André Ooijer
Moderator: mods
Re: André Ooijer
Betekent dit trouwens dat Oleguer alsnog vertrekt? Twee van zulke gasten op de bank is toch teveel van het 'goede'...
- Daily Blind
Weer een nieuw fotolijstje in de gang van de ArenA. Ajax is niet meer serieus te nemen.Ajaciedjuh schreef:En, we hebben er weer een Nederlandse international bij. Oude tijden herleven: we worden weer hofleverancier.
Wat is er met het Rapport Coronel gebeurd?

Welkom André!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Nee joh, Andy is de volgende.Feest schreef:Nu nog Bouma en Kezman....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- martijn401
Tja Ooijer, stond ook bovenaan mijn verlanglijstje. 

- Daily Blind
Luc Nilis als 2de spits?Feest schreef:Nu nog Bouma en Kezman....
Finidi George nog ergens gezien.. vervanger van Rommedahl.
VOH als pinchhitter. Haal de platte kar maar vast naar het Leidseplein.Feest schreef:Nu nog Bouma en Kezman....
- Cluijffert
Ik kan hier alleen maar om lachen, de tranen zijn onder tussen wel op wat betreft Ajax.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 05/06
Vooropgesteld: er is geen voetballer die ik erger haat dan André Ooijer. Alleen al hoe hij praat. Ik kan het niet verdragen om die man in een Ajax-shirt te zien.
Daarnaast: zoals ze op dit moment acteren kun je de hele verdediging vervangen door vier willekeurige anderen, maar dat betekent nog niet dat het beleid is om als je geen geld hebt zo je grenzen te verleggen. Wees dan inventief als club...
Daarnaast: zoals ze op dit moment acteren kun je de hele verdediging vervangen door vier willekeurige anderen, maar dat betekent nog niet dat het beleid is om als je geen geld hebt zo je grenzen te verleggen. Wees dan inventief als club...
- Ajaciedjuh
Hier blijkt maar weer dat Ooijer een echte psv'-er is. Zoveel haat tegen Ajax dat hij dit ons aandoet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Monkey Tonk
Je hebt een ervaren iemand nodig die de boel achterin kan organizeren. Dan is het aanbod beperkt. Maar als hij het tegen Brazilie nog kon, moet het in Kiev ook kunnen. Toch? Volgens mij is dit puur een aankoop om de CL te halen. Zaken zijn zaken.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik neem aan dat we gewoon met Alderweireld/Vertonghen gaan spelen in Kiev?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Kan de beste man koppen? Of moet ik zeggen kon?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hoe dan ook: Wat een affiche!Thijs schreef:Ik neem aan dat we gewoon met Alderweireld/Vertonghen gaan spelen in Kiev?
- Daily Blind
Ik kan wachten op de nieuwe Shirtverkoop actie. Gratis seizoenskaart bij aankoop van shirt met ooijer achterop.
Is er dan echt geen jeugdspeler die beter is dan Ooyer... ik kan het me niet voorstellen.
Ajax maakt het zijn concurrenten wel erg makkelijk dit jaar.
Ajax maakt het zijn concurrenten wel erg makkelijk dit jaar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik ga voor een keer ome Ko toch maar uit een ander topic quoten:
Het is een verdediger die de bal afpakt en weer keurig bij iemand anders in de voeten schuift op het moment dat er moet worden opgebouwd. Nou is dat natuurlijk wel erg jammer dat we daar iemand van 138 voor nodig hebben.
Aan de andere kant kan het wel nuttig zijn zie de wedstrijd op het WK tegen Brazilië.
En nu wil ik absoluut niet zeggen dat Bergdolmo gelijk is aan Ooijer... maar het geeft mij wel zo'n gevoel.Kowalczyk schreef:Het verdedigingscentrum Chivu/Bergdolmo is het beste verdediginscentrum dat Ajax in de nieuwe eeuw gehad heeft.Rednose schreef:Nu we het er toch over hebben... ()... die Bergdolmo was zo slecht nog niet....
Dan hebben we het over het seizoen 2001-2002. Het seizoen daarna (de prachtige CL-campagne) viel Bergdolmo ver terug en verdween hij van het toneel. Maar in 2001-2002 hielden die twee het potdicht. Ajax eindigde toen met 34 tegengoals (dus 1 per wedstrijd gemiddeld), wat normaliter iets te veel is om landskampioen te worden, maar die goals vielen opvallend vaak in wedstrijden waarin Chivu of Bergdolmo absent was. Als ze samen speelden, hield Ajax opvallend vaak de nul.
Chivu was een eenmansleger, een druistige, onstuimige verdediger met een drang naar voren. Daarom vulden hij en Bergdolmo elkaar zo goed aan: Bergdolmo was een betrouwbare, rustige verdediger, die altijd goed stond, kalm kon ingrijpen - en daarna de bal inleverde bij iemand die er iets beters mee kon doen dan hijzelf.
Ik vind dat dat type verdediger schromelijk wordt ondergewaardeerd (en de 'voetballende verdediger' overgewaardeerd). Hadden we er dit seizoen maar eens stuk of twee van... Dan hadden we minimaal zes punten los gestaan in een seizoen waarin de concurrentie zo zwak is. In een seizoen als het huidige, zie je pas hoe goed Bergdolmo was, zou je in zekere zin kunnen zeggen.
Bovendien was hij een kalme, zeer betrouwbare penalty-trapper. Ook dat wordt onderschat. Vraag maar aan Klaas-Jan Huntelaar. Bij Bergdolmo lag 'ie er altijd netjes in (en de keeper in de andere hoek).
K.
Het is een verdediger die de bal afpakt en weer keurig bij iemand anders in de voeten schuift op het moment dat er moet worden opgebouwd. Nou is dat natuurlijk wel erg jammer dat we daar iemand van 138 voor nodig hebben.
Aan de andere kant kan het wel nuttig zijn zie de wedstrijd op het WK tegen Brazilië.
- Daily Blind
Benji schreef:Hoe dan ook: Wat een affiche!Thijs schreef:Ik neem aan dat we gewoon met Alderweireld/Vertonghen gaan spelen in Kiev?

- Cluijffert
Moeten we concluderen, niet goed genoeg voor Psv, maar goed genoeg voor Ajax?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Op PN lachen ze zich stroef...
Ergens is het natuurlijk ook wel grappig als je voor PSV bent.Nee TV-kijker, het is geen vertraagde herhaling; het zijn Ooijer en Oleguer
vinkelfan 9 augustus 2010 om 18:00:59 Dit is niet ok!
Dit is echt bizar, doet pijn aan m'n ogen.
Ik weet ook nog wel het moment dat aangekondigd werd dat Charisteas naar Feyenoord ging... was ook zo grappig.
Alsof ze zojuist een monsterverbond hebben ondertekendThijs schreef:
Hmm.

- Monkey Tonk
Geen idee. Ik heb Ajax nog nooit zo slecht zien verdedigen als de laatste paar weken. Slechter kan het echt niet met Ooijer. Ze halen ervaring in huis. Grappig wat 1 aardige wedstrijd tegen Brazilie al niet teweeg kan brengen. Meteen terug in de kijker.Thijs schreef:Ik neem aan dat we gewoon met Alderweireld/Vertonghen gaan spelen in Kiev?