel wat beter EK kunnen keepen 7. met Ajax in de CL kunnen overwinteren 8. daarna wél die droomtransfer naar Engeland kunnen maken.Arthur schreef:Grappig dat die samenvatting gelijk 2 lange trappen van Stekelenburg laat zien. Dat zie je nu bijna niet meer bij Ajax.
Ik ben wel voor gerichte lange ballen van de keeper, maar daar was in deze samenvatting geen sprake van. Dit was meer opportunistisch hopen op een bal die goed valt en ik ben juist blij dat we dat niet meer doen.
Naast uittrappen heeft Stekelenburg regelmatig ook ballen die hij gooit. Met gemak een meter of 12 voorbij de middenlijn. Met spelers als Suárez, maar ook met Sana, Boerrigter en Lukoki ben je dan levensgevaarlijk in de omschakeling.
Cruijff schreef:Idd! Dat is in mijn ogen toch echt een wapen. Als Stekelenburg nog 1 (of 0,5) seizoen bij Ajax was gebleven had hij 1. eindelijk zelf een stempel op een kampioenschap kunnen drukken 2. met zijn lange trappen diverse assists gehad 3. daardoor een aandeel in een doelpunt vóór Ajax tegen Lyon gehad 4. de schade tegen Real Madrid beperkt kunnen houden 5. nog een veel groter icoon kunnen worden (in hoeverre is hij dat nu nog?) 6. met zelfvertrouwen een heel wat beter EK kunnen keepen 7. met Ajax in de CL kunnen overwinteren 8. daarna wél die droomtransfer naar Engeland kunnen maken.Arthur schreef:Grappig dat die samenvatting gelijk 2 lange trappen van Stekelenburg laat zien. Dat zie je nu bijna niet meer bij Ajax.
Haha @ deze aaneenschakeling van wishfull thinking/naiviteit.
Laten we aub Stekelenburg niet groter maken dan hij is, het is geen wereldkeeper.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Terug naar onze nieuwe aanwinst maar weer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, waarom duurt dit zo lang? 

Problemen bij de medische keuring? Ajax heeft een andere last-minute optie? Ajax verwacht Sulejmani te slijten en heeft daardoor budget voor een (in hun ogen) betere aankoop?
Andere redenen kan ik niet bedenken.
Andere redenen kan ik niet bedenken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onderdeel van een deal tussen van der Wiel en Fulham? Er zijn legio vragen/mogelijkheden.
Heeft Ajax het uberhaupt al eens bevestigd? Wie weet is het wel grote kolder haha.
Heeft Ajax het uberhaupt al eens bevestigd? Wie weet is het wel grote kolder haha.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nu wel!
Ajax contracteert Danny Hoesen
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Danny Hoesen. De aanvaller is afkomstig van het Engelse Fulham FC, waar hij nog tot 1 juli 2013 onder contract stond. Hoesen tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog een seizoen.
Hoesen werd op 15 januari 1991 geboren in Heerlen. Hij speelde in Nederland bij Fortuna Sittard. In de zomer van 2009 vertrok de spits naar Fulham FC, dat hem verhuurde aan respectievelijk het Finse HJK Helsinki en Fortuna Sittard. In Sittard was hij het afgelopen seizoen clubtopscorer met 13 doelpunten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Welkom bij de mooiste club van de wereld.
Dat we van je spel mogen genieten.

Dat we van je spel mogen genieten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
FdB
Hoe komen jullie aan Danny Hoesen, die vorig seizoen bij Fortuna Sittard speelde?
'Marc gaf me een dvd'tje.'
Hij bedoelt natuurlijk dat Jari hem een DVD-tje gaf.
Hoe komen jullie aan Danny Hoesen, die vorig seizoen bij Fortuna Sittard speelde?
'Marc gaf me een dvd'tje.'
Hij bedoelt natuurlijk dat Jari hem een DVD-tje gaf.

Laten we het even omdraaien: jij denkt serieus dat deze speler níét met Jari besproken is?
Jij draait al meer dan voldoende om.
Ja. Volgende week ook jouw nek als ik dat nodig acht.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Doe even normaal. Dat je links en rechts verhalen bij elkaar verzint is tot daar aan toe maar dit soort dingen zeg je maar lekker op FOK of zo.Cruijff schreef:Ja. Volgende week ook jouw nek als ik dat nodig acht.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zal ik gaan doen!
Al heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat Thulani Serero morgen al persoonlijk bij wimpey langsgaat om verhaal te halen...
BravoCruijff schreef:Ja. Volgende week ook jouw nek als ik dat nodig acht.

Ga je met iedereen zo om door wie je als fantast extraordinaire wordt ontmaskerd?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ben ontmaskerd.

Je hebt gelijk. Ontmaskeren impliceert namelijk dat je op enig moment serieus bent genomen en dat is natuurlijk nooit het geval geweest.
Viel gisteren goed in. Is sterk, heeft een goede aanname en balbehandeling, volgens mij (redelijk) tweebenig, goede afmaker en een flinke portie werklust. Heeft ook oog voor anderen.
Gooi er maar in tegen Roda.
Gooi er maar in tegen Roda.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Jol: 'Danny een lekker voetballertje'
Bron: AD
Martin Jol was trainer van Fulham toen de club besloot hem afgelopen zomer te laten vertrekken. In het Algemeen Dagblad licht hij zijn keuze toe.
'Danny was nog te licht voor het eerste. Vandaar dat we hem vorig jaar ervaring lieten opdoen bij Fortuna Sittard. Nederland is voor hem een ideaal land om zich te ontwikkelen', zegt Jol.
Hoesen stond drie jaar onder contract bij Fulham, maar maakte zijn debuut niet. 'In Nederland heb je met minder fysieke gevechten te maken, is het minder overleven. Danny is gewoon een lekker voetballertje. Ik hoop dat hij de kans blijft krijgen bij Ajax.'
Jol zag hem tegen PSV aan het werk. 'Natuurlijk heb ik die wedstrijd tegen PSV gezien. Leuk voor die jongen dat hij scoorde.'
--> die Jol toch. Goed genoeg voor Ajax-1, niet goed genoeg voor Fulham. Uh huh.
Ik neem voor het gemak effe aan dat Hoesen niet in de stal van Raiola zit????
Bron: AD
Martin Jol was trainer van Fulham toen de club besloot hem afgelopen zomer te laten vertrekken. In het Algemeen Dagblad licht hij zijn keuze toe.
'Danny was nog te licht voor het eerste. Vandaar dat we hem vorig jaar ervaring lieten opdoen bij Fortuna Sittard. Nederland is voor hem een ideaal land om zich te ontwikkelen', zegt Jol.
Hoesen stond drie jaar onder contract bij Fulham, maar maakte zijn debuut niet. 'In Nederland heb je met minder fysieke gevechten te maken, is het minder overleven. Danny is gewoon een lekker voetballertje. Ik hoop dat hij de kans blijft krijgen bij Ajax.'
Jol zag hem tegen PSV aan het werk. 'Natuurlijk heb ik die wedstrijd tegen PSV gezien. Leuk voor die jongen dat hij scoorde.'
--> die Jol toch. Goed genoeg voor Ajax-1, niet goed genoeg voor Fulham. Uh huh.