Verwacht jij dat Ajax nog een linksback aan zal trekken, of denk je dat het of/of was?Steef schreef:Misschien lach ik wel omdat ik gisteren nog aangaf hoe het werkt bij voetbalclubs.
En hoppa, weer eentje die meekomt met een trainer.
Thimotheé Atouba
Moderator: mods
Re: Thimotheé Atouba
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het stinkt aan alle kanten!
Waar dan? Ze wensen hem voornamelijk het beste, zijn niet bijzonder rouwig dat hij gaat maar niemand is blij met zijn vertrek. Ze zeiken wat op Jol, of dit nu zijn 'grote aankopen' zijn waarvoor hij HSV heeft verlaten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ze noemen Jol doorzichtig, voorspelbaar.
Ik weet het écht niet met deze aankoop, mijn vertrouwen in dit beleid en deze nieuwe trainer waren al niet te groot maar ik ben bang dat het werkelijkheid zal worden.

Ik weet het écht niet met deze aankoop, mijn vertrouwen in dit beleid en deze nieuwe trainer waren al niet te groot maar ik ben bang dat het werkelijkheid zal worden.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Waar baseer je dat in godsnaam op man? Ik durf te wedden dat je hem nog nooit een minuut hebt zien spelen!
Azijnzeiker! Negatieveling! Kakkerlak!Daniel_vT schreef:Ze noemen Jol doorzichtig, voorspelbaar.![]()

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik weet het niet hoor, misschien klinkt het gek, maar zullen we hem gewoon een kans geven in plaats van 'm nu alweer doormidden zagen?
Welkom Thimothée bij de mooiste club ter wereld, en dat je alle zeikerds maar goed de mond mag snoeren!
Welkom Thimothée bij de mooiste club ter wereld, en dat je alle zeikerds maar goed de mond mag snoeren!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ok, hoeveel wedden we? Hij mag van mij natuurlijk mijn ongelijk bewijzen, graag zelfs, alleen ik geef gewoon aan dat ik het niet zo rooskleurig in zie als dit dé aankoop is voor de linksback.El Clavo schreef:Waar baseer je dat in godsnaam op man? Ik durf te wedden dat je hem nog nooit een minuut hebt zien spelen!
joey schreef:Azijnzeiker! Negatieveling! Kakkerlak!![]()

Dit is natuurlijk gewoon mijn mening, als je het er niet mee eens bent, no problem, so be(at) it.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Toen Ajax tegen HSV speelde, speelde hij niet mee en Youtube filmpjes tellen niet!
Kijk, dat iedereen wat te zeggen heeft over Verhoeven kan ik me absoluut voorstellen, maar niet over deze jongen.

Kijk, dat iedereen wat te zeggen heeft over Verhoeven kan ik me absoluut voorstellen, maar niet over deze jongen.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Hopen dat die lange blessure een incidentje was dan maar..
DB / Juanfran
Creep - Colin
Jol / Atouba
Ze leren gewoon niets. Komen weer met rommel i.p.v. een gerichte versterking op de proppen. Zo blijft het behelpen.
Voor de mensen die Atouba niet kennen. Hij is ongecontroleerd, een ongeleid projectiel, rost iedere bal naar voren, schiet uit alle hoeken en standen op doel. Oh ja, verdedigen kan ie evenmin. Zo´n back verwacht je bij Feyenoord...
Who the f*ck is Manteiga trouwens, moet ik die kennen?
Creep - Colin
Jol / Atouba
Ze leren gewoon niets. Komen weer met rommel i.p.v. een gerichte versterking op de proppen. Zo blijft het behelpen.
Voor de mensen die Atouba niet kennen. Hij is ongecontroleerd, een ongeleid projectiel, rost iedere bal naar voren, schiet uit alle hoeken en standen op doel. Oh ja, verdedigen kan ie evenmin. Zo´n back verwacht je bij Feyenoord...

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik weet dat 'Youtube scouting' in negatieve zin de overtreffende trap is van 'eredivisie scouting' maar ik schrik toch wel een beetje van de filmpjes die ik heb gevonden. Wat zijn dat voor een stunts die hij uithaalt zeg?
Mocht het Arena publiek hem overigens negatief benaderen dan weet hij daar wel raad mee....
Ik ben er niet gerust op maar ik zal 'm een eerlijke kans geven.
Mocht het Arena publiek hem overigens negatief benaderen dan weet hij daar wel raad mee....
Ik ben er niet gerust op maar ik zal 'm een eerlijke kans geven.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Laat iedere positivo dit ff lezen.. Wimpey is een kenner van de Bundesliga.wimpey schreef:DB / Juanfran
Creep - Colin
Jol / Atouba
Ik denk dat de magie op is binnen deze club en spelers geen echte transfer meer zien zitten in een club als Ajax.wimpey schreef:DB / Juanfran
Creep - Colin
Jol / Atouba
Prestaties blijven achter dus kiezen niet alleen voor geld maar ook de naam van een club en die heeft Ajax niet meer
Of heeft Cruijff dan wel gelijk

Plus het feit dat de scouting bij Ajax slecht, schijterig en diep maar ook dan diep en diep triest is.
Tweede en derde rang voetballers is waar Ajax en het nl voetbalhet mee moet doen ,vanwege geld issues de dupe is geworden. Bedankt kut Bosman arrest

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dit las ik ergens van een andere 'kenner'.brigade zuid schreef:
Laat iedere positivo dit ff lezen.. Wimpey is een kenner van de Bundesliga.
Maw, niemand heeft de waarheid in pacht en niemand gaat weten hoe hij het gaat doen.Atouba gaat een grote verrassing worden.
Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.
Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.
Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hij luistert alleen naar Martin Jol? Wat een mafkees!
Ik wacht gewoon af, als er een ding gebleken is is dat er op dit forum niet een kenner te vinden is .. 

Blij met de punten ...
Dat is allemaal wel heel erg via via natuurlijk. Daar hecht ik geen waarde aan.
Die paar beelden die ik op You tube heb gezien stellen me echter niet gerust. Lopen met de bal als verdediger en wat rare fratsen. Daar hou ik niet van. Een verdediger moet zekerheid uitstralen. Maar goed, laten we maar eens afwachten wat hij gaat laten zien.
Die paar beelden die ik op You tube heb gezien stellen me echter niet gerust. Lopen met de bal als verdediger en wat rare fratsen. Daar hou ik niet van. Een verdediger moet zekerheid uitstralen. Maar goed, laten we maar eens afwachten wat hij gaat laten zien.
Nil volentibus arduum
Wie is die andere kenner dan? Zo slecht vond ik Atouba ook nooit. En die filmpjes op Youtube zijn alleen maar leuk! Hij geeft in 1 filmpje de rechtsbuiten van Bayern een panaThijs schreef:Dit las ik ergens van een andere 'kenner'.brigade zuid schreef:
Laat iedere positivo dit ff lezen.. Wimpey is een kenner van de Bundesliga.
Maw, niemand heeft de waarheid in pacht en niemand gaat weten hoe hij het gaat doen.Atouba gaat een grote verrassing worden.
Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.
Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.
Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.

Fysiek is die gast sterk, snel, hij kan voetballen... ik ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!
Ik ken deze jongen eigenlijk totaal niet. Behalve van FM en daar was ie best goed.
Wat zijn zn sterke punten en wat zijn zwakke.
Wat zijn zn sterke punten en wat zijn zwakke.
- Daily Blind
Ach we zullen wel zien of hij het gaat maken. Maar een ding is zeker Ajax zoekt koopjes.. Ik kan me goede en mindere momenten van hem herinneren. Daarnaast heeft hij ook meerdere wedstrijden links centraal gespeeld..
Hopelijk komt er ook nog een andere verdediger erbij, want de spoeling blijft erg dun. Plus natuurlijk een middenvelder en een spits! Maar Ajax is drukker met een derde keeper.. Gooi die jeugdkeeper toch gewoon voor de leeuwen.. Hij traint nu toch ook mee!
Hopelijk komt er ook nog een andere verdediger erbij, want de spoeling blijft erg dun. Plus natuurlijk een middenvelder en een spits! Maar Ajax is drukker met een derde keeper.. Gooi die jeugdkeeper toch gewoon voor de leeuwen.. Hij traint nu toch ook mee!
Ik ken de beste man niet, de geluiden zijn erg verschillend, dus ga ik maar af op de man waar ik wel vertrouwen in heb: Jol.
Geen transfersom beperkt het risico.
Geen transfersom beperkt het risico.