Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Bijvoorbeeld dat Ajax de plicht heeft om met een dergelijke club te onderhandelen.LucaS schreef:En wat betekent zo'n clausule dan? Als Chelsea of Madrid komt en 2 miljoen biedt?
Ik kan mij niet voorstellen dat Ajax, dat voor KJH 9 miljoen heeft betaald en nu wellicht een astronomisch salaris (voor Ajaxbegrippen althans) gaat lammeren, ineens met een gelimiteerde transfersom akkoord gaat.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Maar hoe zit het juridisch, als Ajax een dergelijk bod afslaat en KJH met de clausule in zijn hand naar een rechter gaat? Als leek lijkt me dat voor één van de twee partijen een dergelijke vage clausule een lege huls is.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Bijvoorbeeld dat Ajax de plicht heeft om met een dergelijke club te onderhandelen.LucaS schreef:En wat betekent zo'n clausule dan? Als Chelsea of Madrid komt en 2 miljoen biedt?
I think I lost my fucking headache
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Madrid en Chelsea strijden om Huntelaar.
Dit staat er o.a. in: Chelsea-scout Gillhaus heeft na Heerenveen-Ajax bij Ajax geïnformeerd naar de vraagprijs van Ajax voor KJH. De vraagprijs zou 35 miljoen bedragen. Madrid wil hem ook hebben en de zaak rondmaken voor de EK. Ook Valencia is in de race, maar KJH heeft een voorkeur voor Chelsea of Arsenal.
De zaakwaarnemer van KJH zegt: 'Er is nog niets zeker. De clubs moeten er eerst uitkomen.' Verder nog een paar citaten van KJH die we al kennen uit de Sportweek en van ajax.nl.

Dit staat er o.a. in: Chelsea-scout Gillhaus heeft na Heerenveen-Ajax bij Ajax geïnformeerd naar de vraagprijs van Ajax voor KJH. De vraagprijs zou 35 miljoen bedragen. Madrid wil hem ook hebben en de zaak rondmaken voor de EK. Ook Valencia is in de race, maar KJH heeft een voorkeur voor Chelsea of Arsenal.
De zaakwaarnemer van KJH zegt: 'Er is nog niets zeker. De clubs moeten er eerst uitkomen.' Verder nog een paar citaten van KJH die we al kennen uit de Sportweek en van ajax.nl.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Lijkt me voor Ajax meer een jongen voor aan de buitenkant, al is dat natuurlijk afhankelijk van hoe je gaat spelen. Zou sowieso een geweldige optie zijn als het niet lukt om Sulejmani te halen.
Maar goed, die jongen is gewend geraakt aan behoorlijk hoge salarissen. Weet niet of hij nu nog naar Ajax zou willen.
Maar goed, die jongen is gewend geraakt aan behoorlijk hoge salarissen. Weet niet of hij nu nog naar Ajax zou willen.
Van Basten heeft dat niet nodig, want hij ziet Denneboom regelmatig spelen?Jesse schreef:Denk ik ook. MvG wacht waarschijnlijk tot zondagavond 19.00, zodat hij weer wat nieuwe informatie heeft.Duke schreef:Ik neem aan dat Van Basten wel een idee zal hebben wie hij wil hebben.

Eerst maar eens zien met welke toppers Van Basten komt.
Het stinkt aan alle kanten!